Volgens mij neem jij SCH en vooral jezelf iets te serieus.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Uhm, wie is ook alweer degene die in een topic over onthoofding van homo's reageert op deze wijze:
Tja... I leg mijn casus ten ruste.quote:Je bent ervan op de hoogte wat er met mensen gebeurt wanneer je ze onthoofdt? Of moet ik je eerst nog de basisbeginselen van de biologie bijbrengen. Les 1: leven en dood.
Verder heb ik het niet nodig om andere forumfgebruikers uit te schelden. Ik ga alleen in op jouw (nogal smakeloze en ongepaste) post in dit topic.
Stel je niet zo aan zeg. Ik mag daar als homo toch wel een flauw grapje over maken?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Uhm, wie is ook alweer degene die in een topic over onthoofding van homo's reageert op deze wijze:
[..]
Je bent ervan op de hoogte wat er met mensen gebeurt wanneer je ze onthoofdt? Of moet ik je eerst nog de basisbeginselen van de biologie bijbrengen. Les 1: leven en dood.
Verder heb ik het niet nodig om andere forumfgebruikers uit te schelden. Ik ga alleen in op jouw (nogal smakeloze en ongepaste) post in dit topic.
Jaja,quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:01 schreef speknek het volgende:
[..]
http://cscs.umich.edu/~crshalizi/Dawkins/viruses-of-the-mind.html
Jeweettoch...homo's zijn niet leuk.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan zeg. Ik mag daar als homo toch wel een flauw grapje over maken?
Ik vind dit een iets te serieus en ernstig onderwerp om flauwe grappen te gaan lopen maken. Dat kan in ONZ, niet op een nieuwsforum. Als ik discussieer in NWS neem ik mezelf (en anderen) serieuzer dan wanneer ik in een luchtig topic op ONZ aan het posten ben. Verder ben ik in de verste verte niet gefrusteerd, kan ik je melden. Ik confronteer alleen SCH met zijn stompzinnige opmerkingen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:00 schreef Semisane het volgende:
Volgens mij neem jij SCH en vooral jezelf iets te serieus.Ik denk; ik zeg het maar even.
Tja... I leg mijn casus ten ruste.Man, man, man..wat een frustraties...ben je wel eens onthoofd ofzow?
![]()
Tuurlijk, daar geeft dit onderwerp ook alle reden toe, of niet?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:25 schreef SCH het volgende:
Stel je niet zo aan zeg. Ik mag daar als homo toch wel een flauw grapje over maken?
Nou...het onderwerp dat de president homo's wil onthoofden, dezelfde president die "claimt" aids te kunnen genezen, moet je uiteraard heel serieus nemen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind dit een iets te serieus en ernstig onderwerp om flauwe grappen te gaan lopen maken. Dat kan in ONZ, niet op een nieuwsforum. Als ik discussieer in NWS neem ik mezelf (en anderen) serieuzer dan wanneer ik in een luchtig topic op ONZ aan het posten ben. Verder ben ik in de verste verte niet gefrusteerd, kan ik je melden. Ik confronteer alleen SCH met zijn stompzinnige opmerkingen.
Niet bepaald, oeps verkeert gelezen Bepaald wel ja, kan de beste man die dit zegt namelijk al jaren niet serieus nemen nee.quote:Tuurlijk, daar geeft dit onderwerp ook alle reden toe, of niet?
Och...in verhouding toch wel evenveel als op de rest van de wereld.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:40 schreef Super7fighter het volgende:
In Gambia zijn toch weinig homoseksuelen, dus met die onthoofdingen valt het wel mee.
Inderdaad, je komt alleen maar druk en irrationeel over in dit topic. Of beter gezegd "als een kip zonder kop''.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:38 schreef Elfletterig het volgende:
Verder ben ik in de verste verte niet gefrusteerd, kan ik je melden.
Dus toch!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:45 schreef Montov het volgende:
[..]
Inderdaad, je komt alleen maar druk en irrationeel over in dit topic. Of beter gezegd "als een kip zonder kop''.
Dat zal hem leren dat homo's goede normale burgers zijn! Net zoals een paar tikken van een Hells Angel Frits Barend ook liet inzien dat die club helemaal niet crimineel is.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:47 schreef Double-Helix het volgende:
idioot,hoop dat ie goed verkracht word door een paar hitsige neger-homo's.
Ja, ik moest eerlijk gezegd lachen om de TT. Kom op zeg, een beetje humor bij hard nieuws kan echt geen kwaad hoor. Ik vind het ook allemaal heel erg maar ik weet wel ongeveer dat de praktijk is in islamitische staten en sommige Afrikaanse landen dus om nou weer te roepen hoe verschrikkelijk het is. Ik zie ook niet echt wat we over de situatie in Gambia verder moeten bespreken. Ik vind het zo absurd dat ik er voor kies er grappen over te maken. Sue me, maar zo sta ik in het levenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:38 schreef Elfletterig het volgende:
Tuurlijk, daar geeft dit onderwerp ook alle reden toe, of niet?
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:40 schreef Super7fighter het volgende:
In Gambia zijn toch weinig homoseksuelen, dus met die onthoofdingen valt het wel mee.
Dus omdat het orakel SCH heeft gesproken en het niet serieus neemt, mag een ander het niet meer serieus nemen? Weet je wat: we stellen gewoon per onderwerp een 'orakel' aan. Homo's: SCH, Moslims: Super7fighter, Linksen: SeLang en zo nog een paar. Als zij eenmaal hun oordeel hebben geveld als überhomo, übermoslim of überrechtse-rakker dan hoeft de rest geen mening meer te geven en niet meer te discussiëren. Misschien moet jij mij niet gaan vertellen hoe ik me moet opstellen?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:44 schreef Semisane het volgende:
Nou...het onderwerp dat de president homo's wil onthoofden, dezelfde president die "claimt" aids te kunnen genezen, moet je uiteraard heel serieus nemen.Zelfs een uberhomo als SCH neemt het niet serieus...wellicht moet jij dan ook maar even een chill-pil moeten nemen.
![]()
Een dergelijk onderwerp met een 'grapje' wegwimpelen, vind ik nogal stompzinnig ja.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:44 schreef Semisane het volgende:
Oh en de opmerking van SCH was een grapje, als jij niet serieuze opmerkingen per definitie stompzinnig noemt, dan, ja, was de opmerking van SCH stompzinnig.![]()
Dat die president een volslagen idioot is, ben ik wel met je eens. Maar hij is wel aan de macht! Hoe serieus neem jij Ahmadinejad als hij op een VN-conferentie in New York doodleuk verkondigt dat er in zijn land geen homo's wonen? Niet, waarschijnlijk. Ik ook niet, maar ondertussen worden homo's in Iran stelselmatig vervolgd en ook opgehagen; soms zelfs minderjarig. Dus als zo'n president van Gambia, een moslimextremist, zegt dat hij homo's wil gaan onthoofden, neem ik dat serieus. Er is nu al het nodige mis in Gambia op het gebied van mensenrechten: http://report2007.amnesty.org/eng/Regions/Africa/Gambiaquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:44 schreef Semisane het volgende:
Kan de beste man die dit zegt namelijk al jaren niet serieus nemen nee.Doe maar lekker rustig...neem een ijsje....daar is het weer er wel voor.
![]()
Nee. Alleen als je de helft van Fok wil bannen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:17 schreef Viking84 het volgende:
Jezus, ik las het net idd.
Kan er niet wat gedaan worden aan dat soort idioten?.
Ook een manier om deze misdadigheid te bagatelliseren.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee. Alleen als je de helft van Fok wil bannen.
Dank voor je inhoudelijke bijdrage aan dit topicquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:45 schreef Montov het volgende:
Inderdaad, je komt alleen maar druk en irrationeel over in dit topic. Of beter gezegd "als een kip zonder kop''.![]()
Van de FP:quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:17 schreef Viking84 het volgende:
Jezus, ik las het net idd.
Kan er niet wat gedaan worden aan dat soort idioten?.
Niet dat 't veel zal uitmaken. Stoppen van alle ontwikkelingshulp zet meer zoden aan de dijk.quote:Inmiddels heeft de Belgische mensenrechtenorganisatie Animo Nationaal met de Holebifederatie een protestactie tegen de uitspraken georganiseerd voor de ambassade van Gambia.
En als ik alleen "Nee" zei?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:00 schreef GBA het volgende:
[..]
Ook een manier om deze misdadigheid te bagatelliseren.
Tja dat krijg je ervan als je de discussie jou welbekende kant op wil sturen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dank voor je inhoudelijke bijdrage aan dit topic![]()
Zelf precies NUL KOMMA NUL aan inhoud toevoegen, maar WEL een oordeel klaar hebben over iemand die serieus over dit onderwerp discussieert, compleet met bronnen, argumenten EN inhoud. En dat is dan verdomme nog moderator op Fok ook. Veel gekker moet het echt niet worden.
Dat was niet op een VN-conferentie maar op een universiteit in New York, maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:55 schreef Elfletterig het volgende:
Hoe serieus neem jij Ahmadinejad als hij op een VN-conferentie in New York doodleuk verkondigt dat er in zijn land geen homo's wonen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |