Misschien komt het ook wel gewoon van diezelfde gozer, ze wisselen vast wel van alles uit.quote:
quote:
quote:
quote:
Ja maar. ik heb gewoon geen inspiratiequote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Goh, hoe komen ze er toch bij dat je inhoudsloos bent
na aanleiding van ...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:55 schreef Yesse het volgende:
Ik kom erg ver:
Geachte heer/mevrouw,
..................
En verder weet ik nog niets
Mja ach, het hoort erbij hequote:
Is het niet naar aanleiding van?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
na aanleiding van ...
hoofddoel
afsluiting..
Ja maar ik moet nog dingen doenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat had ik gister dus, en toen heb ik het ook gewoon gedaan
quote:
NAAR aanleiding vanquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
na aanleiding van ...
hoofddoel
afsluiting..
Ook alquote:
aaah okquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Er is een genetische afwijking, dat is bepaald door stamboom analyse maar er zijn nu al meer dan 150 genen bekend die met doofheid te maken hebben dus het is best lastig....Het is wel een genetisch afwijking...Dat is namelijk ongeveer 98% van alle aandoeningen
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:01 schreef nicomart het volgende:
[..]
aaah ok
Ik heb er ook verder geen verstand van. Ik riep zomaar wat
Ik moet nog steeds aankleden, eerst maar even eten regelen.quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Er is een genetische afwijking, dat is bepaald door stamboom analyse maar er zijn nu al meer dan 150 genen bekend die met doofheid te maken hebben dus het is best lastig....Het is wel een genetisch afwijking...Dat is namelijk ongeveer 98% van alle aandoeningen
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds aankleden, eerst maar even eten regelen.
Al op de site van de Rabobank gekeken? Staat onwijs veelquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:05 schreef Yesse het volgende:
Ik zoek nog steeds een interessante campagne/ sociaal marketingplan.. Maar ik kan niks vinden.. Dan toch maar de BOB-campagne nemen?
Linke Louis?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik zit lekker in de zon met LL uit de speakers
Of Lowlands.quote:
Of Laidback Lukequote:
Weet ikquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
![]()
Daar is mijn genetisch practicum echt helemaal niks bij
Alle soorten festivals. Ga denk ik naar de volgende:quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Het is er ook wel geschikt weer voor festivals.
Wat voor festivals zijn er zoal? En welke ben je van plan te gaan bezoeken?
[..]
Ik vind dit ook Engels genoeg hoor, meer hoef ik ook niet. In Engeland overdrijven ze het gelijk weer met hun worsten enzo. Ik krijg al amper brood weg als ik net wakker ben.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Weet ikMet een speciale methode kun je uitzoeken bij welke loci de mutatie zou kunnen liggen... En dan onderzoeken...
Genetisch prakticum op school
quote:
de nieuwe nike reclame?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:05 schreef Yesse het volgende:
Ik zoek nog steeds een interessante campagne/ sociaal marketingplan.. Maar ik kan niks vinden.. Dan toch maar de BOB-campagne nemen?
Wil je weten wat ik op school doe? Enige "praktijk" dat wij hebben is in heel irritante groepjes een crisissituatie verzinnen in de Efteling. (al vond ik die van ons goed verzonnenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wij maken alleen maar suffe genenbanken en gaan een beetje plasmides in vectoren zitten plakken
Wat, dat Lange Jan zn nek afbrak en er 10 mensen verpletterd werden?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wil je weten wat ik op school doe? Enige "praktijk" dat wij hebben is in heel irritante groepjes een crisissituatie verzinnen in de Efteling. (al vond ik die van ons goed verzonnen)
Dus
Nee. Saai enzoquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat, dat Lange Jan zn nek afbrak en er 10 mensen verpletterd werden?
En dan hoe dat je dat in de media brengt?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:20 schreef Yesse het volgende:
Wil je weten wat ik op school doe? Enige "praktijk" dat wij hebben is in heel irritante groepjes een crisissituatie verzinnen in de Efteling. (al vond ik die van ons goed verzonnen)
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:22 schreef Yesse het volgende:
Pardoes had een meisje van 12 verkracht.
Park gebombardeerd door gefrustreerde gepensioneerde nazi's die een B52 van de Engelsen hebben gejat?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dus
Interpol.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:14 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Alle soorten festivals. Ga denk ik naar de volgende:
Daydream > 1 daagsfestival met Radiohead
Summercase > met Kaiser chiefs, interpol, we are scientists
Primavera > met Portishead en explosioins in the sky![]()
Daydream en summercase samen kost € 150. Primavera ga ik denk 1 dag, even kijken. Verder is er nog het superbekende Sonar, maar dan is net mijn kleine broertje op bezoek dus ik weet niet of dat er nog van komt. Dit wordt hem denk ik. De jouwe?
Hij is juist heel sociaal!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat is niet sociaal.. Welmaar niet sociaal
![]()
Heb er een![]()
http://www.rotterdamlekkerfit.nl/
Nouja, wij hoefde alleen een crisis te schrijven en een ander groepje moest dat dan naar de media verkopen en handelen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:22 schreef Piles het volgende:
[..]
En dan hoe dat je dat in de media brengt?
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee. Saai enzo![]()
Pardoes had een meisje van 12 verkracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |