Je weet me te vinden hequote:Op donderdag 22 mei 2008 21:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
* Stapt in auto en rijdt naar Cali toe
Niet in die van mij, daar liggen te veel klerenquote:
Bij wie zit ik dan in huisquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Niet in die van mij, daar liggen te veel kleren
Iemand die zich uitgeeft voor mijquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:33 schreef Piles het volgende:
Joh, Hou!
Waar heb je de OP vandaan, dit is een oude
[..]
Bij wie zit ik dan in huis![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:34 schreef Californium het volgende:
Iemand die zich uitgeeft voor mijHoe ziet ze eruit?
quote:
Ik vond m best liefquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Ga je nou blozen van mijn slechte grappen, of vind je m zo slecht dat je je voor me schaamt
En stonden er bij jou, net als in de clip, ook allemaal dames in witte shirts onder de douche?quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoorde ik ook onder de douche net idd, huisgenoot zat 3fm te luisteren.
Heb je een keer in dit huis gedouched?quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En stonden er bij jou, net als in de clip, ook allemaal dames in witte shirts onder de douche?
Die heb ik gehaald uit het laatste topic.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:33 schreef Piles het volgende:
Joh, Hou!
Waar heb je de OP vandaan, dit is een oude
Niet dat ik me kan herinneren. Maar ik weet dan ook niet welk huis dat is, dus wellicht.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb je een keer in dit huis gedouched?
Moet je ook niet doen hèquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die heb ik gehaald uit het laatste topic.
Dat moet je ook niet doen idiootquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die heb ik gehaald uit het laatste topic.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En stonden er bij jou, net als in de clip, ook allemaal dames in witte shirts onder de douche?
Je blijft er toch gewoon werken daarna?quote:
Prima! tot zo!quote:
Nog 4 wekenquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:41 schreef Houniet het volgende:
Tot wanneer moet iedereen hier stage lopen? Moeten jullie van de zomer doorgaan?
Veel plezierquote:
Succes. Wel je badjas aan he?quote:
Ja hoor, kan vanaf maandag meteen fulltime aan het werkquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je blijft er toch gewoon werken daarna?
Beter betaald ongeveer hetzelfde werk doen?quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja hoor, kan vanaf maandag meteen fulltime aan het werk
Dát is altijd goed.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Beter betaald ongeveer hetzelfde werk doen?
Beter betaald om beter werk te doenquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Beter betaald ongeveer hetzelfde werk doen?
Lekker. Ik vond het tijdens stage ook heel fijn dat ik 's avonds ook gewoon echt niks meer hoefde of kon doen. Verslagen en dergelijke maakte ik op mijn stage, dus om 17:00 a 17:30 was ik thuis en vrij.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Beter betaald om beter werk te doen
En geen stress meer van school, vier uur de deur uitlopen en klaar. En zaterdags weer vrij denk ik, eerste paar komende wel in ieder geval
Gozer kan wel een steuntje in de rug gebruikenquote:
Dat heb ik nou ook altijd!!quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Beter betaald om beter werk te doen
En geen stress meer van school, vier uur de deur uitlopen en klaar. En zaterdags weer vrij denk ik, eerste paar komende wel in ieder geval
Ja, is ook niet erg, maar zit me altijd zo achter. Maar kan me er ook wel druk om maken zeg maar, laat altijd alles nachtenlang door mijn hoofd spoken. Met alles trouwens hoor, lig nachtenlang te piekeren.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Lekker. Ik vond het tijdens stage ook heel fijn dat ik 's avonds ook gewoon echt niks meer hoefde of kon doen. Verslagen en dergelijke maakte ik op mijn stage, dus om 17:00 a 17:30 was ik thuis en vrij.
Alleen 1 avond 's avonds nog gewerkt omdat ik iets voor het management team aan het maken was dat de volgende dag om 9:00 op het bureau van de RvB moest liggen, en om 16:45 bleek er geen moer van te kloppen, dus toen moest ik thuis wel werken.
agree..quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gozer kan wel een steuntje in de rug gebruiken
Wat mot jij van zijn band?quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zeg Dean, heb je al eens met je band overlegd en een mail gestuurd?
Geld verdienen.quote:
Neequote:Op donderdag 22 mei 2008 21:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zeg Dean, heb je al eens met je band overlegd en een mail gestuurd?
Bakken!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Bakken!
Maar zal toch binnenkort eens mailen over hoe en watIn je PM inbox ergens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En er is geen haast bij hoor, er moet eerst nog een studio gebouwd worden. Maar de planning was wel eind van de zomer klaar te zijn volgens mij. Ik moet er binnenkort maar eens gaan kijken, heb het pand nog helemaal niet gezien.Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
En waar?quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:02 schreef eer-ik het volgende:
houniet, hoelaat ook alweer zaterdag met de chicks?
Of was het nou morgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |