Jup. Ben niet helemaal n00bquote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:09 schreef santax het volgende:
[..]
Sluit je de stroom ook aan met die palen?
Want er is maar 1 rede dat echt niemand komt... dat is stroom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:47 schreef Marcell0 het volgende:
Ben het spel aan het downloaden. De enige versie van SimCity die ik heb is 3000. Ik kijk al uit naar de mooie plaatjes (al eerder getoond in dit topic).ga naar de bart smit/ intertoys/ FRS en vis SC4: deluxe voor 5 euro uit de budgetbakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
de reguliere versie? (non deluxe)quote:Op zondag 15 juni 2008 11:31 schreef Zero2Nine het volgende:
Voor 5 euro gezien bij intertoys idd. Maar wel zonder uitbreidingen.
draai vista en SC4 zonder problemen...quote:Op zondag 15 juni 2008 11:49 schreef KingOfMystery het volgende:
Jammer dat het niet werkt op Vista. Ik heb het spel namelijk wel.
ze hebben idd erg veel downtime, de laatste keer was dat vanwege capaciteitsproblemen, zal me niets verbazen als dat nu ook het geval is.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:00 schreef sjakie007 het volgende:
Weet iemand trouwens wat er met Simtropolis.com aan de hand is? Ik had laatst al dat hij het niet deed. Nu ligt hij er weer helemaal uit.
Compatibiliteitsmodus voor XP inschakelenquote:Op zondag 15 juni 2008 11:49 schreef KingOfMystery het volgende:
Jammer dat het niet werkt op Vista. Ik heb het spel namelijk wel.
ook zonder moet hij prima kunnen werkenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:40 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Compatibiliteitsmodus voor XP inschakelen
Gebruik je daarvoor een building pack ofzo? Dat er allemaal van die wolkenkrabbers staan die ik nog nooit heb gezien? Heb zelf namelijk een stadje lopen met 250k aan inwoners, daar heeft zich ook wel hoogbouw ontwikkeld maar er komen niet veel hogere gebouwen zoals in jouw stad meer als ik verder uitbreid. Komen die pas tegen het miljoen?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:45 schreef lof102 het volgende:
Mijn huidige stadje zoals deze zich langzamerhand ontwikkelt:
[ link | afbeelding ]
1,4 miljoen peopltjes die er wonen en werken
@ Tuinboonquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:24 schreef Tuinboon het volgende:
[..]
Gebruik je daarvoor een building pack ofzo? Dat er allemaal van die wolkenkrabbers staan die ik nog nooit heb gezien? Heb zelf namelijk een stadje lopen met 250k aan inwoners, daar heeft zich ook wel hoogbouw ontwikkeld maar er komen niet veel hogere gebouwen zoals in jouw stad meer als ik verder uitbreid. Komen die pas tegen het miljoen?
Dankjewel, ik ga er even naar kijken.quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:59 schreef lof102 het volgende:
[..]
@ Tuinboon
Ik gebruik hiervoor het CAM pack, Colossus Addon Mod, dat kan je evt hier downloaden:
CAM: http://sc4devotion.com/csxlex/lex_filedesc.php?lotGET=1008
Essentials: http://sc4devotion.com/csxlex/lex_filedesc.php?lotGET=443
En dan heb je uiteraard nog de wolkenkrabbers, CAMelots, nodig, die heb ik hier vandaan:
CAMelots: http://sc4devotion.com/forums/index.php?topic=2039.0
Lees voor het downloaden goed de eerste post door!!
Let wel goed op dat je de Dependencys, BAT's en LOT's niet dubbel downloaded, ivm met crashes of niet werkende LOT's.
Ook heb ik er een ruime hoeveelheid aan gewone gedownloade wolkenkrabbers inzitten, maar deze kan je zelf denk ook wel vinden!
Een kleine tip, zorg voor een duidelijke mapstructuur in je plugin map:
[ link | afbeelding ]
En gebruik SC4 Datpacker, deze plugin map is bij mij namelijk al 1,6 gig groot en zorgt ongecomprimeerd voor continue crashes. Ook is het handig om voor je verschillende projecten nieuwe plugin mappen te maken. Zo heb ik zelf een plugin map voor dit, CAM, voor m'n haven, eentje met oudere gebouwen en een met flora en fauna!
niet dat ik weet....quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:49 schreef Chaos-Zero het volgende:
Nog even een vraag, kan je je hele region gebruiken om als 1 speelveld te gebruiken zeg maar, zodat je geen verschillende steden meer heb?
Het wil wel openen en zo, maar na een minuut of zo sluit het zichzelf om onverklaarbare reden af.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:56 schreef mschol het volgende:
[..]
ook zonder moet hij prima kunnen werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |