zowiezo vind ik dat ze de laatste week veel meer flashbacks hadden moeten doen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:58 schreef SterreMarit het volgende:
Nu ineens 'leuke' beelden erbij...hufters.
Nee hoor, Febo telt er gewoon 15% bij opquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:01 schreef boarn het volgende:
Heeft Brain zijn 50.000 euro die hij in het begin won ingezet ofzo?
Dat dus...quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Huub moet alles eens goed op een rijtje zetten en zijn aanbidders ook. Heeft niks te maken met de TV uitzendingen, maar met alles wat hij in totaal heeft laten zien, ook op de streams![]()
ik ook ben helemaal kapot ervanquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zit echt te janken......KUTZOOI. Huub, de kutkabouter die DGK gemaakt heeft.
Ga de hond maar even uitlaten, arm beest.
Onmogelijk dus. Talpa.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:02 schreef blomst het volgende:
Altijd bovenaan in de pol. en dan nu onder aan, Hoe dan
Denk je dat niet net zo fanatiek zijn als de NL clan?quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:01 schreef VirtualPOM het volgende:
Jullie vergeten alle TV-kijkers die het op het laatst zien (bij de finale pas inschakelen) en de vaste kijkers die pas bij de finale stemmen.
Precies, maar niemand hier zal dat ooit willen inzienquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je goed naar de Flashbacks hebt gekeken, dan weet je exact wat hem de overwinning heeft gekost....
Ja, de gemanipuleerde tvbeelden in het beste gevalquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je goed naar de Flashbacks hebt gekeken, dan weet je exact wat hem de overwinning heeft gekost....
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:58 schreef diedirk het volgende:
hahaahahhaahhah yesyesyes gerechtigheid!!!!!!!!!!!
Wat hij Lieke heeft aagedaan!
Leafquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:03 schreef avonne het volgende:
[..]
zowiezo vind ik dat ze de laatste week veel meer flashbacks hadden moeten doen.
Leuke, bedoel ik. Vond de uitzendingen erg tegenvallend
Dit programma kon ook veel beter. Wie is die band nou weer?
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:01 schreef Flyduck het volgende:
Huub had maar niet moeten trouwen.... dat heeft hem de overwinning gekost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |