Wat had je precies gevraagd?quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Yesssssssssssssssssssssssssss
Mijn vraag werd gesteld om zichzelf te promoten
Deden ze wel heel goed, door mijn naam er niet bij te noemen.
Het is in elk geval wel de bedoeling geweest, te oordelen naar het 100% lieve filmpje van Brian en het 100% negatieve filmpje van Huub (en ook Jaap en Amanda stonden er een stuk minder positief op dan Brian).quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:49 schreef Copycat het volgende:
Mooi!
Te laat voor het vorige topic, dus maar hier als tvp:
Maar denken jullie dat er mensen zijn die hun stemwijze laten leiden door die chat op de Telegraaf?
Tuurlijk niet, iedereen heeft zij keus al gemaakt. Nanninga zat daar alleen om de Televaag en JdM te promoten, Huub zwart te maken en Brian te verheerlijken.quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:49 schreef Copycat het volgende:
Mooi!
Te laat voor het vorige topic, dus maar hier als tvp:
Maar denken jullie dat er mensen zijn die hun stemwijze laten leiden door die chat op de Telegraaf?
tuurlijk wel, ik heb door de chat, en vooral door Brian die er weer positiever uit moet komen nog eens Huub aan de telefoon gehadquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, iedereen heeft zij keus al gemaakt. Nanninga zat daar alleen om de Televaag en JdM te promoten.
Hoi met Huub, Hoi met Huub, hoi met Huub.![]()
Varen bedankt.![]()
ja constant soundlocks, maar goed dit is op zich ook wel leuk.quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:54 schreef noekje het volgende:
Wordt er eigenlijk de hele tijd al gelockt?
Ja, een allerlaatste promo voor Brianquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, iedereen heeft zij keus al gemaakt. Nanninga zat daar alleen om de Televaag en JdM te promoten, Huub zwart te maken en Brian te verheerlijken.
Hoi met Huub, Hoi met Huub, hoi met Huub.![]()
Varen bedankt.![]()
Jaap is de ultieme PR machine in dat huisquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:55 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik vond Jaap wel sterk in het interview. Zekker met het goede doel erbij en het feit dat hij nogmaals de nadruk legde op zijn niet-agressieve aanpak.
Huubquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:53 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik heb Brian en huub niet gezien helaas...
Ja, doet die goed.quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jaap is de ultieme PR machine in dat huis
Zijn boodschap is helder en duidelijk en hij maakt anderen niet zwart.
Yep, is het geen SL dan is het wel een soundlock.quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:54 schreef noekje het volgende:
Wordt er eigenlijk de hele tijd al gelockt?
Jaarfilmpjes.quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:57 schreef Copycat het volgende:
Ik heb de filmpjes van Huub en Amanda gemist. Wat lieten ze van hen zien?
Is er eigenlijk publiek bij? Dat zal toch wel?quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, is het geen SL dan is het wel een soundlock.![]()
Ze zitten al op stoelen, is die uitzending wel live?
[ afbeelding ]
Eerder zagen we dat het een videospel was.quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:58 schreef VirtualPOM het volgende:
Jaap en Huub kijken heel ingespannen in de slaapkamer, waarschijnlijk naar een monitor?
Het leek net wel of Huub aan het gamen was.quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:58 schreef VirtualPOM het volgende:
Jaap en Huub kijken heel ingespannen in de slaapkamer, waarschijnlijk naar een monitor?
Jaap is zo pichiri als de neten, de helft van het gewonnen geld naar een goed doel, my ass.quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:55 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik vond Jaap wel sterk in het interview. Zekker met het goede doel erbij en het feit dat hij nogmaals de nadruk legde op zijn niet-agressieve aanpak.
Ze zijn aan het gamen..quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:58 schreef VirtualPOM het volgende:
Huub is het misselijke irritante mannetje, Amanda houdt heel veel van Brian en gaat samen met hem een wereldreis maken. Interview van H en A in een notendop.quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:57 schreef Copycat het volgende:
Ik heb de filmpjes van Huub en Amanda gemist. Wat lieten ze van hen zien?
waarom niet? als hij dat direct door Talpa laat afstaan scheelt dat weer in de belasting.quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap is zo pichiri als de neten, de helft van het gewonnen geld naar een goed doel, my ass.
Telegraaf/Nanninga/JdM is een pot nat, ik vond het walgelijk hoe Huub weer neergezet werd.quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:55 schreef neehe het volgende:
Jezus van Huub zag je bijna alleen maar negative dingen, en van Brian alleen maar positive slijm acties.
Net als in de tv uitzendingen. BAH-BAH-BAH.
Of ze wilden vragen wat voor topic er op kingjaap.nl moest komen om DGK af te sluiten en of ze hem wilden vragen om zichzelf nog één keer te willen promoten.quote:
Hoe schat je de kansen in van Jaap?quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Of ze wilden vragen wat voor topic er op kingjaap.nl moest komen om DGK af te sluiten en of ze hem wilden vragen om zichzelf nog één keer te willen promoten.
Hoi met Huub.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |