abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59055676
quote:
Op zondag 1 juni 2008 21:01 schreef pfaf het volgende:
Sjesus wat is VBL verworden tot een dierentuin.
En dat door slechts twee prutusers.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zondag 1 juni 2008 @ 21:05:02 #202
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_59055728
quote:
Op zondag 1 juni 2008 21:02 schreef RayMania het volgende:

[..]

En dat door slechts twee prutusers.
Zal wel des voetbals zijn: dat met een klein groepje dat het voor de rest verpest enzo.
pi_59055761
Anyway, het is weer een week rustig. Over tot de orde van de dag maar weer .

Bier?
pi_59058236
quote:
Op zondag 1 juni 2008 21:06 schreef RayMania het volgende:
Anyway, het is weer een week rustig. Over tot de orde van de dag maar weer .

Bier?
Lekker.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_59059890
'Ronaldo? To hell with them!'

Ronaldo topic, geruchten topic, Man Utd topic.
pi_59060026
Ik vind dat er wel aardig gediscussieerd wordt. Is de kogel door de kerk en niet meer interessant dan kan een merge altijd nog.
That's all folks!
pi_59060058
Nou, dan weet ik ook nog wel wat geruchten waar zo'n discussie mee gestart kan worden. De kleur van de TS is zeker geen issue?
pi_59060153
Als je iets met discussiewaarde hebt, kom maar op. De Ronaldo kwestie is wel een issue at the moment, omdat hij bij de CL-winnaar speelt en mogelijk toch wel oren heeft naar een overgang naar Madrid.

't Kleurtje maakt me niet uit.
That's all folks!
pi_59060203
Daarvoor is er toch een Cristiano Ronaldo topic waar al twee weken dezelfde discussie wordt gevoerd? Ik weet onderhand wel dat je echt zo veel mogelijk losse topics wil, maar af en toe sla je echt compleet door en lijkt het wel alsof je alles maar aan de rest van de mods over laat.

Er lopen gewoon dezelfde discussies in verschillende topics - dat is toch niet handig? Het speelt ook voor David Villa, Fernando Torres, Fabregas, Nasri, Huntelaar, Engelaar. Daar komt toch ook niet iedere keer een apart topic voor?

En dat laatste speelt vast niet mee nee .
pi_59060337
Af en toe een los initiatief is wel okee.

En wat laat ik aan de andere mods over? Ik ben benieuwd. Die komen met hetzelfde verhaal aan. Mergen kan later wel. Komt er een shitload aan dit soort topics dan kan er overwogen worden het direct door te sturen. Nu vind ik het niet direct nodig.
That's all folks!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 2 juni 2008 @ 00:39:47 #211
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_59060367
maar waar moet de discussie over die transfer nu voortaan lopen? Of is het de bedoeling dat alles dubbel wordt gedaan?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 2 juni 2008 @ 00:41:02 #212
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_59060383
quote:
Op maandag 2 juni 2008 00:39 schreef rubbereend het volgende:
maar waar moet de discussie over die transfer nu voortaan lopen? Of is het de bedoeling dat alles dubbel wordt gedaan?
Overal

crossposten
pi_59060416
quote:
Op maandag 2 juni 2008 00:39 schreef rubbereend het volgende:
Centraal, maar een uitzondering mag best gemaakt worden.
That's all folks!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 2 juni 2008 @ 00:47:38 #214
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_59060473
quote:
Op maandag 2 juni 2008 00:43 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Centraal, maar een uitzondering mag best gemaakt worden.
in dit geval bedoel ik natuurlijk
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 2 juni 2008 @ 00:50:58 #215
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59060529
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_59062866
quote:
Op maandag 2 juni 2008 00:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Af en toe een los initiatief is wel okee.

En wat laat ik aan de andere mods over? Ik ben benieuwd. Die komen met hetzelfde verhaal aan. Mergen kan later wel. Komt er een shitload aan dit soort topics dan kan er overwogen worden het direct door te sturen. Nu vind ik het niet direct nodig.
Het is vaak altijd maar zo besluiteloos - 'even aanzien'. Terwijl Blawh en Ray er veel directer in zijn.

Maar goed, ik ben benieuwd waar wanneer welke uitzondering kan.
pi_59063618
quote:
Op zondag 1 juni 2008 21:05 schreef pfaf het volgende:
Zal wel des voetbals zijn: dat met een klein groepje dat het voor de rest verpest enzo.
Is alleen in het voetbal zo
pi_59065679
quote:
Op maandag 2 juni 2008 09:41 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Het is vaak altijd maar zo besluiteloos - 'even aanzien'. Terwijl Blawh en Ray er veel directer in zijn.
Even aanzien is nog niet direct besluiteloos. Ik wacht vaak met beslissingen om later beslissingen niet terug te hoeven draaien. Soms is er even overleg nodig, dan laat ik het topic geworden mits het nergens over gaat.

Dat Ronaldo-topic van NJ wordt gemerged.

Dat gebruik van die en smileys richting mij vind ik wat jammer trouwens.
That's all folks!
  maandag 2 juni 2008 @ 12:03:15 #219
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59065863
BliksemSchigt heeft wel gelijk, puur vanwege het feit dat NJ de TS is, was het topic nog open.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_59066076
quote:
Op maandag 2 juni 2008 12:03 schreef M0NTANA het volgende:
BliksemSchigt heeft wel gelijk, puur vanwege het feit dat NJ de TS is, was het topic nog open.
Onzin. Mergen is de beste optie, anders gaan discussies dubbel lopen.

En Vaduz aanvallen slaat nergens op, ik noem dit voorbeeld maar.
pi_59066084
Ik snap dat je zo denkt, maar daar ging het niet om.
That's all folks!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 2 juni 2008 @ 12:15:06 #222
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_59066149
quote:
Op maandag 2 juni 2008 12:12 schreef RayMania het volgende:

[..]

maar Vaduz vond een merge dus vooralsnog niet de beste optie, pas over een tijdje;
quote:
Op maandag 2 juni 2008 00:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind dat er wel aardig gediscussieerd wordt. Is de kogel door de kerk en niet meer interessant dan kan een merge altijd nog.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_59066168
quote:
Nou niet echt een goed voorbeeld
pi_59066226
quote:
Op maandag 2 juni 2008 12:15 schreef rubbereend het volgende:

[..]

maar Vaduz vond een merge dus vooralsnog niet de beste optie, pas over een tijdje;
[..]
En wat is dan alsnog het probleem om even te wachten? Ik mis het punt.

Het topic kon ook uitdraaien op een discussie over het aan het contract houden van spelers met een jarenlang contract, maar dat is het niet geworden.
quote:
Op maandag 2 juni 2008 12:16 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Nou niet echt een goed voorbeeld
Enige voorbeeld dat er is.
  maandag 2 juni 2008 @ 12:23:03 #225
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59066312
quote:
Op maandag 2 juni 2008 12:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik snap dat je zo denkt, maar daar ging het niet om.
Gisterenavond om 20.45 uur ben ik al vrij duidelijk:
quote:
Op zondag 1 juni 2008 20:45 schreef M0NTANA het volgende:
Kan dit niet gewoon in het Cristiano Ronaldo-topic? Kut-crew ook altijd.
Lijkt me stug dat er daarna geen mod meer is langsgeweest.

Als ik soms zie hoe snel andere topics (waaronder van mij) worden gesloten, kan dit geen toeval zijn.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_59066631
quote:

[..]

quote:
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 12:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Die eerste mag wel in de recycle, is niet erg. De tweede wil ik hem zelf even over horen, wat ermee te doen. Die doe ik in ieder geval in eerste instantie op slot omdat het nergens over gaat tot dusver. Op enkele humorvolle posts na.
Daar twijfelt hij dan ook over .
pi_59066689
quote:
Op maandag 2 juni 2008 12:18 schreef RayMania het volgende:

[..]

Het topic kon ook uitdraaien op een discussie over het aan het contract houden van spelers met een jarenlang contract, maar dat is het niet geworden.
Ik denk niet echt dat het de insteek van het topic was, zeker ook gezien de reacties erna. Daarvan zijn veel betere voorbeelden van topics, zoals Blawh bijvoorbeeld zou kunnen doen met een langere OP. Maar dat soort topics krijgen meestal maar een beperkt aantal reacties.
pi_59066709
Mij persoonlijk boeit het echt helemaal niets, kom op zeg.

Vaduz zegt zelf twee keer ook van niet, dus waarom in twijfel trekken?
pi_59066836
quote:
Op maandag 2 juni 2008 12:43 schreef RayMania het volgende:
Vaduz zegt zelf twee keer ook van niet, dus waarom in twijfel trekken?
Als je als mod zo besluiteloos ben kun je je misschien afvragen of je wel de juiste persoon op de juiste plek bent..
pi_59066922
Wat is dat toch de laatste tijd hier? Nu weer afvragen of een mod wel de juiste persoon op de juiste plaats is. Om één topic, moet niet gekker worden. Ik heb niks in het evaluatietopic gezien .
pi_59066947
Je wil alleen maar complimenten krijgen?
pi_59067083
quote:
Op maandag 2 juni 2008 12:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je wil alleen maar complimenten krijgen?
Wie zegt dat? Als je kritiek wil leveren moet je dat lekker doen. Er zijn zelfs evaluatietopics geopend, niet voor de complimenten hoor. Kan mij persoonlijk vrij weinig schelen, ik ken niemand persoonlijk.

Valt mij gewoon de laatste tijd op. Om de kleinste dingetjes loopt FB vol. Alsof er bewust gezocht wordt naar relletjes. Dit topic is 10 dagen oud en nu al bijna vol.
  maandag 2 juni 2008 @ 13:05:46 #233
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59067167
quote:
Op maandag 2 juni 2008 13:01 schreef RayMania het volgende:

[..]

Wie zegt dat? Als je kritiek wil leveren moet je dat lekker doen. Er zijn zelfs evaluatietopics geopend, niet voor de complimenten hoor. Kan mij persoonlijk vrij weinig schelen, ik ken niemand persoonlijk.

Valt mij gewoon de laatste tijd op. Om de kleinste dingetjes loopt FB vol. Alsof er bewust gezocht wordt naar relletjes. Dit topic is 10 dagen oud en nu al bijna vol.
Niet mee eens, vandaag plaatste ik mijn eerste post ooit in FB. Puur vanwege het feit dat de kritiek door BliksemSchigt niet serieus genomen, heb ik toch maar gereageerd. Persoonlijk vind ik het belachelijk dat er met twee maten gemeten wordt, aangezien een crew-lid het topic opent kan hij open blijven. In toeval geloof ik niet.
  maandag 2 juni 2008 @ 13:11:11 #234
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_59067265
Dat is gewoon grote onzin. Topics worden altijd open gelaten om te zien wat er mee gebeurd, dat is echt niet nieuw nu NJ een topic opent.
pi_59067268
quote:
Op maandag 2 juni 2008 13:05 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Niet mee eens, vandaag plaatste ik mijn eerste post ooit in FB. Puur vanwege het feit dat de kritiek door BliksemSchigt niet serieus genomen, heb ik toch maar gereageerd. Persoonlijk vind ik het belachelijk dat er met twee maten gemeten wordt, aangezien een crew-lid het topic opent kan hij open blijven. In toeval geloof ik niet.
Niet door mij in ieder geval. Ik zag gister wel het topic, maar doordat Adothehague rond dat tijdstip aan het spammen was hier in FB heb ik er niet meer naar omgekeken. En vanochtend heb ik gelijk een merge voorgesteld toen ik online kwam.

En als Vaduz tweemaal zegt dat er niet naar een kleurtje wordt gekeken dan geloof ik dat.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 2 juni 2008 @ 13:14:09 #236
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_59067332
quote:
Op maandag 2 juni 2008 12:18 schreef RayMania het volgende:

[..]

daar is niks mis mee, maar Vaduz geeft aan te willen wachten tot de transfer achter de rug is oid
quote:
Is de kogel door de kerk en niet meer interessant dan kan een merge altijd nog.
oftewel dat is het topic voor deze hele affaire.

en jij geeft vervolgens aan dat nu mergen het beste is
quote:
en vooral dat de discussie dubbel gaat lopen als argument, dat argument brachten wij hier gistyeren in de discussie in waarom dat topic dus niet open moest blijven en daar was Vaduz het niet mee eens. Zie hier het verschil van mening........
DeLuna vindt me dik ;(
pi_59067342
quote:

[..]

Als je dit topic doorleest is het grotendeels allemaal veel posts vanwege jorien en ADO. Plus de avatars-affaire en wat geposts over of Ajax de mooiste of beste club is. Ik zie weinig 'zoeken' naar rellen tegenover mods.

En nu is er toch ook niemand op zoek naar een rel? Ik constateer alleen dat Vaduz besluiteloos is ten opzichte van een topic, waarvan ik het idee heb dat de drie andere modjes het wel direct zouden sluiten of mergen gezien hun beslissingen eerder - want nu ga je natuurlijk niet meer zeggen dat je wel het topic direct had gesloten omdat je daarmee Vaduz misschien afvalt.
pi_59067380
quote:
Op maandag 2 juni 2008 13:05 schreef M0NTANA het volgende:
Persoonlijk vind ik het belachelijk dat er met twee maten gemeten wordt, aangezien een crew-lid het topic opent kan hij open blijven. In toeval geloof ik niet.
Het komt vaak genoeg voor dat we eerst achter overleggen wat we gaan doen met een bepaald topic en dat lijkt iedereen dan te begrijpen, waar mensen zijn ontstaan ook meningsverschillen. Er zijn nu eenmaal topics waarover we twijfelen omdat het eventueel dubbel kan zijn, maar het wel een hele nieuwe discussie doet opleven.

Huntelaar heeft bijvoorbeeld ook een elleboogtopic en een centraal topic, die blijft toch ook zonder gezeur open terwijl je kunt zeggen dat het net zo goed in het centrale topic gediscusseerd kan worden?

En dat een topic openblijft vanwegen het kleurtje van de TS is iets wat puur suggereren is, waarom zou Vaduz het openlaten vanwege het kleurtje van de TS? Die mensen zijn ook niet heilig hoor.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 2 juni 2008 @ 13:21:54 #239
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_59067530
quote:
Op maandag 2 juni 2008 13:14 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Als je dit topic doorleest is het grotendeels allemaal veel posts vanwege jorien en ADO. Plus de avatars-affaire en wat geposts over of Ajax de mooiste of beste club is. Ik zie weinig 'zoeken' naar rellen tegenover mods.

En nu is er toch ook niemand op zoek naar een rel? Ik constateer alleen dat Vaduz besluiteloos is ten opzichte van een topic, waarvan ik het idee heb dat de drie andere modjes het wel direct zouden sluiten of mergen gezien hun beslissingen eerder - want nu ga je natuurlijk niet meer zeggen dat je wel het topic direct had gesloten omdat je daarmee Vaduz misschien afvalt.
kan ook een verschil in modstijl zijn, de een is wat rigoreuzer met topics sluiten dan een ander. Dat hou je sowieso en is ook helemaal niet verkeerd.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_59067538
quote:
Op maandag 2 juni 2008 13:14 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

En nu is er toch ook niemand op zoek naar een rel?
Die algemene gedachte heb ik gewoon, maar ik kan het mis hebben. Komt ook door bijvoorbeeld zulke posts die ik buiten FB lees:
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 16:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ah, een zaterdagmiddag Feedbackrel
Komt bij mij over van ... "yeah, een rel ". Wat is er leuk aan?
quote:
Ik constateer alleen dat Vaduz besluiteloos is ten opzichte van een topic, waarvan ik het idee heb dat de drie andere modjes het wel direct zouden sluiten of mergen gezien hun beslissingen eerder - want nu ga je natuurlijk niet meer zeggen dat je wel het topic direct had gesloten omdat je daarmee Vaduz misschien afvalt.
Ik had het topic wel gesloten (zie post hierboven), maar dat Adogedoe kwam ertussen en ik had geen zin in een volgespamd FB. Daarna vergeten, Studio Voetbal gekeken en offline gegaan. Daarna is Vaduz het gewoon eens met mij dat het gemergd moet worden. Opgelost toch?
pi_59067927
quote:

[..]

Niet waar. Er is een schouderklopjestopic geopend. Dat heeft een totaal andere insteek dan een evaluatietopic.
quote:
[..]

Komt bij mij over van ... "yeah, een rel ". Wat is er leuk aan?
Gewoon, geil. Subtiele kick, whatever. Verder hou ik me er vaak genoeg buiten.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_59068050
quote:
Op maandag 2 juni 2008 13:35 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Niet waar. Er is een schouderklopjestopic geopend. Dat heeft een totaal andere insteek dan een evaluatietopic.
Omdat ik het wél belangrijk vind om users erkenning te geven voor de dingen die ze doen. Het komt niet uit de lucht vallen hoor. Misschien ben ik de enige die dat vind, maar dat is dan maar zo.
pi_59068099
quote:
Op maandag 2 juni 2008 13:39 schreef RayMania het volgende:

[..]

Omdat ik het wél belangrijk vind om users erkenning te geven voor de dingen die ze doen. Het komt niet uit de lucht vallen hoor. Misschien ben ik de enige die dat vind, maar dat is dan maar zo.
Het was geen kritiek op het schouderklopjestopic, daar is opzich niks mis mee. Maar dan moet je niet doen alsof dat een evaluatietopic is.
pi_59068140
quote:
Op maandag 2 juni 2008 13:41 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Het was geen kritiek op het schouderklopjestopic, daar is opzich niks mis mee. Maar dan moet je niet doen alsof dat een evaluatietopic is.
Hij zegt toch juist dat er voor de kritiek een evaluatie topic is?
pi_59068170
quote:
Op maandag 2 juni 2008 13:41 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ik snap je punt niet.
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 16:59 schreef RayMania het volgende:
Toch willen we graag weten hoe jullie dit als users ervaren. Daarom dit topic, om met elkaar te bespreken hoe we VBL nog beter kunnen maken.

In dit topic kunnen jullie dus aangeven waar je je bijvoorbeeld aan ergert binnen VBL.
pi_59068314
Topic gemist blijkbaar, sorry.
pi_59071969
Ik neem de kritiek mee, wat betreft de beslissing gister was die wel terecht.

Wat me verbaast is die heisa er omheen gemaakt wordt met hautain overkomende reacties, dat vind ik niet normaal. Net of het een zaak om leven of dood is soms. Zit ik in eerste instantie een keer mis (of alweer een keer mis, al zal dat ook niet aan de lopende band zijn), so what, na overleg is die fout zo hersteld. Ik weet inmiddels wel hoe het werkt, maar sommige dingen blijven lastig en ik ben ook niet op elk moment van de dag even scherp.
That's all folks!
pi_59079971
Voetbalwoorden.

Terug naar EK joh, josti topic.
pi_59080140
quote:
Op maandag 2 juni 2008 23:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Voetbalwoorden.

Terug naar EK joh, josti topic.
Ik vind het geen EK topic!
pi_59080190
quote:
Op maandag 2 juni 2008 23:28 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik vind het geen EK topic!
Kick naar VBL was prima inderdaad.
pi_59080366
quote:
Op maandag 2 juni 2008 23:31 schreef Blawh het volgende:
Kick naar VBL Slotje was prima inderdaad.
Waar slaat het nou op om allerlei willekeurige voetbaltermen in een topic te plempen. Geen enkele niveau of toevoeving aan VBL. What's next? "Het noem hier willekeurige spelers topic" ? Zo te zien is de TS ook iemand die normaal niks om voetbal geeft maar nu het EK er is lekker over voetbal wil ouwehoeren. Nou laat hem dan ook lekker in EK blijven. Lekker bageren met andere teletoeters.

Verder is het ook een beetje overdreven als andere mods hier nou komen beamen wat voor geweldige beslissing Ray heeft genomen om het naar VBL te verplaatsen .
  maandag 2 juni 2008 @ 23:40:24 #252
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_59080394
Je bent echt een zeikerd, Robbie. Misschien moet je wat meer neuken, kom je ook niet zo gefrustreerd over.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_59080451
quote:
Op maandag 2 juni 2008 23:40 schreef Happel het volgende:
Je bent echt een zeikerd, Robbie. Misschien moet je wat meer neuken, kom je ook niet zo gefrustreerd over.
Ga ook lekker meeleuteren in het EK forum ofzo.
pi_59080846
Tong80 ziet straks sambavoetbal, maar is dat wel in de haak?

Leuke OP, maar kan wel gemerged worden met het NIVO topic lijkt me.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 00:10:44 #256
139407 jorienvdherik
pi_59081023
Fijn dat je zo oplet
pi_59081188
quote:
Op maandag 2 juni 2008 23:39 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Waar slaat het nou op om allerlei willekeurige voetbaltermen in een topic te plempen. Geen enkele niveau of toevoeving aan VBL. What's next? "Het noem hier willekeurige spelers topic" ? Zo te zien is de TS ook iemand die normaal niks om voetbal geeft maar nu het EK er is lekker over voetbal wil ouwehoeren. Nou laat hem dan ook lekker in EK blijven. Lekker bageren met andere teletoeters.

Verder is het ook een beetje overdreven als andere mods hier nou komen beamen wat voor geweldige beslissing Ray heeft genomen om het naar VBL te verplaatsen .
Als je trouwens een poging doet om mijn reactie in dat topic te lezen zie je dat ik vraag welke kant de TS op wil met dat topic. Maar dat zul je wel weer niet gezien hebben.
pi_59081244
Die heb ik gelezen ja. Maar dat verandert toch niks? Of is het nu ineens een kwaliteitstopic omdat jij gezegd heb wat de bedoeling van de TS is?
pi_59081328
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Die heb ik gelezen ja. Maar dat verandert toch niks? Of is het nu ineens een kwaliteitstopic omdat jij gezegd heb wat de bedoeling van de TS is?
Ik vraag gewoon wat de bedoeling van de TS is. Weet ik niet van tevoren, kan ik niet ruiken.

Wordt het niks, dan sluit ik het. Het is niet zo moeilijk hoor .
pi_59081368
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Tong80 ziet straks sambavoetbal, maar is dat wel in de haak?

Leuke OP, maar kan wel gemerged worden met het NIVO topic lijkt me.
NIVO Sparta topic is dicht, maar dat had je kunnen lezen in de OP. Kan dus gewoon openblijven.
pi_59081386
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:28 schreef RayMania het volgende:
Ik vraag gewoon wat de bedoeling van de TS is. Weet ik niet van tevoren, kan ik niet ruiken.

Wordt het niks, dan sluit ik het. Het is niet zo moeilijk hoor .
Het is al niks De laatste 3 posters roepen al dat het topic of kut is of op slot moet. Maar jij moet blijkbaar eerst de TS vragen om daar achter te komen.

En nu we toch aan het zeiken zijn over dat topic, is het niet een beetje hypocriet om in een post waarin zowel kankerlijer als teringlijer staan, alleen teringlijers te verwijderen? Aan TBC zijn ook miljoenen mensen doodgegaan.
pi_59081399
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:30 schreef RayMania het volgende:
NIVO Sparta topic is dicht, maar dat had je kunnen lezen in de OP. Kan dus gewoon openblijven.
Waarom is dat dicht dan als er nu weer een nieuw biertopic over geopend wordt?
pi_59081412
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:31 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Het is al niks De laatste 3 posters roepen al dat het topic of kut is of op slot moet. Maar jij moet blijkbaar eerst de TS vragen om daar achter te komen.

En nu we toch aan het zeiken zijn over dat topic, is het niet een beetje hypocriet om in een post waarin zowel kankerlijer als teringlijer staan, alleen teringlijers te verwijderen? Aan TBC zijn ook miljoenen mensen doodgegaan.
Ik vind het belachelijk dat mijn post wordt aangepast naar dat ik het nog nooit heb gehoord tijdens het voetballen!
pi_59081537
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:31 schreef TerroRobbie het volgende:

Dus? Ik zie weer het probleem niet wat jij wel weer ziet. Als ik wil vragen, vraag ik lekker. Dat jij nou het liefst elk topic gelijk dicht wil flikkeren moet jij weten.
quote:
En tyfus ook. En griep ook. Tsja, waar leg je de grens. In het algemeen wordt kanker wel als het meest ergste gezien om mee te schelden, denk ik.
pi_59081563
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:32 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Waarom is dat dicht dan als er nu weer een nieuw biertopic over geopend wordt?
Volgens mij omdat de TS dat toen vroeg. En nu opent iemand anders een topic.
pi_59081756
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:43 schreef RayMania het volgende:
Dus? Ik zie weer het probleem niet wat jij wel weer ziet. Als ik wil vragen, vraag ik lekker. Dat jij nou het liefst elk topic gelijk dicht wil flikkeren moet jij weten.
Alleen de kuttopics. En meestal bleken het ook inderdaad kuttopics te zijn die met zeer weinig posts roemloos wegzakten danwel niet veel later alsnog gesloten werden. En als jij wil vragen moet jij dat lekker doen (flauw denigrerend en kinderachtig toontje van je trouwens) maar waarom wil je dan ineens het antwoord niet weten? En is het topic wel ineens gesloten? Dat is dus "het probleem" er is nog steeds geen duidelijk en eenduidig beleid rond verschillende kwesties. Te besluiteloos, "we zien wel", ligt eraan welke mod online is en in wat voor gemoedstoestand deze verkeerd.
quote:
En tyfus ook. En griep ook. Tsja, waar leg je de grens. In het algemeen wordt kanker wel als het meest ergste gezien om mee te schelden, denk ik.
Is het dan wel terecht om het gebruik van het woord "kanker" zo geforceerd op te sporen en weg te halen. Terwijl het woord inmiddels in veel delen van Nederland ingeburgerd is in de spreektaal ,zeker in leeftijdsgroepen waarvan er ook veel in VBL te vinden zijn, en waarmee het lang niet altijd kwetsend bedoelt is. En dat een mod vervolgens nog een passage uit zijn dagboek in de post gaat zetten lijkt de edit-functie me niet voor bedoelt.
pi_59081907
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 01:05 schreef TerroRobbie het volgende:

Alleen de kuttopics. En meestal bleken het ook inderdaad kuttopics te zijn die met zeer weinig posts roemloos wegzakten danwel niet veel later alsnog gesloten werden.
Meestal. Dus niet altijd? Niet elk topic is gelijk en niet elke intentie van een topic is bij openen onmiddellijk bekend. Daarom vroeg ik het, lijkt mij helemaal niets mis mee. Is het een ramp dat een topic niet gelijk dicht is en dat er gewoon gevraagd wordt hoe en wat of dat het even aangekeken wordt?
quote:
En als jij wil vragen moet jij dat lekker doen (flauw denigrerend en kinderachtig toontje van je trouwens) maar waarom wil je dan ineens het antwoord niet weten?
Het antwoord van de TS staat gewoon in het topic. En na Blawh z'n post is het niks geworden. Plus dat ik vooraf al twijfels had om het open te laten, maar ik heb het gewoon even gevraagd voor de zekerheid, want sluiten kan ook wat later.
quote:
En is het topic wel ineens gesloten? Dat is dus "het probleem" er is nog steeds geen duidelijk en eenduidig beleid rond verschillende kwesties. Te besluiteloos, "we zien wel", ligt eraan welke mod online is en in wat voor gemoedstoestand deze verkeerd.
Je suggereert dingen die niet bestaan. Gemoedstoestand, kom op zeg. Plus als dit nog steeds niet duidelijk is voor jou en blijkbaar veel langer een probleem is, dan had je dat al veel eerder kunnen aangeven (hier of in het evaluatietopic). Dat heb je niet gedaan, dan weten wij het natuurlijk niet.

Je kan ook met voorbeelden komen van topics waar we het niet goed doen. Neem aan dat je wel meer voorbeelden hebt van besluitloosheid naast toevallig die twee topics van vandaag?
quote:
Is het dan wel terecht om het gebruik van het woord "kanker" zo geforceerd op te sporen en weg te halen. Terwijl het woord inmiddels in veel delen van Nederland ingeburgerd is in de spreektaal ,zeker in leeftijdsgroepen waarvan er ook veel in VBL te vinden zijn, en waarmee het lang niet altijd kwetsend bedoelt is. En dat een mod vervolgens nog een passage uit zijn dagboek in de post gaat zetten lijkt de edit-functie me niet voor bedoelt.
Wie zegt dat kanker geforceerd opgespoord wordt? Als zoiets gezien wordt, wordt het weggehaald. Of het ingeburgerd is of niet is een andere discussie. Omdat het ingeburgerd is in veel delen van Nederland dan moeten we het hier in VBL ook maar toestaan? Lijkt me ietswat krom. Denk ook niet dat men hier zit te wachten op een VBL van een jaar terug, ook al is het ingeburgerd.
pi_59082122
En als je persoonlijk kritiek hebt dan kun je dat gewoon rechtstreeks doen. In ieder geval naar mij toe wel, graag zelfs. Je bent nu niet echt concreet, ik zie liever gewoon kritiek met voorbeelden en dergelijke in plaats van dat onduidelijke. Nu moet ik gissen en dat schiet niet op. Zeg gewoon van "A is besluitloos, omdat [voorbeelden]" of "B doet dit en dat verkeerd, omdat [voorbeelden]". Daar kunnen we wat mee .

Ik heb nu niet de indruk dat er iets mis is met ons modden hier, want tot vanmiddag hoorde ik helemaal niks van dit alles. Niet hier en ook niet in het evaluatietopic (is niet voor niets geopend). Nu na een gemerged topic en een gesloten topic is er blijkbaar toch wel kritiek over allerlei dingen. Nou, shoot!
pi_59082685
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:33 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ik vind het belachelijk dat mijn post wordt aangepast naar dat ik het nog nooit heb gehoord tijdens het voetballen!
Een vergelijking kankerlijer/ scheidsrechter vind ik onnodig, ook al mocht je zelf niet eens achter de vergelijking staan.
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 01:05 schreef TerroRobbie het volgende:
En dat een mod vervolgens nog een passage uit zijn dagboek in de post gaat zetten lijkt de edit-functie me niet voor bedoelt.
Als ik er iets neerzet in de richting van 'kap met ziektes' dan lijkt het of het de woorden van denthemen waren, maar er was hier niet duidelijk of hij zelf ook die mening had. Omdat ik het een onnodige vergelijking vond heb ik het op een manier ge-edit waarop ik hem niet persoonlijk verwijt (want hij zegt niet dat hij het zelf vindt) die mening te hebben, maar het maakt wel duidelijk dat de discussie onnodig is. Wat is daar mis mee?
quote:
En is het topic wel ineens gesloten? Dat is dus "het probleem" er is nog steeds geen duidelijk en eenduidig beleid rond verschillende kwesties. Te besluiteloos, "we zien wel", ligt eraan welke mod online is en in wat voor gemoedstoestand deze verkeerd.
Ik keek een filmpje, dan kijk ik er even wat sneller overheen dan 'normaal', sorry.

En wat is een eenduidelijk beleid in zulke kwesties? Alle topics zijn verschillend en dus niet alles valt onder beleid te plaatsen. Je kunt veel met een beleid, maar niet alle beslissingen die je moet nemen kunnen in een beleid opgenomen worden.

[ Bericht 10% gewijzigd door Blawh op 03-06-2008 16:16:44 ]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 3 juni 2008 @ 11:51:58 #270
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_59086283
er is nooit een eenduidig beleid geweest, alleen golfer sloot bij voorbaat de opsomtopics. Verder is het altijd aan de beoordeling en de inschatting van de mods geweest.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_59094322
Als PM ontvangen:
quote:
Tue 3 June 2008 16:52u door jmachey hallo allemaal!
888 heeft vandaag de bonus bekend gemaakt. 30euro freebet en na 20bets krijg je een t-shirt naar keuze!

http://www.888sport.com/bet?lang=en/&sr=393522&flag=0000

moet je even kopieren/plakken in je browser.

je kan betalen met ideal (via clickandbuy.nl automatische incasso) en andere (mb enzo). 30euro krijg je na je eerste inzet van 30eur. 5 euro extra krijg je als je paspoort opstuurt.

Succes!

Jmac
Weet niet of ik de enige ben die dit ontving. Gezien de aanhef vast niet. Weet ook niet of het al door anderen is gemeld, maar hier ben ik niet erg van gediend.
pi_59094345
Dank Slurf, zal het doorgeven.
pi_59094381
PM openbaar maken is ten strengste verboden hoor!
pi_59094413
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 17:04 schreef sjimz het volgende:
PM openbaar maken is ten strengste verboden hoor!
Ga jij maar op straat patrouilleren ipv hier de boel in de gaten te houden
pi_59095588
Ehhh. Excuses als je hem per abuis ontvangen hebt. Hoorde van iemand dat je erover klaagde. PM was alleen bedoeld voor wossers en iedereen die in m'n PM-box stond (zijn alleen maar wos-sers). Denk dat ik ooit in 't verleden ergens contact met je over heb gehad dus vandaar dat je 'm misschien hebt ontvangen. Excuses iig.

PS: Verder is het gewoon een normale PM zoals we die velen sturen binnen wos dus beetje overdreven reactie dit. Je had me ook gewoon kunnen vragen waarom je hem ontving. Opgelost iig
  dinsdag 3 juni 2008 @ 18:12:27 #276
139407 jorienvdherik
pi_59095890
Beetje jammer ja
pi_59096318
Ah, thanks jmac. Ik dacht al, is het de jmac die ik ken dan snap ik de PM niet. Per ongeluk gebeurd dus.
That's all folks!
pi_59096501
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 17:57 schreef jmac het volgende:
Ehhh. Excuses als je hem per abuis ontvangen hebt. Hoorde van iemand dat je erover klaagde. PM was alleen bedoeld voor wossers en iedereen die in m'n PM-box stond (zijn alleen maar wos-sers). Denk dat ik ooit in 't verleden ergens contact met je over heb gehad dus vandaar dat je 'm misschien hebt ontvangen. Excuses iig.

PS: Verder is het gewoon een normale PM zoals we die velen sturen binnen wos dus beetje overdreven reactie dit. Je had me ook gewoon kunnen vragen waarom je hem ontving. Opgelost iig
Ok. Ook van mijn kant sorry. Zand erover dus.
pi_59097433
als verwensingen aan het adres van jorien weggehaald worden, kan dit ook wel weg
  dinsdag 3 juni 2008 @ 19:24:24 #280
139407 jorienvdherik
pi_59097542
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 19:20 schreef ruud_fr het volgende:
als verwensingen aan het adres van jorien weggehaald worden, kan dit ook wel weg
Dit bedoel je ?
Het grote Feijenoord-topic #376: Met Wimpie langs de lijn.
pi_59099601
Maak er samen weer een leuk topic van, dat op elkaar reageer gedrag schiet niet op.
That's all folks!
pi_59107666
haal het ff weg dan, het moest toch ontopic
ik zie niet wat dat ajax vlaggetje met Feyenoord te maken heeft
  woensdag 4 juni 2008 @ 08:28:20 #283
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_59107938
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 07:59 schreef ruud_fr het volgende:
haal het ff weg dan, het moest toch ontopic
ik zie niet wat dat ajax vlaggetje met Feyenoord te maken heeft
Het hele bericht is ook gewoon een troll
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 20:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Maak er samen weer een leuk topic van, dat op elkaar reageer gedrag schiet niet op.
Doe er dan wat aan...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_59109511
tnx venom
pi_59113558
Ik heb geen moeite dat mijn bericht in het Feyenoord topic is gewijzigd, maar mag dat dan ook gebeuren met de posts van een bepaalde user.

Je houdt zo altijd reacties op zijn 'inhoud' namelijk ...
pi_59113856
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 12:57 schreef Siemerink het volgende:
Ik heb geen moeite dat mijn bericht in het Feyenoord topic is gewijzigd, maar mag dat dan ook gebeuren met de posts van een bepaalde user.

Je houdt zo altijd reacties op zijn 'inhoud' namelijk ...
joriendvdherik post niks tegen de policy en als het ontopic of een mening is in bijvoorbeeld het Feijenoord-topic, dan kunnen wij weinig doen. Negeren is de beste optie, ook al is dat moeilijk bij irritant gedrag.
pi_59118058
- Bans worden niet besproken -

[ Bericht 92% gewijzigd door RayMania op 04-06-2008 16:30:18 ]
pi_59130210
Is het nieuwe Voetbalshirts topic al geopend? Want ik zie hem niet staan.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_59130284
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 22:15 schreef Paaskonijn het volgende:
Is het nieuwe Voetbalshirts topic al geopend? Want ik zie hem niet staan.
Hij staat ook niet bij nieuwe topics dus ik denk dat er nog geen nieuw topic is!
Voel je vrij!
pi_59130335
Dan gaan we even aan de gang.!
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  donderdag 5 juni 2008 @ 09:28:31 #291
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_59137239
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_59138145
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 09:28 schreef DarkShine het volgende:
Chelsea wordt alweer tweede.

Slotje?
Yup, dank je wel.
pi_59142973
Ik ben nogal voorstander van jullie mod-beleid. Maar waarom blijven de uitlokkende posts steeds staan en worden reacties daarop wél verwijderd Ik word een beetje moe van al die figuren die het nodig vinden om hun aandachttekort te compenseren door die uitlokkende posts in topics te zetten waar ze niks te zoeken hebben.

Dat wilde ik even kwijt
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_59143047
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 13:34 schreef Breach het volgende:
Ik ben nogal voorstander van jullie mod-beleid. Maar waarom blijven de uitlokkende posts steeds staan en worden reacties daarop wél verwijderd Ik word een beetje moe van al die figuren die het nodig vinden om hun aandachttekort te compenseren door die uitlokkende posts in topics te zetten waar ze niks te zoeken hebben.

Dat wilde ik even kwijt
Hmm, ik vond die post van djnospinzone eerlijk gezegd niet echt uitlokkend.
pi_59143111
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 13:36 schreef RayMania het volgende:

[..]

Hmm, ik vond die post van djnospinzone eerlijk gezegd niet echt uitlokkend.
Nou vooruit, zinloos dan. Maar het komt misschien omdat ik een beetje moe ben van al die figuren die topics verzieken met die uitlokken óf zinloze ( ) posts.

Maar het is duidelijk
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_59143199
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 13:38 schreef Breach het volgende:

[..]

Nou vooruit, zinloos dan. Maar het komt misschien omdat ik een beetje moe ben van al die figuren die topics verzieken met die uitlokken óf zinloze ( ) posts.

Maar het is duidelijk
Topics verzieken en uitlokken wordt gewoon aangepakt, maar moeten wij het wel uitlokkend vinden .

Zinloze posts in het Ajax-topic dood ik keihard, zoals je weet.
  donderdag 5 juni 2008 @ 13:44:46 #297
139407 jorienvdherik
pi_59143323
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 13:34 schreef Breach het volgende:

Dat wilde ik even kwijt
Noem eens namen dan ?
pi_59143442
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 13:44 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Noem eens namen dan ?
JorienvdHerik, AdoTheHague.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_59155617
Ben ik de enige die het irritant vind dat er een paar users zijn die elkaar in de topics op te zoeken om elkaar vervolgens te quoten en alleen iets van ' ' naar elkaar gaan roepen.

elkaar teller: 3
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_59155966
Waar gebeurt dan nu?
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')