quote:Gambia wil alle homo's onthoofden
AMSTERDAM - President Yahya Jammeh van Gambia wil homo’s die het land niet vrijwillig verlaten, onthoofden. Hij heeft ze 24 uur de tijd gegeven.
'Gambia is een land van gelovigen. Zondige en immorele praktijken zoals homoseksualiteit zullen in dit land niet worden gedoogd', zo meldt de Gay Krant.
De president van het Islamitische land wil 'het hoofd afsnijden' van elke homo die in Gambia wordt gepakt. De anti-homowetten in Gambia zijn strenger zijn dan de wetgeving in een land als Iran.
Huisbazen en hoteluitbaters moeten volgens Yahya Jammeh homoseksuelen op straat zetten. De president wil onder geen beding ' vuile individuen' aanvaarden in een land waar vooral moslims wonen.
Het ministerie van ontwikkelingshulp waarschuwt Nederlanders vooral voor malaria.
Bron: De Telegraaf
quote:Het ministerie van ontwikkelingshulp waarschuwt Nederlanders vooral voor malaria.
Dat er ook wel gewaarschuwd mag worden voor de homo-onvriendelijkheidquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:15 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, waar slaat dat nou ineens weer op.
... en daar zakte het toerisme als een pudding in elkaarquote:'Gambia is een land van gelovigen. Zondige en immorele praktijken [...] zullen in dit land niet worden gedoogd
quote:De president wil onder geen beding ' vuile individuen' aanvaarden in een land waar vooral moslims wonen.
Inderdaad. Hij toont ambities. Dynamiek. Hij kijkt over grenzen heen. Hij zegt: "de Islam KAN het weer". VOC-mentaliteit. TOCH?!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:31 schreef Burghardt het volgende:
Och, het is tenminste wel een leider met daadkracht.
Je weet idd waar je aan toe bent. Dat is ook wel eens fijn, zo duidelijk zijn onze regeringsleiders niet of nauwelijks.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:31 schreef Burghardt het volgende:
Och, het is tenminste wel een leider met daadkracht.
Het is een militaire dictatuur, geen islamitische.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:03 schreef Elfletterig het volgende:
Wat is dat toch met die islam-dictaturen? Waarom gaan dergelijke landen toch altijd achteruit in beschaving, in plaats van vooruit?
Kan best wezen, maar de rechtvaardiging voor de uitspraken wordt uit de islam gehaald.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:07 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het is een militaire dictatuur, geen islamitische.
Ja, maar weinig regeringsleiders zijn zo getalenteerd als de president van Gambia. Hij is namelijk ook nog medisch onderlegd, zo lees ik op Wikipedia...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:04 schreef Semisane het volgende:
Je weet idd waar je aan toe bent. Dat is ook wel eens fijn, zo duidelijk zijn onze regeringsleiders niet of nauwelijks.![]()
Mijn - voorzichtige - eerste conclusie over deze man: COMPLEET GESCHIFTquote:HIV/AIDS cure and other health claims
In January 2007, Jammeh claimed he could cure HIV/AIDS and asthma with natural herbs. Some patients are said to have improved through his treatment, but he has also been criticized for promoting unscientific treatment that could have dangerous results. The full text of his speech seems to suggest that the 'cure' may in fact be addressing intestinal parasites ("With regards to HIV/Aids, they should be kept at a place that has adequate toilets facilities because they can be going to toilet every five minutes.").
Fadzai Gwaradzimba, the country representative of the United Nations Development Programme in The Gambia, was told to leave the country after she expressed doubts about the claims and said the remedy might encourage risky behaviour. In August 2007, Jammeh claimed to have developed a single dose herbal infusion that could treat high blood pressure.
Dat kan best wezen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:09 schreef Frollo het volgende:
[..]
Kan best wezen, maar de rechtvaardiging voor de uitspraken wordt uit de islam gehaald.
Het is allebei. Het is een islamitische, militaire dictatuur. Maar zoals al aangegeven, komt de rechtvaardiging voor dit soort uitspraken uit de islam. Persoonlijk vind ik de islam als virus gevaarlijker voor de mensheid dan HIV. En dan doel ik niet op vreedzame, gematige moslims, maar wél op dit soort geschifte extremisten.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:07 schreef Monidique het volgende:
Het is een militaire dictatuur, geen islamitische.
Ja, ik vind geschifte bouwvakkers ook enger dan een Chinees kippenvirus. Uiteraard bedoel ik niet de vreedzame, gematigde bouwvakkers! Maar de bouw, als virus, is behoorlijk gevaarlijk.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is allebei. Het is een islamitische, militaire dictatuur. Maar zoals al aangegeven, komt de rechtvaardiging voor dit soort uitspraken uit de islam. Persoonlijk vind ik de islam als virus gevaarlijker voor de mensheid dan HIV. En dan doel ik niet op vreedzame, gematige moslims, maar wél op dit soort geschifte extremisten.
Welnee, hij is een genie...gewoon miskent door het westen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, maar weinig regeringsleiders zijn zo getalenteerd als de president van Gambia. Hij is namelijk ook nog medisch onderlegd, zo lees ik op Wikipedia...
[..]
Mijn - voorzichtige - eerste conclusie over deze man: COMPLEET GESCHIFT
Ah, OK. Dus extremistische bouwvakkers plegen gruweldaden en beroepen zich op een eeuwenoud boek waar ze hun rechtvaardiging uithalen? En de leider van die extremistische bouwvakkers beweert ook een vaccin tegen het Chinees Kippenvirus te hebben gevonden, terwijl wetenschappers over de hele wereld dat nog niet hebben? Als je verder niks zinnigs hebt te melden, kom dan niet met dit soort bagger-vergelijkingen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:14 schreef Monidique het volgende:
Ja, ik vind geschifte bouwvakkers ook enger dan een Chinees kippenvirus. Uiteraard bedoel ik niet de vreedzame, gematigde bouwvakkers! Maar de bouw, als virus, is behoorlijk gevaarlijk.
Profeet Mohammed heeft AIDS de wereld uitgeholpen, of is president Jumbilalee gepromoveerd tot leider van de extremistische Islam? Is Osama bin Laden al ingelicht?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:22 schreef Elfletterig het volgende:
En de leider van die extremistische bouwvakkers beweert ook een vaccin tegen het Chinees Kippenvirus te hebben gevonden, terwijl wetenschappers over de hele wereld dat nog niet hebben?
Neuh, het lijkt me heel zinnig commentaar op een nogal bizarre uitspraak van jou: ik vind de Islam als virus gevaarlijker dan HIV, maar niet de gematigde moslims, maar alleen de extremistische. No shit,quote:Als je verder niks zinnigs hebt te melden, kom dan niet met dit soort bagger-vergelijkingen.
Necrofiel!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:24 schreef SCH het volgende:Zolang de piemel er maar aanzit, zeg ik altijd!
Past niet in jouw straatje hè, het veroordelen van moslimextremisme?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:24 schreef SCH het volgende:Zolang de piemel er maar aanzit, zeg ik altijd!
Ik had nog niet eens gelezen dat het om een islamitisch land ging man, doe niet zo opgewonden.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Past niet in jouw straatje hè, het veroordelen van moslimextremisme?
Ik wist niet dat je necrofiel was, trouwens...
Met Mugabe begon het ook zo. Geen moslim trouwens.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:12 schreef Zwansen het volgende:
Afrika komt er wel.
Je weet toch, je hebt niet opgeroepen tot het bevrijden van Gambia, oftewel, je wilt de sjaria invoeren in Nederland. Dhimmi.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik had nog niet eens gelezen dat het om een islamitisch land ging man, doe niet zo opgewonden.
De manier waarop je reageert op mijn opmerking maakt pijnlijk duidelijk dat je er helemaal niks van hebt begrepen. Als ik de extremistische islam een 'virus' noem, doel ik op de manier waarop mensen worden gehersenspoeld en hoe ze elkaar gaan napraten met hun ziekelijke denkbeelden. Ga je eens verdiepen in iets als de Tweede Wereldoorlog; hoe het kon dat Duitsers massaal en kritiekloos Hitler gingen volgen. Hele films zijn over dit onderwerp gemaakt, zoals The Wave:quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:25 schreef Monidique het volgende:
Neuh, het lijkt me heel zinnig commentaar op een nogal bizarre uitspraak van jou: ik vind de Islam als virus gevaarlijker dan HIV, maar niet de gematigde moslims, maar alleen de extremistische. No shit,. 1.) Islam is geen virus, 2.) wat het ook is, ook "gematigde" moslims hebben het en 3.) je vindt radicale moslims dus eng. Zo vind ik radicale bouwvakkers ook eng.
Heb het er dan ook over, in plaats van er alleen maar op te doelen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De manier waarop je reageert op mijn opmerking maakt pijnlijk duidelijk dat je er helemaal niks van hebt begrepen. Als ik de extremistische islam een 'virus' noem, doel ik op de manier waarop mensen worden gehersenspoeld en hoe ze elkaar gaan napraten met hun ziekelijke denkbeelden.
De Tweede Were... de wat, wat is dat? Ik weet het niet. Wat is een wereldoorlog? Nooit van gehoord. Dank je voor de tip, ik zal eens in de wikiatuur duiken.quote:Ga je eens verdiepen in iets als de Tweede Wereldoorlog...
Anders lees je jezelf een beetje in voordat je zo'n stupide reactie neerkwakt. Ik stel nergens dat jij VOOR moslimextremisme bent. Dan zou ik me namelijk verlagen tot jouw niveau (anderen ongegrond beschuldigen van iets). Ik stel alleen dat je het niet veroordeelt.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:31 schreef SCH het volgende:
Ik had nog niet eens gelezen dat het om een islamitisch land ging man, doe niet zo opgewonden.
Sinds wanneer ben ik voor moslimextremisme trouwens?![]()
Goedzo. Jij komt er wel. Mocht je nog informatie willen, bel president Ahmadinejad van Iran maar. Die weet er ook veel van.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:39 schreef Monidique het volgende:
De Tweede Were... de wat, wat is dat? Ik weet het niet. Wat is een wereldoorlog? Nooit van gehoord. Dank je voor de tip, ik zal eens in de wikiatuur duiken.
Jezus, wordt dit het niveau???quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Anders lees je jezelf een beetje in voordat je zo'n stupide reactie neerkwakt. Ik stel nergens dat jij VOOR moslimextremisme bent. Dan zou ik me namelijk verlagen tot jouw niveau (anderen ongegrond beschuldigen van iets). Ik stel alleen dat je het niet veroordeelt.
Hoe zit het trouwens met je liefde voor lijken?
Dit was je alweer vergeten 11dinges.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Past niet in jouw straatje hè, het veroordelen van moslimextremisme?
Wellicht wordt hij er ook een beetje geil van.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:31 schreef SCH het volgende:
Necrofilie, moslimextremisme...wat scheelt het.quote:Sinds wanneer ben ik voor moslimextremisme trouwens?
Uhm, wie is ook alweer degene die in een topic over onthoofding van homo's reageert op deze wijze:quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:47 schreef SCH het volgende:
Jezus, wordt dit het niveau??? Jij suggereert direct iets richting mij en nu heb je het niet gedaan. Wat een slappe hondelul ben je toch. Zoals je ook weer tegen M. tekeer gaat. Man, zoek een hobby![]()
Je bent ervan op de hoogte wat er met mensen gebeurt wanneer je ze onthoofdt? Of moet ik je eerst nog de basisbeginselen van de biologie bijbrengen. Les 1: leven en dood.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:24 schreef SCH het volgende:Zolang de piemel er maar aanzit, zeg ik altijd!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |