Vooral die wetenschapis enorm irritant idd.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:30 schreef AKnynke het volgende:
Eigenlijk vind ik sex heul niet bah, maar t helpt om m'n lichaam op de hoogte te stellen dat het de komende tijd geen sex zal hebben..
Troost jezelf met de gedachte dat weinig mannen goed genoeg neuken om echt tevreden van te wordenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:30 schreef AKnynke het volgende:
Eigenlijk vind ik sex heul niet bah, maar t helpt om m'n lichaam op de hoogte te stellen dat het de komende tijd geen sex zal hebben..
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Troost jezelf met de gedachte dat weinig mannen goed genoeg neuken om echt tevreden van te worden
gewoon niet aan seks denken. maar dat is lastig. zeker met zo'n tt.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:34 schreef MissHobje het volgende:
[..]zou zou je kunnen denken idd. maare of het echt helpt
![]()
Volgens mij moet ze de hele dag gewoon denken aan ijsblokjes.. winter weer, regen, en vooral eten
Leuk! Have fun!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:36 schreef Leintjeuh het volgende:
Dáág ladies & gents, ik zit een weekend in de Ardennenmet familie
Tot zondag avond ofzo
Blegg die zijn blondquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:56 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb ook al bijna twee weken geen seks gehad
Nynke, wacht maar tot je in Zweden zit! Zweedse mannen zijn lekkerdenk ik
Heb je latislos dan al 2 weken neit gezien? En g aje dit weekend wel weer naar het hoge noorden?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:56 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb ook al bijna twee weken geen seks gehad
Nynke, wacht maar tot je in Zweden zit! Zweedse mannen zijn lekkerdenk ik
Ik heb m vorige week nog gezien. Maar toen hadden we ruzie. Oh ja, toen hebben we nog een lafhartige poging tot goedmaaksex gedaanquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:58 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Heb je latislos dan al 2 weken neit gezien? En g aje dit weekend wel weer naar het hoge noorden?
En ik heb al langer dan 2 weken geen sex gehad. geloof ik. k weet t niet meer.
Lolz wat heeft jouw schoonzus met jouw seksleven te makenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:59 schreef Anthraxx het volgende:
Ik wil ook niet aan sex denken. Eigenlijk. Mijn schoonzus is voor de tweede keer zwanger. Ongelukje (de tweede keer). Vooral de situatie is helaas wat minder. Geen idee of ze het houden of niet trouwens. Dat horen we vanzelf.
goedmaakseks is overratedquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb m vorige week nog gezien. Maar toen hadden we ruzie. Oh ja, toen hebben we nog een lafhartige poging tot goedmaaksex gedaan
Anthraxx, da's echt dikke bullshit, 2x per ongelukZe doet het erom. Of ze is echt heel erg stom. Laat me raden: ze wil hem aan haar binden, ondanks dat de relatie niet goed is?
Omdat ik nu allerlei visuele beelden krijg van hoe zij soms met mijn broer hier aan tafel zitquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Lolz wat heeft jouw schoonzus met jouw seksleven te makenZe is toch niet van jou zwanger
![]()
Hoest met kevertje?
Vind ik ook.... Helemaal niet lekker, als je eigenlijk nog een beetje verdrietig/boos bent.quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Omdat ik nu allerlei visuele beelden krijg van hoe zij soms met mijn broer hier aan tafel zit(letterlijk zijn kruis te masseren, in het openbaar
).
Heerlijk. Jullie raden echt alles in 1xquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
![]()
Is ze een beetje zo'n asociaal type, ofzo?
Er ligt laminaat. Dat is nog knapperquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:10 schreef Isabeau het volgende:
Labiel moment van Annie's schoonzusje. Misschien moet je eens onder het tapijt kijken?
SoL: heel graag gedaan![]()
Lein, veel plezier (al ben je misschien al weg) en ik ga dus morgenochtend heel vroeg naar Tsjechië t/m maandag. Twee nachtjes in hotel metzwembad
![]()
Nynke, Zweedse mannen zijn volgens mij best leukIk kom wel een keer stappen
Nooit gehad met Ex. Ik wacht er nog steeds op, hij heeft wel wat goed te makenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:06 schreef ColdFeet het volgende:
Vind ik ook.... Helemaal niet lekker, als je eigenlijk nog een beetje verdrietig/boos bent.
Ik snap niet waarom iedereen er zo dol op is
Kiertjes?quote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vind ik ook.... Helemaal niet lekker, als je eigenlijk nog een beetje verdrietig/boos bent.
Ik snap niet waarom iedereen er zo dol op is
Als al die vrouwen die 'door de pil heen' zwanger worden de waarheid spreken, is daarmee de pil het minst betrouwbare voorbehoedsmiddel, nog lager dan temperaturen en kalenderenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heerlijk. Jullie raden echt alles in 1x
Ja, dat moet op z'n minst 48 uur lang continu extatische sex zijn, danquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nooit gehad met Ex. Ik wacht er nog steeds op, hij heeft wel wat goed te maken
Jij ook veel plezier dan!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:10 schreef Isabeau het volgende:
Labiel moment van Annie's schoonzusje. Misschien moet je eens onder het tapijt kijken?
SoL: heel graag gedaan![]()
Lein, veel plezier (al ben je misschien al weg) en ik ga dus morgenochtend heel vroeg naar Tsjechië t/m maandag. Twee nachtjes in hotel metzwembad
![]()
Nynke, Zweedse mannen zijn volgens mij best leukIk kom wel een keer stappen
ik heb zo'n gevoel dat ik niet zwanger kan worden, en ik heel erg hard in mijn handjes mag knijpen dat ik er een (gehandicapt) kind heb uit heb weten te persenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als al die vrouwen die 'door de pil heen' zwanger worden de waarheid spreken, is daarmee de pil het minst betrouwbare voorbehoedsmiddel, nog lager dan temperaturen en kalenderen
Isa, leuk! Met wie ga je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |