+1quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:56 schreef Prosac het volgende:
Huub eruit.. volgens mij zijn de verkiezingen in Cuba nog eerlijker.
Echt nietquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:57 schreef Peter6000 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Komop mensen, nu allemaal voor Japie.
Ik denk dat Huub stemmers het helemaal gehad hebben met dit kut programmaquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:57 schreef Cahir het volgende:
Jaap wint. Huub stemmers gaan nu naar Jaap.
Dan zijn die Huup fans gelukkig nog érgens goed voorquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:57 schreef Cahir het volgende:
Jaap wint. Huub stemmers gaan nu naar Jaap.
Ik zit echt te janken......KUTZOOI. Huub, de kutkabouter die DGK gemaakt heeft.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:56 schreef noekje het volgende:
Ik gooi nu mezelf door de tv!
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:56 schreef Prosac het volgende:
Nou anders ik welquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
HOE KAN DIT NOU !!!!!!!!!!!!
JEZUS............... NOU DAN NU ALLEMAAL SMS 'S OF BELLEN VOOR JAAP JONGENS
ALS HET MAAR NIET AMANDA OF BRIAN WORDT.
O MÉN BEN HIER ZIEK VAN
Huup stemmers zouden noooooit hun grote idool in de steek latenquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub stemmers het helemaal gehad hebben met dit kut programma
Die vinger kan je ook bij Huub kwijt, dat vindt hij lekkerquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:57 schreef Dementor het volgende:
Huub is onze winnaar!
Ik zeg hem gedag op straat, Brian krijgt op z'n minst de vinger.
psies, wat denken ze nou, dat we allemaal net zo achterlijk als B en A zijn.. goffer de gofferquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:58 schreef dieenebart het volgende:
Ben net op tijd, zie ik!![]()
![]()
![]()
![]()
Lachen dit, hoe hou je het volk voor de gek
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:56 schreef Prosac het volgende:
Loop net binnen en dat had ik beter niet kunnen doenquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:58 schreef Kinga het volgende:
Ik ben echt in shock.
Ja, hij had alles moeten doen om Huub te laten winnen....quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:58 schreef akveor het volgende:
Alles verloopt volgens plan..... Amanda is next... en Jaap verleist dik van Brian.... dta maakt Jaap de grootste Dombo van de villa.... hij misgunde Huub zo de hoofdprijs dat ie zelf ten onder is gegaan.
Die moet open, dit kan niet waar zijn. Het wordt gemanipuleerdquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:59 schreef jassy het volgende:
KAN ECHT NIET!!!!
14 KEER EEN POPO GEWONNEN EN NU DIK VERLIEZEN
Na DGK gaat er een enorme beerput open, reken daar heel goed op!
Salute!quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:59 schreef avonne het volgende:
Nou, dat was het dan.
Kort, snel, en pijnloos einde.
We zijn er van af.
aub NIETquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:59 schreef CartWOman het volgende:
Net thuis... en Huub eruit? Als eerste? Jezus.![]()
Als Brian maar niet wint, maar dat zal een naieve gedachte zijn.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:00 schreef Py het volgende:
MAAR DIE VUILE RAT EN ZIJN DEL STAAT NOG STEEDS EERSTE MENSEN![]()
![]()
![]()
stem daarom groep Jaap [ afbeelding ]
![]()
![]()
Who gives a FUCKquote:
inderdaadquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:57 schreef Adelante het volgende:
hoogtepunten van huub, zelfs nu niks positiefs
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:59 schreef mazaru het volgende:
de tering voor RTL
Gouden tip voor de mensen die naar de gouden kooi 2 gaan en willen winnen.
Span andere voor je karretje, doe zelf helemaal niets. Kruip hooguit af en toe even onder een raam langs.
Neuk de eerste de beste snol die binnenkomt, kies ze zo dom mogelijk. En pak ze vooral anaal.
Trek een paard af, sla vrouwen, roep adressen over de streams.
Lik de reet van degenen die achter de schermen werken.
En je bent een gegarandeerde winnaar van de Gouden Kooi 2
Oh ja, vergeet vooral je maffiavriendjes niet te introduceren aan de redactrice .![]()
Niet in de laatste plaats door hemzelfquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:57 schreef schatje het volgende:
Tsja, er is werkelijk alles aangedaan om Huub zo slecht mogelijk neer te zetten.
Ik ben wel benieuwd in hoeverre Huub hiervan op de hoogte is geweest. Ik heb zo'n flauw vermoeden dat dat heel volledig is geweest.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:58 schreef dieenebart het volgende:
Ben net op tijd, zie ik!![]()
![]()
![]()
![]()
Lachen dit, hoe hou je het volk voor de gek
viel het opquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:59 schreef RemcoW85 het volgende:
Ineens kwamen er dus wel wat goede beelden over Huub tevoorschijn..
Van A tot Z geregisseerd.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:57 schreef schatje het volgende:
Tsja, er is werkelijk alles aangedaan om Huub zo slecht mogelijk neer te zetten.
Totaal zinloos.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:00 schreef Py het volgende:
![]()
![]()
Als je goed naar de Flashbacks hebt gekeken, dan weet je exact wat hem de overwinning heeft gekost....quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:01 schreef Flyduck het volgende:
Huub had maar niet moeten trouwen.... dat heeft hem de overwinning gekost.
Dat sowieso. Maar ik geloof niet meer in rechtvaardigheid; tis al maanden bekend dat Brian gaat winnen dat blijkt nu maar weer.quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:00 schreef Borga het volgende:
[..]
aub NIET
JAAP JAAP JAAP JAAP JAAP JAAP JAAP JAAP JAAP JAAP JAAP![]()
![]()
Die zijn inderdaad in de meerderheid gebleken, samen met de fans van de andere drie.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:01 schreef VirtualPOM het volgende:
Jullie vergeten alle TV-kijkers die het op het laatst zien (bij de finale pas inschakelen) en de vaste kijkers die pas bij de finale stemmen.
quote:
Inderdaad.. Allemaal bellen en SMS''en.. Dat werkt zó goed tot nu toe!quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
HOE KAN DIT NOU !!!!!!!!!!!!
JEZUS............... NOU DAN NU ALLEMAAL SMS 'S OF BELLEN VOOR JAAP JONGENS
ALS HET MAAR NIET AMANDA OF BRIAN WORDT.
O MÉN BEN HIER ZIEK VAN
zowiezo vind ik dat ze de laatste week veel meer flashbacks hadden moeten doen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:58 schreef SterreMarit het volgende:
Nu ineens 'leuke' beelden erbij...hufters.
Nee hoor, Febo telt er gewoon 15% bij opquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:01 schreef boarn het volgende:
Heeft Brain zijn 50.000 euro die hij in het begin won ingezet ofzo?
Dat dus...quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Huub moet alles eens goed op een rijtje zetten en zijn aanbidders ook. Heeft niks te maken met de TV uitzendingen, maar met alles wat hij in totaal heeft laten zien, ook op de streams![]()
ik ook ben helemaal kapot ervanquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zit echt te janken......KUTZOOI. Huub, de kutkabouter die DGK gemaakt heeft.
Ga de hond maar even uitlaten, arm beest.
Onmogelijk dus. Talpa.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:02 schreef blomst het volgende:
Altijd bovenaan in de pol. en dan nu onder aan, Hoe dan
Denk je dat niet net zo fanatiek zijn als de NL clan?quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:01 schreef VirtualPOM het volgende:
Jullie vergeten alle TV-kijkers die het op het laatst zien (bij de finale pas inschakelen) en de vaste kijkers die pas bij de finale stemmen.
Precies, maar niemand hier zal dat ooit willen inzienquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je goed naar de Flashbacks hebt gekeken, dan weet je exact wat hem de overwinning heeft gekost....
Ja, de gemanipuleerde tvbeelden in het beste gevalquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je goed naar de Flashbacks hebt gekeken, dan weet je exact wat hem de overwinning heeft gekost....
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:58 schreef diedirk het volgende:
hahaahahhaahhah yesyesyes gerechtigheid!!!!!!!!!!!
Wat hij Lieke heeft aagedaan!
Leafquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:03 schreef avonne het volgende:
[..]
zowiezo vind ik dat ze de laatste week veel meer flashbacks hadden moeten doen.
Leuke, bedoel ik. Vond de uitzendingen erg tegenvallend
Dit programma kon ook veel beter. Wie is die band nou weer?
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:01 schreef Flyduck het volgende:
Huub had maar niet moeten trouwen.... dat heeft hem de overwinning gekost.
Jij hebt zeker voor die winnaar van een Huub gesmst, dat is pas grappigquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:02 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou nooit voor die loser stemmen.... overigens als Jaap meer punten heeft gaat Amanda eruit en die fans zullen voor Brian stemmen..... DGK is de grootste SCAM die JdM in Nederland heeft uitgevoerd. Ik hoop dat er nog erchtszaken zullen volgen.
Hij wint niet, maar krijgt genoeg mee vermoed ik...en terechtquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:03 schreef Solidius het volgende:
OH WAT HEERLIJK, DIE ETTER KRIJGT NIETS![]()
![]()
Blijven hopen, misschien gebeurt het dan ookquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:02 schreef Dark het volgende:
Ik begrijp er helemaal geen drol van..........heb nog steeds het idee dat Huub via een omweg weer terug komt...........das toch raarrrrrrrrrr?
Amanda die tijden zo'n 5% kreeg wint nu van Huubquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:56 schreef Urquhart het volgende:
Ik geloof er he-le-maal niks van
Ze zijn wel grote in getale en als ze allemaal 1X stemmen zijn dat enorm veel stemmen. Enorm veel, omdat het een spraakmakend programma is en heel veel mensen dit zullen bekijken, hoe verguist ze het ook hebben.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Denk je dat niet net zo fanatiek zijn als de NL clan?
Wat zie jij in die ANDERE 3???quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:04 schreef Sno0ze het volgende:
Mensen, wat zien jullie in HUUB???
Ja precies... je kan dus wel als een gek op Jaap of Amanda (of huub dusquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:02 schreef WezLee het volgende:
Ach jongens, we wisten het toch al, John de Mol heeft bij Boulevard laten weten dat hij hoop dat Brian wint. Hubb stond altijd vereweg eerste bij alle popu pols. En bij de laatste staat Brian eerste. En ja hoor al dat geknip enzo, ach hou maar op... We wisten het al tijdens de gehele gouden kooi Brian zou en moest gewoon winnen...
B heeft nog niet gewonnen hoor. Ik ga nu voor Jaapquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:02 schreef WezLee het volgende:
Ach jongens, we wisten het toch al, John de Mol heeft bij Boulevard laten weten dat hij hoop dat Brian wint. Hubb stond altijd vereweg eerste bij alle popu pols. En bij de laatste staat Brian eerste. En ja hoor al dat geknip enzo, ach hou maar op... We wisten het al tijdens de gehele gouden kooi Brian zou en moest gewoon winnen...
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:01 schreef Dementor het volgende:
Het is maar goed dat ik die kaartjes van 538 niet gewonnen heb, ik zou die hele toko van sodom en gomorra in de hens steken.
Gatverdamme wat kots ik op die achterlijke redaktie, dat ze mogen sterven.
Heeft niemand Bridget horen zeggen: 'Helaas Huub, maar de eerste plaats is al vergeven.' ?quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Totaal zinloos.
Die ratten wisten vorige week al dat ze samen over zouden blijven
Ach het heeft me slechts 8 SMS-jes gekost... om mezelf een feelgood gevoel te geven... maar geloven deed ik er de hele week al niet meer in. Die jongen kon werkelijks niets goed doen in de TV uizendingen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:01 schreef Katewalker het volgende:
ZEkunnen niet bepalen wie de winnaar wordt maar wel wie het NIET wordt...Huub had het al een paar keer gezegd en nu zien we het gebeuren met onze eigen ogen...ZE
wilden Huub niet als winnaar...ook niet als 2e of 3e NEE...ZE
peperen het hem goed in...
![]()
Wat een blamage!
De minst slechte optie van de 4. Natuurlijk had hij allang naar huis gestuurd moeten zijn, maar dat geldt ook voor die smeerlap die koste wat het kost moet winnen van talpa.quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:04 schreef Zwansen het volgende:
Wat is er doorgestoken kaart aan dan?
*troost*quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:04 schreef mootie het volgende:
Stomme ramptoeristjes gunnen het ons niet onze teleurstelling even samen te verwerken.
* mootie emo
Deze avond ligt anderhalf jaar geregisseerd en wel op de plank van Feboquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:04 schreef Zwansen het volgende:
Wat is er doorgestoken kaart aan dan?
Ja, het is erg. Wat een kutzooi.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:59 schreef mazaru het volgende:
de tering voor RTL
Gouden tip voor de mensen die naar de gouden kooi 2 gaan en willen winnen.
Span andere voor je karretje, doe zelf helemaal niets. Kruip hooguit af en toe even onder een raam langs.
Neuk de eerste de beste snol die binnenkomt, kies ze zo dom mogelijk. En pak ze vooral anaal.
Trek een paard af, sla vrouwen, roep adressen over de streams.
Lik de reet van degenen die achter de schermen werken.
En je bent een gegarandeerde winnaar van de Gouden Kooi 2
Oh ja, vergeet vooral je maffiavriendjes niet te introduceren aan de redactrice .![]()
Net even gekeken, doet het prima.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:03 schreef diedirk het volgende:
hahah dat misselijkmakende nowlife/ huub forum is op zwart gegaan
Jij gelooft dat Sly de inkomsten van die site aan smsjes heeft uitgegeven?quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Denk je dat niet net zo fanatiek zijn als de NL clan?
Werkt dat zo bij jouquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:05 schreef Dementor het volgende:
Brian danst met zijn moeder, alles voor de sms stemmen.
Da's hier wel gebeurd, ja.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Amanda die tijden zo'n 5% kreeg wint nu van Huub
Ja hoor. Ik hoop dat 75% nu de tv gewoon uitzet.
Ik heb hem uit maar lees hier nog wel ff meequote:Op donderdag 22 mei 2008 22:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is nog mooier dan toen ze erin zatquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:06 schreef Dementor het volgende:
Nena is schattig.
Zelfs het douche-incident is in de uitzending geweestquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:02 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Als je Brian heet wordt het gewoon niet uitgezonden
Ik dans iedere week met mijn moeder voor de sms stemmen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:07 schreef Borga het volgende:
[..]
Werkt dat zo bij jou![]()
JAAP JAAP JAAP JAAP JAAP JAAP JAAP![]()
![]()
Ja het leedvermaak viert hoogtij, zelfs een topic geopend om de mensen van de COS (groupies) belachelijk te maken en lekker uit te lachen. Top hoorquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:04 schreef sander-3 het volgende:
Opmerkelijk zeg, ineens komen er allerlei figuren als pissebedden onder een opgetilde steen vandaan, die je normaal hier nooit ziet, en die vinden het terecht voor huub..
Trouwens, wat is dat voor een Z-bandAls ik dat op mijn mp3speler krijg, moet ik hem vernietigen
Tv is hier al uit inderdaad..fucking niet te verteren dit...quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:
Ze is gegroeid, damn ze straalt gewoon als de zon op de eerste lentedag.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze is nog mooier dan toen ze erin zat
Ik help het je hopen!quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vond zojuist dat Jaap wel vrij dicht bij Brian kwam met die uitslag....
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:05 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja precies... je kan dus wel als een gek op Jaap of Amanda (of huub dus) stemmen maar zij bepalen toch echt wie er wint. Ze kunnen doen wat ze willen, wij zien die smsjes toch niet binnenkomen.
Hij is het minst erg van alle kwaden waar nu uit te kiezen is. Brian is een engerd, een psychisch ziek geval dat z'n vriendin én dieren mishandelt. Amanda is een naïeve slet die niets anders kan dan schreeuwen. Jaap is een lafaard die niets durft. Dus dan Huub maar, die heeft het al die tijd het zwaarst van allemaal gehad en zat toch mooi maar in de finale. Zou rechtvaardig zijn als hij nu zou winnen, aangezien hij tot de laatste popu-poll ook altijd het meest populair is geweest onder de kijkers.quote:
Idd, na het "laat ik Nathanael even voor zien knieen schoppen" incident had hij er al uit moeten zijn geweest.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:05 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
De minst slechte optie van de 4. Natuurlijk had hij allang naar huis gestuurd moeten zijn...
Alleen al om Nena en Sylvia terug te zien maakte het al waard deze uitzending te bekijken.quote:
daar wassie hoorquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:06 schreef elcastel het volgende:
Je vergeet de woorden anus en vinger Dennix.
Duhhhhh............quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:09 schreef Rotterdammert het volgende:
brian gaat winnen
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:08 schreef boarn het volgende:
Ik hoop dat dit tot op de bodem uitgezocht word. Je zag Joris kijken, heh hoe kan dit nou....ongelovelijk. Wat je zo leest is dat er zo ontzettend veel op Huub is gestemd, dan zou nog eens zo veel moeten hebben gestemd op de andere 3.
Ik hoop dat Huub dit laat uitzoeken hoe het zit en dat iedere journalist in dit land dat ook gaat doen. Of dat medewerkers uit de school gaan klappen, want dit is ongelovelijk.....De waarheid moet op tafel komen!!!
Ik geloof het ook. Ook als alle kandidaten ervan op de hoogte zijn geweest.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:08 schreef sander-3 het volgende:
Is dit niet gewoon strafbaar trouwens, fraude.. oplichting, weet ik het wat allemaal nog meer
Mijn avond is weer goed, ondanks de uitslagquote:
Nog veel dommer dan dat Jaap er dan toch voor koos Huub te naaien en maar te blijven spelen tegen Huub ipv Brian.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:08 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Triest dat niemand wil inzien dat de casual kijker de agressieve speltactiek en fouten als met de schoonmoeder niet erg zal waarderen.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:08 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja het leedvermaak viert hoogtij, zelfs een topic geopend om de mensen van de COS (groupies) belachelijk te maken en lekker uit te lachen. Top hoor
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:57 schreef Dementor het volgende:
Huub is onze winnaar!
Ik zeg hem gedag op straat, Brian krijgt op z'n minst de vinger.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zit echt te janken......KUTZOOI. Huub, de kutkabouter die DGK gemaakt heeft.
Ga de hond maar even uitlaten, arm beest.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:09 schreef SterreMarit het volgende:
[..]
Hij is het minst erg van alle kwaden waar nu uit te kiezen is. Brian is een engerd, een psychisch ziek geval dat z'n vriendin én dieren mishandelt. Amanda is een naïeve slet die niets anders kan dan schreeuwen. Jaap is een lafaard die niets durft. Dus dan Huub maar, die heeft het al die tijd het zwaarst van allemaal gehad en zat toch mooi maar in de finale. Zou rechtvaardig zijn als hij nu zou winnen, aangezien hij tot de laatste popu-poll ook altijd het meest populair is geweest onder de kijkers.
Maar goed...nu móet Jaap echt winnen! Die twee anderen gun ik nulkommaniks (positiefs).
Toch heeft ze stiekem wel heeeeel veel fans hè.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mijn avond is weer goed, ondanks de uitslag
Ja,09091304quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:11 schreef mazaru het volgende:
Heeft er iemand het telefoonnummer van Al Qaida?
Hee, maar jij was vorig jaar toch ook Jaap-fanquote:
Volgens Flens vasr wel.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:11 schreef rooie3 het volgende:
Kutzooi ben echt kwaad.Dit heeft Huub echt niet verdiend.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:12 schreef Urquhart het volgende:
Laat RTL maar alle gegevens op het internet gooien, zodat iedereen het kan controleren. Dit zijn Oostblok-praktijken
En ik ben morgen vrij en heb net een factuur de deur uit gedaan en morgen heeft mijn Albert Heijn de speciaal voor mij bestelde koekjes (quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nah Huub fans....kop op....morgen komt de zon gewoon weer op......dus kop op..
Ik denk ook genoeg streamers. Maar die postten om de een of andere redenniet zo veel in de cosquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:08 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Triest dat niemand wil inzien dat de casual kijker de agressieve speltactiek en fouten als met de schoonmoeder niet erg zal waarderen.
Erg hè?quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:04 schreef mootie het volgende:
Stomme ramptoeristjes gunnen het ons niet onze teleurstelling even samen te verwerken.
* mootie emo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |