Mooi, is toch weer 4.5 pint meer in de pub.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Zojuist vond ik ook een brief van Feyenoord op de mat.
Als gouden seizoenskaarthouder zonder de jubileum-activiteiten krijg je ¤ 20,- korting op het totaalbedrag voor de kaarten van het jubileumtoernooi.
Toch netjes.
Ook 4,5 minder in de Kuip.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Mooi, is toch weer 4.5 pint meer in de pub.
Van Marwijk derde.quote:Gertjan Verbeek genomineerd als trainer van het jaar
vrijdag 23-05-2008
- Tijdens het nationale trainerscongres op zaterdag 24 mei wordt de Ernst Happel Award uitgereikt voor de beste trainer van het profseizoen. Genomineerden zijn Gertjan Verbeek, Stanley Menzo, Ernie Brandts en Fred Rutten.
Verbeek kan zich bij een nederlaag troosten met de winst in Sportweeks ‘trainer van het jaar’-klassement. In zijn afscheidsjaar en ondanks het verlies van steunpilaren als Afonso Alves en Lasse Nilsson leidde Verbeek SC Heerenveen voor de vierde keer op rij naar Europees voetbal. Met een gemiddeld cijfer van 6,52 is de aankomend Feyenoord-coach de meerdere van Fred Rutten (6,24) en Bert van Marwijk (6,15).
Sportweek - Trainer van het jaar:
1. Gertjan Verbeek (SC Heerenveen) 6,52
2. Fred Rutten (FC Twente) 6,24
3. Bert van Marwijk (Feyenoord) 6,15
4. André Wetzel (VVV-Venlo) 6,12
5. Mario Been (NEC) 6,06
6. Ernie Brandts (NAC Breda) 6,03
7. Adrie Koster (neuzen) 6,00
8. Ron Jans (FC Groningen) 5,93
9. Raymond Atteveld (Roda JC) 5,91
10. Jan de Jonge (De Graafschap) 5,82
11.Aad de Mos (Vitesse) 5,82
12. Foeke Booy (Sparta) 5,68
13. Andries Jonker (Willem II) 5,67
14. Wim van Hanegem (FC Utrecht) 5,66
15. Louis van Gaal (AZ) 5,56
16. Ton Lokhoff (Excelsior) 5,53
Alleen coaches die in minimaal achttien duels een beoordeling hebben gekregen, zijn opgenomen in het klassement.
Leuke tributequote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:18 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
http://www.frfc1908.nl/
Nieuwe tribute voor J.P. van Gastel.
Zonder Falcao dus.quote:Argie press did not say anything about that, and here in Argentina, there are not a newspaper called ``Gaceta de Deportes``, that`s bullshit. Falcao is an excellent player for Feyenoord, too much for us in my opinion.
So, I`m looking forward his arrival to Rotterdam.
Come on Peter! make me happy!
Inderdaad, zit wanhopig elke dag website's af te struinen voor geruchten.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:18 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Zonder Falcao dus.Bah, wat zijn Feyenoord(transfernieuws)-loze dagen saai.
Klopt, die heb ik ook ontvangen,quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Zojuist vond ik ook een brief van Feyenoord op de mat.
Als gouden seizoenskaarthouder zonder de jubileum-activiteiten krijg je ¤ 20,- korting op het totaalbedrag voor de kaarten van het jubileumtoernooi.
Toch netjes.
straks effe kijken, hoop dat die vrije trap tegen Vitesse erop staat die was zo bizar. Was volgens mij in 1999, Vitesse was denk ik ongeveer in de 82e minuut op voorsprong gekomen en een paar minuten later pegelt JP hem binnen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:18 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
http://www.frfc1908.nl/
Nieuwe tribute voor J.P. van Gastel.
Ik zat toen als klein jochie op de eretribune, uitbundig juichen uiteraard.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:37 schreef Luni het volgende:
[..]
straks effe kijken, hoop dat die vrije trap tegen Vitesse erop staat die was zo bizar. Was volgens mij in 1999, Vitesse was denk ik ongeveer in de 82e minuut op voorsprong gekomen en een paar minuten later pegelt JP hem binnen.
Was aan de overkant van ons, hij scoort en sprint naar het uitvak, was zo'n mooi moment
toen vitesse nog eens wat wonquote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:39 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik zat toen als klein jochie op de eretribune, uitbundig juichen uiteraard.
Vonden die Arnhemse bobo's niet zo grappig, kreeg m'n pa ruzie met die lui.![]()
Geweldig was dat inderdaad, een sprint dat 'ie trok naar de overkant!
Toen was die fabriekshal net nieuw dacht ik, elke week uitverkocht.quote:
ja, toen met Bahia wonnen we daar.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:52 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Toen was die fabriekshal net nieuw dacht ik, elke week uitverkocht.
Volgens mij hebben we daar 5 jaar op rij niet gewonnen ofzo
Ik had net voor die wedstrijd een weddenschap afgesloten met 2 vrienden van me. Die ene zei: Feyenoord verliest zeker, die andere zei dat ze zeker zouden winnen, ik zeg nee joh het wordt gelijk. Een paar minuutjes voor tijd schiet ie die vrije trap erinquote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:37 schreef Luni het volgende:
[..]
straks effe kijken, hoop dat die vrije trap tegen Vitesse erop staat die was zo bizar. Was volgens mij in 1999, Vitesse was denk ik ongeveer in de 82e minuut op voorsprong gekomen en een paar minuten later pegelt JP hem binnen.
Was aan de overkant van ons, hij scoort en sprint naar het uitvak, was zo'n mooi moment
wederom een prachtige tribute, en........... de vrije trap tegen Vitesse zit er (uiteraard) in!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:37 schreef Luni het volgende:
[..]
Welke?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:23 schreef TJDoornbos het volgende:
hij was bij playlikeachampion en ondanks dat hij 2 zekerheidjes niet wist (echte feyenoorders weten ze) heeftie het goed gedaan!
Wie hondelul had gezegd tegen een scheids...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:42 schreef Keltie het volgende:
[..]
Welke?
Had zelf alleen Metgod als eerste Nederlander bij Real Madrid.. De andere niet gezien denk ik?
Nou, die wist ik niet. Die van Metgod wel.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wie hondelul had gezegd tegen een scheids...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |