go bongquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Bij deze een zwaai en een kus voor BONG!![]()
En gelijk heb je, tennis ze. Toch leuk je op het eind van dit kutprogramma terug te zien.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ga de finale niet kijken want ik ga tennissen dalijk maar ik heb even 5 keer op Huub gestemd..de enige die de gouden kooi gemaakt heeft (goed en slecht).
dat is wel verstandig, vooral met zulke mensen als Hans.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er schijnt een detectiepoortje te staan bij de ingang, daar hadden José en Snuitje het vanochtend over. Als je clean bent mag je naar binnen en krijg je zo'n armbandje.
Ja op die manier "schuift" het lekker voor JdMquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:18 schreef avonne het volgende:
[..]
wat dacht je van deze?
Als de nummer 4 exit is, gaan de tellers op nul.... kan iedereen weer opnieuw bellen
Is dat echt of speculaasje?quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:18 schreef avonne het volgende:
wat dacht je van deze?
Als de nummer 4 exit is, gaan de tellers op nul.... kan iedereen weer opnieuw bellen
LMAO. Hoe fucked up is dat. Volgens ga ik weer aardig agressief worden van de finale straks.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:18 schreef avonne het volgende:
[..]
wat dacht je van deze?
Ik wil geen finale,ik wil gewoon streams en de waan nog hebben dat Huub wint.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:20 schreef yvonne het volgende:
Een hele fijne avond allemaal
Ik ben er helemaal klaar voor.
ach joh ......gewoon adem blijven halenquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:21 schreef Kinga het volgende:
[..]
LMAO. Hoe fucked up is dat. Volgens ga ik weer aardig agressief worden van de finale straks.
Och echt? Ik dacht dat de radio gewoon vasthing hier....quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:19 schreef Dementor het volgende:
Fucking irritant die kerel van de webradio die door nummers heenklikt en ze ook wel eens terugzet als hij extra tijd nodig heeft.
Inderdaad dit komt wel heel voorgekookt over, maar ja,als het zo is gaat de TV het raam uit....quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:11 schreef akveor het volgende:
Natuurlijk gaat Brian winnen... als er gelijke kansen waren dan werd er deze finale niet in etappes gespeeld.
Iedereen zou tot het laatste moment evenveel kansen moeten hebben. Door deze met afvalrondes te doen krijgen de Amanda fans de gelegenheid massaal over te lopen naar Brian (of vica versa).
De redaktie heeft er een BB finale gemaakt wat erg in het voordeel is van een stelletje. Daarnaast is er voornamelijk anti Huub campagne gevoerd waardoor Huub niet de gelegenheid heeft gekregen meer fans te creëren.
Ik hoop dat Huub wint maar schat zijn kansen op nihil.
Uitgebuit en verguist maar nooit credits gekregen voor de warme persoon die hij ook is.
Iedereen heeft er lang ingezeten en ze verdienen het misschien allemaal daarom wel om te winnen. Voor mij zijn de grootste losers de mensen van de Redaktie. Daar heb ik weinig tot geen respect meer vooor overgehouden.
Tipsch en ik waren er bijna gisteravond al heen geredenquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ha als dat zo is zijn ze niet meer veilig in Eemnes.
Ik word hier zo niet goed van hè? En JdM maar cashen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:18 schreef avonne het volgende:
wat dacht je van deze?
Dankje, liefquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Bij deze een zwaai en een kus voor BONG!![]()
toch wel een beetje verslaafd??quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik wil geen finale,ik wil gewoon streams en de waan nog hebben dat Huub wint.
BQ relaxe in september wordt het weer overwerkenquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik word hier zo niet goed van hè? En JdM maar cashen.
Ofcourse, heb er een spannende date voor onderbroken, kan het niet over mijn hart verkrijgen om het einde te missen. Samen uit, samen thuis, en bij wie kan ik anders troost vinden, als Conjo bo Mama wint, dan bij alle trouwe Fokkertjes!quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dankje, lief
Insgelijks iig(moet het sober houden omdat dit de COS is natuurlijk, dus geen "bongetjes" enzo
)
Ga jij ook de finale kijken btw?
Vind het fijn dat het even stopt,maar ik ben zo bang dat Brian wint.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:23 schreef Desii het volgende:
[..]
toch wel een beetje verslaafd??![]()
Heb precies hetzelfde... zit een beetje in de zenuwen, eigenlijk
jahaaaaaaa nowlive! gezellig cossen met sekteleider Slyquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:25 schreef Scriba het volgende:
Daar het Fok forum er meestal uitklapt op dit soort avonden en het toch wel zonde zou zijn om juist tijdens de finale verstoken te zijn van jullie grappige commentaren zou ik wil weten of er al een uitwijkforum is afgesproken waar dan doorgeCOSt zal worden.
Anyone?
De poorten zijn wijd opengezet, dus ik heb er wel vertrouwen in dat het goed gaat. Maar in mijn signature hieronder zie je het forum waar we meestal heen gaan als fok echt helemaal plat ligt.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:25 schreef Scriba het volgende:
Daar het Fok forum er meestal uitklapt op dit soort avonden en het toch wel zonde zou zijn om juist tijdens de finale verstoken te zijn van jullie grappige commentaren zou ik wil weten of er al een uitwijkforum is afgesproken waar dan doorgeCOSt zal worden.
Anyone?
quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik wil geen finale,ik wil gewoon streams en de waan nog hebben dat Huub Jaap wint.
Beidequote:Op donderdag 22 mei 2008 19:27 schreef Marrije het volgende:
Leuk Bong, dat je je ook weer even laat zien. Wacht je nu op dgk2 of BB?
Dank je wel, ik begon al een complex te krijgen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:19 schreef Desii het volgende:
[..]
skatiie, ik heb geen idee.... vraag het even aan Hidiho
zal ik het voor je doen??
@ Hidiho... kan je de finale op de streams zetten????
En vlak de oom van Claire (en nu dus ook van Huub) niet uit. Voor je het weet smokkelt ie een Hummer mee naar binnen!quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:29 schreef humberto.tan het volgende:
Triest dat ze een detectiepoortje nodig hebben, die moeite hadden ze zich kunnen besparen als ze gewoon Natasia, Hans Nijman en de Kubatz Clan de toegang zouden weigeren.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:29 schreef humberto.tan het volgende:
Triest dat ze een detectiepoortje nodig hebben, die moeite hadden ze zich kunnen besparen als ze gewoon Natasia, Hans Nijman en de Kubatz Clan de toegang zouden weigeren.
Tegen wie en waar zegt hij dat??quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:32 schreef Disana het volgende:
Mike staat nu in De Gouden Kooi, zegt hij.
Wie zal het zeggen... vandaag hebben we in elk geval vrijwel niets mogen zien.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:30 schreef Ziet het volgende:
hoooooi allemaal,
ik ben er helemaal klaar voor!
we krijgen dus geen streams tot het laatst?
Als in "de procenten tellen alleen maar tot de eerste afvalronde"??quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:18 schreef avonne het volgende:
[..]
wat dacht je van deze?
quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Beide
Maar denk dat BB er niet inzit, gezien de laatste berichten over een DGK2, dus wordt het DGK2
Galante heer, koene ridder, geboren winnaar.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:35 schreef Kinga het volgende:
"ik vang zelfs een kogel voor je" in de uitzending
quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:27 schreef Copycat het volgende:
Flash forward naar volgende week, wanneer Amanda voor het eten gaat zorgen voor Brian, Netty en Kenneth.
Ik ook.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:37 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik ben ZOOOOO bang dat die vieze rat wint.
(Ramses rulez !)
quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:34 schreef RSie het volgende:
wisten jullie al dat mikey eigenlijk Michel heet!
Praat me er niet van.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:37 schreef PeterNB het volgende:
(Ramses rulez !)
Iddquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:35 schreef Kinga het volgende:
"ik vang zelfs een kogel voor je" in de uitzending
quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:38 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Oud nieuws..
ik heet ook geen Mokum hoor!
Jaap of Huub........ iets anders accepteer ik niet..quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:37 schreef PeterNB het volgende:
[..]
(Ramses rulez !)
Als het zo is,dan hebben we dat aan het eerlijke spelquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind het fijn dat het even stopt,maar ik ben zo bang dat Brian wint.
Niet?quote:
Ik weet niet.... Jaap, ik gun het hem eigenlijk niet.... maar daar zou ik nog eventueel mee kunnen leven.... Amanda of Brianquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:40 schreef Desii het volgende:
[..]
Jaap of Huub........ iets anders accepteer ik niet..![]()
(grote bek, kweet ut...... maar mot toch wat)
De gemiddelde bakvis doet tegenwoordig alles voor beltegoedquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:38 schreef Leandra het volgende:
Overigens, die bakvissen die voor Brian stemmen die hebben toch voornamelijk beltegoed wat ze van hun zakgeld moeten kopen enzo?? Zouden ze ervoor gespaard hebben of in de kroeg een rode wodka red bull minder genomen hebben??
Die meiden kijken echt niet verder dan "hij ziet er wel leuk uit" hoe hij zich gedraagt doet er niet toe, maar goed, verklaart gelijk waarom Huub van hen niet wint... die ziet er voor de gemiddelde bakvis niet uit.
Ja maar hebben wij niks aan en Huub ook niet.Krijgen we allemaal Brianfans hier die komen jennen.Nou ik ben dan mooi vertrokken, anders heb ik zo een banquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:40 schreef Jewscky het volgende:
[..]
Als het zo is,dan hebben we dat aan het eerlijke spelte danken van de die KUTFEBO te danken.
hidiho zit in het uitzendtopic, momenteelquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:29 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Dank je wel, ik begon al een complex te krijgen.
Als dat mogelijk zou zijn, zou het geweldig zijn..dan zijn de streams toch nog ergens goed voor vandaag.
OMG. Dan ga ik alvast een emmer zoeken....quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:42 schreef Lady-night het volgende:
Mike wordt nog een keer gebruikt om vanavond even te tonen wat Brian allemaal voor goede daden heeft gedaan met Mike...let maar op....weken mocht er niet meer ovr hem gesproken worden en nu mag hij opeens weer opdraven
Het is toch de avond van de onthullingen?quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet?valt me dat nou tegen. Beequeen
On Topic: Wat is het zwembad helder hè?
in boulevard had Johnny het over 2.5 tot 3 uur!quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:42 schreef ericahysterica het volgende:
eigenlijk is die uitzending van die finale op tv maar kort......een uurtje. Hopenlijk zetten ze niet zo snel een lock op de streams
Shit... Breezers... rode wodka met red bull is een andere doelgroep natuurlijkquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:41 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
De gemiddelde bakvis doet tegenwoordig alles voor beltegoed![]()
en een breezer
dat wordt dus met wallen onder de ogen naar het werkquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:43 schreef RSie het volgende:
[..]
in boulevard had Johnny het over 2.5 tot 3 uur!
Ik geloof er niets van, volgens mij worden ze vannacht al afgevoerd...quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:45 schreef SIRA het volgende:
Bewoners blijven volgens de radio idd slapen. Morgen om 13.00 moeten ze de kooi uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |