quote:Gambia wil alle homo's onthoofden
AMSTERDAM - President Yahya Jammeh van Gambia wil homo’s die het land niet vrijwillig verlaten, onthoofden. Hij heeft ze 24 uur de tijd gegeven.
'Gambia is een land van gelovigen. Zondige en immorele praktijken zoals homoseksualiteit zullen in dit land niet worden gedoogd', zo meldt de Gay Krant.
De president van het Islamitische land wil 'het hoofd afsnijden' van elke homo die in Gambia wordt gepakt. De anti-homowetten in Gambia zijn strenger zijn dan de wetgeving in een land als Iran.
Huisbazen en hoteluitbaters moeten volgens Yahya Jammeh homoseksuelen op straat zetten. De president wil onder geen beding ' vuile individuen' aanvaarden in een land waar vooral moslims wonen.
Het ministerie van ontwikkelingshulp waarschuwt Nederlanders vooral voor malaria.
Bron: De Telegraaf
quote:Het ministerie van ontwikkelingshulp waarschuwt Nederlanders vooral voor malaria.
Dat er ook wel gewaarschuwd mag worden voor de homo-onvriendelijkheidquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:15 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, waar slaat dat nou ineens weer op.
... en daar zakte het toerisme als een pudding in elkaarquote:'Gambia is een land van gelovigen. Zondige en immorele praktijken [...] zullen in dit land niet worden gedoogd
quote:De president wil onder geen beding ' vuile individuen' aanvaarden in een land waar vooral moslims wonen.
Inderdaad. Hij toont ambities. Dynamiek. Hij kijkt over grenzen heen. Hij zegt: "de Islam KAN het weer". VOC-mentaliteit. TOCH?!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:31 schreef Burghardt het volgende:
Och, het is tenminste wel een leider met daadkracht.
Je weet idd waar je aan toe bent. Dat is ook wel eens fijn, zo duidelijk zijn onze regeringsleiders niet of nauwelijks.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:31 schreef Burghardt het volgende:
Och, het is tenminste wel een leider met daadkracht.
Het is een militaire dictatuur, geen islamitische.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:03 schreef Elfletterig het volgende:
Wat is dat toch met die islam-dictaturen? Waarom gaan dergelijke landen toch altijd achteruit in beschaving, in plaats van vooruit?
Kan best wezen, maar de rechtvaardiging voor de uitspraken wordt uit de islam gehaald.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:07 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het is een militaire dictatuur, geen islamitische.
Ja, maar weinig regeringsleiders zijn zo getalenteerd als de president van Gambia. Hij is namelijk ook nog medisch onderlegd, zo lees ik op Wikipedia...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:04 schreef Semisane het volgende:
Je weet idd waar je aan toe bent. Dat is ook wel eens fijn, zo duidelijk zijn onze regeringsleiders niet of nauwelijks.![]()
Mijn - voorzichtige - eerste conclusie over deze man: COMPLEET GESCHIFTquote:HIV/AIDS cure and other health claims
In January 2007, Jammeh claimed he could cure HIV/AIDS and asthma with natural herbs. Some patients are said to have improved through his treatment, but he has also been criticized for promoting unscientific treatment that could have dangerous results. The full text of his speech seems to suggest that the 'cure' may in fact be addressing intestinal parasites ("With regards to HIV/Aids, they should be kept at a place that has adequate toilets facilities because they can be going to toilet every five minutes.").
Fadzai Gwaradzimba, the country representative of the United Nations Development Programme in The Gambia, was told to leave the country after she expressed doubts about the claims and said the remedy might encourage risky behaviour. In August 2007, Jammeh claimed to have developed a single dose herbal infusion that could treat high blood pressure.
Dat kan best wezen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:09 schreef Frollo het volgende:
[..]
Kan best wezen, maar de rechtvaardiging voor de uitspraken wordt uit de islam gehaald.
Het is allebei. Het is een islamitische, militaire dictatuur. Maar zoals al aangegeven, komt de rechtvaardiging voor dit soort uitspraken uit de islam. Persoonlijk vind ik de islam als virus gevaarlijker voor de mensheid dan HIV. En dan doel ik niet op vreedzame, gematige moslims, maar wél op dit soort geschifte extremisten.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:07 schreef Monidique het volgende:
Het is een militaire dictatuur, geen islamitische.
Ja, ik vind geschifte bouwvakkers ook enger dan een Chinees kippenvirus. Uiteraard bedoel ik niet de vreedzame, gematigde bouwvakkers! Maar de bouw, als virus, is behoorlijk gevaarlijk.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is allebei. Het is een islamitische, militaire dictatuur. Maar zoals al aangegeven, komt de rechtvaardiging voor dit soort uitspraken uit de islam. Persoonlijk vind ik de islam als virus gevaarlijker voor de mensheid dan HIV. En dan doel ik niet op vreedzame, gematige moslims, maar wél op dit soort geschifte extremisten.
Welnee, hij is een genie...gewoon miskent door het westen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, maar weinig regeringsleiders zijn zo getalenteerd als de president van Gambia. Hij is namelijk ook nog medisch onderlegd, zo lees ik op Wikipedia...
[..]
Mijn - voorzichtige - eerste conclusie over deze man: COMPLEET GESCHIFT
Ah, OK. Dus extremistische bouwvakkers plegen gruweldaden en beroepen zich op een eeuwenoud boek waar ze hun rechtvaardiging uithalen? En de leider van die extremistische bouwvakkers beweert ook een vaccin tegen het Chinees Kippenvirus te hebben gevonden, terwijl wetenschappers over de hele wereld dat nog niet hebben? Als je verder niks zinnigs hebt te melden, kom dan niet met dit soort bagger-vergelijkingen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:14 schreef Monidique het volgende:
Ja, ik vind geschifte bouwvakkers ook enger dan een Chinees kippenvirus. Uiteraard bedoel ik niet de vreedzame, gematigde bouwvakkers! Maar de bouw, als virus, is behoorlijk gevaarlijk.
Profeet Mohammed heeft AIDS de wereld uitgeholpen, of is president Jumbilalee gepromoveerd tot leider van de extremistische Islam? Is Osama bin Laden al ingelicht?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:22 schreef Elfletterig het volgende:
En de leider van die extremistische bouwvakkers beweert ook een vaccin tegen het Chinees Kippenvirus te hebben gevonden, terwijl wetenschappers over de hele wereld dat nog niet hebben?
Neuh, het lijkt me heel zinnig commentaar op een nogal bizarre uitspraak van jou: ik vind de Islam als virus gevaarlijker dan HIV, maar niet de gematigde moslims, maar alleen de extremistische. No shit,quote:Als je verder niks zinnigs hebt te melden, kom dan niet met dit soort bagger-vergelijkingen.
Necrofiel!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:24 schreef SCH het volgende:Zolang de piemel er maar aanzit, zeg ik altijd!
Past niet in jouw straatje hè, het veroordelen van moslimextremisme?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:24 schreef SCH het volgende:Zolang de piemel er maar aanzit, zeg ik altijd!
Ik had nog niet eens gelezen dat het om een islamitisch land ging man, doe niet zo opgewonden.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Past niet in jouw straatje hè, het veroordelen van moslimextremisme?
Ik wist niet dat je necrofiel was, trouwens...
Met Mugabe begon het ook zo. Geen moslim trouwens.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:12 schreef Zwansen het volgende:
Afrika komt er wel.
Je weet toch, je hebt niet opgeroepen tot het bevrijden van Gambia, oftewel, je wilt de sjaria invoeren in Nederland. Dhimmi.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik had nog niet eens gelezen dat het om een islamitisch land ging man, doe niet zo opgewonden.
De manier waarop je reageert op mijn opmerking maakt pijnlijk duidelijk dat je er helemaal niks van hebt begrepen. Als ik de extremistische islam een 'virus' noem, doel ik op de manier waarop mensen worden gehersenspoeld en hoe ze elkaar gaan napraten met hun ziekelijke denkbeelden. Ga je eens verdiepen in iets als de Tweede Wereldoorlog; hoe het kon dat Duitsers massaal en kritiekloos Hitler gingen volgen. Hele films zijn over dit onderwerp gemaakt, zoals The Wave:quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:25 schreef Monidique het volgende:
Neuh, het lijkt me heel zinnig commentaar op een nogal bizarre uitspraak van jou: ik vind de Islam als virus gevaarlijker dan HIV, maar niet de gematigde moslims, maar alleen de extremistische. No shit,. 1.) Islam is geen virus, 2.) wat het ook is, ook "gematigde" moslims hebben het en 3.) je vindt radicale moslims dus eng. Zo vind ik radicale bouwvakkers ook eng.
Heb het er dan ook over, in plaats van er alleen maar op te doelen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De manier waarop je reageert op mijn opmerking maakt pijnlijk duidelijk dat je er helemaal niks van hebt begrepen. Als ik de extremistische islam een 'virus' noem, doel ik op de manier waarop mensen worden gehersenspoeld en hoe ze elkaar gaan napraten met hun ziekelijke denkbeelden.
De Tweede Were... de wat, wat is dat? Ik weet het niet. Wat is een wereldoorlog? Nooit van gehoord. Dank je voor de tip, ik zal eens in de wikiatuur duiken.quote:Ga je eens verdiepen in iets als de Tweede Wereldoorlog...
Anders lees je jezelf een beetje in voordat je zo'n stupide reactie neerkwakt. Ik stel nergens dat jij VOOR moslimextremisme bent. Dan zou ik me namelijk verlagen tot jouw niveau (anderen ongegrond beschuldigen van iets). Ik stel alleen dat je het niet veroordeelt.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:31 schreef SCH het volgende:
Ik had nog niet eens gelezen dat het om een islamitisch land ging man, doe niet zo opgewonden.
Sinds wanneer ben ik voor moslimextremisme trouwens?![]()
Goedzo. Jij komt er wel. Mocht je nog informatie willen, bel president Ahmadinejad van Iran maar. Die weet er ook veel van.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:39 schreef Monidique het volgende:
De Tweede Were... de wat, wat is dat? Ik weet het niet. Wat is een wereldoorlog? Nooit van gehoord. Dank je voor de tip, ik zal eens in de wikiatuur duiken.
Jezus, wordt dit het niveau???quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Anders lees je jezelf een beetje in voordat je zo'n stupide reactie neerkwakt. Ik stel nergens dat jij VOOR moslimextremisme bent. Dan zou ik me namelijk verlagen tot jouw niveau (anderen ongegrond beschuldigen van iets). Ik stel alleen dat je het niet veroordeelt.
Hoe zit het trouwens met je liefde voor lijken?
Dit was je alweer vergeten 11dinges.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Past niet in jouw straatje hè, het veroordelen van moslimextremisme?
Wellicht wordt hij er ook een beetje geil van.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:31 schreef SCH het volgende:
Necrofilie, moslimextremisme...wat scheelt het.quote:Sinds wanneer ben ik voor moslimextremisme trouwens?
Uhm, wie is ook alweer degene die in een topic over onthoofding van homo's reageert op deze wijze:quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:47 schreef SCH het volgende:
Jezus, wordt dit het niveau??? Jij suggereert direct iets richting mij en nu heb je het niet gedaan. Wat een slappe hondelul ben je toch. Zoals je ook weer tegen M. tekeer gaat. Man, zoek een hobby![]()
Je bent ervan op de hoogte wat er met mensen gebeurt wanneer je ze onthoofdt? Of moet ik je eerst nog de basisbeginselen van de biologie bijbrengen. Les 1: leven en dood.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:24 schreef SCH het volgende:Zolang de piemel er maar aanzit, zeg ik altijd!
Volgens mij neem jij SCH en vooral jezelf iets te serieus.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Uhm, wie is ook alweer degene die in een topic over onthoofding van homo's reageert op deze wijze:
Tja... I leg mijn casus ten ruste.quote:Je bent ervan op de hoogte wat er met mensen gebeurt wanneer je ze onthoofdt? Of moet ik je eerst nog de basisbeginselen van de biologie bijbrengen. Les 1: leven en dood.
Verder heb ik het niet nodig om andere forumfgebruikers uit te schelden. Ik ga alleen in op jouw (nogal smakeloze en ongepaste) post in dit topic.
Stel je niet zo aan zeg. Ik mag daar als homo toch wel een flauw grapje over maken?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Uhm, wie is ook alweer degene die in een topic over onthoofding van homo's reageert op deze wijze:
[..]
Je bent ervan op de hoogte wat er met mensen gebeurt wanneer je ze onthoofdt? Of moet ik je eerst nog de basisbeginselen van de biologie bijbrengen. Les 1: leven en dood.
Verder heb ik het niet nodig om andere forumfgebruikers uit te schelden. Ik ga alleen in op jouw (nogal smakeloze en ongepaste) post in dit topic.
Jaja,quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:01 schreef speknek het volgende:
[..]
http://cscs.umich.edu/~crshalizi/Dawkins/viruses-of-the-mind.html
Jeweettoch...homo's zijn niet leuk.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan zeg. Ik mag daar als homo toch wel een flauw grapje over maken?
Ik vind dit een iets te serieus en ernstig onderwerp om flauwe grappen te gaan lopen maken. Dat kan in ONZ, niet op een nieuwsforum. Als ik discussieer in NWS neem ik mezelf (en anderen) serieuzer dan wanneer ik in een luchtig topic op ONZ aan het posten ben. Verder ben ik in de verste verte niet gefrusteerd, kan ik je melden. Ik confronteer alleen SCH met zijn stompzinnige opmerkingen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:00 schreef Semisane het volgende:
Volgens mij neem jij SCH en vooral jezelf iets te serieus.Ik denk; ik zeg het maar even.
Tja... I leg mijn casus ten ruste.Man, man, man..wat een frustraties...ben je wel eens onthoofd ofzow?
![]()
Tuurlijk, daar geeft dit onderwerp ook alle reden toe, of niet?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:25 schreef SCH het volgende:
Stel je niet zo aan zeg. Ik mag daar als homo toch wel een flauw grapje over maken?
Nou...het onderwerp dat de president homo's wil onthoofden, dezelfde president die "claimt" aids te kunnen genezen, moet je uiteraard heel serieus nemen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind dit een iets te serieus en ernstig onderwerp om flauwe grappen te gaan lopen maken. Dat kan in ONZ, niet op een nieuwsforum. Als ik discussieer in NWS neem ik mezelf (en anderen) serieuzer dan wanneer ik in een luchtig topic op ONZ aan het posten ben. Verder ben ik in de verste verte niet gefrusteerd, kan ik je melden. Ik confronteer alleen SCH met zijn stompzinnige opmerkingen.
Niet bepaald, oeps verkeert gelezen Bepaald wel ja, kan de beste man die dit zegt namelijk al jaren niet serieus nemen nee.quote:Tuurlijk, daar geeft dit onderwerp ook alle reden toe, of niet?
Och...in verhouding toch wel evenveel als op de rest van de wereld.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:40 schreef Super7fighter het volgende:
In Gambia zijn toch weinig homoseksuelen, dus met die onthoofdingen valt het wel mee.
Inderdaad, je komt alleen maar druk en irrationeel over in dit topic. Of beter gezegd "als een kip zonder kop''.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:38 schreef Elfletterig het volgende:
Verder ben ik in de verste verte niet gefrusteerd, kan ik je melden.
Dus toch!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:45 schreef Montov het volgende:
[..]
Inderdaad, je komt alleen maar druk en irrationeel over in dit topic. Of beter gezegd "als een kip zonder kop''.
Dat zal hem leren dat homo's goede normale burgers zijn! Net zoals een paar tikken van een Hells Angel Frits Barend ook liet inzien dat die club helemaal niet crimineel is.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:47 schreef Double-Helix het volgende:
idioot,hoop dat ie goed verkracht word door een paar hitsige neger-homo's.
Ja, ik moest eerlijk gezegd lachen om de TT. Kom op zeg, een beetje humor bij hard nieuws kan echt geen kwaad hoor. Ik vind het ook allemaal heel erg maar ik weet wel ongeveer dat de praktijk is in islamitische staten en sommige Afrikaanse landen dus om nou weer te roepen hoe verschrikkelijk het is. Ik zie ook niet echt wat we over de situatie in Gambia verder moeten bespreken. Ik vind het zo absurd dat ik er voor kies er grappen over te maken. Sue me, maar zo sta ik in het levenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:38 schreef Elfletterig het volgende:
Tuurlijk, daar geeft dit onderwerp ook alle reden toe, of niet?
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:40 schreef Super7fighter het volgende:
In Gambia zijn toch weinig homoseksuelen, dus met die onthoofdingen valt het wel mee.
Dus omdat het orakel SCH heeft gesproken en het niet serieus neemt, mag een ander het niet meer serieus nemen? Weet je wat: we stellen gewoon per onderwerp een 'orakel' aan. Homo's: SCH, Moslims: Super7fighter, Linksen: SeLang en zo nog een paar. Als zij eenmaal hun oordeel hebben geveld als überhomo, übermoslim of überrechtse-rakker dan hoeft de rest geen mening meer te geven en niet meer te discussiëren. Misschien moet jij mij niet gaan vertellen hoe ik me moet opstellen?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:44 schreef Semisane het volgende:
Nou...het onderwerp dat de president homo's wil onthoofden, dezelfde president die "claimt" aids te kunnen genezen, moet je uiteraard heel serieus nemen.Zelfs een uberhomo als SCH neemt het niet serieus...wellicht moet jij dan ook maar even een chill-pil moeten nemen.
![]()
Een dergelijk onderwerp met een 'grapje' wegwimpelen, vind ik nogal stompzinnig ja.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:44 schreef Semisane het volgende:
Oh en de opmerking van SCH was een grapje, als jij niet serieuze opmerkingen per definitie stompzinnig noemt, dan, ja, was de opmerking van SCH stompzinnig.![]()
Dat die president een volslagen idioot is, ben ik wel met je eens. Maar hij is wel aan de macht! Hoe serieus neem jij Ahmadinejad als hij op een VN-conferentie in New York doodleuk verkondigt dat er in zijn land geen homo's wonen? Niet, waarschijnlijk. Ik ook niet, maar ondertussen worden homo's in Iran stelselmatig vervolgd en ook opgehagen; soms zelfs minderjarig. Dus als zo'n president van Gambia, een moslimextremist, zegt dat hij homo's wil gaan onthoofden, neem ik dat serieus. Er is nu al het nodige mis in Gambia op het gebied van mensenrechten: http://report2007.amnesty.org/eng/Regions/Africa/Gambiaquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:44 schreef Semisane het volgende:
Kan de beste man die dit zegt namelijk al jaren niet serieus nemen nee.Doe maar lekker rustig...neem een ijsje....daar is het weer er wel voor.
![]()
Nee. Alleen als je de helft van Fok wil bannen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:17 schreef Viking84 het volgende:
Jezus, ik las het net idd.
Kan er niet wat gedaan worden aan dat soort idioten?.
Ook een manier om deze misdadigheid te bagatelliseren.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee. Alleen als je de helft van Fok wil bannen.
Dank voor je inhoudelijke bijdrage aan dit topicquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:45 schreef Montov het volgende:
Inderdaad, je komt alleen maar druk en irrationeel over in dit topic. Of beter gezegd "als een kip zonder kop''.![]()
Van de FP:quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:17 schreef Viking84 het volgende:
Jezus, ik las het net idd.
Kan er niet wat gedaan worden aan dat soort idioten?.
Niet dat 't veel zal uitmaken. Stoppen van alle ontwikkelingshulp zet meer zoden aan de dijk.quote:Inmiddels heeft de Belgische mensenrechtenorganisatie Animo Nationaal met de Holebifederatie een protestactie tegen de uitspraken georganiseerd voor de ambassade van Gambia.
En als ik alleen "Nee" zei?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:00 schreef GBA het volgende:
[..]
Ook een manier om deze misdadigheid te bagatelliseren.
Tja dat krijg je ervan als je de discussie jou welbekende kant op wil sturen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dank voor je inhoudelijke bijdrage aan dit topic![]()
Zelf precies NUL KOMMA NUL aan inhoud toevoegen, maar WEL een oordeel klaar hebben over iemand die serieus over dit onderwerp discussieert, compleet met bronnen, argumenten EN inhoud. En dat is dan verdomme nog moderator op Fok ook. Veel gekker moet het echt niet worden.
Dat was niet op een VN-conferentie maar op een universiteit in New York, maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:55 schreef Elfletterig het volgende:
Hoe serieus neem jij Ahmadinejad als hij op een VN-conferentie in New York doodleuk verkondigt dat er in zijn land geen homo's wonen?
Gelukkig ben je nu niet gefrustreerd, ik zou je niet willen tegenkomen wanneer je wel gefrustreerd bent. Mijn hemel, doe toch normaal zeg.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dank voor je inhoudelijke bijdrage aan dit topic![]()
Zelf precies NUL KOMMA NUL aan inhoud toevoegen, maar WEL een oordeel klaar hebben over iemand die serieus over dit onderwerp discussieert, compleet met bronnen, argumenten EN inhoud. En dat is dan verdomme nog moderator op Fok ook. Veel gekker moet het echt niet worden.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee. Alleen als je de helft van Fok wil bannen.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:05 schreef Mutant01 het volgende:
Tja dat krijg je ervan als je de discussie jou welbekende kant op wil sturen.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dus omdat het orakel SCH heeft gesproken en het niet serieus neemt, mag een ander het niet meer serieus nemen? Weet je wat: we stellen gewoon per onderwerp een 'orakel' aan. Homo's: SCH, Moslims: Super7fighter, Linksen: SeLang en zo nog een paar. Als zij eenmaal hun oordeel hebben geveld als überhomo, übermoslim of überrechtse-rakker dan hoeft de rest geen mening meer te geven en niet meer te discussiëren. Misschien moet jij mij niet gaan vertellen hoe ik me moet opstellen?
Gelukkig maar voor je.quote:Een dergelijk onderwerp met een 'grapje' wegwimpelen, vind ik nogal stompzinnig ja.
Ah gut toch...nou ik nomineer je dan wel voor de nobelprijs voor de vrede.quote:Dat die president een volslagen idioot is, ben ik wel met je eens. Maar hij is wel aan de macht! Hoe serieus neem jij Ahmadinejad als hij op een VN-conferentie in New York doodleuk verkondigt dat er in zijn land geen homo's wonen? Niet, waarschijnlijk. Ik ook niet, maar ondertussen worden homo's in Iran stelselmatig vervolgd en ook opgehagen; soms zelfs minderjarig. Dus als zo'n president van Gambia, een moslimextremist, zegt dat hij homo's wil gaan onthoofden, neem ik dat serieus. Er is nu al het nodige mis in Gambia op het gebied van mensenrechten: http://report2007.amnesty.org/eng/Regions/Africa/Gambia
.. en er is voldoende reden om aan te nemen dat de situatie verder gaat verslechteren. Als het betekent dat ik een 'heethoofd' ben, wanneer ik me daarover opwind, dan ben ik graag een heethoofd; kan ik je melden. Alles liever dan dat ik mijn schouders ophaal bij mensenrechtenschendingen. Zo gauw ik dat doe en iemand mij daar op betrapt, heb ik als mens gefaald.
Dan had je enkel een onwaarheid verkondigd.quote:
Behalve dat je een paar posts nodig hebt waarin je als een bezetene tekeer gaat omdat SCH een grapje maakt. En dan weer moord en brand schreeuwen wanneer anderen daar weer op reageren.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:16 schreef Elfletterig het volgende:
Ik hoef de discussie geen enkele kant op te sturen en ben daar ook totaal niet op uit.
Eens.quote:Ik laat me graag overtuigen van de opvatting dat deze man niet gevaarlijk is, dat homo's in Gambia vrij en blij kunnen leven en dat er feitelijk niks aan de hand is. Tot die tijd neem ik het standpunt in dat dit soort uitspraken erg zorgwekkend is.
Nee, je loopt elk topic te verzieken met je stokpaardjes. Da's sociaal.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Aldus een ex-moderator. Ik hoef de discussie geen enkele kant op te sturen en ben daar ook totaal niet op uit.
Ik ga verder niet met jou in discussie nu. Daar is dit topic namelijk niet voor bedoeld. Ik stel alleen maar vast dat je dit topic komt binnenwandelen met observaties over mijn gedrag; iets dat totaal niet terzake doet. En dat je geen enkele inhoudelijke bijdrage levert. De woorden "doe toch normaal" kun je dan ook beter aan jezelf richten dan aan mij. Ik doe namelijk normaal; ik probeer hier inhoudelijk te discussiëren over een nieuwsonderwerp. Dat lijkt me redelijk 'normaal' gedrag voor een user op dit forum.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:10 schreef Montov het volgende:
Gelukkig ben je nu niet gefrustreerd, ik zou je niet willen tegenkomen wanneer je wel gefrustreerd bent. Mijn hemel, doe toch normaal zeg.
Ja maar het komt er alleen zo verrot uit.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:24 schreef Frollo het volgende:
Hey mensen, doe eens lief zijn tegen Elfletterig. Hij bedoelt het toch goed?
Vertel. Ik wist namelijk niet dat ik stokpaardjes had, dus ik laat me graag informeren. En zelfs al hád ik stokpaardjes, dan is het nog mijn volste recht om die op een gepaste manier onder de aandacht te brengen. Het wordt anders wanneer ik legio topics open en dit forum helemaal vol-spam, maar dat doe ik niet. Waarom klaag je trouwens? Heb je al inhoudelijk iets bijgedragen aan dit topic dat door mijn toedoen is ondergesneeuwd?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:23 schreef ngh het volgende:
Nee, je loopt elk topic te verzieken met je stokpaardjes. Da's sociaal.
Laat ik nou precies hetzelfde vinden (belachelijk) van mensen die schouderophalend, relativerend of met flauwe grapjes op dergelijk nieuws reageren. Ik stoor me aan de onverschilligheid van sommigen in dit topic en dat breng ik trouwens op een heel normale manier onder de aandacht.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:19 schreef Semisane het volgende:![]()
Dude! Heb je nu echt even niet door hoe belachelijk je reageert? Hoewel..ga lekker door, ik vermaak me eigenlijk wel.
![]()
Ik hoef geen Nobelprijs voor de Vrede. Ik doe namelijk niks bijzonders. Ik maak me alleen zorgen om - in dit geval dreigende - mensenrechtenschendingen. Als dat al een nobelprijs waard zou zijn, was het werkelijk niet best gesteld met de mensenrechten op deze planeet. Die president aanspreken heeft weinig zin. Dat kunnen anderen effectiever en beter. Als ik iedereen persoonlijk moet gaan aanspreken over wie ik in NWS discussieer, sponsor jij dan mijn vliegtickets?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:19 schreef Semisane het volgende:
Ah gut toch...nou ik nomineer je dan wel voor de nobelprijs voor de vrede. Wellicht heeft het trouwens meer zin als je dit soort dingen gewoon recht in het gezicht van die president zegt, ipv je totaal op te winden op het fok forum...maar goed...zoals ik zei, ik vind je manier van reageren wel amusant.![]()
Dan heb jij imho een vreemde definitie van normaal.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:32 schreef Elfletterig het volgende:
Laat ik nou precies hetzelfde vinden (belachelijk) van mensen die schouderophalend, relativerend of met flauwe grapjes op dergelijk nieuws reageren. Ik stoor me aan de onverschilligheid van sommigen in dit topic en dat breng ik trouwens op een heel normale manier onder de aandacht.
Ja, dat zou je wel willen he.quote:Ik hoef geen Nobelprijs voor de Vrede. Ik doe namelijk niks bijzonders. Ik maak me alleen zorgen om - in dit geval dreigende - mensenrechtenschendingen. Als dat al een nobelprijs waard zou zijn, was het werkelijk niet best gesteld met de mensenrechten op deze planeet. Die president aanspreken heeft weinig zin. Dat kunnen anderen effectiever en beter. Als ik iedereen persoonlijk moet gaan aanspreken over wie ik in NWS discussieer, sponsor jij dan mijn vliegtickets?
Je zou ook gewoon eens wat beter kunnen lezen en meer op de inhoud kunnen ingaan, in plaats van alleen in te zoomen op hoe ik reageer. Nog even en mijn opstelling is belangrijker geworden dan het hoofdonderwerp van dit topic. Nogmaals: we praten hier over een behoorlijk ernstige kwestie. Ik begrijp werkelijk niet waarom mensen daar zo luchtig over doen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:26 schreef Semisane het volgende:
Ja maar het komt er alleen zo verrot uit.![]()
![]()
Inhoudelijk reageren op nieuws vind ik op een nieuwsforum vrij normaal. Jij vindt dat kennelijk 'verrot'. Misschien kun je beter naar ONZ gaan ofzo.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:38 schreef Semisane het volgende:
Dan heb jij imho een vreemde definitie van normaal.![]()
Hoe kom je erbij dat ik over de rooie ga?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:38 schreef Semisane het volgende:
Ja, dat zou je wel willen he.Maar je vind het wel zin hebben om totaal over de rooien te gaan op een forum?
Er zijn wel meer mensen die zich om deze vent zorgen maken, maar die kunnen zich wel iets minder "gefrustreerd" uiten, maar goed reageer vooral hoe jij zelf wilt, maar wees niet verbaast als iemand daar dan een opmerking over maakt.
Jezus man, neem een chillpill.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je zou ook gewoon eens wat beter kunnen lezen en meer op de inhoud kunnen ingaan, in plaats van alleen in te zoomen op hoe ik reageer. Nog even en mijn opstelling is belangrijker geworden dan het hoofdonderwerp van dit topic. Nogmaals: we praten hier over een behoorlijk ernstige kwestie. Ik begrijp werkelijk niet waarom mensen daar zo luchtig over doen.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:32 schreef Elfletterig het volgende:
Ik stoor me aan de onverschilligheid van sommigen in dit topic en dat breng ik trouwens op een heel normale manier onder de aandacht.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:22 schreef Elfletterig het volgende:
Als je verder niks zinnigs hebt te melden, kom dan niet met dit soort bagger-vergelijkingen.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:28 schreef Elfletterig het volgende:
Ik wist niet dat je necrofiel was, trouwens...
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Anders lees je jezelf een beetje in voordat je zo'n stupide reactie neerkwakt.
(...)
Dan zou ik me namelijk verlagen tot jouw niveau (anderen ongegrond beschuldigen van iets).
(...)
Hoe zit het trouwens met je liefde voor lijken?
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goedzo. Jij komt er wel. Mocht je nog informatie willen, bel president Ahmadinejad van Iran maar. Die weet er ook veel van.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:38 schreef Elfletterig het volgende:
Ik confronteer alleen SCH met zijn stompzinnige opmerkingen.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:00 schreef Elfletterig het volgende:
En dat is dan verdomme nog moderator op Fok ook. Veel gekker moet het echt niet worden.
quote:
Je hebt helemaal gelijk, sorry dat ik je druk en irrationeel noemde.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:25 schreef Elfletterig het volgende:
Als mijn gedrag een obsessie voor je vormt, kun je er fijn een topic over openen in R&P of KLB.
Ik wimpelde het helemaal niet weg. Ik maakte gewoon een grapje.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:55 schreef Elfletterig het volgende:
Een dergelijk onderwerp met een 'grapje' wegwimpelen, vind ik nogal stompzinnig ja.
Alweer zo'n iemand die komt binnenvallen en gaat lopen klagen dat dit topic nu on-topic moet, terwijl je zelf nog geen enkele inhoudelijke bijdrage hebt geleverd. Dat dit topic posts bevat die niet on-topic zijn, moet je mij niet verwijten. Ik heb van allerlei inhoudelijke opmerkingen gemaakt; als één van de zeer weinigen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:44 schreef MinderMutsig het volgende:
Jezus man, neem een chillpill.De enige die door blijft zaniken ben jij, en je doet dat ook nog eens erg vermoeiend. We snappen het nu wel; je bent moraal verheven boven het klootjesvolk van FOK!. Gefeliciteerd.
Kan het dan nu weer ontopic?
Goh... je kunt selectief quoten. Knap hoor. Geert Wilders zou trots op je zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:48 schreef Montov het volgende:
Je hebt helemaal gelijk, sorry dat ik je druk en irrationeel noemde.![]()
En nu allemaal happenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:56 schreef Triggershot het volgende:
Goeie zaak, Luxemburg als een belastingparadijs, Zwitserland als witwas paradijs en Gambia als heteroparadijs.
Groot gelijk ook wat die homo's daar flikken kan natuurlijk allemaal niet.
In de Reguliersdwarsstraat kunnen ze nog wat leren van de Gambiaanse homo's?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:56 schreef Triggershot het volgende:
Goeie zaak, Luxemburg als een belastingparadijs, Zwitserland als witwas paradijs en Gambia als heteroparadijs.
Groot gelijk ook wat die homo's daar flikken kan natuurlijk allemaal niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |