Juist, Rising Flow Radio is gewoon een klein radiostation en is voor iedereen!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Okee, dat is duidelijk. Het leek er even op dat je suggereerde dat VOL ook iets doet voor NowLive Radio. Wat mij betreft zijn we daar allemaal gasten, niet in de laatste plaats die dommige, melige VOLsters met hun spam.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:23 schreef Desii het volgende:
[..]
Speciaal voor jou......... en wat zeggen we dan ????![]()
[ afbeelding ]
Dat valt me toch mee van hem.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:34 schreef tipsch het volgende:
Dennis geeft aan best bezorgd te zijn over het negatieve knip en knap werk van Huub door Talpa.
YES YES YES !!! Ik ga alvast een kaartje voor de winnaar maken !!!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:30 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
morgenavond met dennis als winnaar
quote:
afkickverschijnselen?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:34 schreef HiDiHo het volgende:
Een teken van leven![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
echt niet hoor, heusquote:
Dennis was niet verkeerd,maar hij was bij Huub beter uit de verf gekomen.Dennis en Huub tegen Brian,had me prachtig geleken.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:37 schreef JackyO het volgende:
Dennis is best eerlijk over zijn tijd in de villa.
Viel mij ook op, zeker over het 6-2 gebeuren. Hij is zelf ook van de beelden geschrokken.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:37 schreef JackyO het volgende:
Dennis is best eerlijk over zijn tijd in de villa.
tril, tril, trilquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
echt niet hoor, heusecht waar niet
gaat prima
![]()
En deze is het waard om te quotenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:09 schreef Ziet het volgende:
palma is een topmens!
Die ene streamer bij jou, dat ben ik.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
gaat prima
![]()
Ik heb een beetje een hol gevoel in mijn buik.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
gaat prima
![]()
Adem in, adem uit....je streams staan nog steeds aan mij.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:39 schreef HiDiHo het volgende:
gaat prima
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |