Ik wilde het best doen, maar ik mag geen nieuwe topics meer openen van Edwinuss. Dan sta ik teveel "in de belangstelling".quote:
Die TT's waren ook niet zo goed als de mijna altijdquote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:32 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik wilde het best doen, maar ik mag geen nieuwe topics meer openen van Edwinuss. Dan sta ik teveel "in de belangstelling".
Wááát? Die TT's van mij zijn altijd grandioosquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die TT's waren ook niet zo goed als de mijna altijd
En IGN heeft GRiD gereviewed:quote:Microsoft bevestigd: Geen Spring Dashboard update
Microsoft heeft vandaag in een interview officieel duidelijkheid gegeven over de toekomstige dashboard update. Zo weet de General Manager van Xbox Live Marc Whitten te melden dat er definitief geen Spring Dashboard update zal verschijnen. In plaats hiervan zal Microsoft zich richten op “building the proper infrastructure and scale for the service.” De eerder uitgelekte lijst van features in de Spring Update blijkt dus niet waar te zijn.
quote:8.5 Presentation
The glossy, dynamic DiRT-style menus are back, but without the long load times. Grid is wrapped in a superior package, but the low car count is a bit disappointing.
9.5 Graphics
Beautiful lighting, full damage modeling, great-looking tracks and lovingly-rendered cars, all running smoothly at top speeds? Yes, please.
8.5 Sound
The menu music is great, and the cars purr and scream appropriately, even changing tone with each camera view. But the recorded dialogue gets repetitive too quickly.
9.0 Gameplay
Grid gets racing right. The tracks are intense, the crashes are spectacular to behold and the cars are a blast to drive.
8.0 Lasting Appeal
It will take you a good long while to reach the top of the rankings in Grid's single-player mode, and there's full multiplayer as well.
Overall:
8.7 Great
Klotezooiquote:
er schijnt dus geen spring-update te komenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:09 schreef Scarface2004 het volgende:
Was die hele lijst fake?
Wanneer komt die echte spring update eigelijk, het is alweer bijna 'summer'
Carsquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:53 schreef Thrilled het volgende:
Welke games raden jullie mij echt aan? ik zoek ook nog een leuke arcade/kiddy-achtige game..
Nieuwe info Gears of War 2 Multiplayerquote:-New weapon Scorcher (Flamethrower) "most realistic fire in a game we've ever seen"
-5 vs 5
-Assasination gametype altered. everyone respawns until their leader is dead. when the leader is killed they stop rewpawing and the game ends when everyone is dead on one team.
-Assasination renamed 'Guardian'.
-New gametype 'Wingman' 10 players split into teams of two.each team is played as different character (eg marcus and marcus vs Dom and Dom etc)
-Features Matchmaking
-Exectucions now vary on the weapon you holding (eg sniper rifle will be used like a golf club)
-Curb stomp returns
-'Y' will cause your character to unleach several brutal punches to a downed enemy, killing him.
-'A' will cause you to pick up the enemy and use him as a shield. The player your using as a shield will go to the respawn line.
-New gametype 'meatflag' sort of like CTF but epic have done this in their own way. The flag will instead be character wandering around the centre of the map. He has his own weapons and even a place on the leaderboard.
To capture him you will need to down him and pick him up as a meatshield and take him back, slowly, to your base. If you shoot the meatflag enough times while he's being dragged back to base, his captor will loose him and he'll go crazy on everyone around him.
-Specific weapons will cycle round the maps.
-Stopping power - if your running towards an enemy but he is firing straight into your chest, you will slow down.
-The oppurtunity to spawn with either the lancer or hammerburst.
-Hammerburst gone through significant alterations. The faster you tap the the right trigger, the faster it fires. quicker shooting = more recoil however.
-New weapon Medusa. could be considered a power weapon. 6 shots per burst.
-Bullet shields. big metal shield that stops you from getting hit. can be planted into the ground to make a new cover. enemies can kick it down though if they get close enough.
-Grenades can be stuck anywhere. not just on enemies. they can be planted on the ground,walls,doors etc to produce a proximity mine.
-smoke grenades carry a stun effect that ragdolls anyone in range.
-new weapon poison gas grenade. produces a cloud of smoke that kills anything that lingers in it. they can be stuck onto enemies were the will slowly die. people stuck by the gas grenade can also injure team-mates if the get too close.
-On games with no respawn, when you are dead you can fly around the map as a "ghost cam". You can even take screenshots that will be uploaded to the community.
-Gridlock returns. However its more overgrown now, plants and grass growing.
(everything is still the same though- cars are where they where etc)
-New map - 'river' - symetrical map, each team has a thin strip of land with a house and sniping tower, and inbetween them a river.
-New map - 'Security' - long thin map. to the left and right are stairs leading to veranda's that run the entire length of the map. you are barred access however by red lasers, which will kill you if attempting to pass through. A power weapon is barred on the other side of the map while at the other it is defended by sentry guns. There is a button in the middle of the map that turns the lasers and sentry's off for 20 seconds.
-New locust 'hammerhead' (helmet makes him look sorta like a hammerhead shark)
-New locust 'Grenadier' (this is the guy we saw in the video were marcus punches him to death)
-Two people can chainsaw one guy at the same time.
-New cog 'Tai' has aboriginal tattoo's.
-New cog 'Dizzy' "looks like chuck Norris"
-Cole returns for multiplayer at least.
quote:You can even take screenshots that will be uploaded to the community.
ey kan je deze ook even posten in: [XBOX 360] Gears Of War 2 #1quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:49 schreef kepler het volgende:
[..]
Nieuwe info Gears of War 2 Multiplayer
voor de duidelijkheid:
[..]![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:32 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik wilde het best doen, maar ik mag geen nieuwe topics meer openen van Edwinuss. Dan sta ik teveel "in de belangstelling".
echt niet mijn TT is gewoon de harde waarheidquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die TT's waren ook niet zo goed als de mijna altijdDeze van Jorgen is ook weer slecht
![]()
Jorgen zou ik Lost oddysee trouwens vet vinden? WIl in de vakantie een aantal gemiste spellen in halen
Wil je weer in de belangstelling staan joh? Hoe voelt dat nou?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:23 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wááát? Die TT's van mij zijn altijd grandioos![]()
Jammer van die fake feature-lijst:
[..]
En IGN heeft GRiD gereviewed:
[..]
ehh groen ?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:27 schreef Strolie75 het volgende:
Vriendelijke mensen bij die Xbox helpdesk.
Zeg, wat voor kleur heeft het lampje op je voeding bij een RROD?
Kapotte voeding geeft blijkbaar ook een RROD.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:34 schreef DJ_ het volgende:
ehh groen ?, hij krijgt toch gewoon stroom
wat is dat voor een kut vraag zeg![]()
tja dat wist ik ook nietquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kapotte voeding geeft blijkbaar ook een RROD.
Straks even terugbellen.
ehh nee ?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:36 schreef Thrilled het volgende:
het lampje op je voeding is toch altijd oranje?
Zet je 360 eens aan en kijk dan nog eens. Gewoon, voor de grapquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:36 schreef Thrilled het volgende:
het lampje op je voeding is toch altijd oranje?
Ik heb dat lampje afgeplakt want het was meer een zaklampquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zet je 360 eens aan en kijk dan nog eens. Gewoon, voor de grap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Ja, net gestest op m'n elite. Hij is idd oranje of groen, als je console respectievelijk uit of aan staat.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:23 schreef Sackboy het volgende:
Volgens mij is het lampje groen als je console aanstaat en oranje als ie uitstaat
Leuk voor die 32 euroquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:23 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wááát? Die TT's van mij zijn altijd grandioos![]()
Jammer van die fake feature-lijst:
[..]
En IGN heeft GRiD gereviewed:
[..]
quote:Telltale Games veroverde enkele jaren geleden de Sam & Max licentie. Dankzij een episodische aanpak kon Telltale de game terug op de PC kaart zetten.
Nu komt de serie ook naar console. Telltale heeft namelijk een Wii versie van Sam & Max: Season One in de maak. Daarna komt de serie mogelijk ook naar de PlayStation 3 en de Xbox 360. Telltale's Emily Morganti verklapt dat ze het spel ook op de PS3 en de Xbox 360 willen uitbrengen. Hun engine loopt zelfs al op de Xbox 360. Ze verklapt ook dat Sam & Max: Season Three pas in 2009 verschijnt.
quote:Veel over Resident Evil 5 is er nog niet bekend, toch komt er nu uit het niets een groot nieuwtje naar buiten: Resident Evil 5 krijgt een online coöp!
Hoofdkarakter Chris Redfield zal bijgestaan worden door een vrouwelijke collega. Het tweede karakter zal altijd te zien zijn, wanneer je alleen speelt zal haar rol worden ingevuld door de computer, echter kan ook een medespeler van vlees en bloed deze rol vervullen middels drop-in / drop-out gameplay.
In ander Resident Evil 5 nieuws leren we dat er een cover systeem zal komen waarbij we ons tegen muren aan kunnen drukken en om het hoekje kunnen schieten. Tevens zal de rechter analoge stick worden gebruikt om te duiken en ontwijken.
inderdaad.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:32 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wat probeer je precies te bereiken met dit gedrag?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:52 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
inderdaad.
Nu sta je weer in de belangstelling..
Gaaf ik wou Sam & Max graag op de 360 spelen!quote:
Ik wil weer meer in de belangstelling staanquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:52 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
inderdaad.
Ik heb fifa08 jij ook?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:43 schreef jorienvdherik het volgende:
wie heeft hier nu fifa08?
SPOILERclass="spoiler">9.0
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Eurogamer Grid Review:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=142296&page=3SPOILERclass="spoiler">9.0
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:52 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
inderdaad.
volgens mij gaan dat 32 goede euros wordenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:33 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo jammer dat er geen splitscreen in zit.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:36 schreef DJ_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kap er gewoon eens mee het wordt nu gewoon zielig
Gewoon Arcadepack halen! Je hdd kun je er gewoon opklikken en meer hoef je niet te doen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay, ik ga een nieuwe 360 kopen. Ik had net een DRE terwijl ik VOOR de deur van Playboy stond na die drugsdeal missieFucking ver rijden!
Waar moet ik op letten? 175W, maar verder? Productiedatum? En hoe werkt het met het overzetten van HDD naar nieuwe 360? Kan ik mijn huidige HDD gewoon gebruiken zonder gedoe, of is deze gekoppeld aan mijn 360 zelf?
Ik ben van plan om een Arcadepack te halen overigens.
Oh, en hoe zit het met die nieuwe Jasper Xboxen? Wanneer komen die?
quote:- Rare werkt aan Killer Instinct 3D: Death, Destruction and Doom. De Killer Instinct serie wordt in een nieuw 3D jasje gestoken. De plastic look en de gameplay van de oudere delen zijn vervangen door meer realistische graphics en verfijnde gameplay. De game is nog niet lang in ontwikkeling.
- Call of Duty 5 moet normaal eind 2008 verschijnen, maar onder druk van het publiek zal Activision de titel uitstellen naar februari 2009. Treyarch wil Call of Duty 4 evenaren en daarvoor heeft men meer tijd nodig. Call of Duty 5 ontloopt zo Resistance 2 en Gears of War 2 om rechtstreeks in het vaarwater van Killzone 2 te komen.
- Killzone 2 en Call of Duty 5 zijn niet de enige shooters voor 2009. Medal of Honor trekt in 2009 naar Afghanistan.
- Activision, EA en Sony hebben nu reeds een stevige shooter voor 2009. Dan kan Take Two toch niet ontbreken. Onder het 2K Games label ontwikkelt men een nieuwe Spec Ops. De vorige delen waren budgettitels, maar het nieuwe deel wordt een volwaardig deel voor de Xbox 360, de PC en de PlayStation 3. Dit spel brengt ons naar Dubai.
ik zou een arcade-pack halen, krijg je nog gratis games bij ookquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay, ik ga een nieuwe 360 kopen. Ik had net een DRE terwijl ik VOOR de deur van Playboy stond na die drugsdeal missieFucking ver rijden!
Waar moet ik op letten? 175W, maar verder? Productiedatum? En hoe werkt het met het overzetten van HDD naar nieuwe 360? Kan ik mijn huidige HDD gewoon gebruiken zonder gedoe, of is deze gekoppeld aan mijn 360 zelf?
Ik ben van plan om een Arcadepack te halen overigens.
Oh, en hoe zit het met die nieuwe Jasper Xboxen? Wanneer komen die?
Ik wens TreyArch erg veul succesquote:
Call of Duty is toch een franchise die het voornamelijk van de multiplayer moet hebben. En die was in CoD3 prima inderdaad, heb er zelf veel lol aan beleefd! Maar singleplayer bij CoD is altijd zo enorm on-rails dat het bijna op Time Crisis lijkt..quote:Op zaterdag 24 mei 2008 10:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik wens TreyArch erg veul succesZolang de multiplayer maar weer net zo relaxed is als in CoD3 dan vind ik het wel al prima
Waarom stuur je hem niet ter reparatie op? Gewoon zeggen dat je een RROD hebt.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vond dat juist wel gaaf, een soort interactie film, vechten was ook wel spannend en leuk opzich.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:11 schreef Jarno88 het volgende:
Gisteren de demo van 'The Bourne Conspiracy' gedownload van de marketplace.
Was eigenlijk wel een game waar ik me op had verheugd maar wat een matig spel lijkt dit te worden.
Je bent eigenlijk meer naar een film aan het kijken waar je af en toe zelf iets mag doen. Ook dat button systeem waar je snel op een knop moet drukken voor een bepaalde actie werkt erg frustrerend.
Ik vermaak me voorlopig nog wel met COD4. Wat een game! Grafisch vind ik het echt top en online is super verslavend.
Tegen mij zeiden ze dat ik labels opgestuurd krijg, en zelf een doos moest regelen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:07 schreef kikoooooo het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe lang het duurt voordat je de retourdoos van MS ontvangt, als je een servicerequest voor een reparatie gedaan hebt?
Mijn 1 week oude xbox is gestorven, en ik wacht dus nu op die doos...
Klopt!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Tegen mij zeiden ze dat ik labels opgestuurd krijg, en zelf een doos moest regelen.
En toen kwam die nooit meer terug zekerquote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:47 schreef Sackboy het volgende:
Verschilt blijkbaar, want bij mij namen ze van UPS een doos mee toen ze hem op kwamen halen. Gewoon die xbox erin geworpen en weg ermee
Toch welquote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En toen kwam die nooit meer terug zeker
Sweetquote:
Omdat ik 'm dan kwijt ben en ik GTA wil spelenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Waarom stuur je hem niet ter reparatie op? Gewoon zeggen dat je een RROD hebt.
Je kan nu toch ook niet spelen? Gewoon die arcade halen en degene die kapot is opsturen. Kan je die andere weer verpatsen daarna (aan mij voor een leuke prijs bijv.)quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat ik 'm dan kwijt ben en ik GTA wil spelen
Eerst 2 weken langer wachten om 20 euro te besparen, en dan nu een xbox kopen om het te kunnen spelenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat ik 'm dan kwijt ben en ik GTA wil spelen
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:58 schreef Revenge2005 het volgende:
even een TVP
en een fotootje van me games (sorry was een excuus om de nieuwe camera te testen
[ afbeelding ]
? met welke game is dit dan? Je moet wel ingelogd zijn met je Gamertag als je wilt saven, en als je xbox dan zn kabeltje erin heeft dan ga je ook automatisch online. Volgens mij kon je wel ergens uitschakelen dat ie direct in moest loggen op xbox live, kijk even bij de opties om dit uit te schakelen. Dan kun je wel gewoon je gamertag gebruiken maar niet direct online zijnquote:Op zondag 25 mei 2008 11:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Oja, een vraagje nog. Ik wil niet constant online zijn met mijn Xbox, maar als ik wil saven zegt hij dat ik online moet, anders kan hij niets saven of opslaan. Wat is dat voor een onzin? Ik heb toch niet voor niets een hardeschijf erin zitten? Hoe kun je dat anders instellen?
Waarom 'wil' je niet altijd online zijn? Maar,.... je zou je appear offline kunnen gebruiken. Maar je kan ook nadat GTA is opgestart je Live connectie uitzetten. Saven gaat dan nog prima hoor. Weet niet of je eventuele Social Club statistieken dan bijgewerkt worden.quote:Op zondag 25 mei 2008 11:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Oja, een vraagje nog. Ik wil niet constant online zijn met mijn Xbox, maar als ik wil saven zegt hij dat ik online moet, anders kan hij niets saven of opslaan. Wat is dat voor een onzin? Ik heb toch niet voor niets een hardeschijf erin zitten? Hoe kun je dat anders instellen?
Goddamn waarom ga ik nu niet naar Ubidaysquote:Het is al lang geleden dat er een snowboard-game is uitgebracht, de laatste dateert al van 2 december 2005. Amped 3 was één van de launchtitels van de Xbox 360 en sindsdien is er geen enkele snowboard-game uitgekomen. Daar komt echter verandering in, Ubisoft zal namelijk op de Ubidays haar eigen snowboard-game tonen: Shaun White Snowboarding.
De juli-editie van de Official Xbox Magazine heeft een coverview van de Shaun White-game. Tijdens de Ubidays, die aankomende woensdag en donderdag plaatsvindt, krijgen we echter veel meer te weten over de game. Denk aan gameplaybeelden, screenshots en info.
Ik zie rechts alleen xbox games en voor de rest een hoop crapquote:Op zondag 25 mei 2008 12:20 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[ afbeelding ]
I see your Xbot and raise you a Nintendoid! (met stiekem veel 360 games daar rechts)
Dat is met GTA. Wat is het nut daarvan? Je zou toch ook zonder ingelogt te zijn moeten kunnen saven? Wat nou als iemand geen internetverbinding heeft aangesloten op zijn Xbox?quote:Op zondag 25 mei 2008 12:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
? met welke game is dit dan? Je moet wel ingelogd zijn met je Gamertag als je wilt saven, en als je xbox dan zn kabeltje erin heeft dan ga je ook automatisch online. Volgens mij kon je wel ergens uitschakelen dat ie direct in moest loggen op xbox live, kijk even bij de opties om dit uit te schakelen. Dan kun je wel gewoon je gamertag gebruiken maar niet direct online zijn
kope kope kope , snowboardenquote:Op zondag 25 mei 2008 12:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Goddamn waarom ga ik nu niet naar UbidaysMaar anyway:
Snowboardgame
Gears of Warquote:Op zondag 25 mei 2008 13:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat zijn trouwens de "must have" titels voor de Xbox?
Je snapt volgens mij het gamertag principe niet.quote:Op zondag 25 mei 2008 13:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat is met GTA. Wat is het nut daarvan? Je zou toch ook zonder ingelogt te zijn moeten kunnen saven? Wat nou als iemand geen internetverbinding heeft aangesloten op zijn Xbox?
Haha gefeliciteerdquote:Op zondag 25 mei 2008 14:52 schreef -Dries- het volgende:
Kut. Op mijn verjaardag een RROD
Wat is de procedure?
Ik kan nergens een nummer vinden.. Heb je der een voor me?quote:Op zondag 25 mei 2008 15:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Haha gefeliciteerd![]()
Nu gewoon even bellen en dan zitten er blijkbaar een paar limburgers die je vertellen hoe verder!
http://www.xbox.com/nl-NL/support/contact/quote:Op zondag 25 mei 2008 17:23 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik kan nergens een nummer vinden.. Heb je der een voor me?
quote:Op zondag 25 mei 2008 17:23 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik kan nergens een nummer vinden.. Heb je der een voor me?
quote:Telefoon
Telefonische ondersteuning:
0800 023 3894
of +31 202036606 als je mobiel belt
Slechthorenden (teksttelefoon):
0800 023 3895
quote:Op zondag 25 mei 2008 14:27 schreef Retarded het volgende:
[..]
Gears of War
Halo 3
Bioshock
Lost Planet
Call of Duty 4
Mass Effect
The Orange Box
GTA 4
wat een kut smaak heb jij zegquote:
quote:Op zondag 25 mei 2008 19:45 schreef AQuila360 het volgende:
Kut GTA ik ben er helemaal klaar meeMet je gare kut missies
![]()
Hij gaat de verkoop weer in!
Je woont toch in NL? Dan werkt die idd niet als je op de VS marketplace dingen wilt downloaden!quote:Op zondag 25 mei 2008 20:40 schreef UrAnus het volgende:
Ik zit hier met een probleem,
als ik video-trailers wil downloaden van de marketplace dan geeft ie telkens de melding dat ik niet uit de goede regio kom, en daardoor geen toegang heb tot die videos.
In de xbox instellingen staat ie gewoon ingesteld als Verenigde Staten.
Maar kunnen jullie wel gewoon die trailers downloaden?
Een Pygmeeën dorpquote:
Hoe zorg je er dan voor dat je wel in de VS marketplace kunt downloaden, want daar zijn wel movie trailers te downloaden itt de Nederlandse Marketplacequote:Op zondag 25 mei 2008 20:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je woont toch in NL? Dan werkt die idd niet als je op de VS marketplace dingen wilt downloaden!
door heel moeilijk te doenquote:Op zondag 25 mei 2008 21:35 schreef UrAnus het volgende:
[..]
Hoe zorg je er dan voor dat je wel in de VS marketplace kunt downloaden, want daar zijn wel movie trailers te downloaden itt de Nederlandse Marketplace
Oftewel doe geen moeite en laat die movietrailers voor wat ze zijnquote:Op zondag 25 mei 2008 21:41 schreef DJ_ het volgende:
[..]
door heel moeilijk te doen
je 360 aante sluiten op een 2e lanpoort in je pc , zodat je pc internet doorgeeft aan de 360 ( geen router of wat dan ook ) .
dan laat je op je pc een IP ghoster draaien of proxy uit de VS zodat je 360 denkt dat je in de vs woont
en dan kan je gewoon de market place raiden
precies , proxy's zijn ontiegelijk traag .quote:Op zondag 25 mei 2008 21:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oftewel doe geen moeite en laat die movietrailers voor wat ze zijn![]()
Heeft hier iemand eigenlijk Vikings gespeeld?
shit ik wou net mijn post editten met van:quote:Op zondag 25 mei 2008 21:55 schreef DJ_ het volgende:
[..]
precies , proxy's zijn ontiegelijk traag .
en waarom wil je ze op je 360 hebben als je ze op je pc kan downloaden en de hele film ook
en gratis !
, als het je om het groote beeld gaat sluit je je pc gewoon op je hdtv aan of fik je een dvdtje
Ow dan heb ik me vergist. Ik dacht namelijk dat dat net zo makkelijk ging als bij de playstation, waarin je gwn in elke marketplace kan gaan downloadenquote:Op zondag 25 mei 2008 21:55 schreef DJ_ het volgende:
[..]
precies , proxy's zijn ontiegelijk traag .
en waarom wil je ze op je 360 hebben als je ze op je pc kan downloaden en de hele film ook
en gratis !
, als het je om het groote beeld gaat sluit je je pc gewoon op je hdtv aan of fik je een dvdtje
nee aangezien er films en tv shows ( voornamelijk tv shows ) op staan op de marketplace , mogen ze dat niet doen inverband met licencies enzo denk aan lost dat bijvoorbeeld op season 2 zit in nederlandquote:Op zondag 25 mei 2008 21:58 schreef UrAnus het volgende:
[..]
Ow dan heb ik me vergist. Ik dacht namelijk dat dat net zo makkelijk ging als bij de playstation, waarin je gwn in elke marketplace kan gaan downloaden
ik hou van in de belangstelling staanquote:Op zondag 25 mei 2008 21:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
shit ik wou net mijn post editten met van:
Nu sta je weer in de belangstelling met je technische praat![]()
maar je was te snel Jorgen
Wil je weer in de belangstelling staan joh?quote:Op zondag 25 mei 2008 23:58 schreef jorienvdherik het volgende:
Morgen halo 3 maar weer eens doen, Zo lang geleden
Nieuws | 25 mei 2008 - Vandaag is er nieuwe informatie verschenen over de nieuwe playlist update die Bungie in juni wil doorvoeren in Halo 3. De inhoud van deze playlist kun je hieronder nog eens rustig nalezen.quote:Op maandag 26 mei 2008 00:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wil je weer in de belangstelling staan joh?
Vet! welk spel is dat?quote:Op zondag 25 mei 2008 20:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vond het wel een leuk spel.quote:Op maandag 26 mei 2008 08:15 schreef koen_pijl het volgende:
Ik ben nu gta IV aan het spelen, maar zag dat Saint Row maar een 10tje kost. Als ik dit spel haal en speel, zou het dan zwaar tegen gaan vallen, omdat je nu gta iv gewend bent?
Dat is slechts uitstel van executiequote:Op maandag 26 mei 2008 09:42 schreef Etimm het volgende:
LOLgister een xbox360 RROD gefixt door m rechtop te zetten en tegen de zijkant aan te spanken!
Gamehubs.quote:btw: GRID voor 32euro??? waar???![]()
Nee gewoon halen!quote:Op maandag 26 mei 2008 08:15 schreef koen_pijl het volgende:
Ik ben nu gta IV aan het spelen, maar zag dat Saint Row maar een 10tje kost. Als ik dit spel haal en speel, zou het dan zwaar tegen gaan vallen, omdat je nu gta iv gewend bent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraagje 2, tevens preventieve spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.afgelopen zaterdag kwam Gears of War binnen en ook die ziet er zeer vet uit. Heb hem nog niet veel gespeeld, zit nu in een rottig stukje (en ik begin net) als ik met mn team bij die droge fontein zit en er continue van een paar kanten enemies op je af komen.. na 4 keer dood gegaan te zijn heb ik gta 4 er maar weer ingeslingerd
Game met een uitdaging dus..
quote:Closing Comments
Ninja Gaiden II is easily one of the best action games on Xbox 360. The depth in combat is as exciting as ever and the new gameplay additions and changes only add to the experience. The game has been focused from its predecessor into a more pure action affair, for better or for worse, but the formula remains the same -- frustrating camera and all. It's challenging and rewarding. It looks great in motion and it feels great to know you're the one at the helm, directing this bloody dance. It has its foibles and doesn't feel as rich as the last Ninja Gaiden, but this sequel still offers up a great ride. Start doing thumb exercises now. Your poor fingers are going to be worn out by the time you get through this adrenaline pumping blast.
IGN Ratings for Ninja Gaiden II (X360)
Rating
Description
out of 10
click here for ratings guide
8.0
Presentation
Ninja Gaiden II reeks of style while the story just reeks.
9.0
Graphics
It has to be seen in motion to be truly appreciated… as long as the framerate holds up.
8.0
Sound
The soundtrack matches the feeling of the game and the effects get the job done. The Japanese audio track is a nice bonus.
9.0
Gameplay
If only the camera worked a little better. This is one deep, challenging and rewarding game.
8.0
Lasting Appeal
This is a game that is worth replaying on the harder difficulties.
8.7
Great
OVERALL
(out of 10 / not an average)
quote:Op maandag 26 mei 2008 10:36 schreef Thrilled het volgende:
Vraagje 1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ook een vraag. Keb een RROD en ga vandaag Microsoft bellen voor de reparatie. Wat heb ik allemaal nodig als ik bel? Een serienummer? Heb ik verder ook nog mijn aankoopbewijs van mijn xbox nodig? Dan moet ik wel even zoeken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ze mislukken steeds en nu heb ik geen zin meer. Xbox staat ook thuis en zit door de weeks op kamers.Xbox Live: koenpijl
Cool. Moet ik dat alleen nog even doen.quote:Op maandag 26 mei 2008 11:23 schreef Strolie75 het volgende:
Alleen het serienummer. Het gaat allemaal vrij soepel. Zeker als je je 360 online via de website registreert.
ik had totaal geen last van de camera in deel 1 dus kom maar op met dat spelquote:
naja ik had hem toch al maanden in de pre-order staanquote:Op maandag 26 mei 2008 12:10 schreef Strolie75 het volgende:
Eurogamer komt waarschijnlijk vanmiddag met de review. Dat zal voor mij de doorslag geven.
haha dat zou een goeie zijn , maar ik verwacht echt zo iets dat je hem dan in een xbox doos terug krijgt ofzo hehehquote:Op maandag 26 mei 2008 12:44 schreef Strolie75 het volgende:
Zouden ze er bij M$ om kunnen lachen als ik mijn kapotte 360 in een PS3 doos opstuur? Het is de enige lege doos die ik thuis heb liggen.
quote:
Ze leren het ook nooitquote:but the formula remains the same -- frustrating camera and all
Ik wel.quote:Op maandag 26 mei 2008 13:32 schreef -Dries- het volgende:
Ik heb bij Ninja Gaiden nog nooit ruzie gehad met de camera..
Ja.quote:Op maandag 26 mei 2008 13:28 schreef Motorhoofd het volgende:
Is het bij Play.com alleen mogelijk om te betalen met een creditcard?
Waarom had je de labels niet uitgeprint dan?quote:Op maandag 26 mei 2008 14:59 schreef Strolie75 het volgende:
God. Moet je tegewoordig ook al thuis zijn als UPC de stickers komt afgeven? Net alsof ik niks beters te doen heb.
quote:Op maandag 26 mei 2008 14:59 schreef Strolie75 het volgende:
God. Moet je tegewoordig ook al thuis zijn als UPC de stickers komt afgeven? Net alsof ik niks beters te doen heb.
quote:
Wel grappige actiequote:Op maandag 26 mei 2008 16:13 schreef Strolie75 het volgende:
Hij staat in elk geval klaar.
[ afbeelding ]
Zolang je ze hiermee maar niet afschriktquote:Op maandag 26 mei 2008 16:13 schreef Strolie75 het volgende:
Hij staat in elk geval klaar.
[ afbeelding ]
Cybje!!! Timesplittersquote:Op maandag 26 mei 2008 16:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Timesplitters 4:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van de makers van Haze?quote:
hahahaquote:
Haze is van de makers van TimeSplitters ja! Maar dat maakt niet uit want Timesplitters is elke keer goedquote:
1: Geen voordeelquote:Op maandag 26 mei 2008 17:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik zie overal Xbox coolers te koop staan. Vraag 1: wat is het voordeel ervan? Vraag 2: welke kan ik het beste kopen?
Beter zoeken! Je moet ook niet op de stickers kijken, maar op de doos zelf. Dacht op de zijkant van de doos, maar kan ook achterkant zijn. Het staat er in ieder geval wel op.quote:Op maandag 26 mei 2008 17:04 schreef Cid het volgende:
Ik wil zometeen denk ik een XBOX gaan halen bij de mediamarkt, alleen hoe kan ik nu zien of er een Falcon in zit?
Ben tussen de middag al even wezen kijken, maar op de stikkers staat geen aantal Watt meer vermeld
Ontwijken als de pest die dingen! Ze maken je console doorgaans kapot.quote:Op maandag 26 mei 2008 17:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik zie overal Xbox coolers te koop staan. Vraag 1: wat is het voordeel ervan? Vraag 2: welke kan ik het beste kopen?
Niet doen Cyb! Want je weet dat Timesplitters altijd vet isquote:
nog steeds.quote:
Nog steeds.quote:Op maandag 26 mei 2008 17:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja Banjo was ook altijd vet maar nu...
quote:
Er afgezaagdquote:Op maandag 26 mei 2008 18:36 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een vreemd screenshot![]()
Waar is zijn hoofd![]()
tof, als er twee aan het vechten zijn kan iemand anders dus zijn hoofd eraf zagenquote:Op maandag 26 mei 2008 19:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Er afgezaagd![]()
Maar net als een kip is die niet meteen dood
jij en een xboxquote:Op maandag 26 mei 2008 17:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wanneer heb je een Falcon Xbox dan? Ik zie alleen dat mijne uit 18-03-2008 is.... Heb ik dan een Falcon?
quote:Op maandag 26 mei 2008 16:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Gears of War 2:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idd een vet spel. Heb de demo gister gedownload. Hij raced erg lekker moet ik zeggen.quote:Op maandag 26 mei 2008 21:40 schreef jorienvdherik het volgende:
Alles over GRID
http://www.insidegamer.nl(...)ace-Driver-GRID.html
Lijkt me echt zo tof spel, blij dat ik hem toch besteld heb
Cijfer:quote:Gameplay is plagued by the same rubbish camera of the other three games in the series. How many more attempts are needed before something is done about it? You'll often lose sight of Ryu and his opponents thanks to a camera that's incapable of focussing on its subject - especially indoors. For what's being billed as a true next-gen action game this is now unacceptable. As it the occasional mid-combat loading. It's like having pause button pressed mid-fight and no one likes that.
The sequel packs the same punch as the original but it's just not different enough. We've all seen in and done what NGII dishes up in the other three games of the series. There's no real evolution and after four versions of almost the same game, it's not hard to see why Itagaki has decided to hang up the nunchucks for good.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsja...
Yep, precies mijn probleem.quote:Op maandag 26 mei 2008 21:47 schreef Thrilled het volgende:
uhm 'probleempje'..
bij het aanmaken van mn Live account wil ik al mijn gegevens invoeren, maar zodra ik aankom bij 'state' en postcode, staat hij al op Florida inclusief 5 cijferig postcode. Alleen heb ik nog nergens een land moeten invoeren, en kan ik het op het eerste gezicht (in voorgaande menu's) nergens wijzigen. Hoe kan ik Nederland kiezen, inclusief bijbehorende provincie?
/toevoeging.. in het lijstje met states staan dus ook alléén de amerikaanse staten.. nergens een optie voor 'europe' / 'other' / of iets wat aangeeft dat ik niet in amerika woon..
ja, heb je nog voetbalgames?quote:Op maandag 26 mei 2008 22:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Idd een vet spel. Heb de demo gister gedownload. Hij raced erg lekker moet ik zeggen.
quote:Op maandag 26 mei 2008 22:51 schreef Cyberia18 het volgende:
CVG: Ninja Gaiden II Review
[..]
Cijfer:Camera was niks mis mee in deel 1, dus ik zie het probleem niet zo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsja...
Dat het meer van hetzelfde is kon je op wachten natuurlijk, als ze teveel veranderen is het niet goed.. en als ze het teveel hetzelfde laten ook niet.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
quote:
Hijs gek he! Je denkt toch niet dat dit soort posts hier gewenst zijn? voor jou 100 andere users die wel normaal posten!quote:Op maandag 26 mei 2008 23:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hijs gek he! Je denkt dat niet dat ik 65 euro voor zo'n schijfje ga kopen die ik ook op spindels van 100 kan kopen voor 65 euro?
quote:Op maandag 26 mei 2008 23:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Hijs gek he! Je denkt toch niet dat dit soort posts hier gewenst zijn? voor jou 100 andere users die wel normaal posten!
quote:Op maandag 26 mei 2008 23:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hijs gek he! Je denkt dat niet dat ik 65 euro voor zo'n schijfje ga kopen die ik ook op spindels van 100 kan kopen voor 65 euro?
TBA.quote:Op maandag 26 mei 2008 23:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Realistisch spel! Welke is dat? Wanneer komt die uit op de Xbox?
Volgende week. Zit zo'n nieuwe kopieerbeveiliging op, dat als je hem het spel in een omgebouwde xbox doet dan ontploft je console recht in je gezicht en sterf je een langzame en pijnlijke dood.quote:Op maandag 26 mei 2008 23:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Realistisch spel! Welke is dat? Wanneer komt die uit op de Xbox?
Ziet er behoorlijk vet uit inderdaad, heb niet alles uit gekeken.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 06:24 schreef Sackboy het volgende:
Ubidays zijn blijkbaar al bezig, want:
Far Cry 2 X360-versie gameplay
Hebt gij ze gespeeld dan?quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:36 schreef Thrilled het volgende:
Mensen, ik heb Xbox live gister aan de praat gekregen, maar hoe kan ik nou online gamen?Ik had het even geprobeerd met GTA4 maar kwam alleen in de singleplayer uit. Moet het persee via je friends list ofzo? Ik snap er geen zak van
Met je mobiel (in GTA dus he..quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:36 schreef Thrilled het volgende:
Mensen, ik heb Xbox live gister aan de praat gekregen, maar hoe kan ik nou online gamen?Ik had het even geprobeerd met GTA4 maar kwam alleen in de singleplayer uit. Moet het persee via je friends list ofzo? Ik snap er geen zak van
Nu je het zegt ja, heb die optie inderdaad wel zien staanquote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:58 schreef Dickies het volgende:
[..]
Met je mobiel (in GTA dus he..). Staat multiplayer tussen. Meeste andere spellen hebben gewoon een optie in het hoofdmenu voor multiplayer.
Geen dank, zo ben ikquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:27 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Nu je het zegt ja, heb die optie inderdaad wel zien staan![]()
en Cid, dank u voor de zeer nuttige reply
ehh is time splitters de console versie van time crisis ? ( arcade kasten enzo )quote:
Failquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:10 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ehh is time splitters de console versie van time crisis ? ( arcade kasten enzo )
die heb ik wel gespeeld altijd in de arcade hallen , maar thuis zijn zulke games nooit leuk zonder gun
en cover pendaal
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:10 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ehh is time splitters de console versie van time crisis ? ( arcade kasten enzo )
die heb ik wel gespeeld altijd in de arcade hallen , maar thuis zijn zulke games nooit leuk zonder gun
en cover pendaal
misschien binnenkort meer multi platform games van square-enix ?quote:Square Enix's 2007 financial statement indicates that the company is going through a rough patch. How bad are things? Apparently, there has been an internal shakedown going on. According to several company insiders, things are getting heated. Word has it that a fierce meeting was held over a month ago where the Square Enix honcho threatened to start axing employees if they didn't (and we're paraphrasing) "stop making games that only they wanted to play." Wada is supposedly worried that the company's games have become more and more insular, alienating itself from the mainstream. Granted, this is purely a rumor, but there does seem to be a huge dichotomy within the company's products. You've got very, very casual Japan-only DS titles on one hand, then largely an endless stream of Final Fantasy spin-offs and remakes. Not exactly a balanced portfolio! Sure, Dragon Quest IX and Final Fantasy XIII are going to be huge, but neither game has a firm release date. Putting all your eggs in one basket, no? That, or painting oneself in a corner.
wattan ?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier val je even door de mand heen Jorgen niet normaal!!!
Goed stuk. Square Enix maakt inderdaad wonderlijke titels die het de laatste tijd altijd "net niet" zijn. Dus een remake van FF7 voor de pieken, en dan wat originele titels graag.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:29 schreef DJ_ het volgende:misschien binnenkort meer multi platform games van square-enix ?
als ze toch remakes gaan maken doe FF9 er dan ook bijquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Goed stuk. Square Enix maakt inderdaad wonderlijke titels die het de laatste tijd altijd "net niet" zijn. Dus een remake van FF7 voor de pieken, en dan wat originele titels graag.
Mehh daar zit niemand op te wachten zo'n gek racespel!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:38 schreef Sackboy het volgende:
Nieuwe screens van Pure.
Ziet er best wel tof uit
Fixedquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Mehh daar zit AQuila360 niet op te wachten zo'n tof racespel!
het ziet er wel fokking goed uit.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:57 schreef Cid het volgende:Non-classic GoW net besteld, voor de prijs van de classic versie
Bedankt voor de FIX!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:12 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Fixed![]()
Juist tof, zulks een offroad racers! Baja wordt bagger, maar Pure lijkt me wel wat![]()
ja, is lachen!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:09 schreef koen_pijl het volgende:
NEt Saints Row voor een tientje gehaald. Is het een leuk spel? Me xbox staat bij me ouders thuis en ik zit nu op me kamer in Utrecht.
Ja het is een heel leuk spel en zeker voor een tienjequote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:09 schreef koen_pijl het volgende:
NEt Saints Row voor een tientje gehaald. Is het een leuk spel? Me xbox staat bij me ouders thuis en ik zit nu op me kamer in Utrecht.
Een foute koop van een tientje doenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:20 schreef koen_pijl het volgende:
Ok geen foute koop gedaan dusMoet alleen eerst gta IV uitspelen
Als student kan je zeker een miskoop van een tientje doen! Daar kan je 5 biertjes van drinken!quote:
Misschien kunnen we geld voor je inzamelenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:35 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Als student kan je zeker een miskoop van een tientje doen! Daar kan je 5 biertjes van drinken!
JA begin maarquote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we geld voor je inzamelen
tis zomer eiquote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:04 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
JA begin maar. Help koen de winter door!
Krijg spontaan flashbacks naar de geldactie voor Mmarsu.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we geld voor je inzamelen
wattan?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Krijg spontaan flashbacks naar de geldactie voor Mmarsu.
Ga je gang hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Krijg spontaan flashbacks naar de geldactie voor Mmarsu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Component kan ook gewoon 1080i/p aan.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:07 schreef Apogist het volgende:
hey luitjes
Ik heb een xbox 360 van het eerste uur en dus geen hdmi aansluiting. In al die tijd is dit geen probleem geweest aangezien ik aldoor lekker op mijn crt beeldbuis heb gespeeld, maar sinds deze week heb ik hier wel een lcd tv staan die capabel is om een 1080 resolutie te weergeven.
Omdat ik dus een "oude" 360 heb kan ik niet in hd spelen, iets wat natuurlijk zonde is:P.
Zodoende is de xbox 360 Component HD AV-kabel ook behoorlijk useless aangezien het schuifknopje boven op de aansluiting van deze kabel op hd gezet kan worden zonder enig resultaat...
Anyway ik heb dus nu 1 product gezien van MadCatz , dat is een conversion kit voor de oude xbox360 om deze toch in 1080 te laten afspelen. echter deze kit kost 89,-
Heeft iemand hier en goede oplossing voor? of moet ik maar een nieuwe xbox kopen en deze verpatsen voor en leuk prijsje?
True, maar die component heeft alleen tulp aansluiting/scart en dan kan de tv het toch nooit ontvangen door een hdmi aansluiting? en nooit 1080 weergeven? want op alle hdmi kanalen van de tv kan ie niet aangesloten worden.quote:
Je lcd-scherm heeft dus geen component ingang? Ben je niet in de war met composiet?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:21 schreef Apogist het volgende:
[..]
True, maar die component heeft alleen tulp aansluiting/scart en dan kan de tv het toch nooit ontvangen door een hdmi aansluiting? en nooit 1080 weergeven? want op alle hdmi kanalen van de tv kan ie niet aangesloten worden.
Misschien zit ik er wel helemaal naast hoor maar waarom bestaan die conversion kits dan?
Want als ik een xbox van een bekende aansluit op de hdmi van de tv en dat vergelijk met die component aansluiting van mijn xbox dan zie ik wel een duidelijk verschil![]()
naja alle hulp is welkom
composiet = geel + rood + wit. Da's de minste aansluiting van 't stelquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:21 schreef Apogist het volgende:
[..]
True, maar die component heeft alleen tulp aansluiting/scart en dan kan de tv het toch nooit ontvangen door een hdmi aansluiting? en nooit 1080 weergeven? want op alle hdmi kanalen van de tv kan ie niet aangesloten worden.
Misschien zit ik er wel helemaal naast hoor maar waarom bestaan die conversion kits dan?
Want als ik een xbox van een bekende aansluit op de hdmi van de tv en dat vergelijk met die component aansluiting van mijn xbox dan zie ik wel een duidelijk verschil![]()
naja alle hulp is welkom
Staat er inderdaad niet meer op hoor, ik heb week geleden een Arcade gekocht en op de doos staat het wattage niet meer vermeld. Alleen welke (verkoop) regio, wat barcodes en welk productie team (FDOU). Door het klepje in de bovenkant kun je echter wel zien van welke productiedatum de xbox is. Zorg er voor dat je in ieder geval geen 360 uit 3e kwaraal 2007 of ouder koopt.quote:Op maandag 26 mei 2008 17:04 schreef Cid het volgende:
Ik wil zometeen denk ik een XBOX gaan halen bij de mediamarkt, alleen hoe kan ik nu zien of er een Falcon in zit?
Ben tussen de middag al even wezen kijken, maar op de stikkers staat geen aantal Watt meer vermeld
---------------------------
Beter zoeken! Je moet ook niet op de stickers kijken, maar op de doos zelf. Dacht op de zijkant van de doos, maar kan ook achterkant zijn. Het staat er in ieder geval wel op.
jawel toch? Je kan toch de doos open maken met dat klepje idd en dan zie je toch ook het wattage?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:42 schreef Reintji het volgende:
[..]
Staat er inderdaad niet meer op hoor, ik heb week geleden een Arcade gekocht en op de doos staat het wattage niet meer vermeld. Alleen welke (verkoop) regio, wat barcodes en welk productie team (FDOU). Door het klepje in de bovenkant kun je echter wel zien van welke productiedatum de xbox is. Zorg er voor dat je in ieder geval geen 360 uit 3e kwaraal 2007 of ouder koopt.
Ik was inderdaad even in de war. Echter ik doe het over component, dus groen,blauw en rood. Ik ontvang wel beeld maar geen 720p of 1080p. Er staat 480p aangegeven in beeld.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
composiet = geel + rood + wit. Da's de minste aansluiting van 't stel
Component is groen + blauw + rood (& nog rood en wit voor audio). Daarmee kun je (indien je tv 't aankan) ook HD-signaal versturen. elke HD-ready tv hoort 720p te accepteren over component, de meesten accepteren ook al 1080p over component. Eigenlijk is het dus (qua beeld) gelijkwaardig aan HDMI.
Oh oke, vreemd dat ze die stickers opeens veranderd hebbenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:30 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]
Nu niet meer.. (en nee, geen fotosoep). Onder dat klepje vind je slechts de productiedatum, maar dat is voldoende, want de laatste generatie heeft allemaal falcon/benq
Heb je al in het menu van je xbox de resolutie ingesteld?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:30 schreef Apogist het volgende:
[..]
Ik was inderdaad even in de war. Echter ik doe het over component, dus groen,blauw en rood. Ik ontvang wel beeld maar geen 720p of 1080p. Er staat 480p aangegeven in beeld.
Ik neem aan dat de aansluiting nu correct is maar dat de tv nu het probleem maakt. en het is idd een hd ready tv.
o.O Mijn godquote:[..]
Heb je al in het menu van je xbox de resolutie ingesteld?
nou, als je dus niet kan vinden hoeveel watt hij gebruikt dan is het dus een nieuwequote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:30 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]
Nu niet meer.. (en nee, geen fotosoep). Onder dat klepje vind je slechts de productiedatum, maar dat is voldoende, want de laatste generatie heeft allemaal falcon/benq
Denk het wel. Powersupply was 175W dus zal wel goed zijn. Maar zoals gezegt maakt dat ding nog steeds herrie...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:02 schreef kepler het volgende:
[..]
nou, als je dus niet kan vinden hoeveel watt hij gebruikt dan is het dus een nieuwe![]()
Doe mij die Ninja gaiden 2 maar.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Kan niet wachten op nieuwe footage van Hell's Highway
Ik las wel een goede tip als je je niet wilt storen aan het onbegrijpelijke verhaal: in het Japans spelen zonder ondertiteling.quote:
Als ik maar koppen kan choppen vermaak ik me wel, Metal gear solid 2 is ook 1 wazige bende, en ook die vind ik leuk om te spelen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik las wel een goede tip als je je niet wilt storen aan het onbegrijpelijke verhaal: in het Japans spelen zonder ondertiteling.
Klopt (2x)quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:10 schreef Digixz het volgende:
Dat zeg je ook elke keer..
En je hebt de avatar van De_Ananas gejat! Huichelaar!
Krijg je problemen mee Jorien dus doe het niet!quote:
So be it...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Krijg je problemen mee Jorien dus doe het niet!
Nu je het zegt, die film moet ik nog steeds kijken.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Echt als dit spel uitkomt, moet je de dag er voor deze film kijken
ach hoe wazig het verhaal ook is ik vermaak me wel met het spel , NG1 had ook een nogal niet erg intens verhaal maar ik vermaak me er zelfs nu nog prima meequote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik las wel een goede tip als je je niet wilt storen aan het onbegrijpelijke verhaal: in het Japans spelen zonder ondertiteling.
SPOILERclass="spoiler">B-
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Gamesradar Ninja Gaiden II Review
Cijfer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:The saving grace here is the fanbase. If you're in this group, there's no reason why you won't love Ninja Gaiden 2, despite its faults. You don't care about next-gen graphics, level design and fairness, right? You like having Tomonobu Itagaki stamp on your ego, rob your of sanity and piss down your throat.![]()
quote:Shaun White Snowboarding may remind you a bit of the popular Amped series. The entire game exists online at all times (though you can play offline if you like). The mountain will have between 16-32 gamers depending on how much juice Ubisoft can squeeze out of the PC, PS3 and Xbox 360. Those boarders will be on the mountain with you at all times. You can free roam and just have some fun, hop into multiplayer modes, or target single-player challenges. Once you finish with a challenge you instantly pop back onto the mountain where everyone else is still boarding.
Rather than go for the over-the-top action route of EA's SSX, Shaun White Snowboarding (or SWS) shoots for realism. The goal is to give gamers a sense of what it's like to snowboard and to inspire n00bs to head to the nearest snow-capped mountain with board in hand. SWS uses the Assassin's Creed engine, which isn't readily apparent considering the gameplay, but means you can expect large environments, awesome graphics and great animations.
SWS is a phsyics-based game that factors in gravity and friction. The board you choose has an affect on your performance on the snow. The snow itself plays its own part. Your board cuts through powder a bit slower and turns wider, while you'll move faster on packed snow. It's easy to tell the difference when on your board and this will lead you to alter your course down the mountain depending on what you're trying to accomplish. Some boards also perform better on different types of snow, so don't think that riding through powder is going to be like cutting through quicksand.
Every move in the game is one that Shaun White has pulled off in some capacity -- and most likely during a mo-cap session. You won't be stringing together dozens of tricks while executing star power or any of that crap. This is a slightly more slow-paced and skill-based game.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 07:36 schreef Sackboy het volgende:
Shaun White Snowboarding
[..]
White Snowboarding (or SWS) shoots for realism.
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik ben gek op snowboard games, hopelijk wordt dit weer zo'n topper als 1080quote:Op woensdag 28 mei 2008 07:36 schreef Sackboy het volgende:
Shaun White Snowboarding
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Die zal wel enkele weken na de release verschijnen, als hij uberhaupt nog komt.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:59 schreef Cyberia18 het volgende:
De aankondiging van de Ninja Gaiden II demo hebben ze inmiddels van de Xbox site afgehaald
quote:Inhoud Gears of War heruitgave bekend
Onlangs liet GameStop uit het nieuws een 'nieuwe' game zien, het betrof een heruitgave van Gears of War. Natuurlijk bracht het een geruchtenstroom op gang dat de PC content toegevoegd zou worden, we kunnen nu kijken of dit ook daadwerkelijk zo is.
Het antwoord is helaas teleurstellend voor Xbox 360 eigenaren: de vernieuwde versie krijgt geen toevoeging van PC content. In plaats daarvan krijg je nog niet bekende goodies meegeleverd, alsmede het volgende:
quote:Gears of War Content
* Gamer Picture Pack
* Emergence Day Gamer Picture
* Emergence Day Theme
* "FUTURE WEAPONS" Theme
* Emergence Day Message from Cliffy B
* Gears of War Map Pack 1 Trailer
* Gears of War - Multiplayer Map Pack 1
* 'Hidden Fronts' Multiplayer Map Pack 2
Gears of War 2 Content
* Gamer Picture Pack
* Teeth Theme
* Teaser Trailer
* Trailer
* Assault Game Play Trailer
krijg een beetje een "been-there-done-that" gevoel bij die plaatjes.quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Street Fighter IV: http://www.gfdata.de/archiv05-2008-gamefront/3806.html
Ja, de Elite bijvoorbeeld via * DEZE * site!quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:19 schreef EasyDakota het volgende:
Op budgetgaming.nl kun je zien waar je het goedkoopst de spellen kunt krijgen. Is dit er ook niet ergens voor de console? Of weten jullie misschien mooie aanbiedingen?
Huh? Hoe heb ik gezocht dan? Oh fuck ik heb niet bij hardware gekeken.... excuses moi! Maar heb liever een premium met spellen erbij als aanbieding.quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, de Elite bijvoorbeeld via * DEZE * site!
Nu nog een goede d-pad controller...quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Street Fighter IV: http://www.gfdata.de/archiv05-2008-gamefront/3806.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |