quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:51 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Voor mij is er maar 1 winnaar, al is het alleen al voor zijn moed en taaiheid, en dat hij al die aanvallen doorstaan heeft: Held Huub![]()
![]()
Wat voor terror heeft Jaap tegen Brian gebruikt dan? Ik kan me daar helemaal niets van herinneren, weet je nog een voorbeeld?quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:59 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Geen keuzes? Hij koos eerst tegen Brian (met de terror die hij ook tegen natasia en amanda inzette), vervolgens tegen Huub (met het kiezen voor Nadia/Dennis), vervolgens weer voor Huub en tegen Dennis en uiteindelijk weer in het voordeel van Brian met de puntendeling in zijn eigen belang. Dus als er een is die keuzes heeft gemaakt, dan is het Jaap wel
En op de regie afschuiven heeft hij slechts met het ei van Juf judith gedaan en wellicht dat moment tegen Lieke/Huub maar dat was ook terecht, aangezien hij daar niet zelf mee gekomen was.
nou en..............HUUB 0909-1303quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:01 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Opgezet heeft bedoel je, Huub was degene die aanviel in 80/85% van alle gevallen.
Koning Jaap Eénoogquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:47 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
"In het land der blinden is éénoog koning"
Jaap scheet echt dunne stront,van die RIOOLRAT,en dat was jammer.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:59 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Geen keuzes? Hij koos eerst tegen Brian (met de terror die hij ook tegen natasia en amanda inzette), vervolgens tegen Huub (met het kiezen voor Nadia/Dennis), vervolgens weer voor Huub en tegen Dennis en uiteindelijk weer in het voordeel van Brian met de puntendeling in zijn eigen belang. Dus als er een is die keuzes heeft gemaakt, dan is het Jaap wel
En op de regie afschuiven heeft hij slechts met het ei van Juf judith gedaan en wellicht dat moment tegen Lieke/Huub maar dat was ook terecht, aangezien hij daar niet zelf mee gekomen was.
Hij koos voor Huub en wilde Brian eruithebben, dat was genoeg. En Terror tegen Brian, nee niet echt maar Terror tegen Natasia en Amanda was ook tegen Brian. Dat hij niets noemenswaardigs tegen Brian deed kwam omdat ze toch nog wel iets van een kammeraardschap voelden, net als hij die met Huub dacht te voelen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:01 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat voor terror heeft Jaap tegen Brian gebruikt dan? Ik kan me daar helemaal niets van herinneren, weet je nog een voorbeeld?
als die idd Rat een keer goed had aangepakt was ik voor Jaap geweest....................maar nee die bleef met dellie altijd buiten schot.......die hebben gewoon vakantie gehadquote:Op donderdag 22 mei 2008 17:04 schreef Jewscky het volgende:
[..]
Jaap scheet echt dunne stront,van die RIOOLRAT,en dat was jammer.
Kameraadschap?quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:05 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Hij koos voor Huub en wilde Brian eruithebben, dat was genoeg. En Terror tegen Brian, nee niet echt maar Terror tegen Natasia en Amanda was ook tegen Brian. Dat hij niets noemenswaardigs tegen Brian deed kwam omdat ze toch nog wel iets van een kammeraardschap voelden, net als hij die met Huub dacht te voelen.
Haha, goed bezig!quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:01 schreef milk-shake het volgende:
Zo heb op mijn Hyves en msn iedereen opgeroepen om 0909-1303 HUUB ff te bellen....en zelf al 14 x gebeld.........................laat het aub werken!!!!!!!!!!!!!!
Jaap heeft met iedereen lopen heulen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:05 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Hij koos voor Huub en wilde Brian eruithebben, dat was genoeg. En Terror tegen Brian, nee niet echt maar Terror tegen Natasia en Amanda was ook tegen Brian. Dat hij niets noemenswaardigs tegen Brian deed kwam omdat ze toch nog wel iets van een kammeraardschap voelden, net als hij die met Huub dacht te voelen.
Jaap is alleen maar bezig geweest met overlevenquote:Op donderdag 22 mei 2008 17:01 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat voor terror heeft Jaap tegen Brian gebruikt dan? Ik kan me daar helemaal niets van herinneren, weet je nog een voorbeeld?
LMAO. Hij schijt in zijn broek voor Brian, net als het hokje en de rest van die corrupte bende.quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:05 schreef VirtualPOM het volgende:
En zo is het en daarom maar een winnaar voor mij Huubquote:Op donderdag 22 mei 2008 17:09 schreef marky het volgende:
[..]
Jaap heeft met iedereen lopen heulen.
Hij is een van de slapste spelers van de kooi eenmaal gered door Brian en een keer door Huub.
Het is continu alle ballen op Huub geweest en nooit op de andere.
Misschien verstandig om een berg linkjes van de slechte filmpjes van Brian alvast te sturen naar de redaktie want John gaat vanavond natuurlijk triomfantelijk tegenover meneer Atsma zitten met het verhaal dat de winnaar (Brian) niet de pestkop was en dat hij nu gewonnen heeft.quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:02 schreef Dementor het volgende:
Van NL:
John de Mol in Nova vanavond
Geplaatst op 22-05 om 15:50
Schreeuwen, vechten, kotsen en bedreigen. Alle laagste menselijke instincten waren er ongeneerd te zien. En was het allemaal spontaan? Inmiddels is wel duidelijk dat de deelnemers aan de Gouden Kooi halve acteurs zijn. De ruzies vonden vooral plaats om de kijkcijfers.Vanavond beleeft het omstreden tv-programma de finale. De prijs voor de winnaar kan oplopen tot meer dan 1 miljoen euro.In NOVA vanavond een gesprek met producent John de Mol en met fervent criticus Joop Atsma (CDA).
CDA vs John de Mol dat word lachen.
Dus geen terror tegen Brianquote:Op donderdag 22 mei 2008 17:05 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Nou, lachen, die 2 samen bezitten net zoveel humor als Brian............verwaarloosbaar dus....quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:02 schreef Dementor het volgende:
Van NL:
John de Mol in Nova vanavond
Geplaatst op 22-05 om 15:50
CDA vs John de Mol dat word lachen.
Me like!quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:10 schreef Dementor het volgende:
Blijf smsjes sturen voor Huub 5656 en Jaap 5656.
Stuur er zoveel dat ze er niet omheen kunnen!
Dan ga je maar een paar dagen op de fiets naar je werk ipv met de auto!
Laat dat dure toetje maar eens staan, koop een paar flessen drank minder!
Alles voor die twee.
B en A mogen van mij een eigen show krijgen als ze verliezen, 20 camera's in een klein appartementje in Almere en een weekbudget van 50 euro.
Ik hoop de Party!quote:
Jaap ...beschaafd ...mag ik ff lachenquote:Op donderdag 22 mei 2008 17:13 schreef Borga het volgende:
En buiten al dat gelul om, Jaap is het beschaafdst. Held Huub is bijna, (Ok 10 bijna'tjes) net zo erg als Bwian.
Vooral als ie zich weer eens te goed doet aan spare ribs.quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:13 schreef Borga het volgende:
En buiten al dat gelul om, Jaap is het beschaafdst. Held Huub is bijna, (Ok 10 bijna'tjes) net zo erg als Bwian.
Lekker beschaafd dat boeren en scheten laten.En die wijven voor hoeren uitschelden en maar tieten grijpen.Had een gewone kerel eens moeten doen inplaats van de zogenaamde grapjas Jaap.quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:16 schreef milk-shake het volgende:
[..]
Jaap ...beschaafd ...mag ik ff lachen
quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:18 schreef JEEtjuuh het volgende:
hebben jullie ook geen geluid van dat liplezen wordt ik zo moe.
ow ...als jij dit kan ...vertel wat hun reactie op de party wasquote:Op donderdag 22 mei 2008 17:18 schreef JEEtjuuh het volgende:
hebben jullie ook geen geluid van dat liplezen wordt ik zo moe.
Het beschaafdst. Dat is iets anders.quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:16 schreef milk-shake het volgende:
[..]
Jaap ...beschaafd ...mag ik ff lachen
Neuh, dan gaatie weer zeggen dat als je met een camera door Amsterdam gaat lopen dat dat schering en inslag isquote:Op donderdag 22 mei 2008 17:11 schreef marky het volgende:
[..]
Misschien verstandig om een berg linkjes van de slechte filmpjes van Brian alvast te sturen naar de redaktie want John gaat vanavond natuurlijk triomfantelijk tegenover meneer Atsma zitten met het verhaal dat de winnaar (Brian) niet de pestkop was en dat hij nu gewonnen heeft.
En dat we toch ook massaal kijken naar zielige kinderen in Afghanistan.quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:21 schreef Charmian het volgende:
Neuh, dan gaatie weer zeggen dat als je met een camera door Amsterdam gaat lopen dat dat schering en inslag is
Vergeleken bij zijn medebewoners is Koning Jaap Terror Eénoog het beschaafdst. Als iemand dat niet in ziet dan is het waarschijnlijk een Held Huub stemmer of ,iets erger, een Bwian stemmer. Niveau zoekt nivoquote:Op donderdag 22 mei 2008 17:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Lekker beschaafd dat boeren en scheten laten.En die wijven voor hoeren uitschelden en maar tieten grijpen.Had een gewone kerel eens moeten doen inplaats van de zogenaamde grapjas Jaap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |