Dat gaat over de schoonmoeder van Huubquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
De titel van het liedje klinkt net zo smerig als die zwarte heks.
Nou, de twee leuksten dus niet. Alhoewel, Nicolaas dus welquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:08 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Lieke niet. Nena volgens mij ook niet. De rest wel, dacht ik.
Vergeet de strafschoppen niet.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:27 schreef Gert het volgende:
Het wordt wel heel veel ergeren ja. Sowieso kan ik echt niet meer normaal naar Brian en Amanda kijken. Merkte ik gisteren toen ik even bij Jensen binnenviel, en Amanda met haar hand in Huub's gezicht een blabla-beweging zag maken, terwijl ze dat ook riep. "BLABLABLABLABLA".
Dat was ook bijna een laptop door de TV-momentje. Het is dat daarna nog de verlenging van het voetballen kwam.
Die stoel he,zelfs op de laatste dag moet hij nog voor lul zitten.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vergeet de strafschoppen niet.![]()
Ik zit nu al met kromme tenen, heb zo'n hekel aan het koningskoppel dat wil je niet weten. Ik zie ze al zitten vanavond op hun troon, Amanda met haar tiara, Brian in een pauperpak.
En dan Huub.... in zijn kleine stoeltje maar hopelijk met een lach van oor tot oor.
HALLO MET HUUB.![]()
![]()
ja, dusquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:33 schreef mootie het volgende:
Ik probeer nu even aan introspectie te doen: Zou ik lachen als Huubfans de spandoeken van Brian hadden overgeschilderd?
Sttttttttt ik had hem van Brian stiekum meegejat en in de kliko gegooid.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:33 schreef mootie het volgende:
Ik probeer nu even aan introspectie te doen: Zou ik lachen als Huubfans de spandoeken van Brian hadden overgeschilderd?
Het is gewoon vernederen wat ze doen met Huub. Hoezo moet hij op een klein stoeltje? Woest maakt het mequote:Op donderdag 22 mei 2008 16:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zit nu al met kromme tenen, heb zo'n hekel aan het koningskoppel dat wil je niet weten. Ik zie ze al zitten vanavond op hun troon, Amanda met haar tiara, Brian in een pauperpak.
En dan Huub.... in zijn kleine stoeltje maar hopelijk met een lach van oor tot oor.
HALLO MET HUUB.![]()
![]()
Hieruit begrijp ik dat niemand dus geluid heeftquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:32 schreef Smash-it het volgende:
B in bad, A met haar benen alleen (zit op het randje), H zit op bed. Ze lijken een leuk gesprek te hebben.
Allemaal beestjes..quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:36 schreef Py het volgende:
http://www.risingflowradio.nl/webplayer.php![]()
Belster gaat na DGK haar werk weer oppakken, familie weer bezoeken
Er zitten er 2 echt voor lul maar dat weten ze zelf niet. In de spiegel zien ze alleen hun eigen gore harses en nog begrijpen ze het niet.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:34 schreef rooie3 het volgende:
Die stoel he,zelfs op de laatste dag moet hij nog voor lul zitten.
dat is ook weer zoquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
ja constant soundlocks, maar goed dit is op zich ook wel leuk.
Alles beter dan het zwembad.
ah, joh, kabouterstoel, calimero, onderdeurtjequote:Op donderdag 22 mei 2008 16:36 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Het is gewoon vernederen wat ze doen met Huub. Hoezo moet hij op een klein stoeltje? Woest maakt het me![]()
Ik denk dat er hier meerdere mensen volgende week een gloednieuwe flatscreen in huis hebben (wat op zích natuurlijk niet verkeerd is)
Ik zeg: Out with a bang!quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:38 schreef avonne het volgende:
Amanda heeft een electriciteitssnoer in haar reet
Bedoel je dat bruine pak? Dat is een goed in elkaar gezet pak hoor, ik vermoed ook nog eens op maat gemaaktquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
HALLO MET HUUB.![]()
![]()
Daar zakt ze overheen. Waarom denk je dat ze alle Amsterdammertjes uit het Amsterdamse straatbeeld gaan halen?quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:39 schreef avonne het volgende:
Eigenlijk zou Amanda dan op een barkruk moeten zitten, he
Daar gaat mijn 2e smsje voor Jaap!quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:39 schreef VirtualPOM het volgende:
Jaap:
-Lost alles op met humor, in ieder geval niet met agressie.
-Houdt vaak een act op in plaats van echt slecht of verknipt te zijn.
-Is slim (bijna zijn master binnen) maar kijkt niet op minder slimme mensen neer.
-Geeft 500.000 aan goede doelen.
-Kan het beste relativeren van alle bewoners.
-Heeft geen doorgeslagen fantieke aanhangers (zogenaamde 'fans') zoals Huub en Brian die anderen
bedreigen of voor een dreigende sfeer zorgen.
Dus: Jaap for miljonair
Jaap the Puppetmasterquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:39 schreef VirtualPOM het volgende:
Jaap:
-Is slim (bijna zijn master binnen) maar kijkt niet op minder slimme mensen neer.
-Heeft geen doorgeslagen fantieke aanhangers (zogenaamde 'fans') zoals Huub en Brian die anderen
Of alleen een paal. 'Doe maar hangen'.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:39 schreef avonne het volgende:
Ze loopt op batterijen, dat doet Brian dus ...het zijn rechargeables.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:38 schreef avonne het volgende:
Amanda heeft een electriciteitssnoer in haar reet
Ja, inderdaad, met een rok met een split tot aan haar oksel en dan een beetje geil kijken, en nep-Manolo Blanicks aan haar biggepootjes.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:39 schreef avonne het volgende:
[..]
ah, joh, kabouterstoel, calimero, onderdeurtje
"ik koop zelf wel een stoel van mijn miljoen"
ja een maatpak, maar dat maakt het nog geen mooi pak,quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Bedoel je dat bruine pak? Dat is een goed in elkaar gezet pak hoor, ik vermoed ook nog eens op maat gemaakt
De Jaap die geen keuzes durfde te makenquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:39 schreef VirtualPOM het volgende:
Jaap:
Dat vind ik ook, laf all the way.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:48 schreef blomst het volgende:
[..]
De Jaap die geen keuzes durfde te maken
De Jaap die zijn slechte daden op de regie afschuift.
Nee geen Jaap als miljonair voor mij.
0909 1303 nog maar eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.]
Het komt gevaarlijk snel dichterbij.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:37 schreef Smash-it het volgende:
Nog minder dan 4 uur!
quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:52 schreef Susi het volgende:
Ik wens jullie zo graag een fijne avond !Jij ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.]
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Geen keuzes? Hij koos eerst tegen Brian (met de terror die hij ook tegen natasia en amanda inzette), vervolgens tegen Huub (met het kiezen voor Nadia/Dennis), vervolgens weer voor Huub en tegen Dennis en uiteindelijk weer in het voordeel van Brian met de puntendeling in zijn eigen belang. Dus als er een is die keuzes heeft gemaakt, dan is het Jaap welquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:48 schreef blomst het volgende:
[..]
De Jaap die geen keuzes durfde te maken
De Jaap die zijn slechte daden op de regie afschuift.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |