Zag het toevallig net, toch bedanktquote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:35 schreef denthemen het volgende:
Het grote Feijenoordtopic #375: Assistentenjacht duurt voort.
Bizarquote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:45 schreef djnospinzone het volgende:
Ray (of iemand anders), kunnen jullie dit even ter sprake stellen achter?
Negers <> blanken.
Ik heb het al bij INT aangekaart maar daar zit kennelijk een of andere droplul die het wel oke vindt dat iemand een plaatje heeft van een gelynchte neger.
Fuck off man, kijk dat plaatje, en ik heb al uitgelegd waarom ik dit hier plaatsquote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Buiten het feit dat ik je reactie sowieso een beetje overdreven vind, lijkt dit me niet de plek om misstanden in andere fora te rapporteren danwel te bespreken.
Hopelijk ben je mooi een jaartje weg, kan je even opgroeien en hopelijk ooit als een serieuze user terug komen. Al blijft dat wishful thinking.quote:
Open er een topic over in Feedback, dit gaat enkel over VBL.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:17 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Fuck off man, kijk dat plaatje, en ik heb al uitgelegd waarom ik dit hier plaats
Zijn nieuwe avatar is ook weer prachtig, ik zou me schamen als Jorien een Ajacied wasquote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hopelijk ben je mooi een jaartje weg, kan je even opgroeien en hopelijk ooit als een serieuze user terug komen. Al blijft dat wishful thinking.
Na de zomer ben ik hier toch wegquote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hopelijk ben je mooi een jaartje weg, kan je even opgroeien en hopelijk ooit als een serieuze user terug komen. Al blijft dat wishful thinking.
Want?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Na de zomer ben ik hier toch weg
Nieuwe kloon.quote:
Dan maakt hij "GertJanVerbeek" aanquote:
Wat ga je doen dan?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Na de zomer ben ik hier toch weg
Boys?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:31 schreef Grulez het volgende:
[..]
Hij gaat samenwonen met zo'n vatsige negerin in de Bijlmer.
Hmm, sorry. Dat moet je echt in de FB van INT vragen, of een topic openen in Feedback. Of anders mailen naar forum@fok.nl. Ik heb totaal geen idee van andere fora en wat het beleid daar is, ik kijk alleen in VBL en EK.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:45 schreef djnospinzone het volgende:
Ray (of iemand anders), kunnen jullie dit even ter sprake stellen achter?
Negers <> blanken.
Ik heb het al bij INT aangekaart maar daar zit kennelijk een of andere droplul die het wel oke vindt dat iemand een plaatje heeft van een gelynchte neger.
Ray heeft al vaker gezegd dat 1 of 2 offtopic posts geen flikker uit maken, zolang het er maar geen pagina's offtopic is.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:41 schreef jorienvdherik het volgende:
AFC AJAX #996
Zou het over Ajax kunnen gaan. Dit heeft niets met Ajax te maken.
Ow oke, omdat er 1 reactie van mij vanmiddag over Rise en Kewell zonder pardon verwijderd was, na een klacht in dit topic.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:43 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ray heeft al vaker gezegd dat 1 of 2 offtopic posts geen flikker uit maken, zolang het er maar geen pagina's over gaat.
Oja en dat juist jij dit hier komt plaatsen
Is geen apart livetopic voor. Hier een algemeen topic; De aanloop naar het EK: de oefenwedstrijdenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:40 schreef Adothehague het volgende:
Heeft iemand een link voor Roemenie - Montenegro??
Kijken. K-I-J-K-E-N.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ow oke, omdat er 1 reactie van mij vanmiddag over Rise en Kewell zonder pardon verwijderd was, na een klacht in dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |