Geen last van gehad.quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:39 schreef mirved het volgende:
iemand anders problemen met online spelen?
9/10 keer kom ik een game niet in.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:39 schreef mirved het volgende:
iemand anders problemen met online spelen?
9/10 keer kom ik een game niet in.
Ik kan echt niet rijden met motoren.quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:15 schreef Reintji het volgende:
[..]
Niet als de 'te achter volgen' partij op zijn plaat gaat
oefenen!quote:
Na vijf keer dood te zijn gegaan na een frontale botsing heb ik die motherfucker kunnen doodschieten vanaf mijn motorquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:20 schreef rival het volgende:
[..]
oefenen!
(san andereas vond ik motorrijden het leukste, dat is het hier zeker niet meer. maar na aardig wat oefenen begint het wel weer iets leuker te worden)
ik heb een xbox.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Dat was de grapquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:47 schreef AQuila360 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dan ligt het aan je NAT instellingen gok ik.quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:38 schreef mirved het volgende:
[..]
ik heb een xbox.
ligt volgens mij aan men router in combinatie met de modem. Poorten openzetten heb ik al geprobeerd maar heeft weinig effect. :/
als je connectie gaat testen wat geeft hij dan bij NAT aan? als hier strict of moderate staat dan issie niet goed want hij moet op open.
instellingen zijn de vinden via google. (search: nat instellingen xbox 360)![]()
Vanavond de Random Characters doen, Packie like boven 75% krijgen en ik denk street races/auto's jatten via SMS
I spoke proper England since I was a children.![]()
geef je xbox een statisch ip. zet de poorten open naar dat ip nummer.quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:38 schreef mirved het volgende:
[..]
ik heb een xbox.
ligt volgens mij aan men router in combinatie met de modem. Poorten openzetten heb ik al geprobeerd maar heeft weinig effect. :/
als er een router tussen zit dan moet je de poorten eerst in de modem naar de router open zetten en dan vanuit de router de poorten open naar je xbox.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks![]()
![]()
!
had daarstraks een missie met heel veel gasten waarvan ik er 1 moest omleggen
anyway ik kreeg de job niet gedaan en na 4 keer was ik het beu..
voordat ik nu naar binnenstormde met mn AK ben ik eerst wat rond gaan lopen buiten dat gebouw om
toen zag ik ineens een heel klein stukje rood (het aanwijs punt van de te killen persoon)
kon m niet zien tegenover het dak op geklommen en toen headshot![]()
mission cleared!Narf!![]()
Hehe, dat is best wel ownedquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:17 schreef Sickert het volgende:!
had daarstraks een missie met heel veel gasten waarvan ik er 1 moest omleggen
anyway ik kreeg de job niet gedaan en na 4 keer was ik het beu..
voordat ik nu naar binnenstormde met mn AK ben ik eerst wat rond gaan lopen buiten dat gebouw om
toen zag ik ineens een heel klein stukje rood (het aanwijs punt van de te killen persoon)
kon m niet zien tegenover het dak op geklommen en toen headshot![]()
mission cleared!
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:17 schreef Yankee_One het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wrong choice!![]()
![]()
Is maar hoe je het bekijkt. Later moet je weer moeite doen om de like van Dwayne boven de 90% te krijgenquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:09 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Is maar hoe je het bekijkt. Later moet je weer moeite doen om de like van Dwayne boven de 90% te krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik gok van niet. ik zou niet weten waarom.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:00 schreef Riches het volgende:
Heb je om online te gta'en per se een HD nodig?
![]()
Heb niet die bankoverval gedaan, echt te vet.
Iemand die het volgende weet: Je hebt muziek op je HD staan en wilt dit afspelen tijdens GTA als je intuned op de radio stations. Is dit mogelijk?There is no rehab for stupidity.![]()
voor zover ik weet en hoor kan je het aanzetten (en dan is het altijd aan) of niet!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:13 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Iemand die het volgende weet: Je hebt muziek op je HD staan en wilt dit afspelen tijdens GTA als je intuned op de radio stations. Is dit mogelijk?
![]()
ik vraag me echt af waarom zou je dat willenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:13 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Iemand die het volgende weet: Je hebt muziek op je HD staan en wilt dit afspelen tijdens GTA als je intuned op de radio stations. Is dit mogelijk?
omdat je niets anders duld dan metal ofzo
Xbox live: Nathan Six
tijdens elk spel heb ik eigen muziek op!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:39 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik vraag me echt af waarom zou je dat willen
omdat je niets anders duld dan metal ofzo
behalve gta, vind de radiostations gewoon goed![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:39 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik vraag me echt af waarom zou je dat willen
omdat je niets anders duld dan metal ofzo, misschien om als optie te hebben? Die radiostations heb je na een tijdje ook wel gezien
.
There is no rehab for stupidity.![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:04 schreef Keano het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I spoke proper England since I was a children.![]()
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:53 schreef Reneuh het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"![]()
Gisteren bij Van Leest dit boekwerkje eens gekocht. De walkthrough heb ik niet nodig, want alle missies heb ik al gedaan, maar de kaarten met alle duiven en stuntjumps (en nog een stel dingen) zijn wel handig. Tevens een leuk naslagwerk.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."![]()
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:33 schreef Keano het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scheren is voor schapen!![]()
Waar kan jij die kopen enzo... Wil de duiven ook graag doodschieten, moet er nog 97quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:42 schreef OMG het volgende:
Gisteren bij Van Leest dit boekwerkje eens gekocht. De walkthrough heb ik niet nodig, want alle missies heb ik al gedaan, maar de kaarten met alle duiven en stuntjumps (en nog een stel dingen) zijn wel handig. Tevens een leuk naslagwerk.
![]()
![]()
Die kun je ook gewoon online vinden.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:36 schreef WRNL het volgende:
[..]
Waar kan jij die kopen enzo... Wil de duiven ook graag doodschieten, moet er nog 97
CheckI spoke proper England since I was a children.![]()
Kut GTA ik ben er helemaal klaar mee![]()
Hij gaat de verkoop weer in!Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!![]()
Ik verkoop de mijne aan mijn huisgenoot.quote:Op zondag 25 mei 2008 19:42 schreef AQuila360 het volgende:
Kut GTA ik ben er helemaal klaar mee![]()
Hij gaat de verkoop weer in!
Zodat ik:
1. Verdien
2. Wel kan blijven spelen
3. Mijn huisgenoot mij weer aardig vind
4. Ik dat kutspel even niet meer hoef te spelen![]()
De Pigeons Map is ook hier te vinden. Ik heb er nog 26 over na een halve dag spelenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:42 schreef OMG het volgende:
Daarna de stunt jumps die zijn leuker
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)![]()
Heerlijk verslaafd aan GTA 4, gewoon die ontelbare details.. dat je Nico ook echt op het stuur ziet drukken als je toetert, dat de rechtmatige eigenaar van je zojuist gejatte auto zich bij een poging om hem terug te jatten, zich aan de auto vast klampt en je hem zo mee kan sleuren zodat je hem tegen een tegemoetkomende auto kan laten klappenHet kapot raken van je motor bij teveel crashes en het open tikken van een raampje als de auto op slot zit
Ik zit pas op 11% dus er komt nog véél meer..
Toppunt tot nu vond ik wel dat ik voor een auto stond, de bestuurder een headshot gaf waarna er bloed op de voorruit spatte, hij voorover op de claxon viel en hij blijkbaar met zn voet op het gaspedaal zat, waardoor hij mij omver reed, waarna hij toeterend tegen een muur tot stilstand kwam![]()
Vraagje 1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraagje 2, tevens preventieve spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 26 mei 2008 10:57 schreef Thrilled het volgende:
Heerlijk verslaafd aan GTA 4, gewoon die ontelbare details.. dat je Nico ook echt op het stuur ziet drukken als je toetert, dat de rechtmatige eigenaar van je zojuist gejatte auto zich bij een poging om hem terug te jatten, zich aan de auto vast klampt en je hem zo mee kan sleuren zodat je hem tegen een tegemoetkomende auto kan laten klappenHet kapot raken van je motor bij teveel crashes en het open tikken van een raampje als de auto op slot zit
Ik zit pas op 11% dus er komt nog véél meer..
Toppunt tot nu vond ik wel dat ik voor een auto stond, de bestuurder een headshot gaf waarna er bloed op de voorruit spatte, hij voorover op de claxon viel en hij blijkbaar met zn voet op het gaspedaal zat, waardoor hij mij omver reed, waarna hij toeterend tegen een muur tot stilstand kwam![]()
Vraagje 1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraagje 2, tevens preventieve spoiler:Antwoord 1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Antwoord 2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I spoke proper England since I was a children.![]()
Zit nu bij gta IV bij de missies:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ze mislukken steeds en nu heb ik geen zin meer. Xbox staat ook thuis en zit door de weeks op kamersXbox Live: koenpijl![]()
Alles afgevinkt hebben maar toch nog 8 flying rats missenKut!
Dat is erg matigquote:Op maandag 26 mei 2008 20:26 schreef FJD het volgende:
Alles afgevinkt hebben maar toch nog 8 flying rats missenKut!
Moet je ze weer allemaal na gaan..
Pest is gewoon dat ik ze echt secuur heb afgevinktquote:Op maandag 26 mei 2008 21:11 schreef Reneuh het volgende:
Dat is erg matigMoet je ze weer allemaal na gaan..
Nu de stuntjumps. Net mooi het zwembad over gevlogen, ik denk "mooi, blijft Nico droog", ram de zijkant van het badhuisje, met een keurige 360 roll tegen de kade aan waarna Nico door de vooruit zo de zee in vliegt![]()
Net stond ik te bellen, stond midden op straat en het regende best wel hard
Komt er in 1 keer zo'n vent aanrennen met een krantje boven zn hoofd die tegen mij op rent en gestrekt gaat![]()
Zag er echt droog uit
One hundred percent independent, I'm the fucking boss![]()
Krijgt iedereen trouwens elke keer die loadscreens tijdens het opstarten? Ik heb een HD... en ik verwacht eigenlijk dat t laden dan minder lang duurt? Klopt dat?![]()
In die guide die ik gekocht heb staan alle locaties van flying rats en stuntjumps genummerd op de kaarten. Met de flying rats ben ik dus begonnen op het eerste eiland bij nummer 1 en ga ze echt op volgorde af zodat ik er (hopelijk) geen mis. Ik heb er ooit eens 4 doodgeschoten die ik op willekeurige locaties toevallig tegenkwam, dus als ik ergens een duif niet kan vinden (niet met de guide) dan is het 1 van die 4 duiven. Ik ga dus ook niet verder naar de volgende duif voordat ik het nummer waarmee ik bezig ben heb gevondenquote:Op maandag 26 mei 2008 21:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Pest is gewoon dat ik ze echt secuur heb afgevinkt
.
Gisteren even de laatste van de 30 auto's aan Stevie afgeleverd. Ik wilde eigenlijk nog wel die Genetically Superior achievement halen, maar Brucie meldt me nu vaak dat er geen races zijn, ook al rij ik van eiland naar eiland.
Misschien dat ik maar eens verder moet met de random characters. Ik zit nu op 86.67% en geloof dat alleen die races, random characters, stuntjumps en flying rats nog gedaan moeten worden.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."![]()
loadscreen tijdens opstarten? Ik krijg wel elke keer dat intro 'filmpje' waarbij ik plaatjes zie met muziek eronder..maar daarna krijg ik even zwart beeld met rechtsonderin de missienaam waar ik ben gestopt en dan zit ik in de game.. heb ook een hdquote:Op maandag 26 mei 2008 22:26 schreef kikoooooo het volgende:
Krijgt iedereen trouwens elke keer die loadscreens tijdens het opstarten? Ik heb een HD... en ik verwacht eigenlijk dat t laden dan minder lang duurt? Klopt dat?
![]()
Ik geloof dat op dat moment de hele GTA wereld wordt geladen, dus dat is ook niet zo gek. De melding "Loading..." tussen missies door en bij safehouses vind ik goed te doen."Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."![]()
Jup, evenals dat het in en uit wandelen van een shop of gebouw met zijn/haar volledige mogelijkheden zonder laadschermen ook enorm scheelt.. dus dat 'even' laden aan het begin is meer dan logisch..quote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:46 schreef OMG het volgende:
Ik geloof dat op dat moment de hele GTA wereld wordt geladen, dus dat is ook niet zo gek. De melding "Loading..." tussen missies door en bij safehouses vind ik goed te doen.
![]()
Ik heb gisteren die 30 auto's en de races gedaan. Beetje saai wel hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2008 06:54 schreef OMG het volgende:
[..]
Gisteren even de laatste van de 30 auto's aan Stevie afgeleverd. Ik wilde eigenlijk nog wel die Genetically Superior achievement halen, maar Brucie meldt me nu vaak dat er geen races zijn, ook al rij ik van eiland naar eiland.
Misschien dat ik maar eens verder moet met de random characters. Ik zit nu op 86.67% en geloof dat alleen die races, random characters, stuntjumps en flying rats nog gedaan moeten worden.
Die races zijn trouwens echt te makkelijk. Als je tegen 5 tegenstanders moet rijden die allemaal in een Turismo of Infernus starten is het nog steeds erg makkelijk aangezien de regel "Hoe sneller de auto's van de computer, hoe debieler ze rijden" bij mij een aantal keer wel is opgegaan. Nou ja, met willekeurige andere auto's botst de computer nog steeds tegen alles en iedereen op.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:06 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Ik heb gisteren die 30 auto's en de races gedaan. Beetje saai wel hoor
Idd, de AI is best domOok als je ambulances ziet rijden. Gewoon te maf
Helemaal erg als je op de motor zitgister tijdens een missie die ik 4x over moest doen, kwam ik 2x op het zelfde stukje, dezelfde auto tegen die op de snelweg ineens aan zn handrem trok en dwars over de weg kwam te staan
Kon niet meer uitwijken en vol tegen zijn voorkant aangeknald waarna Niko het luchtruim koos...
mission failed..
![]()
vaak bij achtervolgingen zit het voorgeprogrammeerd tot een bepaald punt.. best jammer....quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:31 schreef Thrilled het volgende:
Helemaal erg als je op de motor zitgister tijdens een missie die ik 4x over moest doen, kwam ik 2x op het zelfde stukje, dezelfde auto tegen die op de snelweg ineens aan zn handrem trok en dwars over de weg kwam te staan
Kon niet meer uitwijken en vol tegen zijn voorkant aangeknald waarna Niko het luchtruim koos...
mission failed..
![]()
Ik vond het ook wel érg toevallig dat hij het weer op dezelfde plek deed.. De eerste keer knalde ik er vol tegenop.. de 2e keer hield ik genoeg afstand en deed de auto niks, dus dacht ik dat het de eerste keer gewoon toeval was.. maar de 3e keer deed ie het weer en hield ik er geen rekening meequote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:51 schreef rival het volgende:
[..]
vaak bij achtervolgingen zit het voorgeprogrammeerd tot een bepaald punt.. best jammer....
![]()
![]()
de multiplayer races zijn ook kut.
het lijkt net destruction derby, hoe sommige gasten rijden, damn...![]()
Racen in gtaquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:01 schreef Wouter2006 het volgende:
de multiplayer races zijn ook kut.
het lijkt net destruction derby, hoe sommige gasten rijden, damn...![]()
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Heb ik wat gemist? Waarom staat in de OP bij platformen de PC erbij?Chuck Norris has the greatest Poker-Face of all time. He won the 1983 World Series of Poker, despite holding only a Joker, a Get out of Jail Free Monopoloy card, a 2 of clubs, 7 of spades and a green #4 card from the game UNO.![]()
haha dat je die gast op die motor moet killen, en daarna zn motorgang komt. Ik ben ook 3x op die auto geknaldquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:31 schreef Thrilled het volgende:
mission failed..
![]()
![]()
Haha ja dat is emquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:43 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
haha dat je die gast op die motor moet killen, en daarna zn motorgang komt. Ik ben ook 3x op die auto geknald
![]()
Ook zo vaag dat je geen guns krijgt ofzo.. ik was ervoor busted en zonder wapens die missie in gegaan.. krijg je op een gegeven moment het bericht dat je ze moet killentoen maar in een auto gestapt en ze proberen te killen, alleen op gras is dat géén succes... dus weer x-aantal dollars gespendeerd in de weapon shop..
![]()
Eindelijk uitgespeeldHet verhaal dan die andere crap ga ik niet doen!
Ik heb precies hetzelfde gedaan alleen niet echt op volgorde. Soms krijg je politie achter je aan en dan reed ik weg en begon ik ter plaatse weer opnieuw. Duiven die ik niet kon vinden gaf ik een blauwe stip op m'n Paint, duiven die ik doodschoot een rode stip. Zal straks nog even alle rode stippen tellenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 06:54 schreef OMG het volgende:
In die guide die ik gekocht heb staan alle locaties van flying rats en stuntjumps genummerd op de kaarten. Met de flying rats ben ik dus begonnen op het eerste eiland bij nummer 1 en ga ze echt op volgorde af zodat ik er (hopelijk) geen mis. Ik heb er ooit eens 4 doodgeschoten die ik op willekeurige locaties toevallig tegenkwam, dus als ik ergens een duif niet kan vinden (niet met de guide) dan is het 1 van die 4 duiven. Ik ga dus ook niet verder naar de volgende duif voordat ik het nummer waarmee ik bezig ben heb gevonden.
Zo, de Genetically Superior achievement heb ik eindelijk gehaald. Volgende activiteit op m'n lijst van dingen die ik nog moet doen is alle stuntjumps doen. Zojuist de eerste 3 van Alderney gedaan.. Ik heb nu even geen zin meer, van de week ga ik wel verder.
succes, daar ga je nog veel problemen mee krijgen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:46 schreef OMG het volgende:
Zo, de Genetically Superior achievement heb ik eindelijk gehaald. Volgende activiteit op m'n lijst van dingen die ik nog moet doen is alle stuntjumps doen. Zojuist de eerste 3 van Alderney gedaan.. Ik heb nu even geen zin meer, van de week ga ik wel verder.
Heb ze gelukkig allemaal gehad maar o-o-o wat een frustratie als het
weer niet goed genoeg was.![]()
Dat dus, ben gisteren tot de 20 gegaan en toen had ik het wel even gezien...quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:12 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
succes, daar ga je nog veel problemen mee krijgen.
weer niet goed genoeg was.I spoke proper England since I was a children.![]()
ow nog maar 30 te gaan danquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:28 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Dat dus, ben gisteren tot de 20 gegaan en toen had ik het wel even gezien...![]()
![]()
Ik heb er toch stiekem nog een paar gedaan voor ik naar bed ging... er is dus een stuntjump op Alderney waar je over het water moet springen naar het andere eiland. Die heb ik een stuk of 6 - 7 keer over moeten doen omdat ik of net voor de kade in het water viel of er net op landde, maar alsnog achterover in het water viel. Ook zijn er een aantal stuntjumps waar ik vol op de neus van m'n auto landde en vervolgens op m'n dak en dus de melding "Not good enough" kreeg.quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:12 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
weer niet goed genoeg was.
Wel handig vind ik dat er gemeld wordt dat je een stuntjump al hebt gedaan als je hem toevallig ooit al eens hebt gedaan.
Van Alderney heb ik nu 9 stuntjumps gedaan waarvan ik er 1 blijkbaar al eens gedaan had. Daarnaast heb ik er nog 3 op andere plekken gedaan, dus ik moet er nog 37."Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:12 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
weer niet goed genoeg was.
elke jump in 1 of hooguit 2 keer gehaald nooooooobs![]()
pak gewoon de motor, kan je nog bijsturen in de lucht.. kom je altijd goed neer![]()
![]()
motor is wel het beste ervoor ja en ook een map met alle stuntjumps,
dan kan je ze afvinken als je ze gedaan hebt.![]()
ik vind auto's stelen voor stevie ook leuk.... je hebt alleen een foto en een korte omschrijving van waar de auto staat.. en dan maar zoeken! (geen behoefte aan een whattheydonotwantyoutoknow.com)quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:22 schreef AQuila360 het volgende:
Eindelijk uitgespeeldHet verhaal dan die andere crap ga ik niet doen!
ook de random people's kunnen best komisch zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuke gameNet het derde eiland unlocked en nu mag ik voor de overige McReary broertjes gaan werken.
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=77095
Dit is wel grappig, net ff geprobeerd
Auto zag er daarna zo verneukt uit dat ik hem meteen naar de sloop tegenover kon rijden
2e keer vloog Nico vloog uit de auto zo met zn hoofd tegen een gebouw aan![]()
[ Bericht 19% gewijzigd door J.Herrer op 28-05-2008 19:49:18 ]One hundred percent independent, I'm the fucking boss![]()
Missie van Derrick:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:50 schreef Spaulding het volgende:
Missie van Derrick:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I spoke proper England since I was a children.![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:50 schreef Spaulding het volgende:
Missie van Derrick:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ok ik ontdek vanochtend dus dat sommige auto's gewoon tomtom hebbenIk vond het al vreemd klinken dat ik elke keer hoorde "In 200 yards, turn right"
ja voor mij is dit nieuw!!
![]()
Gisteren de overige van de 50 stuntjumps gehaald. Voor vanavond staan de random characters op het programma..
quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:11 schreef Thrilled het volgende:
Ok ik ontdek vanochtend dus dat sommige auto's gewoon tomtom hebbenIk vond het al vreemd klinken dat ik elke keer hoorde "In 200 yards, turn right"
ja voor mij is dit nieuw!!
heb ik nog nooit gehoort?![]()
![]()
Ik denk dat het alleen is als je waypoints aan hebt staan.. en niet elke auto .. elke keer als ik een route had op mn map hoorde ik in mn bling bling SUV met kick ass velgen een mannenstem iets zachter dan de radio de weg vertellen.. ook als ik verkeerd zat: "Please make a U-turn when safe.." .. te vetquote:![]()
![]()
uiteraard hoor je het alleen als je een waypoint hebt. een tomtom houd zn smoel toch als er geen route isquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:34 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Ik denk dat het alleen is als je waypoints aan hebt staan.. en niet elke auto .. elke keer als ik een route had op mn map hoorde ik in mn bling bling SUV met kick ass velgen een mannenstem iets zachter dan de radio de weg vertellen.. ook als ik verkeerd zat: "Please make a U-turn when safe.." .. te vet
het verschilt ook per auto. alleen de dure autos hebben een stem. de midden klassers hebben bij de bochten een 'pling!' en de gare autos hebben geen navi.
wel een vet detail idd.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
Drinken met Packie is geweldig:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Pronk op 29-05-2008 13:24:24 ]Ja lekker!![]()
ja is wel logisch, bedoelde meer in de zin van dat het niet alleen bij missie's is, maar ook als je random ergens je route naartoe instelt..quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:50 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
uiteraard hoor je het alleen als je een waypoint hebt. een tomtom houd zn smoel toch als er geen route is
het verschilt ook per auto. alleen de dure autos hebben een stem. de midden klassers hebben bij de bochten een 'pling!' en de gare autos hebben geen navi.
wel een vet detail idd.
whatever, het is gewoon mogelijk![]()
![]()
Ik heb m gisteren gekocht. Ik wilde een keer online Cops n crooks spelen maar toen duurde het mij veel te lang voordat er mensen bij kwamen... Dat viel een beetje tegen.![]()
haha, weet ik meteen wat die hinderljike pling is die ik af en toe hoorquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:50 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
alleen de dure autos hebben een stem. de midden klassers hebben bij de bochten een 'pling!' en de gare autos hebben geen navi.
wel een vet detail idd.
![]()
![]()
Heel, heel, heel, heel, heeeeeel goed afstrepenquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:36 schreef Edwinuss het volgende:
ik was eigenlijk van plan om al die flying rats te doen, valt reuze tegen..
Ben ik ook mee bezig. Want anders ben je echt de lul. Heb nu de eerste 50 gedaan.quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Heel, heel, heel, heel, heeeeeel goed afstrepen![]()
dat zijn we toch allemaal al gewend van de tags, oisters en horse shoesquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Heel, heel, heel, heel, heeeeeel goed afstrepen
![]()
![]()
En wat dacht je van de vlaggen in Assassin's Creedquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:45 schreef rival het volgende:
[..]
dat zijn we toch allemaal al gewend van de tags, oisters en horse shoes
daar kreeg ik geen beloning voor, dus niet gedaanquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:52 schreef Reneuh het volgende:
[..]
En wat dacht je van de vlaggen in Assassin's Creed
![]()
![]()
en als er 2 naast elkaar zitten, eerste de ene afschieten, wachten totdatquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Heel, heel, heel, heel, heeeeeel goed afstrepen
alle tekst voorbij is, dan pas de 2e schieten.
Had gelezen dat die soms de 2e niet meetelt. Heel frustrerend met 200 duiven![]()
![]()
Waarom zijn er zo veel GTA4 topics, is 1 niet genoeg?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Knal je niet al te zacht zo vol op de achterkant van een andere auto
'I think we've been hit'![]()
Gvd loop ik over het stukje parkeerplaats voor je auto's bij je safehouse in Bohan, loop ik precies tussen de 2 auto's komt er ineens een politieauto aanscheuren die precies op m'n achterste auto knalt op het moment dat ik er tussen sta.
Met het allerlaatste stukje leven trok ik de bestuurder-agent uit de auto en probeerde ik mn meesterlijke combo inclusief Zidane'tje om hem tegen de grond te krijgen voordat agent 2 me liquideerde![]()
Btw als je lopend een drukke weg oversteekt heb je minder kans dat je wordt aangereden dan wanneer je rennend oversteekt
De "Let the sleeping Rockstar Lie" achievement is nu ook eindelijk uit.
Gewoon iemand in deathmatch neerknallen en je hebt hem waarschijnlijk.
Ligt eraan of degene die je doodschiet al die achievement heeft.![]()
Zijn er mensen die een beetje online willen kloten? Heb nu niemand om mee te GTA-en namelijkMijn gamertag is Moozze
![]()
Volgens mij is iedereen hier al zo'n beetje GTA-moeOne hundred percent independent, I'm the fucking boss![]()
Ik ben nog voor de 100% bezig. Daarna zal ik misschien eens online komen kijken als ik besluit niet door te gaan met een aantal achievements.
Nog 1 stuntjumpDaarna de open characters doen misschien nog eens even kijken wat ik met die duiven verkeerd heb gedaan
We hebben ook een echte leven hoorquote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:28 schreef Moozze het volgende:
Dat jullie zin hebben om dat allemaal te doen joh...
Werk full-time.
![]()
Is het iemand al opgevallen dat er bij die comedyclub dingen staan als ROFL, LMAO enzo?
Ik zit nu een paar missies te doen, maar ga op het laatst steeds dood waardoor k heel de missie over nieuw moet doen
Klopt het dat je op een gegeven ogenblik geen pakketjes meer voor little jacob kan afleveren?Xbox Live: koenpijl![]()
Ja het zijn er maar 10 of 15 dachtik..quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:59 schreef koen_pijl het volgende:
Ik zit nu een paar missies te doen, maar ga op het laatst steeds dood waardoor k heel de missie over nieuw moet doen
Klopt het dat je op een gegeven ogenblik geen pakketjes meer voor little jacob kan afleveren?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Is ook op de radioquote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:53 schreef J.Herrer het volgende:
Is het iemand al opgevallen dat er bij die comedyclub dingen staan als ROFL, LMAO enzo?Gaat over een nerd toneelstuk
![]()
![]()
Die Katt Williams character is ook geniaal![]()
Everyday i'm hustlin'
Ik had ze neit allemaal gedaan.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:18 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja het zijn er maar 10 of 15 dachtik..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox Live: koenpijl![]()
lol wtf ging er mis dan? Ik meen dat die bij toen easy ging?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:40 schreef WRNL het volgende:
Na tien pogingen maar gestopt, klote missie zeg.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Wat een kut missie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik word steeds klem gereden en neergeschoten door de politie of me auto ontploft tijdens de achtervolging.Xbox Live: koenpijl![]()
quote:Op zondag 1 juni 2008 01:08 schreef koen_pijl het volgende:
Wat een kut missie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik word steeds klem gereden en neergeschoten door de politie of me auto ontploft tijdens de achtervolging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die missie lijkt moeilijker dan ie isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scheelt je heel wat kogels, leven en frustraties
quote:Op zondag 1 juni 2008 01:41 schreef J.Herrer het volgende:
Die missie lijkt moeilijker dan ie isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scheelt je heel wat kogels, leven en frustratiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Altijd als ik over de brug rijdt dan verlies ik óf de kist, of die albaniers vermoorden mij. Echt, klote missiequote:Op zondag 1 juni 2008 00:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
lol wtf ging er mis dan? Ik meen dat die bij toen easy ging?
![]()
quote:Op zondag 1 juni 2008 01:41 schreef J.Herrer het volgende:
Die missie lijkt moeilijker dan ie isWow. Bedankt, voor de volgende keer inderdaad mocht ik besluiten nog een keer opnieuw te beginnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scheelt je heel wat kogels, leven en frustraties
![]()
![]()
Wat ook heel erg helpt is juist niet schieten op de cops! Dan blijft je wanted level vrij laag en rij je meestal fluitend weg
Vandaag de laatste duif geschoten, dus de achievement is binnen. Nu zit ik blijkbaar pas op 96.67% ... wat mis ik?!"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."![]()
gvd
ik ga weer eens gta spelen na een paar dagen
ben ik bij de missie Truck Hustle, gaat die Phil als een mongool in die loods in
5 keer mislukt reeds, en het is zo'n kutstuk rijden telkens
Laatste tijd ontdek ik steeds meer liftjes waarmee je naar boven kunt
Is wel leuk om de boel van bovenaf te terroriseren met een sniper en bazooka
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:02 schreef Moozze het volgende:
Zijn er mensen die een beetje online willen kloten? Heb nu niemand om mee te GTA-en namelijkMijn gamertag is Moozze
Tis bij mij bijna altijd druk.. alleen maar hollandersquote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:07 schreef J.Herrer het volgende:
Volgens mij is iedereen hier al zo'n beetje GTA-moe
Driftking NL.![]()
http://www.xbox360achievements.org/forum/showthread.php?t=70783quote:Op zondag 1 juni 2008 16:50 schreef OMG het volgende:
Vandaag de laatste duif geschoten, dus de achievement is binnen. Nu zit ik blijkbaar pas op 96.67% ... wat mis ik?!![]()
Waar kun je eigenlijk de Infernus vinden? Behalve die ene keer dat je hem voor Stevie moet jattenOne hundred percent independent, I'm the fucking boss![]()
Team Deathmatch met rocket launchers![]()
Thanks! Nu zit ik op 98.33%. Het zat/zit hem blijkbaar in de activities aangezien ik de overige dingen allemaal heb gedaan (en er dus de achievement voor heb gehaald).quote:Op zondag 1 juni 2008 20:13 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
http://www.xbox360achievements.org/forum/showthread.php?t=70783
quote:Op zondag 1 juni 2008 21:32 schreef J.Herrer het volgende:
Waar kun je eigenlijk de Infernus vinden? Behalve die ene keer dat je hem voor Stevie moet jatten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."![]()
Infernus rijd verder niet normaal rond
Anders was het ook niet echt een speciale "reward" als je hem zomaar kon pikken ergens.Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.![]()
quote:Op maandag 2 juni 2008 14:34 schreef mirved het volgende:
Infernus rijd verder niet normaal rond
Anders was het ook niet echt een speciale "reward" als je hem zomaar kon pikken ergens.
volgens mij kom ik ze ook tegen als ik in een andere "dure" auto rij....
sowieso als je zelf in een infernus rijd kom je er 20 per straat tegen (net als met de sultan RS)..... maarja dan heb je er al 1 en dan hoef je ze niet meer tegen te komen natuurlijk![]()
![]()
Damn net die missie Truck hustle gedaan
Samen met deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. de leukste missies tot nu toe
geaardheid in liveprofiel op "gay" zettenquote:Op maandag 2 juni 2008 18:00 schreef kikoooooo het volgende:
ik zie steeds meer gasten online rondlopen in een rockstar zwembroekjeHoe fix je dat?
ja idd.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:00 schreef kikoooooo het volgende:
ik zie steeds meer gasten online rondlopen in een rockstar zwembroekjeHoe fix je dat?
das fukking droog en wil ik ook.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
die schijn je te krijgen als je de "let sleeping rockstars die" ofzo achievement haalt (rockstar developer schieten in ranked)quote:Op maandag 2 juni 2008 18:00 schreef kikoooooo het volgende:
ik heb de achievement maar nog niet de moeite genomen om te checken of het klopt![]()
![]()
Nope, gewoon level 1 halen bij multuplayer, dan op lb drukken bij het omkleden.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
serieus gast kijk eens 1 post boven jequote:Op maandag 2 juni 2008 19:13 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Je hebt helemaal geen achievement nodig, je moet alleen lvl 1 halen
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
In je stats kijken is af en toe ook wel grappig
favorite car: roman's taxi (sinds ie gepimpt is maak ik er zo vaak mogelijk gebruik van)
player image: soccer mom
Zojuist eindelijk de 100% gehaald.
Je kan de infernus bij de rotonde ergens in de buurt in Broker vinden. Staat daar geparkeerd.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:32 schreef J.Herrer het volgende:
Waar kun je eigenlijk de Infernus vinden? Behalve die ene keer dat je hem voor Stevie moet jatten
![]()
Ik erger me soms echt dood aan het verkeer in de stad, vooral als je Algonquin binnen rijdt via de Algonquin bridge precies aan het einde... die auto's slingeren nog vaker dan apen in een boom
Kom je met volle snelheid aanrijden en moet je ineens vol op de rem, met als gevolg dat je door de voorruit vliegt
Wat ik wel gaaf vind als je bijv. je auto een tijd op je parkeerplaats laat staat dat het na verloop steeds meer stoffig wordt, mooi gedaan![]()
Zojuist Infernus van die homo gekregen, dit zal de enige auto zijn waarmee ik gewoon netjes door de stad rij en voor elk rood licht zal stoppen etc.![]()
[ Bericht 19% gewijzigd door J.Herrer op 03-06-2008 00:01:18 ]One hundred percent independent, I'm the fucking boss![]()
ik heb die sultan RS geheime editie voor mn huis staan.
dat turbo geluidje is koel.
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, mn infernus niet goed op mn parkeerplaats gezet! kwijt! Verhaallijn uitgespeeld...kan ik die wagen nog terugkrijgen/ophalen op een bepaalde plek?![]()
bij die exotics garage staat ie gewoon in de showroom. is toch die lamborghini lookalike?Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
Incluus suicide doors ja. Die! Welke showroom? Niet die van Autoerotica in iedergeval, niet standaard.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:04 schreef _GdR_ het volgende:
bij die exotics garage staat ie gewoon in de showroom. is toch die lamborghini lookalike?
![]()
ook niet in de ferrari zaak. en niet in de motorzaak...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:39 schreef Evil_Boterbloem het volgende:
[..]
Incluus suicide doors ja. Die! Welke showroom? Niet die van Autoerotica in iedergeval, niet standaard.
en meer dan 3 zaken ken ik niet![]()
![]()
kan je nog races doen met brucie?
Zodra er een race is met exotics dan staat heel de stad vol met dikke autos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
Is dat die showroom vlakbij Star junction? Ik wil eigenlijk wel voor elke mansion een Infernus hebben staanquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:04 schreef _GdR_ het volgende:
bij die exotics garage staat ie gewoon in de showroom. is toch die lamborghini lookalike?
ja vind ik nou ook....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:25 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Is dat die showroom vlakbij Star junction? Ik wil eigenlijk wel voor elke mansion een Infernus hebben staan![]()
ik heb de sultan rs overal neergezet, ben ik daarmee online aan et rijden komt de infernus me gewoon voorbij zetten... die is veeeeeel sneller... dus die staat nu overal![]()
![]()
Ik heb er 20 gedaan en het is nog steeds een optie als ik onder zijn naam in m'n telefoon kijk.. dus ik gok van wel.quote:"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."![]()
Waar kan je auto's pimpenquote:Op maandag 2 juni 2008 19:19 schreef J.Herrer het volgende:
In je stats kijken is af en toe ook wel grappig
favorite car: roman's taxi (sinds ie gepimpt is maak ik er zo vaak mogelijk gebruik van)
player image: soccer mom
?
I never workout![]()
Gister de verhaallijn uitgespeeld. Ben vanmiddag weer opnieuw begonnen want ik heb geen zin om die kut duiven te zoeken.![]()
Nietquote:
Pimpen was misschien niet helemaal het woord wat ik zocht, maar ik bedoelde dus eigenlijk gewoon een betere auto
Wtf ik kom die Badman waar Jacob het altijd over heeft ineens tegen op straat![]()
Hij praat precies als Little J, zelfde stem ook volgens mij
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:04 schreef Trigalti het volgende:
Vandaag begonnen met het spel..
Tis vetjes
gatverdamme die missie trespass![]()
moet je jezelf naar boven zien te knokken, ben ik eenmaal boven en door een misstapje lazer ik van het dak![]()
krijg de **** nu heb ik er ff geen zin meer in
btw ik kreeg een dikke headshot, het bloed spoot uit z'n hoofd en hij raakte maar een kwart armor ofzo kwijt
ehehe net de eerste missie voor Ray gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hehe Badman praat nog veel onduidelijker. Van Jacob valt nog weleens wat van z'n verhaaltje te maken maar van Badman is dat onmogelijkquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:33 schreef J.Herrer het volgende:
Wtf ik kom die Badman waar Jacob het altijd over heeft ineens tegen op straat![]()
Hij praat precies als Little J, zelfde stem ook volgens mij![]()
![]()
Hehe ik zag net een vent die bezig was dingen in de achterbak te proppen
Ik kon het niet laten om te boterhammenOne hundred percent independent, I'm the fucking boss![]()
Dat doe ik ook altijd, en laatst zag ik iemand in het echt onder zn motorkap staan, en had bijna de neiging om toen ook volop tegen m aan de rijdenquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:12 schreef J.Herrer het volgende:
Hehe ik zag net een vent die bezig was dingen in de achterbak te proppen
Ik kon het niet laten om te boterhammen sanwichen
![]()
Ik had dat vooral in het begin toen ik het spel had, liep ik RL over straat en elke keer als ik een vette bak zag had ik ff de neiging om het raampje in te tikken etc.
Ik had dat vooral in het begin toen ik het spel had, liep ik RL over straat en elke keer als ik een vette negerin zag lopen had ik zin om me te laten rukken in mn auto etc.
[ Bericht 0% gewijzigd door _GdR_ op 04-06-2008 14:49:45 ]Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
ik zie wel weer waar jullie prioriteiten liggen in GTAIV, ik denk alleen nog maar aan mensen opzoeken, opjagen, afknallen en het lijk wegwerken.
jullie wil ik best online tegenkomen dus![]()
![]()
Uitgespeeld. Verhaallijn is goed, geweldig zelfs. En toch verdiend deze game geen perfecte score. Ik kan m'n vinger er niet op leggen, maar er mist iets. Ik mis de bergen en het zand uit SA denk ik. De stad wordt gewoon eentonig op een gegeven moment, dat wilt niet zeggen dat ie niet leeft. Maar toch..
Wrange nasmaak.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean![]()
De mensen die in het echt gta trekjes krijgen zijn hopelijk wel iets aan het overdrijven*kuch* shrink *kuch*
![]()
Waarom is het altijd zo'n gekloot met die taxi's als je dronken bent?![]()
Na 50 keer vallen bereik ik eindelijk die taxi, zit Niko eerst de hele tijd te kloten... hij doet van alles behalve in dat ding stappen, en als hij dan eindelijk in wilt stappen rijden ze net weg
Krijg ik een SMS van Brucie over races oid.
Dus ik probeer hem na het lezen van sms even te bellen voor de lol
Krijg ik me toch een scheldpartij naar mn hoofd geslingerd omdat ie lag te pitten
en 10 seconden geleden stuurde hij me nog een berichtje
Beetje krom ja, dat heb ik ook al een aantal keer gehad met die carmenquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:40 schreef J.Herrer het volgende:
Krijg ik een SMS van Brucie over races oid.
Dus ik probeer hem na het lezen van sms even te bellen voor de lol
Krijg ik me toch een scheldpartij naar mn hoofd geslingerd omdat ie lag te pitten
en 10 seconden geleden stuurde hij me nog een berichtje![]()
wtf moet je nou bij die laatste missie doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: ik zie het al, damn hoe blind kun je zijn
[ Bericht 11% gewijzigd door J.Herrer op 04-06-2008 17:33:37 ]One hundred percent independent, I'm the fucking boss![]()
Waar is in godsnaam die kerk waar je moet zijn voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One hundred percent independent, I'm the fucking boss![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:07 schreef J.Herrer het volgende:
Waar is in godsnaam die kerk waar je moet zijn voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja maar je wilt er natuurlijk wel op tijd zijn, dat wil zeggen. als eerstequote:Op woensdag 4 juni 2008 18:27 schreef Spaulding het volgende:
Je wordt gebeld door Roman en die zegt je dan waar je moet zijn.
![]()
![]()
GTA4 problemen zorgen voor grote ergenis
Vind dat best vaag heb nu rond de 30 uur gespeeld, heb een refurbished x-box en tot nu toe nergens last van. En hoor hier ook niemand erover.
Lijkt mij er meer op dat doordat GTA IV al zoveel verkocht is dat de er veel meer kans op klachten is en dat er nu gewoon een paar slechte PS3 en Xbox 360 het loodje leggen.West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement![]()
Ik heb ook weinig tot geen problemen. Al merk ik wel dat ik me de laatste tijd steeds meer ga ergeren aan de wel erg matige frameratequote:Op woensdag 4 juni 2008 19:02 schreef MrDoegewoon het volgende:
GTA4 problemen zorgen voor grote ergenis
Vind dat best vaag heb nu rond de 30 uur gespeeld, heb een refurbished x-box en tot nu toe nergens last van. En hoor hier ook niemand erover.
Lijkt mij er meer op dat doordat GTA IV al zoveel verkocht is dat de er veel meer kans op klachten is en dat er nu gewoon een paar slechte PS3 en Xbox 360 het loodje leggen.
X
X
X![]()
Klaar met de storyline![]()
Eigenlijk vind ik het maar een mager verhaal en achteraf gezien zaten er niet echt missies bij waar je echt helemaal vast kon zitten, zoals die ene race in VC of het hele vliegles gebeuren in SA.
Ik hoop dat de volgende GTA ook zo'n realistische stad is, maar dan wel met de mogelijkheden uit SA
hehe, hij is leuk,quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:43 schreef J.Herrer het volgende:
Voor diegenen die zich afvragen wanneer GTA IV op de pc komt, zie hier de eerste screenshot:
tegen de tijd dat die op de PC is, is het spel al helemaal verouderd![]()
![]()
Ja maar dan krijg je natuurlijk wel modsquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:16 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
hehe, hij is leuk,
tegen de tijd dat die op de PC is, is het spel al helemaal verouderd
Ja dat zei ook iedereen bij GTAIII VC & SA (exclusive voor PS2 werd er zelfs gezecht in de reclame's) kwestie van tijd gozer...quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:35 schreef ZigoSOS het volgende:
Grote kans dat ie niet eens op de PC komtOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Volgens mij was bij GTA 3, VC en SA bij de release bekend dat ie na een half jaar op de pc zou komen![]()
Haha moet je eens met een helicopter vliegen en waar veel mensen lopen kan je ze wegschieten met de rotors
Ik schoot net 1 of andere tjappie paar 100 meter verder
En dan moet je ook niet te vaak de grond raken anders breken ze af
Moet je op een hoog gebouw staan in de multiplayer.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:43 schreef J.Herrer het volgende:
Haha moet je eens met een helicopter vliegen en waar veel mensen lopen kan je ze wegschieten met de rotors
Ik schoot net 1 of andere tjappie paar 100 meter verder
En dan moet je ook niet te vaak de grond raken anders breken ze af![]()
dan moet jij of een maat iets lager net naast t gebouw stil blijven hangen met de chopper. En dan moet je in de rotors springen.vlieg je heel de stad over.
Uiteindelijk is die ook niet zo moeilijk om te halen als je weet hoe het moet.quote:.
Single player achievements die ik nog wel wil halen:
- Finish Him
- Rolled Over
- Chain Reaction
Liberty City Minute ga ik niet halen, ik heb niet zo'n zin om het spel nog eens uit te spelen.
Rolled Over heb ik nu een aantal keer geprobeerd op het vliegveld, maar ik reed een paar keer met volle snelheid tegen een stoeprand aan in plaats van een bord dat je als schans kunt gebruiken. Resultaat: door je voorruit vliegen en een enorm gare wagen overhouden die niet meer vooruit te branden is..
met die rolled over achievement. hoevaak moet je dan je auto flippen?
het lukt me maar niet.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
Rolled Overquote:Op maandag 9 juni 2008 12:31 schreef _GdR_ het volgende:
met die rolled over achievement. hoevaak moet je dan je auto flippen?
het lukt me maar niet.
Do 5 car rolls in a row from one crash."Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."![]()
ik heb hem ook niet maar ben weleens 367567556 rondjes geflipt met een crash!quote:
is wel online, misschien werkt ie alleen offline![]()
![]()
heb t een tijdje terug geprobeerd (offline)quote:Op maandag 9 juni 2008 15:55 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb hem ook niet maar ben weleens 367567556 rondjes geflipt met een crash!
is wel online, misschien werkt ie alleen offline
mja had toen ook 6sterren en werd dood vermoord door de politie
Rolled over;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:00 schreef Reintji het volgende:
Rolled over;Of bij de car-launching schommel, dan heb je hem zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo'n spelletje op de arcade kasten die je soms ziet staan.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:06 schreef WRNL het volgende:
Hey, waar kan ik deze archievement halen?
Beat the high score in QUB3D.
![]()
arcadekast in bv de stripclubquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:06 schreef WRNL het volgende:
Hey, waar kan ik deze archievement halen?
Beat the high score in QUB3D.
![]()
![]()
Waat zit dat precies?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:10 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Of bij de car-launching schommel, dan heb je hem zo.
![]()
Aha, ga ik even kijken, wil proberen alle archievements te pakken. Alleen die archievement binnen dertig uur haal ik niet.quote:![]()
begin je toch gewoon een keertje opnieuw? dan heb je het zo gedaan toch?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:23 schreef WRNL het volgende:
[..]
Aha, ga ik even kijken, wil proberen alle archievements te pakken. Alleen die archievement binnen dertig uur haal ik niet.
ik ben niet bezig geweest om het snel te halen, heb side missies e.d. gedaan en had hem met 31 uur uitgespeeld.... dus als je daar wat vaart achter zet is het makkelijk te doen....![]()
Ik ben nu rond 26 uur en ben nu bij die gast in het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:32 schreef rival het volgende:
[..]
begin je toch gewoon een keertje opnieuw? dan heb je het zo gedaan toch?
ik ben niet bezig geweest om het snel te halen, heb side missies e.d. gedaan en had hem met 31 uur uitgespeeld.... dus als je daar wat vaart achter zet is het makkelijk te doen....
![]()
Vandaag voor het eerst een paar uur on-line gespeeld. Het enige leuke vind ik de races, de rest vond ik weinig aan. Maar goed dat ik hier een van m'n 48 uur Gold kaartjes voor heb gebruikt.
Ik denk niet dat ik het vaak on-line zal spelen, op een paar races af en toe na."Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."![]()
Ik ga dnk ik alleen maar online als ik de archievements ga halen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:05 schreef OMG het volgende:
Vandaag voor het eerst een paar uur on-line gespeeld. Het enige leuke vind ik de races, de rest vond ik weinig aan. Maar goed dat ik hier een van m'n 48 uur Gold kaartjes voor heb gebruikt.
Ik denk niet dat ik het vaak on-line zal spelen, op een paar races af en toe na.
![]()
Ik ga nu proberen onder alle bruggen onder te vliegen. Zijn er dertien in totaal en zoals altijd weet ik niet waar de laatste zicht bevind. Iemand een map met alle bruggen die voor de archievement nodig zijn?![]()
Het zijn er 14.quote:Op zondag 22 juni 2008 02:38 schreef WRNL het volgende:
Ik ga nu proberen onder alle bruggen onder te vliegen. Zijn er dertien in totaal en zoals altijd weet ik niet waar de laatste zicht bevind. Iemand een map met alle bruggen die voor de archievement nodig zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je al de 10 auto's voor Brucie gehaald? Zo niet, dan kan het nog niet.quote:Op zondag 22 juni 2008 12:27 schreef WRNL het volgende:
Ik wil nu die 30 car thefts doen. Moet ik eerst naar iemand toe om dat te activeren?
Valt nog niet mee als je bij iedere mooie afsprong uit de auto word geslingerdquote:
The truth was in here.![]()
quote:Op zondag 22 juni 2008 13:54 schreef OMG het volgende:
[..]
Het zijn er 14.Bedankt, de bruggen zijn nu gedaan. En ja, ik heb Brucie alle autos al weten te jatten. Maar ik zie die 30 andere auto's maar niet. En ik zoek het hele gebied af waar die autos horen te staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Heb je al de 10 auto's voor Brucie gehaald? Zo niet, dan kan het nog niet.
![]()
Nadat je een missie hebt gedaan waar je Stevie's auto hebt geleend (je ziet de persoon nooitquote:Op zondag 22 juni 2008 15:32 schreef WRNL het volgende:
[..]
Bedankt, de bruggen zijn nu gedaan. En ja, ik heb Brucie alle autos al weten te jatten. Maar ik zie die 30 andere auto's maar niet. En ik zoek het hele gebied af waar die autos horen te staan.
), brengt Brucie je in contact met Stevie en dan zul je SMS-jes gaan ontvangen.
Wacht eens even, dat is dus dat SMSje die je niet kan verwijderenquote:Op zondag 22 juni 2008 15:45 schreef OMG het volgende:
[..]
Nadat je een missie hebt gedaan waar je Stevie's auto hebt geleend (je ziet de persoon nooit), brengt Brucie je in contact met Stevie en dan zul je SMS-jes gaan ontvangen.
![]()
. Bedankt, ga het even uitvogelen.
![]()
En die garage staat in Bohan vlakbij je safehouse, voordat je het niet kunt vinden zet ik het hier maar alvast neer
Al gevonden, tnxquote:Op zondag 22 juni 2008 18:25 schreef J.Herrer het volgende:
En die garage staat in Bohan vlakbij je safehouse, voordat je het niet kunt vinden zet ik het hier maar alvast neer
![]()
![]()
offline lig ik elke keer uit de auto, in freemode blijft ie zitten??quote:Op zondag 22 juni 2008 14:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Valt nog niet mee als je bij iedere mooie afsprong uit de auto word geslingerd
![]()
![]()
wtf?quote:Op maandag 23 juni 2008 10:12 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Bah, heb al de hele ochtend "Everyday i'm hustling" in mijn hoofd.
![]()
![]()
Ook als je uit bed stapt en onder de douche? En in de supermarkt en bibliotheek?quote:Op maandag 23 juni 2008 10:12 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Bah, heb al de hele ochtend "Everyday i'm hustling" in mijn hoofd.
![]()
Gevondenquote:Bij mij (X360) hangt zo nu en dan ook het beeld, iemand ook al gehad?quote:Monday, June 23, 2008
Multiplayer patch released by R*
Posted by adamcs at 16:39. Category: General
Rockstar Games has released patches today for both the Xbox 360 and PlayStation 3 versions of GTA IV, which address a number of multiplayer connectivity issues including freezes during certain modes, continunation when players leave matches, and bugs within races and race lobbies.
Here is the full list of issues which have been addressed:
1. Fixed an issue where players were unable to enter or exit vehicles in GTA Race.
2. Fixed an issue where scripted vehicles were causing games to unexpectedly crash.
3. Improved reliability and frequency of PS3™ online leaderboard updates.
4. Fixed a rare hang some players encountered when moving from a Race or GTA Race lobby into gameplay.
5. Fixed a hang that would occur when players were switching teams during the countdown in the lobby.
6. Fixed an issue where players were able to get ridiculously high scores from Cops 'n Crooks matches.
7. Changed GTA Race and Race so that the last player remaining always receives a reward of $250.
8. Fixed an issue where spectating players would prevent the game from finishing.
9. Fixed an issue where players were unable to spectate in Round 2 of Cops 'n Crooks games.
10. Changed countdown timer in lobby so that it no longer resets when new players join a game.
11. Changed the kick option so that kicked players are no longer brought back to single player.
Link: Grand Theft Auto IV Patch![]()
ik heb hem nu 4 dagen maar:
Wat een game
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over![]()
Geweldige game
Ik heb hem nu al meer dan een maand en tot nu toe heeft het me bijna alleen maar mooie momenten bezorgd, op sommige Multiplayer ervaringen na.
Verder heb ik eigenlijk helemaal geen last van bugs enzo. Maximaal één keer vastgelopen in de storyline, maar dat geeft niet
mvg Steel Dogg
-![]()
Ik probeer Xbox live te krijgen, maar het lukt niet...
Bij mn xbox configuratie staat er bij IP adress een fout, met uitleg:Ik snap niet hoe ik dit moet doen, wie kan me helpen? bedanktquote:Your console was unable to negotiate a lease with your DHCP server. Make sure that addresses are available on your server.
This test verifies that your console has a valid IP address. If your console does not pass this test:
- Confirm that there are no other devices on your network with the same IP address.
- If you are using a router or gateway (wat ik indd gebruik) verify that it's configured to assign IP addresses to network devices (PHCP enabled)
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden![]()
Vraag het anders even in het centraal 360 topic ik denk dat ze het daar wel wetenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:48 schreef MisterO het volgende:
Bij mn xbox configuratie staat er bij IP adress een fout, met uitleg:
[..]
Ik snap niet hoe ik dit moet doen, wie kan me helpen? bedankt
Ik ben gister begonnen met de auto's op te zoeken die je via SMS binnenkrijgt.
Ik heb de SMS al een hele tijd geleden gehad. Gister de 1e auto gevonden, dan zegt ie ook netjes dat ik de auto heb gevonden die Stevie wil hebben, maar vervolgens gebeurt er niks? Ik kan hem niet bellen en ik krijg ook niks te xien op m'n map waar ik hem af moet leveren??It wasn't me....![]()
Geef je xbox gewoon een eigen ip, probleem opgelostquote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:48 schreef MisterO het volgende:
Bij mn xbox configuratie staat er bij IP adress een fout, met uitleg:
[..]
Ik snap niet hoe ik dit moet doen, wie kan me helpen? bedankt![]()
Die krijg je pas 6 uur laterquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:56 schreef Silvex het volgende:
Ik heb de SMS al een hele tijd geleden gehad. Gister de 1e auto gevonden, dan zegt ie ook netjes dat ik de auto heb gevonden die Stevie wil hebben, maar vervolgens gebeurt er niks? Ik kan hem niet bellen en ik krijg ook niks te xien op m'n map waar ik hem af moet leveren??
Dus kan je het beste bij je safehouse daar in de buurt op het bed liggen en niet saven (of wel, wat jij wilt) je kunt het ook gewoon cancelen en dan ben je ook 6 uur verder
Als je opstaat krijg je meteen een smsje
Oh en die auto moet natuurlijk gewoon in die garage, vlakbij je safehouse in BohanOne hundred percent independent, I'm the fucking boss![]()
bohan, rechts naast je savehouse zit een garage! deze wordt aangeduid op de map als zijnde "garage"quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:56 schreef Silvex het volgende:
Ik heb de SMS al een hele tijd geleden gehad. Gister de 1e auto gevonden, dan zegt ie ook netjes dat ik de auto heb gevonden die Stevie wil hebben, maar vervolgens gebeurt er niks? Ik kan hem niet bellen en ik krijg ook niks te xien op m'n map waar ik hem af moet leveren??
hier moeten de auto's heen!![]()
![]()
Hey, wat zijn soms die "ondertitels" die je krijgt..... Zo werd ik een keer uit het niets aangevallen door 2 man in een auto, en alles wat zij zeiden werden ondertiteld. En toenet was ik weer ergens en kwam inene onderin beeld: "Please leave me/us alone". Wtf, heb ik iets gemist?![]()
![]()
Cool, thanks!! Going to try that!quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:21 schreef rival het volgende:
[..]
bohan, rechts naast je savehouse zit een garage! deze wordt aangeduid op de map als zijnde "garage"
hier moeten de auto's heen!
It wasn't me....![]()
ik vermoed de random caracters! dit zijn mini missies en bevatten net als de missies ondertiteling!quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hey, wat zijn soms die "ondertitels" die je krijgt..... Zo werd ik een keer uit het niets aangevallen door 2 man in een auto, en alles wat zij zeiden werden ondertiteld. En toenet was ik weer ergens en kwam inene onderin beeld: "Please leave me/us alone". Wtf, heb ik iets gemist?
![]()
Zo, dat was een leuke en viel ook eigelijk best wel mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net gesolliciteerd in de advocatuur,.
[ Bericht 1% gewijzigd door Reintji op 30-06-2008 00:33:00 ]![]()
Heb een Xbox 360 + GTA IV sinds gisteren. Geweldig spel, geweldige console.
Gisteravond zat ik voor het eerst GTA IV via Xbox Live te spelen, toen ik opeens de achievement "Let Sleeping Rockstars Lie" kreeg. Nu zag ik op internet dat dit betekent dat ik een Rockstar developer gekilld heb, en dat de achievement vrij zeldzaam is. Heb ik nou echt pure mazzel gehad dat ik in mijn eerste half uurtje Xbox Live ooit deze achievement heb gehaald of is hij helemaal niet zo zeldzaam?![]()
Rij in GTA4 naar de dichtst bijzijnde tw@ en vul in: www.whattheydonotwantyoutoknow.comquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:36 schreef WRNL het volgende:
[..]
Waar kan jij die kopen enzo... Wil de duiven ook graag doodschieten, moet er nog 97
Alle jumps, pigeons etc. Scheelt weer een boekie van 20 euro.In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.![]()
Hij was heel erg zeldzaam maar tegenwoordig niet meerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:53 schreef basalphenaar het volgende:
Heb een Xbox 360 + GTA IV sinds gisteren. Geweldig spel, geweldige console.
Gisteravond zat ik voor het eerst GTA IV via Xbox Live te spelen, toen ik opeens de achievement "Let Sleeping Rockstars Lie" kreeg. Nu zag ik op internet dat dit betekent dat ik een Rockstar developer gekilld heb, en dat de achievement vrij zeldzaam is. Heb ik nou echt pure mazzel gehad dat ik in mijn eerste half uurtje Xbox Live ooit deze achievement heb gehaald of is hij helemaal niet zo zeldzaam?
Als je iemand killed die deze achievement al heeft dan krijg jij hem ook. Hij verspreid dus tegenwoordig al vrij snel
Zelf heb ik hem nog niet trouwens, maar ik doe dan ook geen multiplayer. Ik moet nog steeds de allerlaatste missie van het spel eens uitspelen... Maar er komen steeds andere nieuwe games tussendoor
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Ff spammen; voor de liefhebber, de chain reaction achievement (voor wanneer je het niet zelf kon bedenken)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kom maar niet verder dan Snow Storm. En het zijn de simpele agenten die mij altijd weten te vermoorden i.p.v. SWAT
Alle mine.nu-domeinen werken weer o/![]()
Moet je ff zorgen dat je al die dealers vermoord zonder zelf schade op te lopen, dus veel achter muurtjes enz, je kan er ook in komen via de achterkant (hoge ladder) dan is de weg naar de drugs veel korter, dan vervolgens de amor pakken, en als je buiten bent naar het water, daar ligt een snelle boot, waarmee je zo uit de wanted cirkel bent.quote:Op maandag 7 juli 2008 16:14 schreef P0rt0 het volgende:
Ik kom maar niet verder dan Snow Storm. En het zijn de simpele agenten die mij altijd weten te vermoorden i.p.v. SWATOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
blast your way out, shoot de fucking cops, steal a policecar and get the hell outha there!quote:Op maandag 7 juli 2008 16:14 schreef P0rt0 het volgende:
Ik kom maar niet verder dan Snow Storm. En het zijn de simpele agenten die mij altijd weten te vermoorden i.p.v. SWAT
![]()
![]()
Zet een snelle wagen klaar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of gewoon de ladder aan de achterkant opklimmen, iedereen neerschieten, coke pakken en weer via die ladder terug en ipv een auto pak je de boot en raak je die sterren binnen 2 seconden kwijtquote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:50 schreef rival het volgende:
[..]
blast your way out, shoot de fucking cops, steal a policecar and get the hell outha there!
te simpel voor woorden, je komt misschien maar 1 agentje tegen
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:11 schreef Reintji het volgende:
Zet een snelle wagen klaar!in dat gebouw vind je ook gewoon armorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben geen james bond, maar meer een ramboquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:37 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Of gewoon de ladder aan de achterkant opklimmen, iedereen neerschieten, coke pakken en weer via die ladder terug en ipv een auto pak je de boot en raak je die sterren binnen 2 seconden kwijt
te simpel voor woorden, je komt misschien maar 1 agentje tegen
![]()
![]()
snowstorm vond ik echt iets te makkellijk. de sufste opdrachten lukken me nooit in 1x en die wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
Ik had snowstorm ook redelijk makkelijk. Zit nu vast bij, kuch,.. "Smackdown"...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sommige missies vond ik echt tergend kut en oneerlijk! Meerdere malen op het punt gestaan om er mee te kappen maar gelukkig toch ff doorgezet!Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Alle duiven gedaan, alle random caracters op 1 na gedaan, alle 30 de auto's voor stevie, alle unique stunt jumps, alle most wanted, rond de 75%, rond de 80 uur op de teller.
Ik heb em over 1 week wel rond, 100% that is
En maal 2, want ik heb em ook voor de PS3
<signature here>.![]()
quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:58 schreef Reintji het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<signature here>.![]()
Ah, thanks. Ik post een update
Edit: en succes
[ Bericht 31% gewijzigd door Reintji op 10-07-2008 11:19:06 ]![]()
Ik heb hem al uitgespeeld, sinds vorige weekMoet hem nu zien te uitspelen voor de volle 100% .Alle missies gedaan, Exotic Export gedaan, 10 Pakketjes Drugs Delivery gedaan, Minigames gedaan,
Sta op 74%
-![]()
Vraagje: Moet je voor de 100% (dus niet achievements) ook alle girlfriends en normale vrienden uitspelen?![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:47 schreef Reintji het volgende:Ah bedankt! Super handigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Spannend, volgens mijn nadert het einde...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blijft heerlijk aankloten met dat GTA
aaarghggghghghahahaahhgghhhghggh mijn kut broertje heeft heel mijn save verneukt, nu ben 'ik' een heel stuk verder en mis ik heel het stuk van het verhaal.
Kan ik mooi opnieuw beginnen![]()
Download je toch even een savegame van waar je was.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:36 schreef HenkBenzinetank het volgende:
aaarghggghghghahahaahhgghhhghggh mijn kut broertje heeft heel mijn save verneukt, nu ben 'ik' een heel stuk verder en mis ik heel het stuk van het verhaal.
Kan ik mooi opnieuw beginnenOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Wat is het verschil je moet alleen even je eigen kleren weer terug aandoen, dan ben je weer helemaal waar je was...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:21 schreef HenkBenzinetank het volgende:
ja maar dat is toch anders
edit: onee, je status....
edit2: het kan zoiezo niet sorry, was vergeten dat dit het 360 topic is.
[ Bericht 12% gewijzigd door DX11 op 12-07-2008 18:39:43 ]Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Dom, grrr... coversysteem ook..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: