Hij is het minst erg van alle kwaden waar nu uit te kiezen is. Brian is een engerd, een psychisch ziek geval dat z'n vriendin én dieren mishandelt. Amanda is een naïeve slet die niets anders kan dan schreeuwen. Jaap is een lafaard die niets durft. Dus dan Huub maar, die heeft het al die tijd het zwaarst van allemaal gehad en zat toch mooi maar in de finale. Zou rechtvaardig zijn als hij nu zou winnen, aangezien hij tot de laatste popu-poll ook altijd het meest populair is geweest onder de kijkers.quote:
Idd, na het "laat ik Nathanael even voor zien knieen schoppen" incident had hij er al uit moeten zijn geweest.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:05 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
De minst slechte optie van de 4. Natuurlijk had hij allang naar huis gestuurd moeten zijn...
Alleen al om Nena en Sylvia terug te zien maakte het al waard deze uitzending te bekijken.quote:
daar wassie hoorquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:06 schreef elcastel het volgende:
Je vergeet de woorden anus en vinger Dennix.
Duhhhhh............quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:09 schreef Rotterdammert het volgende:
brian gaat winnen
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:08 schreef boarn het volgende:
Ik hoop dat dit tot op de bodem uitgezocht word. Je zag Joris kijken, heh hoe kan dit nou....ongelovelijk. Wat je zo leest is dat er zo ontzettend veel op Huub is gestemd, dan zou nog eens zo veel moeten hebben gestemd op de andere 3.
Ik hoop dat Huub dit laat uitzoeken hoe het zit en dat iedere journalist in dit land dat ook gaat doen. Of dat medewerkers uit de school gaan klappen, want dit is ongelovelijk.....De waarheid moet op tafel komen!!!
Ik geloof het ook. Ook als alle kandidaten ervan op de hoogte zijn geweest.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:08 schreef sander-3 het volgende:
Is dit niet gewoon strafbaar trouwens, fraude.. oplichting, weet ik het wat allemaal nog meer
Mijn avond is weer goed, ondanks de uitslagquote:
Nog veel dommer dan dat Jaap er dan toch voor koos Huub te naaien en maar te blijven spelen tegen Huub ipv Brian.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:08 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Triest dat niemand wil inzien dat de casual kijker de agressieve speltactiek en fouten als met de schoonmoeder niet erg zal waarderen.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:08 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja het leedvermaak viert hoogtij, zelfs een topic geopend om de mensen van de COS (groupies) belachelijk te maken en lekker uit te lachen. Top hoor
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:57 schreef Dementor het volgende:
Huub is onze winnaar!
Ik zeg hem gedag op straat, Brian krijgt op z'n minst de vinger.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zit echt te janken......KUTZOOI. Huub, de kutkabouter die DGK gemaakt heeft.
Ga de hond maar even uitlaten, arm beest.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:00 schreef Py het volgende:
MAAR DIE VUILE RAT EN ZIJN DEL STAAT NOG STEEDS EERSTE MENSEN![]()
![]()
![]()
stem daarom groep Jaap [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:09 schreef SterreMarit het volgende:
[..]
Hij is het minst erg van alle kwaden waar nu uit te kiezen is. Brian is een engerd, een psychisch ziek geval dat z'n vriendin én dieren mishandelt. Amanda is een naïeve slet die niets anders kan dan schreeuwen. Jaap is een lafaard die niets durft. Dus dan Huub maar, die heeft het al die tijd het zwaarst van allemaal gehad en zat toch mooi maar in de finale. Zou rechtvaardig zijn als hij nu zou winnen, aangezien hij tot de laatste popu-poll ook altijd het meest populair is geweest onder de kijkers.
Maar goed...nu móet Jaap echt winnen! Die twee anderen gun ik nulkommaniks (positiefs).
Toch heeft ze stiekem wel heeeeel veel fans hè.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mijn avond is weer goed, ondanks de uitslag
Ja,09091304quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:11 schreef mazaru het volgende:
Heeft er iemand het telefoonnummer van Al Qaida?
Hee, maar jij was vorig jaar toch ook Jaap-fanquote:
Volgens Flens vasr wel.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:11 schreef rooie3 het volgende:
Kutzooi ben echt kwaad.Dit heeft Huub echt niet verdiend.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:12 schreef Urquhart het volgende:
Laat RTL maar alle gegevens op het internet gooien, zodat iedereen het kan controleren. Dit zijn Oostblok-praktijken
En ik ben morgen vrij en heb net een factuur de deur uit gedaan en morgen heeft mijn Albert Heijn de speciaal voor mij bestelde koekjes (quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nah Huub fans....kop op....morgen komt de zon gewoon weer op......dus kop op..
Ik denk ook genoeg streamers. Maar die postten om de een of andere redenniet zo veel in de cosquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:08 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Triest dat niemand wil inzien dat de casual kijker de agressieve speltactiek en fouten als met de schoonmoeder niet erg zal waarderen.
Erg hè?quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:04 schreef mootie het volgende:
Stomme ramptoeristjes gunnen het ons niet onze teleurstelling even samen te verwerken.
* mootie emo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |