BQ relaxe in september wordt het weer overwerkenquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik word hier zo niet goed van hè? En JdM maar cashen.
Ofcourse, heb er een spannende date voor onderbroken, kan het niet over mijn hart verkrijgen om het einde te missen. Samen uit, samen thuis, en bij wie kan ik anders troost vinden, als Conjo bo Mama wint, dan bij alle trouwe Fokkertjes!quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dankje, lief
Insgelijks iig(moet het sober houden omdat dit de COS is natuurlijk, dus geen "bongetjes" enzo
)
Ga jij ook de finale kijken btw?
Vind het fijn dat het even stopt,maar ik ben zo bang dat Brian wint.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:23 schreef Desii het volgende:
[..]
toch wel een beetje verslaafd??![]()
Heb precies hetzelfde... zit een beetje in de zenuwen, eigenlijk
jahaaaaaaa nowlive! gezellig cossen met sekteleider Slyquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:25 schreef Scriba het volgende:
Daar het Fok forum er meestal uitklapt op dit soort avonden en het toch wel zonde zou zijn om juist tijdens de finale verstoken te zijn van jullie grappige commentaren zou ik wil weten of er al een uitwijkforum is afgesproken waar dan doorgeCOSt zal worden.
Anyone?
De poorten zijn wijd opengezet, dus ik heb er wel vertrouwen in dat het goed gaat. Maar in mijn signature hieronder zie je het forum waar we meestal heen gaan als fok echt helemaal plat ligt.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:25 schreef Scriba het volgende:
Daar het Fok forum er meestal uitklapt op dit soort avonden en het toch wel zonde zou zijn om juist tijdens de finale verstoken te zijn van jullie grappige commentaren zou ik wil weten of er al een uitwijkforum is afgesproken waar dan doorgeCOSt zal worden.
Anyone?
quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik wil geen finale,ik wil gewoon streams en de waan nog hebben dat Huub Jaap wint.
Beidequote:Op donderdag 22 mei 2008 19:27 schreef Marrije het volgende:
Leuk Bong, dat je je ook weer even laat zien. Wacht je nu op dgk2 of BB?
Dank je wel, ik begon al een complex te krijgen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:19 schreef Desii het volgende:
[..]
skatiie, ik heb geen idee.... vraag het even aan Hidiho
zal ik het voor je doen??
@ Hidiho... kan je de finale op de streams zetten????
En vlak de oom van Claire (en nu dus ook van Huub) niet uit. Voor je het weet smokkelt ie een Hummer mee naar binnen!quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:29 schreef humberto.tan het volgende:
Triest dat ze een detectiepoortje nodig hebben, die moeite hadden ze zich kunnen besparen als ze gewoon Natasia, Hans Nijman en de Kubatz Clan de toegang zouden weigeren.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:29 schreef humberto.tan het volgende:
Triest dat ze een detectiepoortje nodig hebben, die moeite hadden ze zich kunnen besparen als ze gewoon Natasia, Hans Nijman en de Kubatz Clan de toegang zouden weigeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |