Hij denkt dat Brian gaat winnen,is een mooie jongen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:36 schreef milk-shake het volgende:
bij rtl -B nu John de Mol over vanavond
Nee, niet zijn voorkeur,.. maar zijn verwachting!!quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:39 schreef Dementor het volgende:
JdM spreekt weer zijn voorkeur voor Brian uit
quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is ook speciaal aan gewerkt, even wat nerdenwoorden:
vertel je users daar dat de deur naar de database een stuk meer open is gezet,
en meldingen als 'de database heeft het te druk' dus veel minder voor zullen komen.
maar dan wordt het in de gang achter die deur wel iets drukker, maw, men kan soms even op de pagina moeten wachten,
maar nooit excessief lang,
dus MEN MOET NIET GAAN F5-en WANT DAT HELPT NIET EN VERHOOGT DE LOAD ALLEEN MAAR!
iteejer
Als JdM iets verwacht kun je er gif op in nemen dat het gebeurd.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:40 schreef RSie het volgende:
[..]
Nee, niet zijn voorkeur,.. maar zijn verwachting!!
enne remember, Huub in underdogpositie genereert alleen maar meer stemmen!!
Ik ga bijna me telefoon pakken hoor.Word hier zenuwachtig van.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:40 schreef RSie het volgende:
[..]
klikkie op je spatiebalk!quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:40 schreef kikkertje46 het volgende:
een goedenavond allemaal,
kan iemand mij zeggen hoe ik de radio wegkrijgt van mijn streams?
sorry even off topic.
Lol...je mag nog smsjes sturen toch?quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:39 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij denkt dat Brian gaat winnen,is een mooie jongen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spatiebalk.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:40 schreef kikkertje46 het volgende:
een goedenavond allemaal,
kan iemand mij zeggen hoe ik de radio wegkrijgt van mijn streams?
sorry even off topic.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Doe Iteejer de groeten en vertel hem de gang te verbouwen tot een grotere en die deur gewoon wijd open te laten staan....
Ow...en alstie toch bezig is, ik wil ook graag een dakkapel.....kandie dat ook regelen
Heb me telefoons verstoptquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lol...je mag nog smsjes sturen toch?![]()
Die JdM is nog niet zo maf......
of hij spreekt gewoon uit wat hij steeds in andere media hoort.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als JdM iets verwacht kun je er gif op in nemen dat het gebeurd.
even op de spatie-balk drukkenquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als JdM iets verwacht kun je er gif op in nemen dat het gebeurd.
Precies!quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:40 schreef RSie het volgende:
[..]
Heb voor vanavond mijn ava aangepast met het allermooiste momentje uit de gouden kooiquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:39 schreef tipsch het volgende:
Lijkt een beetje een gelopen race he zo, met die uitspraken van John de Snol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |