dat zal ze leren! klote tijgers en apenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weer een tropisch regenwoud verdwenen voor een kop heet water met een smaakje.
Ik bedoelde huize JortKquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Gelukig niet
dan gooi ik hem zó huize B. uit
quote:
Van wie?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:39 schreef JortK het volgende:
[..]
Klopt
Maar ik moet iedere smaak uitgeprobeerd hebben
quote:
oh ik dacht in huize -achternaam van MPG-quote:
Zit jij nou OOK al achter mijn vriendin aanquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
En anders kom je maar gewoon aardbeien eten....
was een grapje houwniequote:
dat heb ik ook wel ja...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:39 schreef JortK het volgende:
[..]
Klopt
Maar ik moet iedere smaak uitgeprobeerd hebben
Dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:45 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
oh ik dacht in huize -achternaam van MPG-
Nee! Maar als jij niet goed voor haar zou zorgen, moet toch iemand anders een oogje in het zeil houden he... lijkt me ook in jouw belang dat ze niet verhongert!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Zit jij nou OOK al achter mijn vriendin aan
Principesquote:
Daar zit wat inquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee! Maar als jij niet goed voor haar zou zorgen, moet toch iemand anders een oogje in het zeil houden he... lijkt me ook in jouw belang dat ze niet verhongert!
ik zie er ook zo ondervoed uit hequote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee! Maar als jij niet goed voor haar zou zorgen, moet toch iemand anders een oogje in het zeil houden he... lijkt me ook in jouw belang dat ze niet verhongert!
Niet zeuren. Je hoeft je toch geen zorgen te maken?! Of wel?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Zit jij nou OOK al achter mijn vriendin aan
Ik kom gewoon mee aardbeien eten
Ik zal er volgende week rekening mee houden bij de boodschappen!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar zit wat in
We komen wel bij jou eten aan het eind van de maand![]()
Voorkomen is beter dan genezen...quote:
quote:
Nou, ja, eh, met die KSC gasten weet je het maar nooitquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:51 schreef OA het volgende:
[..]
Niet zeuren. Je hoeft je toch geen zorgen te maken?! Of wel?
If only...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou, ja, eh, met die KSC gasten weet je het maar nooit
Allemaal van die players![]()
![]()
![]()
En waarom bezocht ze vannacht dan in mijn droom?quote:Maargoed, Muckie zou er toch niet op ingaan, dus geen reden tot MPaniekG
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
If only...![]()
.
[..]
En waarom bezocht ze vannacht dan in mijn droom?
Ah, dan zorg jij dat ze gepost worden?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog 5 minuten geduld, dan is mijn werkdag voorbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |