vast nietquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:16 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ik heb het een en ander gemist, geloof ik. Is dat Falcao gerucht serieus? Zou een mooie aankoop zijn.
Ik dacht nog wel dat ze in mijn gouden scc zaten...quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:57 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Oefenwedstrijd: Feyenoord - Borussia Dortmund
Datum: 01-08-2008
Tijd: 20.45u
Stadion: De Kuip, Rotterdam
Prijzen: ¤ 30,- t/m ¤ 50,-
Zie ik dat nou goed? ¤30 euro?!
Zijn ze helemaal debiel geworden ofzo?
quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:19 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Bsv Limburgia kent een tussenstand van 0-9. De doelpunten werden gemaakt door Theo Lucius (2x), André Bahia, Michael Mols, Kevin Wattamaleo, Nick Hofs (2x), Tininho (2x). Inmiddels is de tweede helft begonnen.
Dan is het mijn fout, ik dacht 30 euro per wedstrijd.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:09 schreef MarkNMGN het volgende:
Voor ¤30 krijg je 2 mooie wedstrijden te zien, vind de prijs eigenlijk wel meevallen.
Ik ben dan op vakantie.
quote:
Toch wel een leuke wedstrijdquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:57 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Oefenwedstrijd: Feyenoord - Borussia Dortmund
Datum: 01-08-2008
Tijd: 20.45u
Stadion: De Kuip, Rotterdam
Prijzen: ¤ 30,- t/m ¤ 50,-
Zie ik dat nou goed? ¤30 euro?!
Zijn ze helemaal debiel geworden ofzo?
Das wel zo, maar die andere wedstrijd boeit me eigenlijk niet zo.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:09 schreef MarkNMGN het volgende:
Voor ¤30 krijg je 2 mooie wedstrijden te zien, vind de prijs eigenlijk wel meevallen.
ze zitten toch bij je gouden jubileum kaart ?quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:42 schreef Sender_ het volgende:
[..]
Ik dacht nog wel dat ze in mijn gouden scc zaten...
Frankrijk!quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Waar komt is godsnaam dat Kluivert gerucht ineens vandaan
Alleen echte Feyenoord fans hebben een 2 jarig Gouden Jubileum kaart gekochtquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:21 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Frankrijk!
Ik heb een gouden SCC dus gratis naar dat toernooi toch?
Zoals echte **** supporters die een seizoenskaart hebben, maar niet gaan omdat er blijkbaar geen benzine meer is in Nederland?quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Alleen echte Feyenoord fans hebben een 2 jarig Gouden Jubileum kaart gekocht
tot hij in de 90e min scoort de winnende.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:23 schreef blueangel_ het volgende:
Zo'n invalbeurt van Kluivert lijkt me wel geniaal ...
De enige speler ter wereld die door z'n eigen aanhang wordt kapot gescholden voor al wat lelijk is
Moordenaar !
Joden zoals ji waarschijnlijk wel jaquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
tot hij in de 90e min scoort de winnende.
Dan juicht iedereen wel hoor
Idd, boeit me geen fuck wie er dan scoortquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:25 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Joden zoals ji waarschijnlijk wel ja
Supporters met een Gouden Jubileum Seizoenkaart (een seizoenkaart voor twee jaar inclusief evenementen) ontvangen één dezer dagen bericht van Feyenoord over hoe zij voor beide dagen hun gegarandeerde kaart kunnen claimen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:30 schreef TJDoornbos het volgende:
btw ik zit normaal in E, maar kan daar geen kaartjes voor kopen (zie geen prijzen) . Logischer is dat ik in andere vak wordt gezet en kaart voor mn meissie kan bij kopen!
Tot je belt en zegt dat je in België woont ... dan kun je opeens niet meer online bestellenquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:27 schreef TJDoornbos het volgende:
Clubkaartverplichting
Vanaf zaterdag 7 juni 2008 kunnen ook clubkaarthouders kaarten kopen voor beide wedstrijden. Clubkaarthouders kunnen eveneens twee kaarten kopen.
de prijs zit in je SCC. Maar ik ga OF met mn Meissie of Bosz zn kop gaat eraf!quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Supporters met een Gouden Jubileum Seizoenkaart (een seizoenkaart voor twee jaar inclusief evenementen) ontvangen één dezer dagen bericht van Feyenoord over hoe zij voor beide dagen hun gegarandeerde kaart kunnen claimen.
maar gratis ?
Zolang jij in de cel zit, gebruik ik je kaart. Deal?quote:
jij niet dus.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ow? Ik heb maar een 1 jarige, niet gouden genomen.. Ben ik nu geen echte supporter dan?quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
toe maarquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:33 schreef TJDoornbos het volgende:
of Bosz zn kop gaat eraf!
loserquote:Op vrijdag 23 mei 2008 07:43 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ow? Ik heb maar een 1 jarige, niet gouden genomen.. Ben ik nu geen echte supporter dan?
Het is toch te gek dat ik bewust die gouden voor de events genomen heb, dat vnadaag de voorverkoop begint en ik nog geen zak weet. Mijn eigen vak is niet eens te koop volgens het lijstjequote:
Daar komen de tegenstanders ook te zitten. Dat is standaard bij dit soort wedstrijden. Zou je moeten weten.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:04 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Het is toch te gek dat ik bewust die gouden voor de events genomen heb, dat vnadaag de voorverkoop begint en ik nog geen zak weet. Mijn eigen vak is niet eens te koop volgens het lijstje
Die jood heeft niks met Club te makenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 07:43 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ow wacht, het werd gezegd door Club-hoppin' Jorientje
ligt eraan welk vak slimmerdquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:14 schreef jorienvdherik het volgende:
brief gekregen, gratis kaart voor beide dagen dus
quote:NAC Breda heeft Louis Coolen op het oog als assistent-trainer. De Brabantse club ziet de coach als alternatief nu het er stilaan op begint te lijken dat Leon Vlemmings alsnog richting Feyenoord gaat verhuizen, aldus de berichtgeving van BN/DeStem.
Wat voor seizoenskaart heb je voor dat Toernooi nodig, ik heb een gouden voor 2 jaar zonder de evenementen.quote:
Je hebt met de evenementen nodig.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:19 schreef Luni het volgende:
[..]
Wat voor seizoenskaart heb je voor dat Toernooi nodig, ik heb een gouden voor 2 jaar zonder de evenementen.
Baal zo hard dat ik op vakantie ben.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Zojuist vond ik ook een brief van Feyenoord op de mat.
Als gouden seizoenskaarthouder zonder de jubileum-activiteiten krijg je ¤ 20,- korting op het totaalbedrag voor de kaarten van het jubileumtoernooi.
Toch netjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |