skatiie, ik heb geen idee.... vraag het even aan Hidihoquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:11 schreef Hannibella het volgende:
Sure negeer me maar.
go bongquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Bij deze een zwaai en een kus voor BONG!![]()
En gelijk heb je, tennis ze. Toch leuk je op het eind van dit kutprogramma terug te zien.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ga de finale niet kijken want ik ga tennissen dalijk maar ik heb even 5 keer op Huub gestemd..de enige die de gouden kooi gemaakt heeft (goed en slecht).
dat is wel verstandig, vooral met zulke mensen als Hans.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er schijnt een detectiepoortje te staan bij de ingang, daar hadden José en Snuitje het vanochtend over. Als je clean bent mag je naar binnen en krijg je zo'n armbandje.
Ja op die manier "schuift" het lekker voor JdMquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:18 schreef avonne het volgende:
[..]
wat dacht je van deze?
Als de nummer 4 exit is, gaan de tellers op nul.... kan iedereen weer opnieuw bellen
Is dat echt of speculaasje?quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:18 schreef avonne het volgende:
wat dacht je van deze?
Als de nummer 4 exit is, gaan de tellers op nul.... kan iedereen weer opnieuw bellen
LMAO. Hoe fucked up is dat. Volgens ga ik weer aardig agressief worden van de finale straks.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:18 schreef avonne het volgende:
[..]
wat dacht je van deze?
Ik wil geen finale,ik wil gewoon streams en de waan nog hebben dat Huub wint.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:20 schreef yvonne het volgende:
Een hele fijne avond allemaal
Ik ben er helemaal klaar voor.
ach joh ......gewoon adem blijven halenquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:21 schreef Kinga het volgende:
[..]
LMAO. Hoe fucked up is dat. Volgens ga ik weer aardig agressief worden van de finale straks.
Och echt? Ik dacht dat de radio gewoon vasthing hier....quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:19 schreef Dementor het volgende:
Fucking irritant die kerel van de webradio die door nummers heenklikt en ze ook wel eens terugzet als hij extra tijd nodig heeft.
Inderdaad dit komt wel heel voorgekookt over, maar ja,als het zo is gaat de TV het raam uit....quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:11 schreef akveor het volgende:
Natuurlijk gaat Brian winnen... als er gelijke kansen waren dan werd er deze finale niet in etappes gespeeld.
Iedereen zou tot het laatste moment evenveel kansen moeten hebben. Door deze met afvalrondes te doen krijgen de Amanda fans de gelegenheid massaal over te lopen naar Brian (of vica versa).
De redaktie heeft er een BB finale gemaakt wat erg in het voordeel is van een stelletje. Daarnaast is er voornamelijk anti Huub campagne gevoerd waardoor Huub niet de gelegenheid heeft gekregen meer fans te creëren.
Ik hoop dat Huub wint maar schat zijn kansen op nihil.
Uitgebuit en verguist maar nooit credits gekregen voor de warme persoon die hij ook is.
Iedereen heeft er lang ingezeten en ze verdienen het misschien allemaal daarom wel om te winnen. Voor mij zijn de grootste losers de mensen van de Redaktie. Daar heb ik weinig tot geen respect meer vooor overgehouden.
Tipsch en ik waren er bijna gisteravond al heen geredenquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ha als dat zo is zijn ze niet meer veilig in Eemnes.
Ik word hier zo niet goed van hè? En JdM maar cashen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:18 schreef avonne het volgende:
wat dacht je van deze?
Dankje, liefquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Bij deze een zwaai en een kus voor BONG!![]()
toch wel een beetje verslaafd??quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik wil geen finale,ik wil gewoon streams en de waan nog hebben dat Huub wint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |