Laat hij lekker in 020 blijven, moet hem echt niet in Rotterdam.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik weiger het te kijken, een rolmodel voor wie?
De werkloze conjo rapper met losse handjes op een willekeurig Rotterdams Metro station?
Ja ik ook wel, maar ik verwacht niet dat Huub zo diep manisch kan gaan als Teeuwen hoor. Dat absurdistische van Teeuwen haalt hij never nooit niet. In combinatie met Jaap dan misschien?quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zie wel iets van Huub terug in Hans Teeuwen.
'Er staat al een leger psychologen klaar om de enorme ego's uit de gouden kooi op te vangen'quote:
Ze kon wel mooi zingen, maar verder mocht ik haar ook niet zo. Wel vond ik het liedje dat ze met Erik zat in te studeren erg mooi, "Fields of Gold" van Sting...quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vond dat de meest briljante actie van Jaap ever. Waren ook mooi (bijna) meteen van Juffie Judith af.
Inderdaad, hoe triest is dat!!!quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:22 schreef Dementor het volgende:
De laatste uren van de kooi en wij kijken naar twee opblaastoelen in een zwembad.
Ik bel niksquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:22 schreef milk-shake het volgende:
HUUB 0909-1303 bellen nog ff............
Erger met rot.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:22 schreef Dementor het volgende:
De laatste uren van de kooi en wij kijken naar twee opblaastoelen in een zwembad.
zal ie net verliezen op een paar stemmen.....baal je dan...quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik bel niks![]()
Maar ik ben er helemaal klaar voor
Ik denk ook niet dat Huub zo manisch kan zijn als Hans Teeuwen. Hij is gewoon een heel ander type. Druk en open en veel aan het woord, en vrij naïef in die openheid, waardoor het vaak tegen hem gebruikt wordt. Ik heb zo vaak gedacht: Huub hou je kop nu eens, je vertelt ze veel te veel!quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja ik ook wel, maar ik verwacht niet dat Huub zo diep manisch kan gaan als Teeuwen hoor. Dat absurdistische van Teeuwen haalt hij never nooit niet. In combinatie met Jaap dan misschien?![]()
Het is volgens mij alleen dat hondsbrutale helder spreken wat goed overeenkomt.
Tja, dat telefoontje aan Brian destijds....hij wist zich van de Prins geen kwaad maar kreeg flink onder uit de zak van Judithquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:23 schreef milk-shake het volgende:
vond het altijd wel lachen als Juf Judith kwam....moesten ze serieus aan de gang
Ze was serieus, streng, en deskundig. Ik mocht dat wel, tot ze zich net iets teveel met het spel begon te bemoeien.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:23 schreef milk-shake het volgende:
vond het altijd wel lachen als Juf Judith kwam....moesten ze serieus aan de gang
nee....tis beter als je hem helemaal opvul net als Jaapquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:25 schreef Py het volgende:
Aan de andere kant: als ze Huub ook op zo'n troon zouden zetten, bungelen zijn beentjes zo onnozel boven de grond.
Voetenbankjes ftw.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:25 schreef Py het volgende:
Aan de andere kant: als ze Huub ook op zo'n troon zouden zetten, bungelen zijn beentjes zo onnozel boven de grond.
Ssssstquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
D'r is maar één man daar wie de troon past.....dat is King Jaap...."The Godfather", geen twijfel mogelijk.....
Edit, wat is Fok retesnel !!!![]()
Ga dat eens even heel snel afkloppen!quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
D'r is maar één man daar wie de troon past.....dat is King Jaap...."The Godfather", geen twijfel mogelijk.....
Dankjewel kahaarinquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:26 schreef kahaarin het volgende:
Thnx Disana, mooie OP.![]()
Rising flow aan, super!
quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankjewel kahaarinEven niet geluisterd omdat DGK in Een Vandaag zat, en nu krijg ik de radiospeler niet meer aan de praat, hmm.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Morgen vrij genomen Ruud...?
laat die Polen het maar even lekker zelluf uitzoeken....
Is ook speciaal aan gewerkt, even wat nerdenwoorden:quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is ook speciaal aan gewerkt, even wat nerdenwoorden:
vertel je users daar dat de deur naar de database een stuk meer open is gezet,
en meldingen als 'de database heeft het te druk' dus veel minder voor zullen komen.
maar dan wordt het in de gang achter die deur wel iets drukker, maw, men kan soms even op de pagina moeten wachten,
maar nooit excessief lang,
dus MEN MOET NIET GAAN F5-en WANT DAT HELPT NIET EN VERHOOGT DE LOAD ALLEEN MAAR!
iteejer
Bedankt.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
en meldingen als 'de database heeft het te druk' dus veel minder voor zullen komen.
maar dan wordt het in de gang achter die deur wel iets drukker, maw, men kan soms even op de pagina moeten wachten,
dus MEN MOET NIET GAAN F5-en WANT DAT HELPT NIET EN VERHOOGT DE LOAD ALLEEN MAAR!
iteejer
Ik zal er aan denken, bedank hem maar even.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is ook speciaal aan gewerkt
, even wat nerdenwoorden:
dus MEN MOET NIET GAAN F5-en WANT DAT HELPT NIET EN VERHOOGT DE LOAD ALLEEN MAAR !
iteejer
Ja, dat gun ik hem wel, een avondje op een troon, en dan morgen weer met bijde benen op de grond, zonder de winstquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hij denkt dat Brian gaat winnen,is een mooie jongen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:36 schreef milk-shake het volgende:
bij rtl -B nu John de Mol over vanavond
Nee, niet zijn voorkeur,.. maar zijn verwachting!!quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:39 schreef Dementor het volgende:
JdM spreekt weer zijn voorkeur voor Brian uit
quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
iteejer
Als JdM iets verwacht kun je er gif op in nemen dat het gebeurd.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:40 schreef RSie het volgende:
[..]
Nee, niet zijn voorkeur,.. maar zijn verwachting!!
enne remember, Huub in underdogpositie genereert alleen maar meer stemmen!!
Ik ga bijna me telefoon pakken hoor.Word hier zenuwachtig van.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:40 schreef RSie het volgende:
[..]
klikkie op je spatiebalk!quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:40 schreef kikkertje46 het volgende:
een goedenavond allemaal,
kan iemand mij zeggen hoe ik de radio wegkrijgt van mijn streams?
sorry even off topic.
Lol...je mag nog smsjes sturen toch?quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:39 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij denkt dat Brian gaat winnen,is een mooie jongen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spatiebalk.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:40 schreef kikkertje46 het volgende:
een goedenavond allemaal,
kan iemand mij zeggen hoe ik de radio wegkrijgt van mijn streams?
sorry even off topic.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Doe Iteejer de groeten en vertel hem de gang te verbouwen tot een grotere en die deur gewoon wijd open te laten staan....
Ow...en alstie toch bezig is, ik wil ook graag een dakkapel.....kandie dat ook regelen
Heb me telefoons verstoptquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lol...je mag nog smsjes sturen toch?![]()
Die JdM is nog niet zo maf......
of hij spreekt gewoon uit wat hij steeds in andere media hoort.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als JdM iets verwacht kun je er gif op in nemen dat het gebeurd.
even op de spatie-balk drukkenquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als JdM iets verwacht kun je er gif op in nemen dat het gebeurd.
Precies!quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:40 schreef RSie het volgende:
[..]
Heb voor vanavond mijn ava aangepast met het allermooiste momentje uit de gouden kooiquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:39 schreef tipsch het volgende:
Lijkt een beetje een gelopen race he zo, met die uitspraken van John de Snol.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb voor vanavond mijn ava aangepast met het allermooiste momentje uit de gouden kooi![]()
Kijk er maar eens goed naar, John de Drol.
Jij ook veel plezier Liessquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:43 schreef Liess het volgende:
Ik wil iedereen vanavond heel veel plezier wensen met het kijken van de finale...
En maar hopen dat de beste (en dat is er natuurlijk maar 1) wint.
+1..........daarna drankquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:44 schreef rooie3 het volgende:
Ik zet echt me tv uit zodra blijkt dat Brian wint.Wil die voldane kop echt niet zien en die kop van Kenneth en die heks.
Ga je zelf ook kijken, en vind je het nog spannend nu John de Mol verwacht dat Brian gaat winnen?quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:43 schreef Liess het volgende:
Ik wil iedereen vanavond heel veel plezier wensen met het kijken van de finale...
Zou ze er vanavond bij zijn? Ik heb het idee dat ze helemaal niets meer met die zooi te maken wil hebben.quote:
nou het is al duidelijk en hier ga ik niet na kijken om te zien hoe die del en de fam klabats uit hun dak gaanquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ga je zelf ook kijken, en vind je het nog spannend nu John de Mol verwacht dat Brian gaat winnen?
Nu al 5x geluisterd en ik word steeds meerquote:
Ja dat was één van de weinige leuke acties van haar. Maar oh wat was ik blij toen Juffie Judith had besloten niet meer terug te komen. Die zanglessen waren goed bedoeld, maar niet om aan te horen met dat tekort aan capaciteiten bij de bewoners.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, dat telefoontje aan Brian destijds....hij wist zich van de Prins geen kwaad maar kreeg flink onder uit de zak van Judith
Frustrerend he? Wij gaan wel kijken, je wilt nou eenmaal weten hoe het afloopt nadat je zo lang hebt gekeken.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:46 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
nou het is al duidelijk en hier ga ik niet na kijken om te zien hoe die del en de fam klabats uit hun dak gaan
Ja ik ga zelf kijken! natuurlijk...quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ga je zelf ook kijken, en vind je het nog spannend nu John de Mol verwacht dat Brian gaat winnen?
ik dacht dat jij heel in het begin Brian fan was. Toch?quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:43 schreef Liess het volgende:
Huub is misschien dan wel de morele winnaar, maar daar betaal je geen rekeningen mee.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:48 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja ik ga zelf kijken! natuurlijk...
Maar nee, spannend.... niet echt, ik hou wel een beetje hoop maar als ik dan realistisch na ga denken hè...
Maar ons Huubje is voor mij al winnaar, met of zonder het geld.
Ik heb eergisteren gedroomd dat Brian won, hoe erg is datquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vanmorgen, halverwege de dubbele espresso van Cc, dacht ik dat Huub zou winnen, ik denk het eigenlijk nog steeds. Ik vermoed dat sommige fans honderden euro's hebben betaald aan bellen en smsjes. Hij heeft gewoon een enorme fanatieke achterban.
Gevaarlijke outsider vind ik nog steeds Amanda, ik had haar lange tijd op één...
Ik verwacht van nietquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zou ze er vanavond bij zijn? Ik heb het idee dat ze helemaal niets meer met die zooi te maken wil hebben.
Over spelbedervers gesproken wat een *** die MOL.....quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Huub de nieuwe STquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:49 schreef rooie3 het volgende:
Huub zal als hij niet wint,wel een baantje krijgen bij de kooi 2.Zo houden ze hem mooi rustig en stil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |