Ja...quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:46 schreef ColdFeet het volgende:
Rewimo, een kind lijkt me al zo funest voor je sociale leven, en dan ga je ook nog s op het platteland wonen
hij staat je echt super leuk, en je bent niet vet, je hebt vrouwelijke vormen, be proud of itquote:
al 364 keerquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:21 schreef Rewimo het volgende:
Niks mis mee![]()
Was jij niet gestopt met roken trouwens?
Had ik daar toch iets van meegekregenquote:
Laten we het er maar op houden dat ik vet HEB danquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:21 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
hij staat je echt super leuk, en je bent niet vet, je hebt vrouwelijke vormen, be proud of it
quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:28 schreef Stormqueen het volgende:
Toch stond m'n feestjurk van 2005 beter
[ afbeelding ]
ik ben daar geen 18quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:31 schreef kwakveense het volgende:
ja, als we zo gaan beginnen... ik heb ook nog wel slanke foto's van toen ik 18 wasen moddervette van een paar jaar terug...
ik vind je er mooi uitzien in beide jurken!
aaaaawquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben daar geen 18
Hier wel trouwens
[ afbeelding ]
bij wijze vanquote:
Ik woog in 2003 92 kilo, in 2005 68 kilo en nu 95, dus dat gaat niet helemaal opquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:37 schreef kwakveense het volgende:
[..]
bij wijze vanjij bent gewoon later begonnen met uitdijen dan ik
meer slanke jaren gehad...eigenlijk was ik op mn achttiende ook al vet... ik begon op mn 5e dik te worden
ah! ok... nou ja... dan nog vond ik je jurk mooi staan...quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik woog in 2003 92 kilo, in 2005 68 kilo en nu 95, dus dat gaat niet helemaal op
Helaas niet vast kunnen houden dus
Ik noem dat bij mezelf tegenwoordig "spekkig", klinkt liever.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat ik vet HEB dan
Ik had al zo'n vermoedenquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:10 schreef Levitation het volgende:
SQ, ik ben een beetje duffig vandaag...![]()
Op de fiets naar huis daarstraks snapte ik pas jouw eerste negertjes opmerking.Ik kreeg spontaan een lachaanval op de fiets.
Andere weggebruikers zullen wel vreemd opgekeken hebben.
![]()
Ben gewoon niet zo snel.
Maar ik heb er in mijn eentje nog hartelijk om gelachen terwijl ik over de Bayeuxlaan fietste.quote:
Heb je de foto van de dieetclub-whiteboardmessage nog gezien?quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:44 schreef Levitation het volgende:
Ik hoor zojuist op de achtergrond MoBlo voorbij komen op de un-cut-trouw-video.![]()
Ik hoop ook dat ik nog veel kilo's afval...... en ja, dat is wel nodig.
V. is aan het monteren en ik hoor dus alle gelukswensen voorbij komen... die van MoBlo was iig wel origineel.![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb je de foto van de dieetclub-whiteboardmessage nog gezien?
quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:44 schreef Levitation het volgende:
Ik hoor zojuist op de achtergrond MoBlo voorbij komen op de un-cut-trouw-video.![]()
Ik hoop ook dat ik nog veel kilo's afval...... en ja, dat is wel nodig.
V. is aan het monteren en ik hoor dus alle gelukswensen voorbij komen... die van MoBlo was iig wel origineel.![]()
Ja die waren dus niet van Yoniquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb die foto's nog helemaal niet gezien. Toch M. maar eens vragen.
We zijn sowieso nog druk doende iedereen te benaderen die foto's gemaakt heeft. Zijn er nog best veel.
een beetje?quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:00 schreef conleche het volgende:
SQ: ja, je bent een beetje te zwaar, maar je hebt een heel mooi hoofd! En op die foto uit 2005 ben je echt prachtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |