Amanda gaat er als eerste uit. Dat zei die Wilma N. vanmiddag. Niet met zoveel woorden, maar toch duidelijk genoeg.quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:46 schreef Prospera het volgende:
Het is wel logisch dat Huub&Brian naast elkaar in het midden zitten; de sidekicks Amanda&Jaap gaan er eerst uit.
Dan heb je over de troon van Brian naast het stoeltje van Huub; dat heeft weer een psychologisch effect.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:49 schreef MargrietV het volgende:
adressen achter gelaten dus vanavond tijdens de finale show heb ik 160 euro om te smsen voor degene van brian of amanda die voor staat.en ik heb het alleen gedaan zonder hulp van oude millionars is het of is het niet cool
quote:emie
Op: 22-05-2008 14:51:13
hallo brian en amanda fans
ik heb vandaag de hele ochten op de markt gestaan om brian en amanda te promoten met een sms testuren en ik heb ook losse geld gevraagt om tegoed te kunnen kopen om straks tijdens de show te kunnen smsen en het is me goed gelukt veel mensen hebben meegedaan omdat het voor brian en amanda is ze hadden ook zelf mogen zeggen wie ze denken dat gaat winnen amanda of brian en als het zo is wie het goed heeft geraden win een heel mooie sieraden set ze hebben alle hun namen en adressen achter gelaten dus vanavond tijdens de finale show heb ik 160 euro om te smsen voor degene van brian of amanda die voor staat.en ik heb het alleen gedaan zonder hulp van oude millionars is het of is het niet cool
Tnx voor de tip: ik vind dat altijd erg gezellige radio.quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:49 schreef Dementor het volgende:
Weer van die huisvrouwen aan de telefoon bij risingflowradio.
Mwah... er zijn in de geschiedenis wel vaker mensen niet weggekomen met het zich verschuilen achter "Befehl ist Befehl".quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Of ze spelen een rol.....?
Quote me goed of quote me niet.quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tnx voor de tip: ik vind dat altijd erg gezellige radio.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:54 schreef milk-shake het volgende:
we gaan weer ff bellen........................(goed dat mijn man in Spanje zit.....die ziet vanzelf de tel rekening wel)
quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:54 schreef milk-shake het volgende:
we gaan weer ff bellen........................(goed dat mijn man in Spanje zit.....die ziet vanzelf de tel rekening wel)
Ik praat het ook niet goed, het zijn de minpuntjes van Jaap. Die bitterbal vind ik dan nog tot daar aan toe, Palma heeft ook niet geheel en al schone handen. Maar dat tietengeneuzel heb ik ook aangekeken met gekromde tenen.....en plaatsvervangende schaamtequote:Op donderdag 22 mei 2008 17:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah... er zijn in de geschiedenis wel vaker mensen niet weggekomen met het zich verschuilen achter "Befehl ist Befehl".
Jij bent ook geen echte fan.quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:51 schreef milk-shake het volgende:
[..]
nou ik bel 0909-1303 HUUB .....maar bij de sex denken aan HUUB![]()
![]()
Die aanhalingstekens, die blauwe rechtsboven, daar kun je de post mee quoten waar je op wil reageren, dan is het iets overzichtelijker.quote:
Als hij de rekening gezien heeft vertrekt hij subiet weer naarSpanje en komt nooit meer terug....quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:54 schreef milk-shake het volgende:
Zooo, mijn beltegoed is opquote:Op donderdag 22 mei 2008 17:54 schreef milk-shake het volgende:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij bent ook geen echte fan.![]()
Ik ben tamelijk hetero, maar ga elke dag even "onder de douche met Huub" hoor.
Het maakt mij ook niet uit hoor. Ik vond het wel lachen, hoe hij Palma over de rooie kreeg.quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik praat het ook niet goed, het zijn de minpuntjes van Jaap. Die bitterbal vind ik dan nog tot daar aan toe, Palma heeft ook niet geheel en al schone handen. Maar dat tietengeneuzel heb ik ook aangekeken met gekromde tenen.....en plaatsvervangende schaamte
Gewoon geilquote:Op donderdag 22 mei 2008 17:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij bent ook geen echte fan.![]()
Ik ben tamelijk hetero, maar ga elke dag even "onder de douche met Huub" hoor.
Als er nog genoeg geld is voor de reis that is.quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:59 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Als hij de rekening gezien heeft vertrekt hij subiet weer naarSpanje en komt nooit meer terug....
Ik vond het gebeuren met Juf Judith genant. Een van de weinige mensen die nog enig niveau in de tokkieshow bracht. Als je dan toch zo nodig tegen personeel moet kloten, doe het dan bij personeel dat consequent bepaalde personen van info voorziet, zoals Patricia en Herma. Of speel je spel gewoon tegen je concurrenten, maar tegen Brian zal hij wel niet gedurfd/gemogen hebben.quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik praat het ook niet goed, het zijn de minpuntjes van Jaap. Die bitterbal vind ik dan nog tot daar aan toe, Palma heeft ook niet geheel en al schone handen. Maar dat tietengeneuzel heb ik ook aangekeken met gekromde tenen.....en plaatsvervangende schaamte
Ah, een geestverwant.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:00 schreef tipsch het volgende:
[..]
Gewoon geilEn dan 's avonds weer lekker tegen het meisje aankruipen.
das vanwege de drukte met bellen naar Huubquote:Op donderdag 22 mei 2008 17:41 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Okeeeee.Hebben jullie trouwens ook dat je ongeveer de eerste helft van het bandje mist? Ik hoor niet meer 'hoi met Huub'.![]()
zal toch niet......ow jeee (wat heb ik gedaan)quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:59 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Als hij de rekening gezien heeft vertrekt hij subiet weer naarSpanje en komt nooit meer terug....
Klopt, iedere dag hadden ze allemaal weer de keus, "wat doe ik en wat doe ik niet". In die zin kun je de bewoners (en het personeel) dan ook afrekenen op alles wat ze hebben laten zien.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Het masakt mij ook niet uit hoor. Ik vond het wel lachen, hoe hij Palma over de rooie kreeg.![]()
Aleen hij doet het wél zélf, ook al zou het in opdracht zijn.Dat bedoelde ik.
Lang niet gezien hier! Maar goed bezig!quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Had me toch zo voorgenomen geen SMS-jes meer te versturen na de laatste
twee "gefabriceerde" PoPolls, maar helaas ........ toch maar weer even gebeld
voor Huub, dertig keer maar .....
BABY TERRENCEquote:Op donderdag 22 mei 2008 17:58 schreef Dementor het volgende:
Huub na de kooi.
http://www.dumpert.nl/med(...)v_vandaag_live_.html
wel handjes de lucht in hoorquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:05 schreef milk-shake het volgende:
[..]
....nou zal zo gaan douchen en zal eens ff denken aan HUUB 0909-1303
Mwah, ik vond haar er destijds om vragen. Ze dacht Jaap een lesje te kunnen leren door iedereen bij elkaar te roepen en hem ter verantwoording te roepen voor die hele groep op "een toontje", daarmee ook nog eens spelinfo gevend. Iedereen wist toen wie verantwoordelijk was voor die puinhoop in het kantoor....quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:01 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Ik vond het gebeuren met Juf Judith genant. Een van de weinige mensen die nog enig niveau in de tokkieshow bracht. Als je dan toch zo nodig tegen personeel moet kloten, doe het dan bij personeel dat consequent bepaalde personen van info voorziet, zoals Patricia en Herma. Of speel je spel gewoon tegen je concurrenten, maar tegen Brian zal hij wel niet gedurfd/gemogen hebben.
Was even "ondergedoken", maar niet echt weg geweest hoor ......quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:05 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Lang niet gezien hier! Maar goed bezig!
En daar wint hij het spel ook niet. meequote:Op donderdag 22 mei 2008 17:51 schreef milk-shake het volgende:
[..]
nou ik bel 0909-1303 HUUB .....maar bij de sex denken aan HUUB![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:58 schreef Dementor het volgende:
Huub na de kooi.
http://www.dumpert.nl/med(...)v_vandaag_live_.html
Ik hoop het niet!quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
BABY TERRENCEIs dat een autobiografisch stukje?
Niet je telefoon meenemen dan hè.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:05 schreef milk-shake het volgende:
[..]
....nou zal zo gaan douchen en zal eens ff denken aan HUUB 0909-1303
Dat klopt en dat was ook gewoon terecht, dat Carlos daarna over de zeik ging was alleen maar leuk, juf Judith had al vaker last gehad van het gedoe van Jaap en was niet tegen hem opgewassen dat vond ik wat anders.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mwah, ik vond haar er destijds om vragen. Ze dacht Jaap een lesje te kunnen leren door iedereen bij elkaar te roepen en hem ter verantwoording te roepen voor die hele groep op "een toontje", daarmee ook nog eens spelinfo gevend. Iedereen wist toen wie verantwoordelijk was voor die puinhoop in het kantoor....
Ik kon mij er dus wel in vinden. De tweede die met spelinfo tegen Jaap binnenkwam was Carlos. Die zat Brian te vertellen om Jaap weg te stemmen.....Die kond dus ook rekenen op hinder van Jaap....
Ik vond dat de meest briljante actie van Jaap ever. Waren ook mooi (bijna) meteen van Juffie Judith af.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mwah, ik vond haar er destijds om vragen. Ze dacht Jaap een lesje te kunnen leren door iedereen bij elkaar te roepen en hem ter verantwoording te roepen voor die hele groep op "een toontje", daarmee ook nog eens spelinfo gevend. Iedereen wist toen wie verantwoordelijk was voor die puinhoop in het kantoor....
Ik kon mij er dus wel in vinden. De tweede die met spelinfo tegen Jaap binnenkwam was Carlos. Die zat Brian te vertellen om Jaap weg te stemmen.....Die kond dus ook rekenen op hinder van Jaap....
Ik weiger het te kijken, een rolmodel voor wie?quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:11 schreef mootie het volgende:
De mening op straat.
Psycholoog: Brian is een rolmodel....
Snap ik. Hij heeft aan elk mokkel dat langskwam dat gedicht van Hans over liefde voorgedragenquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zie wel iets van Huub terug in Hans Teeuwen.
Ik doe het hem niet naquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:14 schreef Py het volgende:
[..]
Snap ik. Hij heeft aan elk mokkel dat langskwam dat gedicht van Hans over liefde voorgedragen
Alleen de buitenkant misschien.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zie wel iets van Huub terug in Hans Teeuwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |