Vooral die wetenschapis enorm irritant idd.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:30 schreef AKnynke het volgende:
Eigenlijk vind ik sex heul niet bah, maar t helpt om m'n lichaam op de hoogte te stellen dat het de komende tijd geen sex zal hebben..
Troost jezelf met de gedachte dat weinig mannen goed genoeg neuken om echt tevreden van te wordenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:30 schreef AKnynke het volgende:
Eigenlijk vind ik sex heul niet bah, maar t helpt om m'n lichaam op de hoogte te stellen dat het de komende tijd geen sex zal hebben..
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Troost jezelf met de gedachte dat weinig mannen goed genoeg neuken om echt tevreden van te worden
gewoon niet aan seks denken. maar dat is lastig. zeker met zo'n tt.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:34 schreef MissHobje het volgende:
[..]zou zou je kunnen denken idd. maare of het echt helpt
![]()
Volgens mij moet ze de hele dag gewoon denken aan ijsblokjes.. winter weer, regen, en vooral eten
Leuk! Have fun!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:36 schreef Leintjeuh het volgende:
Dáág ladies & gents, ik zit een weekend in de Ardennenmet familie
Tot zondag avond ofzo
Blegg die zijn blondquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:56 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb ook al bijna twee weken geen seks gehad
Nynke, wacht maar tot je in Zweden zit! Zweedse mannen zijn lekkerdenk ik
Heb je latislos dan al 2 weken neit gezien? En g aje dit weekend wel weer naar het hoge noorden?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:56 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb ook al bijna twee weken geen seks gehad
Nynke, wacht maar tot je in Zweden zit! Zweedse mannen zijn lekkerdenk ik
Ik heb m vorige week nog gezien. Maar toen hadden we ruzie. Oh ja, toen hebben we nog een lafhartige poging tot goedmaaksex gedaanquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:58 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Heb je latislos dan al 2 weken neit gezien? En g aje dit weekend wel weer naar het hoge noorden?
En ik heb al langer dan 2 weken geen sex gehad. geloof ik. k weet t niet meer.
Lolz wat heeft jouw schoonzus met jouw seksleven te makenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:59 schreef Anthraxx het volgende:
Ik wil ook niet aan sex denken. Eigenlijk. Mijn schoonzus is voor de tweede keer zwanger. Ongelukje (de tweede keer). Vooral de situatie is helaas wat minder. Geen idee of ze het houden of niet trouwens. Dat horen we vanzelf.
goedmaakseks is overratedquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb m vorige week nog gezien. Maar toen hadden we ruzie. Oh ja, toen hebben we nog een lafhartige poging tot goedmaaksex gedaan
Anthraxx, da's echt dikke bullshit, 2x per ongelukZe doet het erom. Of ze is echt heel erg stom. Laat me raden: ze wil hem aan haar binden, ondanks dat de relatie niet goed is?
Omdat ik nu allerlei visuele beelden krijg van hoe zij soms met mijn broer hier aan tafel zitquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Lolz wat heeft jouw schoonzus met jouw seksleven te makenZe is toch niet van jou zwanger
![]()
Hoest met kevertje?
Vind ik ook.... Helemaal niet lekker, als je eigenlijk nog een beetje verdrietig/boos bent.quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Omdat ik nu allerlei visuele beelden krijg van hoe zij soms met mijn broer hier aan tafel zit(letterlijk zijn kruis te masseren, in het openbaar
).
Heerlijk. Jullie raden echt alles in 1xquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
![]()
Is ze een beetje zo'n asociaal type, ofzo?
Er ligt laminaat. Dat is nog knapperquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:10 schreef Isabeau het volgende:
Labiel moment van Annie's schoonzusje. Misschien moet je eens onder het tapijt kijken?
SoL: heel graag gedaan![]()
Lein, veel plezier (al ben je misschien al weg) en ik ga dus morgenochtend heel vroeg naar Tsjechië t/m maandag. Twee nachtjes in hotel metzwembad
![]()
Nynke, Zweedse mannen zijn volgens mij best leukIk kom wel een keer stappen
Nooit gehad met Ex. Ik wacht er nog steeds op, hij heeft wel wat goed te makenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:06 schreef ColdFeet het volgende:
Vind ik ook.... Helemaal niet lekker, als je eigenlijk nog een beetje verdrietig/boos bent.
Ik snap niet waarom iedereen er zo dol op is
Kiertjes?quote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vind ik ook.... Helemaal niet lekker, als je eigenlijk nog een beetje verdrietig/boos bent.
Ik snap niet waarom iedereen er zo dol op is
Als al die vrouwen die 'door de pil heen' zwanger worden de waarheid spreken, is daarmee de pil het minst betrouwbare voorbehoedsmiddel, nog lager dan temperaturen en kalenderenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heerlijk. Jullie raden echt alles in 1x
Ja, dat moet op z'n minst 48 uur lang continu extatische sex zijn, danquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nooit gehad met Ex. Ik wacht er nog steeds op, hij heeft wel wat goed te maken
Jij ook veel plezier dan!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:10 schreef Isabeau het volgende:
Labiel moment van Annie's schoonzusje. Misschien moet je eens onder het tapijt kijken?
SoL: heel graag gedaan![]()
Lein, veel plezier (al ben je misschien al weg) en ik ga dus morgenochtend heel vroeg naar Tsjechië t/m maandag. Twee nachtjes in hotel metzwembad
![]()
Nynke, Zweedse mannen zijn volgens mij best leukIk kom wel een keer stappen
ik heb zo'n gevoel dat ik niet zwanger kan worden, en ik heel erg hard in mijn handjes mag knijpen dat ik er een (gehandicapt) kind heb uit heb weten te persenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als al die vrouwen die 'door de pil heen' zwanger worden de waarheid spreken, is daarmee de pil het minst betrouwbare voorbehoedsmiddel, nog lager dan temperaturen en kalenderen
Isa, leuk! Met wie ga je?
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik heb zo'n gevoel dat ik niet zwanger kan worden, en ik heel erg hard in mijn handjes mag knijpen dat ik er een (gehandicapt) kind heb uit heb weten te persen![]()
Volgende week ga ik naar de huisarts, om echte maatregelen te treffen, desnoods halen ze mijn hele baarmoeder eruit, zolang ik niet zwanger kan worden en niet meer zoveel pijnstillers hoef te gebruiken dan vind ik het best![]()
*SOL ook nog een knobbeltje in haar mini-tiet heeft gevonden
Gatverdarrie sol. dat klinkt niet leukquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik heb zo'n gevoel dat ik niet zwanger kan worden, en ik heel erg hard in mijn handjes mag knijpen dat ik er een (gehandicapt) kind heb uit heb weten te persen![]()
Volgende week ga ik naar de huisarts, om echte maatregelen te treffen, desnoods halen ze mijn hele baarmoeder eruit, zolang ik niet zwanger kan worden en niet meer zoveel pijnstillers hoef te gebruiken dan vind ik het best![]()
*SOL ook nog een knobbeltje in haar mini-tiet heeft gevonden
ik ben er ook niet echt gerust over, maar als het slechtste je kan overkomen, dan gebeurt dat bij mij ook 9 van de 10 keer, dat is wel gebleken de afgelopen 7 jaar.quote:
Tnx allemaal!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:28 schreef Liejannuh het volgende:
* Liejannuh geeft SoL een knuffel!
Heb je al een afspraak gemaakt met je huisarts?
je hebt een DATEquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:36 schreef Anthraxx het volgende:
Gefeliciteerd Isa.
Mijn afstudeerbegeleider mailde net. Of ik volgende week tijd had voor een bespreking. En een etentje.
Heel veel fun voor joe en mega lekker weer gewenst enzoquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:36 schreef Leintjeuh het volgende:
Dáág ladies & gents, ik zit een weekend in de Ardennenmet familie
Tot zondag avond ofzo
Ja... en?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:39 schreef Anthraxx het volgende:
Ehm... en dat met een getrouwde man van 43 jaar.
Ik ben ook wel 's met mijn afstudeerbegeleider uit eten geweest. En met mijn prof. En mijn stageprof nam me zelfs, voor mijn verjaardag, mee naar een muziektheater, inclusief picknickquote:
Volgend jaar ga ik verder aan de Universiteitquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben ook wel 's met mijn afstudeerbegeleider uit eten geweest. En met mijn prof. En mijn stageprof nam me zelfs, voor mijn verjaardag, mee naar een muziektheater, inclusief picknick
Reuze gezellig allemaal
Fijn dat je bijna klaar bent, anthraxx!
Ja, ik heb ook net weer bijgetekendquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Volgend jaar ga ik verder aan de Universiteit.
Ga je dan ook leren hoe je die rare foutmelding bij Isa weer weg krijgt?quote:
Dat heb ik al voorgesteld. Aantal weken terugquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:06 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ga je dan ook leren hoe je die rare foutmelding bij Isa weer weg krijgt?
Die ene die jij hebt veroorzaak?!
Misschien kunnen jullie iets combineren?quote:
K hou niet van dwergen. Mannelijke dwergen that is. Vrouwelijke dwergen natuurlijjk wel!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie iets combineren?Sowieso verwacht ik dat het vooruitzicht van de lesbische commune Nynke wel van haar wanhoop afhelpt
NynkeWat had ik nou gezegd over eten boven je toetsenbord?
Door ze op te geilen?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:16 schreef octopussy het volgende:
ik frustreer alleen anderen op het gebied van sex
jamaar jij gaat trouwenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:16 schreef octopussy het volgende:
ik frustreer alleen anderen op het gebied van sex
ja.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:14 schreef Anthraxx het volgende:
Is iedereen hier seksueel gefrustreerd ofzo?
wel met 35% korting eej, anders maak ik het uitquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:23 schreef Stereotomy het volgende:
Woooow, ik ben rondjes aan het draaien en aan het malen.![]()
![]()
![]()
![]()
Even een excursie naar de AH maken, dan studeren, dan sporten, dan eten, dan vanavond nieuwe kleren kopen ofzo.
Pipiequote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:25 schreef ColdFeet het volgende:
ik heb trouwens vandaag een vlecht in mijn haar gefrotHij's wel 3 cm lang
En staat bijna recht naar achter
Binnenkort weer naar de kapper
Ik ben bang dat ik daar niet onder komquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:28 schreef Liejannuh het volgende:
Ah, wat kost de kapper daar bij jou in het dorp CF?
Ik twijfel namelijk om bij jou naar de kapper te gaan, op Pinkpop of bij Isa in het dorp. Bij Isa kost het 12 euro.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:14 schreef Anthraxx het volgende:
Is iedereen hier seksueel gefrustreerd ofzo?
Dan vraag je of hij dat doet!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jawel... Maar ik heb ook een kamergenootIk ga echt geen achterhoofd-foto's maken nu
??quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:55 schreef SeaOfLove het volgende:
*SOL laat niet over zich heen lopen en gaat terug naar Delft nu![]()
denk ik![]()
Zet je msn eens aan?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:04 schreef SeaOfLove het volgende:
Ben ongesteld geworden inmiddels, ik wil naar mijn eigen huisje met veel ibu's
Heb ik je geblokkeerd?quote:
Als het overbranden niet lukt, laat het dan ff wetenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:32 schreef SeaOfLove het volgende:
Oh mag ik even melden dat Isa gisteren mijn dag helemaal goedgemaakt heeft![]()
Na het boodschappen doen even mijn brievenbus legen, waar een kutbericht in lag (onverwachte rekeningen).
Toen ik de lift uitstapte liep ik zowat tegen een TNT-mannetje aan met een pakketje in zijn handen, ik zo van: das toch niet voor mij?
TNT-mannetje: jawel heur!
Dat waren dus de Friends-dvdtjes![]()
Tnx Isa
Wow. Wat een zooitjequote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:32 schreef AKnynke het volgende:
M'n toetsenbord stond opeens op het japans, en ik wist niet hoe het er vanaf moest. gelukkig is het gelukt.
Ik moet m'n bureaublad ook opruimen:
[ afbeelding ]
hoezo, alles staat toch netjes uitgelijnd?quote:
Moet je der kamer eens zienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:47 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Moet je der kamer eens zienMijn kamer is hardstikke netjes. Alleen een beetje vol. Net zoals m'n bureaublad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
tnx, maar dat gaat best lukken, mijn vader is schlimmmmquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:35 schreef beunkster het volgende:
[..]
Als het overbranden niet lukt, laat het dan ff weten
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:52 schreef Liejannuh het volgende:
14 juni kapper meeting in Hoogeveen!
Zeg Isa, pols jij Marten nog even of hij er nog een logée bij kan gebruiken?![]()
Dan wil ik zelfs bitterballen voor m meenemen. Of ontzettend lekker koken.
Ik heb geen MSN hier.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]je hebt hem zelf toch ook op msn of denk je dat ik meer kans maak met mijn charmante typen?
Ik zou gék worden.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:32 schreef AKnynke het volgende:
M'n toetsenbord stond opeens op het japans, en ik wist niet hoe het er vanaf moest. gelukkig is het gelukt.
Ik moet m'n bureaublad ook opruimen:
[ afbeelding ]
Moeders, heerlijk volk soms.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:16 schreef Isabeau het volgende:
Hij is niet online, Liejannuh. (Bluezz: puntloos, misschien ken je hem nog)
Maandagnacht moet ik werken, dus ik zeg net tegen m'n moeder dat ik 's avonds op tijd terug wil zijn in Nederland. Krijg je dit idiote gesprek:
ma: "Nou, misschien"
ik: "uh, niets misschien, ik moet werken"
ma: "je moet niks"
ik: "jawel, ik moet werken!"
ma: "dan bel je iemand anders"
ik: "nee, ik moet maandag op tijd in Nederland zijn, anders ga ik niet mee"
ma: "nou, we zien wel"
ik: "nee, niets we zien wel, ik moet werken!"
ma: "ik wilde eigenlijk langer blijven"
ik: "dan ga ik dus niet mee"
ma: "dan gaan we helemaal niet"
...moeders! arghhhh
(we gaan wel en we zouden maandagavond rond 7-8 uur weer in Nederland zijn)
quote:We will be there, I suppose. Although I still have to zeur over de datum. A little bit
Your mom
Misschien iets meer afstand nemen, Anthraxx? Ik begrijp dat het jou ook aan het hart gaat en vooral hoe er met je ouders wordt omgesprongen, maar ook dat zijn volwassen mensen en je weet al dat je schoonzus geen knip voor de neus waard is. Je zal ook wel niet heel erg opkijken van dit nieuws, maar triest is het allemaal wel.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:17 schreef Anthraxx het volgende:Isa.
Hier is de bom weer gebarsten. Schoonzus manipuleert weer als vanouds. Beschuldigt mijn moeder van dingen (die elke maand veel geld in hun steken en het kind min of meer opvoed). En ze willen het uiteraard houden.
Waarom, als wij elke keer thuis komen, krijgen wij allerlei shit over ons heen?. Ik kom thuis voor gezelligheid. Niet om weken weer in de stress te zitten.
Die wil ik hebben! Zelfs bij gebrek aan exenquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:45 schreef SeaOfLove het volgende:
Zo en nu heb ik heelveel knuffels, kusjes, ibu's en lieve woordjes nodig!
Anthraxx, heel herkenbaar wat je verteltIk PM je er nog even over
Wacht even, dus je doet eerst een borstverkleining om daarna opvulling te kopenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:48 schreef Liejannuh het volgende:
* Liejannuh geeft SoL nog een extra dikke knuffel!
Dan ga ik de laatste dingen afmaken en op jacht naar kipfiletjes om mn beha's mee op te vullen.
Ik heb superveel zin nog steeds, maar ook superongesteld gewordenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:46 schreef AKnynke het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Is cnk er al? I take it dat je geen zin meer hebt in seks?
Het is ook meer dat we er tussen zitten. Maar we praten er nu wel over. Maar goed, de situatie blijft rot. En we zitten allemaal op 1 lijn qua mening.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:52 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat een situatie Anthraxx.Je ouders willen hun verhaal natuurlijk ook even kwijt maar het is vast niet hun bedoeling dat jullie er vervolgens mee blijven zitten.
Allemaal behalve schoonzusjelief en je broer zeker?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is ook meer dat we er tussen zitten. Maar we praten er nu wel over. Maar goed, de situatie blijft rot. En we zitten allemaal op 1 lijn qua mening.
Heb je de inhoud van mijn tshirt gister gezien?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wacht even, dus je doet eerst een borstverkleining om daarna opvulling te kopen
Je mag niet meer radenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Allemaal behalve schoonzusjelief en je broer zeker?
het zal allicht nog wel meer zijn dan ik hebquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:59 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Heb je de inhoud van mijn tshirt gister gezien?
Dat kan ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:01 schreef octopussy het volgende:
[..]
het zal allicht nog wel meer zijn dan ik hebJij bent gewoon niets te veel gewend.
Mijn hand kan ze wel even opvullen?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:04 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk.
Nouja, ik ga toch maar even shoppen voor die dingen. Ik heb nu half lege beha's voor mijn gevoel.
Klinkt als mijn moederquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:16 schreef Isabeau het volgende:
Hij is niet online, Liejannuh. (Bluezz: puntloos, misschien ken je hem nog)
Maandagnacht moet ik werken, dus ik zeg net tegen m'n moeder dat ik 's avonds op tijd terug wil zijn in Nederland. Krijg je dit idiote gesprek:
ma: "Nou, misschien"
ik: "uh, niets misschien, ik moet werken"
ma: "je moet niks"
ik: "jawel, ik moet werken!"
ma: "dan bel je iemand anders"
ik: "nee, ik moet maandag op tijd in Nederland zijn, anders ga ik niet mee"
ma: "nou, we zien wel"
ik: "nee, niets we zien wel, ik moet werken!"
ma: "ik wilde eigenlijk langer blijven"
ik: "dan ga ik dus niet mee"
ma: "dan gaan we helemaal niet"
...moeders! arghhhh
(we gaan wel en we zouden maandagavond rond 7-8 uur weer in Nederland zijn)
Nou, ik zag de prijs, via google zo duur was het nietquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:50 schreef FleshWound het volgende:
Oh, en PF, galaplicht is de morele plicht die de dame heeft om de heer te bedanken voor een (meestal redelijk duur) gala. En galamos... mores zijn ongeschreven
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:04 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk.
Nouja, ik ga toch maar even shoppen voor die dingen. Ik heb nu half lege beha's voor mijn gevoel.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:09 schreef Pandorah het volgende:
Ik moest net meedoen met tafelvoetballen. Collega's zijn altijd de hele tijd bezig en dachten het van mij wel te winnen omdat ik minder vaak meedoe. Nou, ik heb gewonnen.
Nou zullen wij een keertje darten dan?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:37 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
you go girl
![]()
Ik heb dat altijd met darten, dan denken die mannen: ohh van dat huppelkutje kan ik wel winnen...nou niet dus
Gezelligquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou zullen wij een keertje darten dan?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:45 schreef SHE het volgende:
schoonzussen
broers
gala's
en maandag word ik 30, dan ben ik volwassen
Amen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:45 schreef SHE het volgende:
schoonzussen
broers
gala's
en maandag word ik 30, dan ben ik volwassen
Sisley, bedoel je?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Gefeliciteerd alvast!
Ik heb net besloten dat een gala wel leuk is in een Sissi jurk etc.
Dus ik krijg geen schaamhaar??quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ja dat dacht ik bijna 3 jaar geleden ook
Ga d'r maar eens eentje goed bekijken!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:14 schreef Stereotomy het volgende:
Nynke, je bent vandaag wel erg grappig moet ik zeggen.
Het is mijn lievelings uiquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:14 schreef AKnynke het volgende:
Vinden jullie rode ui ook zo mooi?
Was er net 2 aan het snijden, en ik vind ze tof. Ze glimmen zo mooi!
Ook lekker op het broodje döner van ome golfer en tante bloes! Rauw. mmmquote:
Nee hoor, ben compleet nuchter.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:27 schreef Stereotomy het volgende:
Nynke staat met een fles prosecco te koken.
Klinkt spannend, ware het niet dat je boven op bed ligt te slapenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:55 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik sleur hem straks vanuit zijn dikke vette lease-bak zo het benedenhuis in naar de badkamer waar we onderwaterseks gaan hebben
Aahw.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:30 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Klinkt spannend, ware het niet dat je boven op bed ligt te slapen
Ha, een medestander.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:28 schreef Anthraxx het volgende:
Naast dat Rode uien erg mooi zijn, zijn ze ook erg lekker. Mijn favoriete ui om ergens rauw door te verwerken...
Tuurlijk niet. Goede seks is een beetje viezig.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:43 schreef remlof het volgende:
Wat een gekke CUL mensjes zijn er dan
Volgens de TT
quote:
Ik vind het altijd tof om een teentje van een bol knoflook te halen. Zeker een 'hele' bol knoflook. Die is nog zo mooi nieuw..quote:
valt best mee heurquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:43 schreef remlof het volgende:
Wat een gekke CUL mensjes zijn er dan
Volgens de TT
Dat klinkt lief.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:30 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet boven een pan doen. Maar boven het aanrecht, en daarna de teen in de pan.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:50 schreef Anthraxx het volgende:
Als ik dat doe moet ik heel erg oppassen dat ik geen velletjes de pan in gooi. Ik vind die gedroogde bollen altijd zo rot pellen. Als je eenmaal een teen er af hebt is het wel een genot om te gebruiken uiteraard.
Oh, ga je dat maken op de meet? dat klinkt namelijk heeel erg lekker!quote:
maar dat mag ikquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:30 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Zelfs op een snijplank krijg ik dat voor elkaarquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:51 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet boven een pan doen. Maar boven het aanrecht, en daarna de teen in de pan.
speciaal voor jou danquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:52 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Oh, ga je dat maken op de meet? dat klinkt namelijk heeel erg lekker!
Da's ook weer zoquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Goede seks is een beetje viezig.
Ach, van die velletjes ga je ook niet dood!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zelfs op een snijplank krijg ik dat voor elkaar.
Precies. Bouwt weer wat weerstand opquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:54 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ach, van die velletjes ga je ook niet dood!
Inderdaadquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Met handschoentjes..en douchen van te voren, en tussendoor, en na die tijd.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Inderdaad. Klinisch schone seks is ook weer zoiets
.
van te voren samen douchen hoort er gewoon bijquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:58 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Met handschoentjes..en douchen van te voren, en tussendoor, en na die tijd.
Okay, samen douchen is tof. Maar niet zoveel
Samen douchen als voorspelquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:58 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Met handschoentjes..en douchen van te voren, en tussendoor, en na die tijd.
Okay, samen douchen is tof. Maar niet zoveel
gelukkig was jij daar om haar te reddenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:01 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn ex is ooit flauwgevallen in de douche. Dat snelle opstaan was niet zo slim.
Of in bad!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:00 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
van te voren samen douchen hoort er gewoon bij
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:04 schreef cul_non_kul het volgende:
ik ga weer plat, mijn krachten verzamelen voor morgenBen altijd happy met een tevreden cnk
k vond t wel een mooie verspreking!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Bad. Ik kan vandaag echt niet goed typen
.
Neejoh! Ruim 5 jaar geleden waren ze groot!quote:
Pete Murray is deze week ook megahit op 3fmquote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:14 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Neejoh! Ruim 5 jaar geleden waren ze groot!
Maar ik zal straks even aan Octopussy vragen of ze wat foto's wil maken.
Geen opvuldingen gevonden trouwens. H&M (wat mij toch echt de winkel leek voor zulk soort dingen) had ze niet. Dus nu heb ik maar de nieuwe Pete Murray gekocht bij de Mediamarkt.
Volgens mij heb jij echt veel meer borsten dan ik heb. Volgens mij heb je geen kipfilets nodig!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:14 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Neejoh! Ruim 5 jaar geleden waren ze groot!
Maar ik zal straks even aan Octopussy vragen of ze wat foto's wil maken.
Geen opvuldingen gevonden trouwens. H&M (wat mij toch echt de winkel leek voor zulk soort dingen) had ze niet. Dus nu heb ik maar de nieuwe Pete Murray gekocht bij de Mediamarkt.
Ik hoorde het.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Pete Murray is deze week ook megahit op 3fm
Echt, met de laatste paar kilo's lijken mijn borsten ook gehalveerd! Ineens! Foetsie! Weg!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:20 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij echt veel meer borsten dan ik heb. Volgens mij heb je geen kipfilets nodig!
Mijn moeder heeft cup AAAA, in haar bikini heeft ze altijd een kippetje..
mmm, kipfilets gewokt met sjalotjes!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:37 schreef MinderMutsig het volgende:
Lijkt me heel vervelend zitten die kipfilets.
Oh maar kipfilet is ook wel heel erg lekker! Ik hoef ze alleen niet in mijn BH...quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:15 schreef AKnynke het volgende:
Ik eet nu toffifee's. K ben in een vreetbui.
En vies is lekker!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ook.Volgens mij moet ik ongesteld worden.
Gomplayer? Dat vind ik een heel fijne player.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik ook.
En de afleeding van greys anatomy die ik gedownload had wil niet afspelen, hij zegt dat ik eerst domplayer oid moet downnloaden, en dat vertik ik!
Dus nu kijk ik eigenlijk maar naar ranking de stars!
Volgens mij bereik je er hetzelfde mee als met een push up beha.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:37 schreef MinderMutsig het volgende:
Lijkt me heel vervelend zitten die kipfilets.
Nee, hij zei echt domplayer.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Gomplayer? Dat vind ik een heel fijne player.
Mijn vent zou ook Greys anatomy voor me downloaden maar dat heeft hij nog steeds niet gedaan.En op mijn laptop krijg ik het niet voor elkaar om te downloaden.
Iets met Vista, router en poorten ofzo.
![]()
Welk seizoen zijn ze nu op tv eigenlijk? Tot dit seizoen heb ik alles via de tv gevolgd maar nu komt het gelijk met NCIS op tv dus nu kan dat niet meer.
Is goed.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:46 schreef Isabeau het volgende:
Een enorm dikke knuffel voor SoL![]()
En Liejannuh, ik zag gisteren pronte borsten en geen slappe hap. Heus niet. Maar goed, de volgende keer dan maar je t-shirt even omhoog doen voor een duidelijker beeld
* Liejannuh geeft een dikke knuffel aan Isa.quote:Het was 'leuk' met Dennis vandaagDe gamba's waren zalig. Mijn ogen doen nu alleen rondom pijn van het zout op mijn gevoelige huid.
Ik heb wel een site gevonden waar je streamend kan kijken maar die heeft Japanse ondertiteling.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:41 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee, hij zei echt domplayer.
Ze zijn nu bij seizoen 4.
Nee, pronte betekend recht voor uit staande.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:51 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Is goed.Is "pronte borsten" trouwens niet gewoon een aardige manier om "gehalveerde borsten" te zeggen?
[..]
* Liejannuh geeft een dikke knuffel aan Isa.![]()
Tutje! Geniet je wel een beetje van je zelfkwelling?
ICHI-BAN!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:52 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb wel een site gevonden waar je streamend kan kijken maar die heeft Japanse ondertiteling.
En hoe lang gaat dit nog door tutje?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:52 schreef Isabeau het volgende:
M'n oogjes zijn alweer droog, Steer, ik heb alleen ongeveer een uur tegen hem aan zitten janken en dat ik hem zo miste en dat ik nog steeds zoveel van hem hield en zoTsja. En dan gaat hij me heel vervelend gelijk geven en zeggen dat het hem spijt. Maar hij is weer naar huis en ik ga zo lekker een weekendje weg
Zo even tas pakken. Ga jij nog iets leuks doen dit weekend?
Does PM'en? Als je wilt natuurlijk!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:52 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb wel een site gevonden waar je streamend kan kijken maar die heeft Japanse ondertiteling.
http://www.surfthechannel.com/quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:52 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ouch, dat je dat kan...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:52 schreef Isabeau het volgende:
M'n oogjes zijn alweer droog, Steer, ik heb alleen ongeveer een uur tegen hem aan zitten janken en dat ik hem zo miste en dat ik nog steeds zoveel van hem hield en zoTsja. En dan gaat hij me heel vervelend gelijk geven en zeggen dat het hem spijt. Maar hij is weer naar huis en ik ga zo lekker een weekendje weg
Zo even tas pakken. Ga jij nog iets leuks doen dit weekend?
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:02 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ouch, dat je dat zo vaak achter elkaar kan...
Zoiets ja, maar ik wil zonder lelijke ondertiteling.quote:
Die zijn volgens mij van plastic.quote:
Ja hier! Ik ben dol op nutteloze cijfertjes.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:07 schreef Liejannuh het volgende:
Nog liefhebbers hier voor een boekje met allerlei statistieken dat binnenkort wordt gepubliceerd door een niet nader te noemen statistisch instituut?
Hè, dat had ik nog niet eerder gezien, ik dacht dat het zonder was, sorry...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zoiets ja, maar ik wil zonder lelijke ondertiteling.
Voor Greys Anatomy moet je die link van Obli hebben trouwens. Ik was alweer met andere dingen bezig.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:06 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Die van mij lijken er wel wat op.
Thanks MM!
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:10 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ja hier! Ik ben dol op nutteloze cijfertjes.
Oh, het is al langer aan de gang?quote:
*Bookmarked...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:04 schreef MinderMutsig het volgende:
I've struck gold!![]()
http://www.foodnetwork.com/food/video_guide
Oja.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:12 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Er staan anders alleen maar hele zinvolle cijfers in over Nederland hoor!
![]()
zie PM
Gvd we lopen gelijkquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:04 schreef SeaOfLove het volgende:
Ben ongesteld geworden inmiddels, ik wil naar mijn eigen huisje met veel ibu's
Agossiequote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:52 schreef Isabeau het volgende:
Zo even tas pakken.
Ik ben er net vanaf!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:39 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Gvd we lopen gelijk![]()
Ik ben ook al de pineut sinds vanmiddag![]()
*zielig kijkt* zit nog op werk verdulleme
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Agossie
Iedereen die het nodig heeft, een knuffel, dan neem ik er zelf ook één
Wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:54 schreef SHE het volgende:
Zo, ik ben weer uitgeraasd.
Wijntje dan maar. Iemand die een badkamer klusser kent? Die morgen niets te doen heeft?
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:54 schreef SHE het volgende:
K heb je topic gelezen. Wat een puinzooi man! Hoop dat je snel iemand vind!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:54 schreef SHE het volgende:
Wijntje dan maar. Iemand die een badkamer klusser kent? Die morgen niets te doen heeft?
Ik heb respectievelijk, ruzie gemaakt in OUD, mijn aannemer de vinketering gewenst en eruit gegooid, met Oblivion gemaild, wijn ingeschonken en mijn man vertelt dat hij zich nooit meer mag bemoeien met klus werkzaamheden in huis.quote:
Ik heb je topic gelezen. Wat een prutser zeg.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:09 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb respectievelijk, ruzie gemaakt in OUD, mijn aannemer de vinketering gewenst en eruit gegooid, met Oblivion gemaild, wijn ingeschonken en mijn man vertelt dat hij zich nooit meer mag bemoeien met klus werkzaamheden in huis.
Gatsie, we zijn toch geenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:54 schreef AKnynke het volgende:
![]()
Maar dat kan niet hoor, want jij bent sterk en gelukkig! Wij zijn jong, slap en ongelukkig. Soms!
quote:
Lekker koud wit chardonnaytjequote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:03 schreef MinderMutsig het volgende:
Trusten Nynke.![]()
Ik ga aan de drank. Veel drank!![]()
Iemand goede suggesties? Ik heb bijna alles in huis.
Nah ik wil iets sterkers.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker koud wit chardonnaytje
Hoe zou Elf het hebben
Ja, die associatie heb ik nu![]()
Indien gratis, dan ja.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:07 schreef Liejannuh het volgende:
Nog liefhebbers hier voor een boekje met allerlei statistieken dat binnenkort wordt gepubliceerd door een niet nader te noemen statistisch instituut?
Altijd leuk!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:07 schreef Liejannuh het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |