Goedkope hoeren met gratis SOAs?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:23 schreef Aoristus het volgende:
[..]
ontwikkelingslanden zijn altijd leuk, maar niet om die redenen.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:09 schreef Apropos het volgende:
[..]
Waar slaat dat op, Algerijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allah Al Watan Al Malik
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:06 schreef Nautilus het volgende:
[..]
Leuk, maar het haalt het niet bij privaatrecht.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]Maar je hebt nog altijd niet verklaard waar dat ''Duitser'' op sloeg, selfkicker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
Dat is ook niet nodig, het woord "Duitser" is self-explanatory. Of hoe je dat ook schrijft.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:47 schreef Apropos het volgende:
[..]
Maar je hebt nog altijd niet verklaard waar dat ''Duitser'' op sloeg, selfkicker.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:47 schreef Apropos het volgende:
[..]
Maar je hebt nog altijd niet verklaard waar dat ''Duitser'' op sloeg, selfkicker.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]Lekkere combiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je sarcasmesensor is stukquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zeggen de geile dames ook altijd.
Selbstverständlich.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is ook niet nodig, het woord "Duitser" is self-explanatory. Of hoe je dat ook schrijft.
en jij een koeliequote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:26 schreef Apropos het volgende:
Omdat je een kaffer bent.
hehehe, kutaap.quote:
Mislukte Pruis!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:26 schreef Apropos het volgende:
Omdat je een kaffer bent.
Man, ik zou willen dat ik losse handjes had, dan kon je ze zo in je binnenzak stekenquote:
Nee, Allahkontneukendekankeraap.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |