doe ik ook en dan zeggen ze "maar jullie zijn allemaal rijk"quote:Op vrijdag 23 mei 200814:38 schreef JortK het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Vertel ze maar dat het hier 1.61 kost [afbeelding]
Als dat alles is danquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
als - dan foutje.. niets aan het handje verder
yeah rightquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
doe ik ook en dan zeggen ze "maar jullie zijn allemaal rijk"
quote:
ja, maar dat snappen ze toch niet, want die mensen zijn nooit het land uit geweest, dus missen ze een heel stuk 'wereldbeeld' zeg maar.quote:Op vrijdag 23 mei 200814:42 schreef Muck het volgende:
[..]
yeah right [afbeelding]
moeten ze mee aankomen als ik aan het eind van de maand alleen afbakbroodjes en jam eet [afbeelding]
Daar zit wat in jaquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
[..]
ja, maar dat snappen ze toch niet, want die mensen zijn nooit het land uit geweest, dus missen ze een heel stuk 'wereldbeeld' zeg maar.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:44 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, pissen en dan wat foto's maken.. 4 tankstations in de buurt, dus dat moet wel lukken.
precies!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:53 schreef JortK het volgende:
[..]
* JortK mompelt iets met goden verzoeken
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:42 schreef Muck het volgende:
[..]
yeah right
moeten ze mee aankomen als ik aan het eind van de maand alleen afbakbroodjes en jam eet
dat was voor ik M leerde kennen hoorquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:06 schreef OA het volgende:
[..]
Ongehoord.
Wat heb jij voor een vriend. Een beetje man zorgt dat zijn vriendin/vrouw/lover gewoon fatsoenlijk te eten heeft...
Ah, gelukkig.quote:
liefquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:09 schreef OA het volgende:
[..]
Ah, gelukkig.![]()
Ik wilde bijna een boze pm naar M sturen kamervragen gaan stellen.
quote:
Is dat de gang van zaken in huize K.?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Jij hoort natuurlijk liever dat ie me stokslagen geeft en de wc schoon laat maken met mijn eigen tandenborstel
En anders kom je maar gewoon aardbeien eten...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:14 schreef Muck het volgende:
[..]
lief
nee, maak je maar geen zorgen, M zorgt goed voor zijn vriendin
Gelukig nietquote:
aardbeienquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
En anders kom je maar gewoon aardbeien eten....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |