iddquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wie hondelul had gezegd tegen een scheids...
Piet Romein toch?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Tja, je kan er lachwekkend over doen. Maar je ziet toch duidelijk dat ie het talent wel heeft. En het is geen toeval dat zowel Lee, Slory, De Guzman, Hofs en Bruins er op de flanken er weinig van bakten een lange periode. Ik denk dat Lee zeker wel een volwaardig selectielid kan worden, wanneer het voetbal enzo beter is. Daarmee bedoel ik: veel meer aan aanvallen toe komen en veel minder onder druk staan. We zullen het zien volgend seizoen.quote:
Wat is daar mis mee, betaal je toch bij iedere club wel ongeveer?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:07 schreef jorienvdherik het volgende:
70 euro voor het nieuwe Feyenoord shirt
Vroeger was een shirt 100 gulden ? of toch ook al 120 ?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:09 schreef Blawh het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee, betaal je toch bij iedere club wel ongeveer?
Is al jaren zo ja. Dat Europese shirt is wel veel duurder, dacht ik? En zijn ze al te koop dan?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:09 schreef Blawh het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee, betaal je toch bij iedere club wel ongeveer?
110 volgens mij.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Vroeger was een shirt 100 gulden ? of toch ook al 120 ?
Nee, sinds vandaag voor inschrijving op feyenoord.nlquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:12 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Is al jaren zo ja. Dat Europese shirt is wel veel duurder, dacht ik? En zijn ze al te koop dan?
Inflatie is je vreemd of ga je over 40 jaar nog steeds roepen dat het allemaal zo duur is sinds de euro?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Vroeger was een shirt 100 gulden ? of toch ook al 120 ?
net of jou loon er zo op aangepast is ?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Inflatie is je vreemd of ga je over 40 jaar nog steeds roepen dat het allemaal zo duur is sinds de euro?
In vergelijking met 10 jaar geleden zeker ja. Net als bij iedereen trouwens.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
net of jou loon er zo op aangepast is ?
Fijn, nu weer over Feyenoord ?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
In vergelijking met 10 jaar geleden zeker ja. Net als bij iedereen trouwens.
Dat hi-ha geneuzel? Had niet door dat het over een Feijenoorder ging.. Heb het antwoord trouwens ook niet gehoord (niet dat ik hem wist hoorquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
In de guldentijd had ik inderdaad geen 5000 piek per maand gebeurd neequote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
net of jou loon er zo op aangepast is ?
Jep, vanaf het moment dat ie 18 is. 8 Juli uit mn hoofd.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:29 schreef dvdfreak het volgende:
Hoe zit het nu met Kermit Erasmus?kan volgens jaar gewoon spelen
van dit jaar mag ik hopenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Jep, vanaf het moment dat ie 18 is. 8 Juli uit mn hoofd.
En welke lambal heeft dat bepaald? C.q. mag ik een bron!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 09:55 schreef jorienvdherik het volgende:
voortaan maar 1200 mee naar ajax uit en psv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |