Laat hij lekker in 020 blijven, moet hem echt niet in Rotterdam.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik weiger het te kijken, een rolmodel voor wie?
De werkloze conjo rapper met losse handjes op een willekeurig Rotterdams Metro station?
Ja ik ook wel, maar ik verwacht niet dat Huub zo diep manisch kan gaan als Teeuwen hoor. Dat absurdistische van Teeuwen haalt hij never nooit niet. In combinatie met Jaap dan misschien?quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zie wel iets van Huub terug in Hans Teeuwen.
'Er staat al een leger psychologen klaar om de enorme ego's uit de gouden kooi op te vangen'quote:
Ze kon wel mooi zingen, maar verder mocht ik haar ook niet zo. Wel vond ik het liedje dat ze met Erik zat in te studeren erg mooi, "Fields of Gold" van Sting...quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vond dat de meest briljante actie van Jaap ever. Waren ook mooi (bijna) meteen van Juffie Judith af.
Inderdaad, hoe triest is dat!!!quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:22 schreef Dementor het volgende:
De laatste uren van de kooi en wij kijken naar twee opblaastoelen in een zwembad.
Ik bel niksquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:22 schreef milk-shake het volgende:
HUUB 0909-1303 bellen nog ff............
Erger met rot.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:22 schreef Dementor het volgende:
De laatste uren van de kooi en wij kijken naar twee opblaastoelen in een zwembad.
zal ie net verliezen op een paar stemmen.....baal je dan...quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik bel niks![]()
Maar ik ben er helemaal klaar voor
Ik denk ook niet dat Huub zo manisch kan zijn als Hans Teeuwen. Hij is gewoon een heel ander type. Druk en open en veel aan het woord, en vrij naïef in die openheid, waardoor het vaak tegen hem gebruikt wordt. Ik heb zo vaak gedacht: Huub hou je kop nu eens, je vertelt ze veel te veel!quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja ik ook wel, maar ik verwacht niet dat Huub zo diep manisch kan gaan als Teeuwen hoor. Dat absurdistische van Teeuwen haalt hij never nooit niet. In combinatie met Jaap dan misschien?![]()
Het is volgens mij alleen dat hondsbrutale helder spreken wat goed overeenkomt.
Tja, dat telefoontje aan Brian destijds....hij wist zich van de Prins geen kwaad maar kreeg flink onder uit de zak van Judithquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:23 schreef milk-shake het volgende:
vond het altijd wel lachen als Juf Judith kwam....moesten ze serieus aan de gang
Ze was serieus, streng, en deskundig. Ik mocht dat wel, tot ze zich net iets teveel met het spel begon te bemoeien.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:23 schreef milk-shake het volgende:
vond het altijd wel lachen als Juf Judith kwam....moesten ze serieus aan de gang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |