Even gegoogled op dat syndroom... check.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:26 schreef octopussy het volgende:
Levi, dat soort periodes heb ik ook. Je lichaamsbeeld en de werkelijkheid kunnen soms zo ver uit elkaar staan. Je hebt natuurlijk ook net je bruiloft gehad, en nu ben je weer 'gewoon' Levi zonder poespas. Misschien speelt dat ook wel een beetje mee.
Ik las gisteren een artikel over het 'imposter syndroom'. En ik heb er last van
Levi, wij hadden nou juist allemaal geconcludeerd dat jij, onafhankelijk van je gewicht, een geweldige uitstraling en een heel knap gezichtje hebt. Tel daar eens bij op de je 10 kilo bent afgevallen en je ziet een prachtige bruidquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:35 schreef Levitation het volgende:
[..]
Even gegoogled op dat syndroom... check.![]()
Vond mezelf trouwens ook best wel spekkig op mijn trouwfoto's.Lijkt wel of ik er niet omheen kan kijken en ik me veel te veel focus op wat niet mooi is aan mij en daardoor niet meer kan zien wat er wel goed is. Zoiets.
Keukenshowrooms bezoekenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:26 schreef Zeeltje het volgende:
stadGa niet voor niets in eindhoven wonen!
Vandaag weer gewogen 76,5kg! Best logisch als je gister 11 uur moet werken van 10 tot 21 uur, met alleen maar 1 tosti op maag om 10 uur.. Wel veel gelopen!
iemand nog iets leuks doen dit weekend?
quote:
me kattebeestje ophalen zodat hij (gizmo) ook mee kan verhuizen, eindelijk! vrder afscheidsfeestje van mijn teamleader, hij gaat 3 maanden op reis. en zondag lekker niks, en dan maandag, alsof gewoon werk niet genoeg is, met het werk naar het concert samen met dre. op kosten van de baasquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:26 schreef Zeeltje het volgende:
stadGa niet voor niets in eindhoven wonen!
Vandaag weer gewogen 76,5kg! Best logisch als je gister 11 uur moet werken van 10 tot 21 uur, met alleen maar 1 tosti op maag om 10 uur.. Wel veel gelopen!
iemand nog iets leuks doen dit weekend?
De horrorquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat moet je met pasen of pinksteren doen.
Dan kom ik maar naar jou toe, want hier is het niet echt gezellig.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
owja, ik ben dik, overal waar ik kom is het gezellig
Verkapte ik-ben-niet-zo-dik-als-jij-postquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:59 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dan kom ik maar naar jou toe, want hier is het niet echt gezellig.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Verkapte ik-ben-niet-zo-dik-als-jij-post
zieliger als mij?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
verkapte-ik-ben-zieliger-als-jou-post
SQ en Levi die het topic weer eens kapen.quote:
2 maanden dus nog kort al mis ik hem nu ook wel weer een beetje. Een beetje een dubbel gevoel.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:10 schreef Rewimo het volgende:
Riann, hoe lang waren jullie bij elkaar? Als je je bevrijd voelt, was het waarschijnlijk een goeie beslissingShop ze!
morgen zuup'nquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zieliger als mij?Da's wel heul zielerig
Probeer op moeilijke momenten watermeloen of komkommer / cherrytomaten te etenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 10:18 schreef Levitation het volgende:
Weer een kilo zwaarder!![]()
![]()
![]()
![]()
Eten is zo lekker....![]()
Gisteren chocola zitten eten... 160 gram.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:15 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Probeer op moeilijke momenten watermeloen of komkommer / cherrytomaten te eten![]()
Of een wortel of zo het geeft natuurlijk niet de voldoening van een kaassoufle of een moorkop maar ja het vult wel en je bent aan het kauwen.
Ik vind ze wel lekker, maar ze combineren bij mij ook prima met chocolade en koekjes.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:20 schreef motorbloempje het volgende:
wortels
komkommer
watermeloen
getverdemme, je weet in een post echt 3 dingen te noemen die ik écht vies vind
En de 'makkelijke' optie? het gewoon niet in huis halen?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Gisteren chocola zitten eten... 160 gram.Het was zo lekker.
![]()
En ik weet heeeeel goed hoe het moet en welke keuzes is hoor te maken... maar mijn hoofd doet gewoon even niet mee.Ik heb alleen maar trek in slechte dingen, veeeeel slechte dingen. Terwijl ik mezelf juist weer tot doel had gesteld een aantal kgs af te vallen voor mijn vakantie in augustus.
Thanks voor het uitrekenen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:38 schreef Liejannuh het volgende:
Kijk eens op de site van Hungry Girl. Die heeft namelijk ook heel veel tips voor lekkere en gezonde snacks waar geen 760 calorieen in zitten.
Ik heb niets uitgerekend!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:17 schreef Levitation het volgende:
[..]
Thanks voor het uitrekenen.Gewoon een ons vet er aangevreten dus.
Vandaar dat ik vanmorgen een kilo zwaarder was.
![]()
![]()
Ik heb net boodschappen gedaan... heb meegenomen: een mango, een ananas, aardbeien, nectarines. Heb nog appeltjes liggen... ik ga straks een overheerlijke fruitsalade maken.![]()
Misschien dat ik dan wel de andere verleidingen kan weerstaan.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:21 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik heb niets uitgerekend!
Maar het zal idd wel in de buurt komen. Octo en ik zaten gister iets te lezen op de site van Hungry Girl over een drankje met 760 calorieen ofzo.
Dit drankje dus.
Hungry Girl bied je de low calories variant van dat drankje.
Weet niet of ze ook een low calories variant heeft voor chocolade trouwens.
Tering!! Wat gooien ze daar wel niet in dan??quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:32 schreef conleche het volgende:
Bij mac donalds op de site staat een milkshake van 1100 cal. Das helemaal makkelijk: ben je in 1 keer klaar. Eten is so overrated.
NOT
linkje naar dat calorie-paradijsquote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:00 schreef conleche het volgende:
Ze doen daar chocola in.
Chocolate Triple Thick® Shake (32 fl oz cup) 888 ml 1160 cal.
tis wel bijna een liter.
Misschien kan je dan beter de vanille nemen dat scheelt 50 cal. Is maar 1110
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:00 schreef conleche het volgende:
Ze doen daar chocola in.
Chocolate Triple Thick® Shake (32 fl oz cup) 888 ml 1160 cal.
tis wel bijna een liter.
Misschien kan je dan beter de vanille nemen dat scheelt 50 cal. Is maar 1110
Tegen wie heb je het nou??quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:26 schreef allsystemshalt het volgende:
Niet teveel focussen op de calorien he![]()
anders wordt het zo'n drama gewoon iedere dag proberren om 1 uurtje te wandelen/fietsen/stofzuigen etc.
Als je nou eens vaker gaat schoonmaken vaql je af en wordt je huis in no time proper![]()
![]()
*Nee niet sarcastisch bedoeld je verbrand echt meer calarien dan je denkt tijdens huishoudelijke taken
ja maar niet vergeten hier te melden hequote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Vakantie, tuin, laptop, drankje... Ik ben gelukkig.. tenminste pfff ... bah ik moet mijn verhaal kwijt maar dat ga ik hier niet doen... op het choco forum? is dat wat veilig
donequote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maar niet vergeten hier te melden he
* Brighteyes wordt toch wel steeds nieuwsgieriger naar dat choco-forum...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Vakantie, tuin, laptop, drankje... Ik ben gelukkig.. tenminste pfff ... bah ik moet mijn verhaal kwijt maar dat ga ik hier niet doen... op het choco forum? is dat wat veilig
leuk huisjequote:Op zondag 25 mei 2008 11:32 schreef gothic-blackie het volgende:
nou hier is ons huisje dan, have fun met het bekijken ervan!
http://www.snirc.nl/huis/huis.html
ik zet er wat leuke dingen tegenover denk ikquote:Op zondag 25 mei 2008 22:41 schreef teigan het volgende:
veel succes littledrummergirl, ik hoop dat het je gaat lukken... Misschien handig om ook wat tussendoelen te stellen, dat maakt het meestal haalbaarder...
als je er van uitgaat dat een pond gewichtsverlies per week ongeveer is wat je maximaal op een gezonde manier kwijt kunt raken, wat er dan ook af kan blijven, dan zit je toch eerder aan de 20 maanden... en dat is echt al best heul snel volgens mij...quote:Op zondag 25 mei 2008 23:49 schreef littledrummergirl het volgende:
ja dat is het dus een beetje, ik heb absoluut geen idee hoe snel zoiets gaatIk weet dat de eerste paar kilo's meestal vrij snel gaan.. maar hoe lang ik over die veertig kilo zal doen? een jaar misschien wel?
[
Half negen is prima hoorquote:Op maandag 26 mei 2008 08:43 schreef Levitation het volgende:
Gisteren na nog geen kwartier hardlopen opgegeven.Mijn onderbenen waren volledig verkrampt, iedere stap deed pijn en ik was bang mezelf te blesseren. Toen gewoon nog maar een stukje gewandeld, ging gelukkig wel. Hopelijk gaat het morgen weer beter, dit was niet leuk.
![]()
Verder gaat het niet zo goed met mijn gewicht... was vanmorgen 90.8kg... bijna 3,5kg aangekomen dus.Blehg... ik moet er écht écht weer hard tegenaan. Ik wilde richting de 80kg, niet de 90.
![]()
Maar, nieuwe week, nieuwe kansen... ik ga er weer voor!![]()
Sportplanning voor deze week:
- maandagavond school, dus niet sporten
- dinsdagavond hardlopen
- woensdagavond zwemmen (SQ, kun jij toevallig rond een uur of 8/ half 9? )
- donderdagavond hardlopen
Vervolgens vrijdag t/m zondag familieweekend ergens in NoordHolland, aan de kust. Zondag gaan we wadlopen, de rest van het programma weet ik nog niet. Denk wel dat ik mijn hardloopschoenen meeneem. Lekker rennen over het strand of door de duinen.
Dus volgende week poetsenquote:Op maandag 26 mei 2008 09:36 schreef Rewimo het volgende:
Littledrummergirl: heel veel succes!
Blij dat ik vandaag op mijn werk zitDe dakkapellen worden deze week geplaatst, 't is één grote stofboel thuis. Ze zouden vandaag het dag open maken maar vanwege de regen doen ze alleen de binnenkant. Kreeg net mailtje dat er allemaal gips aan de binnenkant zat en dat ze nu even pauze namen om het stof te laten zakken
Nee hoor, ik ga gelijk schilderenquote:
Een bootbed!quote:Op maandag 26 mei 2008 09:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga gelijk schilderenWant de kamer is nu toch leeg.
Ideeën jongenskamer met thema zee?
Nee, dat zal inderdaad wel moetenquote:Op maandag 26 mei 2008 09:41 schreef Stormqueen het volgende:
Een bootbed!
Maar stofvrij maken vòòr het schilderwerk is geen overbodige luxe
Klussen is tof!quote:Op maandag 26 mei 2008 09:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, dat zal inderdaad wel moetenIk heb er wel zin in, de klusspullen liggen al maanden te wachten...
Ja erg mooi. De gebouwen, de algemene indruk daarquote:Op zondag 25 mei 2008 21:23 schreef Rewimo het volgende:
Tof huisje, GB!
ymme, welkom terugYork is mooi hè?
en dan kom je niet eens even langsquote:Op maandag 26 mei 2008 10:43 schreef freecell het volgende:
Hoi
Wij zijn weer terug van een weekendje best actief doen. (hele einden door de heuvels fietsen en wandelen enzo, best vermoeiend!)
Zo zijn we onder andere aan het einde van een zéér huevelig fietstocht van een kilometertje of 35 nog eens een keer helemaal de Posbank opgefietst
Maar ik ga even bijlezen
Wij hebben zaterdag de hele dag gefietst, was een graadje of 24 en wij zijn beide mooi verbrandquote:Op maandag 26 mei 2008 10:56 schreef teigan het volgende:
Heb je wel een beetje mooi weer gehad dan nog freecell? Of is de regen bij jullie allemaal 's nachts gevallen?
quote:Op maandag 26 mei 2008 11:19 schreef Zeeltje het volgende:
woensdag huurcontract tekenen en sleutel!!!![]()
Geweldig voor jullie 2tjesquote:Op maandag 26 mei 2008 11:19 schreef Zeeltje het volgende:
quote:Op maandag 26 mei 2008 11:19 schreef Zeeltje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |