Bij mijn weten is nova een liveprogramma.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:08 schreef bosb het volgende:
[..]
Ja, het kan namelijk niet opgenomen zijn (nova)
en Bartquote:Nog een anekdote over Big Brother:
Big Brother 1 uit Nederland 1999 wordt nu uitgezonden in Roemenie. Daar zit heel Roemenie te kijken naar de eerste versie van Big Brother uit Nederland. Een deel van het spel element is natuurlijk weg, omdat ze niet kunnen smsen en de livestreams volgen. Maar ze zitten met zijn alle nu te kijken naar een nagesynchroniseerde Ruud of Willem.
Aaaah, ff lekker swingen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:09 schreef Copycat het volgende:
Dan kent die psycholoog alleskunner Brian nog niet. Alles wat hij aanraakt, verandert in goud bij deze hedendaagse Midas.
Daarom even een pauzenummertje uit mijn jeugd:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:11 schreef Hannibella het volgende:
Sure negeer me maar.
Misschien dat Hidiho het door gaat geven, maar dat lukt hem niet altijdquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:11 schreef Hannibella het volgende:
Sure negeer me maar.
Nee joh, maar het is hier soms moeilijk om er tussen te komen, sommige mensen zijn de hele tijd aan het woord. Gewoon doorzetten!quote:
Alleen als je een videokaart hebt denk ikquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:04 schreef Hannibella het volgende:
Niemand weet of je rtl5 op je pc kan zien?
Gadver, 2 gluipers bij elkaar.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:13 schreef Disana het volgende:
Ik zie Carlos en Hans Nijman bij het zwembad staan.
Een wat?quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:15 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Alleen als je een videokaart hebt denk ik
Er schijnt een detectiepoortje te staan bij de ingang, daar hadden José en Snuitje het vanochtend over. Als je clean bent mag je naar binnen en krijg je zo'n armbandje.quote:
Kijk LP dat vind ik dan weer heel erg tof van jequote:Op donderdag 22 mei 2008 19:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ga de finale niet kijken want ik ga tennissen dalijk maar ik heb even 5 keer op Huub gestemd..de enige die de gouden kooi gemaakt heeft (goed en slecht).
quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:14 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee joh, maar het is hier soms moeilijk om er tussen te komen, sommige mensen zijn de hele tijd aan het woord. Gewoon doorzetten!
ik hoef het eigenlijk niet te schrijven, maar ben het weer met je eens.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:11 schreef akveor het volgende:
Natuurlijk gaat Brian winnen... als er gelijke kansen waren dan werd er deze finale niet in etappes gespeeld.
Iedereen zou tot het laatste moment evenveel kansen moeten hebben. Door deze met afvalrondes te doen krijgen de Amanda fans de gelegenheid massaal over te lopen naar Brian (of vica versa).
De redaktie heeft er een BB finale gemaakt wat erg in het voordeel is van een stelletje. Daarnaast is er voornamelijk anti Huub campagne gevoerd waardoor Huub niet de gelegenheid heeft gekregen meer fans te creëren.
Ik hoop dat Huub wint maar schat zijn kansen op nihil.
Uitgebuit en verguist maar nooit credits gekregen voor de warme persoon die hij ook is.
Iedereen heeft er lang ingezeten en ze verdienen het misschien allemaal daarom wel om te winnen. Voor mij zijn de grootste losers de mensen van de Redaktie. Daar heb ik weinig tot geen respect meer vooor overgehouden.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:14 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee joh, maar het is hier soms moeilijk om er tussen te komen, sommige mensen zijn de hele tijd aan het woord. Gewoon doorzetten!
Heee, ook weer een keer presentquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ga de finale niet kijken want ik ga tennissen dalijk maar ik heb even 5 keer op Huub gestemd..de enige die de gouden kooi gemaakt heeft (goed en slecht).
wat dacht je van deze?quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:14 schreef Dementor het volgende:
Tja lullig als je voor dellie gebeld of gesmsd hebt, dan mag je het nog eens over doen voor Brian.
Ieder smsje voor dellie is dan ook verspilling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |