check je pm.quote:
You've got mail !quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:11 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
R&C heb ik al, Uncharted lijkt me wel leuk...pm me maar als je het wil afronden
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 06:06 schreef mrPanerai het volgende:
RainbowSix V2 is geruild, FIFA08 is er nog voor de liefhebber...Wees er snel bij, straks komt FIFA09 uit en is deze niet meer te krijgen
een beetje voetbalfanaat verzamelt toch alle jaargangen van het überspel der voetbalspellenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:35 schreef Sackboy het volgende:
[..]
![]()
Dan is ie niet meer te verkopen bedoel je
Play.com = 25inclquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 06:06 schreef mrPanerai het volgende:
RainbowSix V2 is geruild, FIFA08 is er nog voor de liefhebber...Wees er snel bij, straks komt FIFA09 uit en is deze niet meer te krijgen
Hoeveel kost Strangehold?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:31 schreef CecilBDemented het volgende:
metal gear solid 4
unreal tournament 3 (us)
Eye of judgement
lair
Strangehold.
folklore
allen te koop en te ruil
heb ook een limited edition van metal gear liggen. gaat weg voor 100 euro of meer. ongebruikt.(alleen te koop)
Cyb ging een setje regelen voor zichzelf en mij, misschien moet je hem even PM-enquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
Weet iemand waar ik die add-on triggers kan vinden?
Prijs maakt niet uit, kwaliteit wel.
geen idee doe maar bod!!quote:
Bij de mediamarkt issie 15 euro nieuw..... Not joking.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:27 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
geen idee doe maar bod!!
liefst ruilen anders 30 incl?
nou als ik dat had geweten had ik hem niet te koop gezet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:24 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Bij de mediamarkt issie 15 euro nieuw..... Not joking.
20incl voor uncharted!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:11 schreef B1tchwax het volgende:
Ik heb te koop/te ruil:
Hallife 2:The Orange Box (27 incl.)
Ratchet and Clank (helaas met beschadigd hoesje door de vorige verkoper :S 25 incl.)
Uncharted: Drakes Fortune (27 incl.)
Motorstorm (25 incl.)
Voorkeur gaat uit naar een ruil met gelijke goden:
Devil May Cry 4
Dark Sector
Folklore
Elder Scrolls 4: Oblivion Game Of The Year edition
Gran Turismo 5: Prologue
Hot Shots Golf: Out of Bounds
Ninja Gaiden Sigma
SingStar: Vol. 2 (solus)
virtua fighter 5
Alle 3 voor 60 inc. verzenden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:50 schreef Eef999 het volgende:
Ik heb er nog 3 te koop:
- Virtua Fighter 5 -15 euro excl. verzendkosten
- Motorstorm -20 euro exc. verzendkosten
- Ratchet and Clank -30 euro excl. verzendkosten
Tof.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:55 schreef Eef999 het volgende:
[..]
We have a deal![]()
Ik zal je mijn gegevens even PMen.
Daar gaat hij niet voor weg, dan ruil ik hem liever tegen een van de eerder genoemde titels.quote:
www.play.comquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
Weet iemand waar ik die add-on triggers kan vinden?
Prijs maakt niet uit, kwaliteit wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |