Daar gaat mijn 2e smsje voor Jaap!quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:39 schreef VirtualPOM het volgende:
Jaap:
-Lost alles op met humor, in ieder geval niet met agressie.
-Houdt vaak een act op in plaats van echt slecht of verknipt te zijn.
-Is slim (bijna zijn master binnen) maar kijkt niet op minder slimme mensen neer.
-Geeft 500.000 aan goede doelen.
-Kan het beste relativeren van alle bewoners.
-Heeft geen doorgeslagen fantieke aanhangers (zogenaamde 'fans') zoals Huub en Brian die anderen
bedreigen of voor een dreigende sfeer zorgen.
Dus: Jaap for miljonair
Jaap the Puppetmasterquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:39 schreef VirtualPOM het volgende:
Jaap:
-Is slim (bijna zijn master binnen) maar kijkt niet op minder slimme mensen neer.
-Heeft geen doorgeslagen fantieke aanhangers (zogenaamde 'fans') zoals Huub en Brian die anderen
Of alleen een paal. 'Doe maar hangen'.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:39 schreef avonne het volgende:
Eigenlijk zou Amanda dan op een barkruk moeten zitten, he
Ze loopt op batterijen, dat doet Brian dus ...het zijn rechargeables.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:38 schreef avonne het volgende:
Amanda heeft een electriciteitssnoer in haar reet
Ja, inderdaad, met een rok met een split tot aan haar oksel en dan een beetje geil kijken, en nep-Manolo Blanicks aan haar biggepootjes.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:39 schreef avonne het volgende:
[..]
ah, joh, kabouterstoel, calimero, onderdeurtje
"ik koop zelf wel een stoel van mijn miljoen"
Eigenlijk zou Amanda dan op een barkruk moeten zitten, he
ja een maatpak, maar dat maakt het nog geen mooi pak,quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Bedoel je dat bruine pak? Dat is een goed in elkaar gezet pak hoor, ik vermoed ook nog eens op maat gemaakt
De Jaap die geen keuzes durfde te makenquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:39 schreef VirtualPOM het volgende:
Jaap:
Dat vind ik ook, laf all the way.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:48 schreef blomst het volgende:
[..]
De Jaap die geen keuzes durfde te maken
De Jaap die zijn slechte daden op de regie afschuift.
Nee geen Jaap als miljonair voor mij.
0909 1303 nog maar eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.]
Het komt gevaarlijk snel dichterbij.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:37 schreef Smash-it het volgende:
Nog minder dan 4 uur!
quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:52 schreef Susi het volgende:
Ik wens jullie zo graag een fijne avond !Jij ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.]
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Geen keuzes? Hij koos eerst tegen Brian (met de terror die hij ook tegen natasia en amanda inzette), vervolgens tegen Huub (met het kiezen voor Nadia/Dennis), vervolgens weer voor Huub en tegen Dennis en uiteindelijk weer in het voordeel van Brian met de puntendeling in zijn eigen belang. Dus als er een is die keuzes heeft gemaakt, dan is het Jaap welquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:48 schreef blomst het volgende:
[..]
De Jaap die geen keuzes durfde te maken
De Jaap die zijn slechte daden op de regie afschuift.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |