Lekker beschaafd dat boeren en scheten laten.En die wijven voor hoeren uitschelden en maar tieten grijpen.Had een gewone kerel eens moeten doen inplaats van de zogenaamde grapjas Jaap.quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:16 schreef milk-shake het volgende:
[..]
Jaap ...beschaafd ...mag ik ff lachen
quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:18 schreef JEEtjuuh het volgende:
hebben jullie ook geen geluid van dat liplezen wordt ik zo moe.
ow ...als jij dit kan ...vertel wat hun reactie op de party wasquote:Op donderdag 22 mei 2008 17:18 schreef JEEtjuuh het volgende:
hebben jullie ook geen geluid van dat liplezen wordt ik zo moe.
Het beschaafdst. Dat is iets anders.quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:16 schreef milk-shake het volgende:
[..]
Jaap ...beschaafd ...mag ik ff lachen
Neuh, dan gaatie weer zeggen dat als je met een camera door Amsterdam gaat lopen dat dat schering en inslag isquote:Op donderdag 22 mei 2008 17:11 schreef marky het volgende:
[..]
Misschien verstandig om een berg linkjes van de slechte filmpjes van Brian alvast te sturen naar de redaktie want John gaat vanavond natuurlijk triomfantelijk tegenover meneer Atsma zitten met het verhaal dat de winnaar (Brian) niet de pestkop was en dat hij nu gewonnen heeft.
En dat we toch ook massaal kijken naar zielige kinderen in Afghanistan.quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:21 schreef Charmian het volgende:
Neuh, dan gaatie weer zeggen dat als je met een camera door Amsterdam gaat lopen dat dat schering en inslag is
Vergeleken bij zijn medebewoners is Koning Jaap Terror Eénoog het beschaafdst. Als iemand dat niet in ziet dan is het waarschijnlijk een Held Huub stemmer of ,iets erger, een Bwian stemmer. Niveau zoekt nivoquote:Op donderdag 22 mei 2008 17:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Lekker beschaafd dat boeren en scheten laten.En die wijven voor hoeren uitschelden en maar tieten grijpen.Had een gewone kerel eens moeten doen inplaats van de zogenaamde grapjas Jaap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |