Meneer noemt zichzelf flexibelquote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:26 schreef TLC het volgende:
Moeilijk moeilijk ; euhm liefst niet in Polen, Afrikaanse landen, China, oorlogsgebieden, maar voor de verdere rest ben ik vrij flexibelmoet wel geen "derde wereldland" zijn ! beetje luxe mag wel
Als ongelovige is het gewoon niet tof om een land te bezoeken(leven) waar 90% van alles wordt uitgemaakt door shariajury's, alles uit het beeld van de koran wordt geschetst en bijvb. homofilie een enorme doodzonde(met doodstraf tot gevolg) wordt gezien. Daarnaast zijn de meeste moslimlanden nutteloos en leeg/volgebouwd. (Sudan, Jemen, India, Turkmenistan e.d.) en dan heb je een mooie natuur (Afghanistan), wordt het om de haverklap platgebrand.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:44 schreef LangeTabbetje het volgende:
Waarom sluiten mensen Islamitische landen zo expliciet uit ? Hebben mensen daar zulke nare ervaringen mee ?
Ben in Qatar, Maleisie en Indonesie geweest, het laatstgenoemde is notabene het land met de meeste moslims ! Ik vond het prachtig daar. (Overigens is India nummer 2 in landen met de meeste moslim inwoners). Die vallen dan ook af ?
Ben je ooit in een Moslimland geweest? En om India nou nutteloos te noemen.. dan heb je niet goed opgelet de laatste tien jaar. Landen als Maleisie en UAE (Duabi, Abu Dhabi) doen het ook prima.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:27 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Als ongelovige is het gewoon niet tof om een land te bezoeken(leven) waar 90% van alles wordt uitgemaakt door shariajury's, alles uit het beeld van de koran wordt geschetst en bijvb. homofilie een enorme doodzonde(met doodstraf tot gevolg) wordt gezien. Daarnaast zijn de meeste moslimlanden nutteloos en leeg/volgebouwd. (Sudan, Jemen, India, Turkmenistan e.d.) en dan heb je een mooie natuur (Afghanistan), wordt het om de haverklap platgebrand.
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:08 schreef katerwater het volgende:
[..]
Meneer noemt zichzelf flexibel![]()
Als het geen derdewereldland mag zijn, valt in principe al 70% af. Polen is westers, maar als zulke landen ook wegvallen heb je de keuze uit Angelsaksische landen en west-europa.
dat zijn ook mijn favorieten Landen toevalligquote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:27 schreef GasTurbine het volgende:
Alles behalve de US, Zweden of Brazilië.
Ik vind het nutteloos. Punt uit. Misschien is maleisië wel tof, wie weet. Maar toch zijn bijna alle moslimlanden nutteloos.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:45 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ben je ooit in een Moslimland geweest? En om India nou nutteloos te noemen.. dan heb je niet goed opgelet de laatste tien jaar. Landen als Maleisie en UAE (Duabi, Abu Dhabi) doen het ook prima.
quote:Op maandag 7 juli 2008 12:49 schreef Erwin_Br het volgende:
Oh, en belangrijker nog: Ze hebben niet allemaal een Amerikaanse vlag in de tuin staan!
--Erwin
Precies!quote:Op maandag 7 juli 2008 12:49 schreef Erwin_Br het volgende:
Sorry, maar ik MOET gewoon even reageren op mensen die niet in Amerika willen wonen omdat de mensen daar zogenaamd arrogant zijn. Dit is dus grote onzin. Er zijn genoeg legitieme redenen te bedenken waarom je niet in Amerika zou willen wonen, maar de mensen daar zijn over het algemeen ontzettend vriendelijk, beschaafd en gastvrij. Ik denk dat we hier in Nederland daar nog wel iets van kunnen leren, want hoe we hier dagelijks met elkaar omgaan laat nog veel te wensen over.
Helaas wordt in de media, door diverse MTV-achtige programma's, een totaal verkeerd beeld neergezet van de "gemiddelde Amerikaan" (Die overigens niet eens bestaat, maar goed). Wat ik wil zeggen is dat ze leven daar echt niet allemaal in een trailer, eten echt niet 3x per dag bij de Mac, en dragen geen gun in hun binnenzak. Oh, en belangrijker nog: Ze hebben niet allemaal een Amerikaanse vlag in de tuin staan!
--Erwin
Eens.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Precies!
En wat is er erg met een beetje vaderlandsliefde? In NL loopt iedereen maar te kankeren en mag je niet eens zonder reden een vlag in je tuin zetten..>Vind je het gek dat nederlanders weinig band hebben met hun land!
Mwah. Ik denk niet dat het hebben van een vlag in de tuin je vaderlandsliefde verhoogt ofzoquote:Op maandag 7 juli 2008 13:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Precies!
En wat is er erg met een beetje vaderlandsliefde? In NL loopt iedereen maar te kankeren en mag je niet eens zonder reden een vlag in je tuin zetten..>Vind je het gek dat nederlanders weinig band hebben met hun land!
Fucking loser, Braziliequote:Op maandag 7 juli 2008 13:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Brazilie
Ben jij een Amerikaan of ben jij nieuwe Stefanpquote:Op maandag 7 juli 2008 12:49 schreef Erwin_Br het volgende:
Sorry, maar ik MOET gewoon even reageren op mensen die niet in Amerika willen wonen omdat de mensen daar zogenaamd arrogant zijn. Dit is dus grote onzin. Er zijn genoeg legitieme redenen te bedenken waarom je niet in Amerika zou willen wonen, maar de mensen daar zijn over het algemeen ontzettend vriendelijk, beschaafd en gastvrij. Ik denk dat we hier in Nederland daar nog wel iets van kunnen leren, want hoe we hier dagelijks met elkaar omgaan laat nog veel te wensen over.
Helaas wordt in de media, door diverse MTV-achtige programma's, een totaal verkeerd beeld neergezet van de "gemiddelde Amerikaan" (Die overigens niet eens bestaat, maar goed). Wat ik wil zeggen is dat ze leven daar echt niet allemaal in een trailer, eten echt niet 3x per dag bij de Mac, en dragen geen gun in hun binnenzak. Oh, en belangrijker nog: Ze hebben niet allemaal een Amerikaanse vlag in de tuin staan!
--Erwin
Nope, geen Amerikaan en StefanP ken ik niet. Ik ben gewoon erg vaak in Amerika geweest, omdat ik de enorme diverse natuur erg mooi vind daar en de cultuur mij aanspreekt.quote:Op maandag 7 juli 2008 14:52 schreef Slappy het volgende:
[..]
Ben jij een Amerikaan of ben jij nieuwe StefanpMaar goed ik geef je wel gelijk,Zat van de week nog naast een Amerikaans stel,En die waren erg vriendelijk ik vroeg zo waar die woonde gelijk hele landkaart paken enzo
Mocht zelfs van hem bij het raam zitten
![]()
Dank je voor het happenquote:Op maandag 7 juli 2008 14:43 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Fucking loser, Brazilieomdat je voor Argentina bent gun je het Brazilie niet he zo werkt het niet.
dan heb je het vooral over Rio de Janeiro, en zo gevaarlijk is het niet als je weet waar je moet zijn en wanneer je er moet zijn. Je moet ook niet patserig gaan lopen met je sieraden maar gewoon met de flow gaan. En aangezien je in Buenos Aires woont kan het daar net zo gevaarlijk zijn dus kan je je wel redden. Het is wel zo dat in Bueones Aires ze wel beter Engels kunnen.quote:Op maandag 7 juli 2008 20:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dank je voor het happen
Prima land, alleen een beetje te onveilig voor me en te duur
Jij hebt dan ook jarenlange ervaring in Zuid Amerika en dan vooral Brazilie terwijl ik die niet hebquote:Op maandag 7 juli 2008 22:51 schreef BonJovi het volgende:
[..]
dan heb je het vooral over Rio de Janeiro, en zo gevaarlijk is het niet als je weet waar je moet zijn en wanneer je er moet zijn. Je moet ook niet patserig gaan lopen met je sieraden maar gewoon met de flow gaan. En aangezien je in Buenos Aires woont kan het daar net zo gevaarlijk zijn dus kan je je wel redden. Het is wel zo dat in Bueones Aires ze wel beter Engels kunnen.
Dan had je 1 land verder naar het noorden moeten verhuizen, of naar een koelere staat als WA... in de zomer is het bij jou onprettig warm!quote:Op woensdag 28 mei 2008 02:44 schreef popolon het volgende:
In alle landen waar het te vaak te warm is. Als ik ergens een hekel een heb.
quote:Op maandag 7 juli 2008 14:24 schreef Paaskonijn het volgende:
A
* Afghanistan
* Albanië
* Algerije
* Andorra
* Angola
* Antigua en Barbuda
* Argentinië
* Armenië
* Australië
* Azerbeidzjan
B
* Bahama's
* Bahrein
* Bangladesh
* Barbados
* Belarus
* Belau
* België
* Belize
* Benin
* Bermuda
* Bhutan
* Bolivia
* Bosnië en Herzegovina
* Botswana
* Brazilië
* Brunei
* Bulgarije
* Burkina Faso
* Burundi
C
* Cambodja
* Canada
* Centraal-Afrikaanse Republiek
* Chili
* China
* Colombia
* Comoren
* Costa Rica
* Cuba
* Curaçao
* Cyprus
D
* Denemarken
* Djibouti
* Dominicaanse Republiek
* Duitsland
E
* Ecuador
* Egypte
* El Salvador
* Equatoriaal-Guinea
* Eritrea
* Estland
* Ethiopië
F
* Faeröer
* Falklandeilanden
* Fiji
* Filipijnen
* Finland
* Frankrijk
G
* Georgië
* Grenada
* Griekenland
* Guatemala
* Guinee
* Guinee-Bissau
H
* Hongarije
I
* IJsland
* Ierland
* India
* Indonesië
* Irak
* Iran
* Israël
* Italië
* Ivoorkust
J
* Jamaica
* Japan
* Jemen
* Jordanië
K
* Kaapverdië
* Kameroen
* Kazachstan
* Kenia
* Kirgizië
* Kiribati
* Koeweit
* Korea
* Kroatië
L
* Laos
* Lesotho
* Letland
* Libanon
* Liberia
* Libië
* Liechtenstein
* Litouwen
* Luxemburg
M
* Macedonië
* Maldiven
* Maleisië
* Malta
* Marokko
* Marshalleilanden
* Mauritanië
* Mauritius
* Mexico
* Micronesia
* Moldavië
* Monaco
* Mongolië
* Montenegro
* Mozambique
* Myanmar
N
* Nauru
* Nederland
* Nepal
* Nicaragua
* Nieuw-Zeeland
* Noord-Korea
* Noorwegen
* Norfolk
O
* Oekraïne
* Oezbekistan
* Oman
* Oost-Timor
* Oostenrijk
P
* Pakistan
* Papoea-Nieuw-Guinea
* Peru
* Polen
* Portugal
* Puerto Rico
Q
* Qatar
R
* Roemenië
* Rusland
S
* Saint Vincent en de Grenadines
* Salomonseilanden
* San Marino
* Sao Tomé en Principe
* Saoedi-Arabië
* Saudi-Arabië
* Senegal
* Servië
* Seychellen
* Sierra Leone
* Singapore
* Slovenië
* Slowakije
* Soedan
* Somalië
* Spanje
* Sri Lanka
* Sudan
* Suriname
* Swaziland
* Syrië
T
* Tadzjikistan
* Tanzania
* Thailand
* Togo
* Trinidad en Tobago
* Tsjechië
* Tunesië
* Turkije
* Turkmenistan
* Tuvalu
U
* Uruguay
V
* Vaticaanstad
* Venezuela
* Verenigd Koninkrijk
* Verenigde Arabische Emiraten
* Verenigde Staten
* Verenigde Staten van Amerika
* Vietnam
Z
* Zimbabwe
* Zuid-Afrika
* Zuid-Korea
* Zweden
* Zwitserland
Doorgestreept zou ik niet willen wonen.
Heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:10 schreef reem het volgende:
Ik snap mensen die heel Zuid-Amerika afschrijven ook niet zo. Er zijn enorme verschillen tussen de landen, en ook binnen de landen zelf zijn er grote contrasten. In Argentinië en Chili ben ik op genoeg plaatsen geweest waar het net Noorwegen of Duitsland leek. Een andere keer waan je je weer in Madrid of Parijs...
Een mening is altijd subjectief.quote:
Misschien heeft hij wel een AIDSfetish. Weet jij veel.quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:10 schreef guinesh het volgende:
Nog even terugkomen op die lijst van Paaskonijn.
Voor mij is die lijst wel heel onlogisch Paaskonijn.
Je wil wel in landen als Angola en Mozambique wonen, maar niet in Zwitserland???
Weet je wel hoe het in die 2 landen voor staat??
Mongolie is prachtig. Geweldig, adembenemend, de mensen zijn over het algemeen veel liberaler dan Nederlanders.quote:
Idd, landen waar het niet sneeuwt rond kerstquote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:58 schreef Mugger het volgende:
Landen met een gelijkmatig klimaat. Lijkt me echt doodsaai om daar te wonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |