abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58946675
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 13:45 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

QFT.
En dat is dan lid van de FP redactie.
  woensdag 28 mei 2008 @ 02:44:30 #102
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_58955420
In alle landen waar het te vaak te warm is. Als ik ergens een hekel een heb.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_59904041
Maar goed dat het lekker cool blijft bij je in de zomer

Overal in Azie en Afrika op Zuidelijk afrika na
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_59909254
Moeilijk moeilijk ; euhm liefst niet in Polen, Afrikaanse landen, China, oorlogsgebieden, maar voor de verdere rest ben ik vrij flexibel moet wel geen "derde wereldland" zijn ! beetje luxe mag wel
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_59909794
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 15:26 schreef TLC het volgende:
Moeilijk moeilijk ; euhm liefst niet in Polen, Afrikaanse landen, China, oorlogsgebieden, maar voor de verdere rest ben ik vrij flexibel moet wel geen "derde wereldland" zijn ! beetje luxe mag wel
Meneer noemt zichzelf flexibel

Als het geen derdewereldland mag zijn, valt in principe al 70% af. Polen is westers, maar als zulke landen ook wegvallen heb je de keuze uit Angelsaksische landen en west-europa.
pi_59909830
Ik wil niet in Nederland wonen. Alhoewel, na zo'n 7 maanden in het buitenland te zijn geweest is een maandje pretpark ( lees: nederland ) best wel okee.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 16:27:16 #107
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_59910020
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 08:44 schreef LangeTabbetje het volgende:
Waarom sluiten mensen Islamitische landen zo expliciet uit ? Hebben mensen daar zulke nare ervaringen mee ?

Ben in Qatar, Maleisie en Indonesie geweest, het laatstgenoemde is notabene het land met de meeste moslims ! Ik vond het prachtig daar. (Overigens is India nummer 2 in landen met de meeste moslim inwoners). Die vallen dan ook af ?
Als ongelovige is het gewoon niet tof om een land te bezoeken(leven) waar 90% van alles wordt uitgemaakt door shariajury's, alles uit het beeld van de koran wordt geschetst en bijvb. homofilie een enorme doodzonde(met doodstraf tot gevolg) wordt gezien. Daarnaast zijn de meeste moslimlanden nutteloos en leeg/volgebouwd. (Sudan, Jemen, India, Turkmenistan e.d.) en dan heb je een mooie natuur (Afghanistan), wordt het om de haverklap platgebrand.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  zaterdag 5 juli 2008 @ 16:45:24 #108
111528 Viajero
Who dares wins
pi_59910272
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 16:27 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Als ongelovige is het gewoon niet tof om een land te bezoeken(leven) waar 90% van alles wordt uitgemaakt door shariajury's, alles uit het beeld van de koran wordt geschetst en bijvb. homofilie een enorme doodzonde(met doodstraf tot gevolg) wordt gezien. Daarnaast zijn de meeste moslimlanden nutteloos en leeg/volgebouwd. (Sudan, Jemen, India, Turkmenistan e.d.) en dan heb je een mooie natuur (Afghanistan), wordt het om de haverklap platgebrand.
Ben je ooit in een Moslimland geweest? En om India nou nutteloos te noemen.. dan heb je niet goed opgelet de laatste tien jaar. Landen als Maleisie en UAE (Duabi, Abu Dhabi) doen het ook prima.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_59910737
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 16:08 schreef katerwater het volgende:

[..]

Meneer noemt zichzelf flexibel

Als het geen derdewereldland mag zijn, valt in principe al 70% af. Polen is westers, maar als zulke landen ook wegvallen heb je de keuze uit Angelsaksische landen en west-europa.

Lees ! Ik quote mezelf ; .."voor de verdere rest ben ik vrij flexibel"

"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_59910876
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 02:27 schreef GasTurbine het volgende:
Alles behalve de US, Zweden of Brazilië.
dat zijn ook mijn favorieten Landen toevallig
AFC AJAX
  zaterdag 5 juli 2008 @ 18:47:03 #111
158899 GasTurbine
pi_59912228
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 16:45 schreef Viajero het volgende:

[..]

Ben je ooit in een Moslimland geweest? En om India nou nutteloos te noemen.. dan heb je niet goed opgelet de laatste tien jaar. Landen als Maleisie en UAE (Duabi, Abu Dhabi) doen het ook prima.
Ik vind het nutteloos. Punt uit. Misschien is maleisië wel tof, wie weet. Maar toch zijn bijna alle moslimlanden nutteloos.
Maar kom op. VAE, Oman, Koeweit. Stelletje zandhappers waar ik dus nóóit heen wil. Nutteloze kutlandjes.

Nu duidelijker?

En india, kom op. Als ik drukte wil blijf ik wel hier in NL.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_59912951
Frankrijk (de mensen, taal)
Oostbloklanden
Midden-Oosten
Landen in Zuid-Amerika
Landen zonder vrijheid van meningsuiting
Landen in oorlog

Scandinavische landen lijken me overigens geweldig om te wonen
  zaterdag 5 juli 2008 @ 22:46:00 #113
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_59916379
wat is er mis met landen in Zuid Amerika ?

ze op één hoop gooien vind ik trouwens al heel vreemd
zonnig Brasil
pi_59916413
Niks, maar hoe minder mensen van buiten Zuid Amerika hoe leuker.

Dat ze maar allemaal wegblijven
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_59916532
Ik ben gewoon tevreden met het wonen in Nederland en landen opsommen waarin ik niet zou willen wonen zou een te lange lijst worden.
pi_59921732
Ik woon tijdelijk in een land waar ik liever niet woon, Irak nm. telt dat ook???
So here I was right...
  zondag 6 juli 2008 @ 13:56:01 #117
219642 guinesh
Pfuhhhhh...
pi_59924587
Dat is makkelijk, natuurlijk niet in NL en ook niet USA, Duitsland, Afrika, Azie en Australie en ga zo maar door.
Maar op mars wonen liijkt me wel wat.
  maandag 7 juli 2008 @ 12:49:08 #118
23676 Erwin_Br
Geamuseerd.
pi_59945742
Sorry, maar ik MOET gewoon even reageren op mensen die niet in Amerika willen wonen omdat de mensen daar zogenaamd arrogant zijn. Dit is dus grote onzin. Er zijn genoeg legitieme redenen te bedenken waarom je niet in Amerika zou willen wonen, maar de mensen daar zijn over het algemeen ontzettend vriendelijk, beschaafd en gastvrij. Ik denk dat we hier in Nederland daar nog wel iets van kunnen leren, want hoe we hier dagelijks met elkaar omgaan laat nog veel te wensen over.

Helaas wordt in de media, door diverse MTV-achtige programma's, een totaal verkeerd beeld neergezet van de "gemiddelde Amerikaan" (Die overigens niet eens bestaat, maar goed). Wat ik wil zeggen is dat ze leven daar echt niet allemaal in een trailer, eten echt niet 3x per dag bij de Mac, en dragen geen gun in hun binnenzak. Oh, en belangrijker nog: Ze hebben niet allemaal een Amerikaanse vlag in de tuin staan!

--Erwin
  maandag 7 juli 2008 @ 13:00:09 #119
158899 GasTurbine
pi_59945979
quote:
Op maandag 7 juli 2008 12:49 schreef Erwin_Br het volgende:
Oh, en belangrijker nog: Ze hebben niet allemaal een Amerikaanse vlag in de tuin staan!

--Erwin

Ik snap sowieso niet waarom mensen het erg vinden als amerikanen een amerikaanse vlag in de tuin hebben staan, maarja.
pi_59946005
Brazilie
  maandag 7 juli 2008 @ 13:50:35 #121
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_59947217
quote:
Sorry, maar ik MOET gewoon even reageren op mensen die niet in Amerika willen wonen omdat de mensen daar zogenaamd arrogant zijn. Dit is dus grote onzin. Er zijn genoeg legitieme redenen te bedenken waarom je niet in Amerika zou willen wonen, maar de mensen daar zijn over het algemeen ontzettend vriendelijk, beschaafd en gastvrij. Ik denk dat we hier in Nederland daar nog wel iets van kunnen leren, want hoe we hier dagelijks met elkaar omgaan laat nog veel te wensen over.

Helaas wordt in de media, door diverse MTV-achtige programma's, een totaal verkeerd beeld neergezet van de "gemiddelde Amerikaan" (Die overigens niet eens bestaat, maar goed). Wat ik wil zeggen is dat ze leven daar echt niet allemaal in een trailer, eten echt niet 3x per dag bij de Mac, en dragen geen gun in hun binnenzak. Oh, en belangrijker nog: Ze hebben niet allemaal een Amerikaanse vlag in de tuin staan!

--Erwin
Precies!

En wat is er erg met een beetje vaderlandsliefde? In NL loopt iedereen maar te kankeren en mag je niet eens zonder reden een vlag in je tuin zetten..>Vind je het gek dat nederlanders weinig band hebben met hun land!
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  maandag 7 juli 2008 @ 13:53:20 #122
158899 GasTurbine
pi_59947288
quote:
Op maandag 7 juli 2008 13:50 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Precies!

En wat is er erg met een beetje vaderlandsliefde? In NL loopt iedereen maar te kankeren en mag je niet eens zonder reden een vlag in je tuin zetten..>Vind je het gek dat nederlanders weinig band hebben met hun land!
Eens.
pi_59947430
quote:
Op maandag 7 juli 2008 13:50 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Precies!

Mwah. Ik denk niet dat het hebben van een vlag in de tuin je vaderlandsliefde verhoogt ofzo
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_59947973
A

* Afghanistan
* Albanië
* Algerije
* Andorra

* Angola
* Antigua en Barbuda
* Argentinië
* Armenië
* Australië
* Azerbeidzjan

B

* Bahama's
* Bahrein
* Bangladesh

* Barbados
* Belarus
* Belau
* België
* Belize
* Benin
* Bermuda
* Bhutan
* Bolivia
* Bosnië en Herzegovina

* Botswana
* Brazilië
* Brunei
* Bulgarije
* Burkina Faso
* Burundi

C

* Cambodja
* Canada
* Centraal-Afrikaanse Republiek

* Chili
* China
* Colombia

* Comoren
* Costa Rica
* Cuba
* Curaçao
* Cyprus

D

* Denemarken
* Djibouti
* Dominicaanse Republiek
* Duitsland

E

* Ecuador
* Egypte
* El Salvador

* Equatoriaal-Guinea
* Eritrea

* Estland
* Ethiopië

F

* Faeröer
* Falklandeilanden
* Fiji
* Filipijnen

* Finland
* Frankrijk

G

* Georgië
* Grenada
* Griekenland

* Guatemala
* Guinee
* Guinee-Bissau

H

* Hongarije

I

* IJsland
* Ierland
* India
* Indonesië
* Irak
* Iran
* Israël
* Italië

* Ivoorkust

J

* Jamaica
* Japan
* Jemen
* Jordanië

K

* Kaapverdië
* Kameroen
* Kazachstan
* Kenia
* Kirgizië
* Kiribati
* Koeweit
* Korea

* Kroatië

L

* Laos
* Lesotho
* Letland
* Libanon
* Liberia
* Libië
* Liechtenstein
* Litouwen
* Luxemburg

M

* Macedonië
* Maldiven
* Maleisië
* Malta
* Marokko
* Marshalleilanden
* Mauritanië
* Mauritius
* Mexico

* Micronesia
* Moldavië
* Monaco
* Mongolië
* Montenegro

* Mozambique
* Myanmar

N

* Nauru
* Nederland
* Nepal
* Nicaragua

* Nieuw-Zeeland
* Noord-Korea
* Noorwegen
* Norfolk

O

* Oekraïne
* Oezbekistan
* Oman
* Oost-Timor
* Oostenrijk

P

* Pakistan
* Papoea-Nieuw-Guinea
* Peru
* Polen
* Portugal
* Puerto Rico

Q

* Qatar

R

* Roemenië
* Rusland

S

* Saint Vincent en de Grenadines
* Salomonseilanden
* San Marino
* Sao Tomé en Principe
* Saoedi-Arabië
* Saudi-Arabië

* Senegal
* Servië
* Seychellen
* Sierra Leone
* Singapore
* Slovenië
* Slowakije
* Soedan
* Somalië

* Spanje
* Sri Lanka
* Sudan
* Suriname
* Swaziland
* Syrië

T

* Tadzjikistan
* Tanzania
* Thailand
* Togo
* Trinidad en Tobago
* Tsjechië
* Tunesië
* Turkije
* Turkmenistan

* Tuvalu

U

* Uruguay

V

* Vaticaanstad
* Venezuela

* Verenigd Koninkrijk
* Verenigde Arabische Emiraten
* Verenigde Staten
* Verenigde Staten van Amerika
* Vietnam

Z

* Zimbabwe
* Zuid-Afrika
* Zuid-Korea
* Zweden
* Zwitserland

Doorgestreept zou ik niet willen wonen.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_59948385
quote:
Op maandag 7 juli 2008 13:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Brazilie
Fucking loser, Brazilie omdat je voor Argentina bent gun je het Brazilie niet he zo werkt het niet.
AFC AJAX
  maandag 7 juli 2008 @ 14:52:44 #126
138914 Slappy
ambtenaar
pi_59948568
quote:

--Erwin
Ben jij een Amerikaan of ben jij nieuwe Stefanp Maar goed ik geef je wel gelijk,Zat van de week nog naast een Amerikaans stel,En die waren erg vriendelijk ik vroeg zo waar die woonde gelijk hele landkaart paken enzo Mocht zelfs van hem bij het raam zitten
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  maandag 7 juli 2008 @ 15:05:26 #127
23676 Erwin_Br
Geamuseerd.
pi_59948821
quote:
Op maandag 7 juli 2008 14:52 schreef Slappy het volgende:

[..]

Ben jij een Amerikaan of ben jij nieuwe Stefanp Maar goed ik geef je wel gelijk,Zat van de week nog naast een Amerikaans stel,En die waren erg vriendelijk ik vroeg zo waar die woonde gelijk hele landkaart paken enzo Mocht zelfs van hem bij het raam zitten
Nope, geen Amerikaan en StefanP ken ik niet. Ik ben gewoon erg vaak in Amerika geweest, omdat ik de enorme diverse natuur erg mooi vind daar en de cultuur mij aanspreekt. Als ik dan naar de TV kijk, zie ik alleen maar de extreme kanten van de VS voorbijkomen. Die extreme kant bestaat wel, maar wordt totaal uit het perspectief getrokken.

Andersom geldt dat ook, hoor. Pas geleden was Nederland in het nieuws. Waarom? Omdat de anti-rook wet inging. En natuurlijk gaat het dan weer over de coffeeshops.
  maandag 7 juli 2008 @ 15:09:16 #128
138914 Slappy
ambtenaar
pi_59948905
Iedereen denkt gelijk dat heel Amerika sweet sixteen is
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_59955373
quote:
Op maandag 7 juli 2008 14:43 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Fucking loser, Brazilie omdat je voor Argentina bent gun je het Brazilie niet he zo werkt het niet.
Dank je voor het happen

Prima land, alleen een beetje te onveilig voor me en te duur
pi_59960228
quote:
Op maandag 7 juli 2008 20:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dank je voor het happen

Prima land, alleen een beetje te onveilig voor me en te duur
dan heb je het vooral over Rio de Janeiro, en zo gevaarlijk is het niet als je weet waar je moet zijn en wanneer je er moet zijn. Je moet ook niet patserig gaan lopen met je sieraden maar gewoon met de flow gaan. En aangezien je in Buenos Aires woont kan het daar net zo gevaarlijk zijn dus kan je je wel redden. Het is wel zo dat in Bueones Aires ze wel beter Engels kunnen.
AFC AJAX
  dinsdag 8 juli 2008 @ 00:10:17 #131
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_59962415
Ik snap mensen die heel Zuid-Amerika afschrijven ook niet zo. Er zijn enorme verschillen tussen de landen, en ook binnen de landen zelf zijn er grote contrasten. In Argentinië en Chili ben ik op genoeg plaatsen geweest waar het net Noorwegen of Duitsland leek. Een andere keer waan je je weer in Madrid of Parijs...
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_59964196
quote:
Op maandag 7 juli 2008 22:51 schreef BonJovi het volgende:

[..]

dan heb je het vooral over Rio de Janeiro, en zo gevaarlijk is het niet als je weet waar je moet zijn en wanneer je er moet zijn. Je moet ook niet patserig gaan lopen met je sieraden maar gewoon met de flow gaan. En aangezien je in Buenos Aires woont kan het daar net zo gevaarlijk zijn dus kan je je wel redden. Het is wel zo dat in Bueones Aires ze wel beter Engels kunnen.
Jij hebt dan ook jarenlange ervaring in Zuid Amerika en dan vooral Brazilie terwijl ik die niet heb
  Moderator dinsdag 8 juli 2008 @ 14:08:54 #133
45833 crew  Fogel
pi_59971563
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 02:44 schreef popolon het volgende:
In alle landen waar het te vaak te warm is. Als ik ergens een hekel een heb.
Dan had je 1 land verder naar het noorden moeten verhuizen, of naar een koelere staat als WA... in de zomer is het bij jou onprettig warm!

Ik heb ook een hekel aan warmte, en ook aan drukte. In grote landen zijn over het algemeen altijd wel gebieden te vinden waar het goed uit te houden is, zowel qua warmte als drukte.

Op zich zou ik in de meeste landen kunnen leven, maar ik zit nu prima in Noorwegen.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_59988198
Pff moeilijk, op dit moment vind ik zuid afrika iets minder, heb er geen leuke verhalen over gehoord!
If the attacking bear is black, fight back!.. If the attacking bear is brown, drop down!
  woensdag 9 juli 2008 @ 11:52:23 #135
196978 Suga_Mama
undercover
pi_59992003
't midden oosten niet denk ik. Verder ben ik wel flexibel ;-)
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Vivamus posuere.
Fusce vulputate dolor id augue. Maecenas sapien metus, consectetuer quis,
commodo eget, vehicula sed, elit.
  Redactie Sport woensdag 9 juli 2008 @ 11:53:30 #136
218273 crew  JayJay8
pi_59992026
Alles wat niet Nederland, Aruba of Curacao is
  woensdag 9 juli 2008 @ 21:02:05 #137
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_60005257
Zo'n beetje elk land dat niet voldoet aan de volgende voorwaarden:

1) Ik kan gaan en staan waar ik wil.
2) Ik kan mijn mening verkondigen in het openbaar.
3) Breedband internet is verkrijgbaar voor redelijke prijzen.

Zo'n beetje de helft van de wereld valt daarmee af denk ik.... Sowieso denk ik dat mijn keuze beperkt zou blijven tot de EU, VS, Canada, Australie, Nieuw Zeeland, Zuid Afrika, en eventueel een paar Aziatische landen.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_60005302
quote:
Op maandag 7 juli 2008 14:24 schreef Paaskonijn het volgende:
A

* Afghanistan
* Albanië
* Algerije
* Andorra

* Angola
* Antigua en Barbuda
* Argentinië
* Armenië
* Australië
* Azerbeidzjan

B

* Bahama's
* Bahrein
* Bangladesh

* Barbados
* Belarus
* Belau
* België
* Belize
* Benin
* Bermuda
* Bhutan
* Bolivia
* Bosnië en Herzegovina

* Botswana
* Brazilië
* Brunei
* Bulgarije
* Burkina Faso
* Burundi

C

* Cambodja
* Canada
* Centraal-Afrikaanse Republiek

* Chili
* China
* Colombia

* Comoren
* Costa Rica
* Cuba
* Curaçao
* Cyprus

D

* Denemarken
* Djibouti
* Dominicaanse Republiek
* Duitsland

E

* Ecuador
* Egypte
* El Salvador

* Equatoriaal-Guinea
* Eritrea

* Estland
* Ethiopië

F

* Faeröer
* Falklandeilanden
* Fiji
* Filipijnen

* Finland
* Frankrijk

G

* Georgië
* Grenada
* Griekenland

* Guatemala
* Guinee
* Guinee-Bissau

H

* Hongarije

I

* IJsland
* Ierland
* India
* Indonesië
* Irak
* Iran
* Israël
* Italië

* Ivoorkust

J

* Jamaica
* Japan
* Jemen
* Jordanië

K

* Kaapverdië
* Kameroen
* Kazachstan
* Kenia
* Kirgizië
* Kiribati
* Koeweit
* Korea

* Kroatië

L

* Laos
* Lesotho
* Letland
* Libanon
* Liberia
* Libië
* Liechtenstein
* Litouwen
* Luxemburg

M

* Macedonië
* Maldiven
* Maleisië
* Malta
* Marokko
* Marshalleilanden
* Mauritanië
* Mauritius
* Mexico

* Micronesia
* Moldavië
* Monaco
* Mongolië
* Montenegro

* Mozambique
* Myanmar

N

* Nauru
* Nederland
* Nepal
* Nicaragua

* Nieuw-Zeeland
* Noord-Korea
* Noorwegen
* Norfolk

O

* Oekraïne
* Oezbekistan
* Oman
* Oost-Timor
* Oostenrijk

P

* Pakistan
* Papoea-Nieuw-Guinea
* Peru
* Polen
* Portugal
* Puerto Rico

Q

* Qatar

R

* Roemenië
* Rusland

S

* Saint Vincent en de Grenadines
* Salomonseilanden
* San Marino
* Sao Tomé en Principe
* Saoedi-Arabië
* Saudi-Arabië

* Senegal
* Servië
* Seychellen
* Sierra Leone
* Singapore
* Slovenië
* Slowakije
* Soedan
* Somalië

* Spanje
* Sri Lanka
* Sudan
* Suriname
* Swaziland
* Syrië

T

* Tadzjikistan
* Tanzania
* Thailand
* Togo
* Trinidad en Tobago
* Tsjechië
* Tunesië
* Turkije
* Turkmenistan

* Tuvalu

U

* Uruguay

V

* Vaticaanstad
* Venezuela

* Verenigd Koninkrijk
* Verenigde Arabische Emiraten
* Verenigde Staten
* Verenigde Staten van Amerika
* Vietnam

Z

* Zimbabwe
* Zuid-Afrika
* Zuid-Korea
* Zweden
* Zwitserland

Doorgestreept zou ik niet willen wonen.
!
pi_60011010
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 00:10 schreef reem het volgende:
Ik snap mensen die heel Zuid-Amerika afschrijven ook niet zo. Er zijn enorme verschillen tussen de landen, en ook binnen de landen zelf zijn er grote contrasten. In Argentinië en Chili ben ik op genoeg plaatsen geweest waar het net Noorwegen of Duitsland leek. Een andere keer waan je je weer in Madrid of Parijs...
Heb je gelijk in.
En dat geldt voor de meeste landen; het is best moeilijk om je er vantevoren een objectieve mening over te vormen. Eenmaal ter plaatse kom je er pas écht achter hoe en of je je in het bewuste land thuis voelt.

Vaak is het ook niet eens rationeel verklaarbaar, waarom je je op een bepaalde plek al dan niet goed voelt. (...en dat goeie gevoel kan je best in een k*tland hebben, natuurlijk... )
 FR
  donderdag 10 juli 2008 @ 01:56:51 #140
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_60011165
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 01:38 schreef Bora-Bora het volgende:

[..]

een objectieve mening
Een mening is altijd subjectief.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_60011245
Da's ook weer waar.
 FR
  donderdag 10 juli 2008 @ 23:10:08 #142
219642 guinesh
Pfuhhhhh...
pi_60031125
Nog even terugkomen op die lijst van Paaskonijn.

Voor mij is die lijst wel heel onlogisch Paaskonijn.
Je wil wel in landen als Angola en Mozambique wonen, maar niet in Zwitserland???
Weet je wel hoe het in die 2 landen voor staat??
pi_60032790
Ik ben nu in Mexico.
Het land heeft zeker zijn positieve dingen (de mensen, heel aardig). Maar ik zou er niet kunnen wonen
pi_60033226
Landen met een gelijkmatig klimaat. Lijkt me echt doodsaai om daar te wonen.
“Everybody's got plans...until they get hit.” - Mike Tyson
  vrijdag 11 juli 2008 @ 01:24:40 #145
158899 GasTurbine
pi_60033570
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 23:10 schreef guinesh het volgende:
Nog even terugkomen op die lijst van Paaskonijn.

Voor mij is die lijst wel heel onlogisch Paaskonijn.
Je wil wel in landen als Angola en Mozambique wonen, maar niet in Zwitserland???
Weet je wel hoe het in die 2 landen voor staat??
Misschien heeft hij wel een AIDSfetish. Weet jij veel.
pi_60033717
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 14:29 schreef dubidub het volgende:
Mongolië.
Mongolie is prachtig. Geweldig, adembenemend, de mensen zijn over het algemeen veel liberaler dan Nederlanders.
pi_60033775
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 00:58 schreef Mugger het volgende:
Landen met een gelijkmatig klimaat. Lijkt me echt doodsaai om daar te wonen.
Idd, landen waar het niet sneeuwt rond kerst
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 02:40:08 #148
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_60034130
zoals Nederland..
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_60041037
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 02:40 schreef reem het volgende:
zoals Nederland..
 FR
  vrijdag 11 juli 2008 @ 14:35:08 #150