Nee dat zijn de clinics, of zie jij die als kleine ziekenhuizen?. Maar wat zijn die medische diensten duur zegquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:38 schreef Gamer_V het volgende:
Mja, maar een ziekenhuis is tegelijk een huisartsenpost gok ik. Aangezien je die verder niet hebt.
Ik ben het er helemaal mee eens dat het niet realistisch is. Maar ik denk dat clinics de functie van huisarts vervullen. Een stadje van 30k kan best meerdere huisartsen hebben toch? Het ziekenhuis alleen voor de stad is idd een beetje raar. Van de andere kant hebben de steden voor hun grootte ook erg veel hoogbouw, dus ze lijken op het oog veel groter dan het inwoneraantal doet vermoeden.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:46 schreef MrTorture het volgende:
Clinics of ziekenhuizen, welke real-life stad van 30k inwoners ken jij waar meerdere ziekenhuizen staan, die alleen de stad zelf dekken?
dat vind ik eigenlijk wel logisch...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:06 schreef Gamer_V het volgende:
Dat is eigenlijk mijn grootste ergernis met Simcity 4. Dat het doelgebied van voorzieningen altijd een cirkel is. Het slaat nergens op en beperkt vrij bouwen heel erg.
in tegendeel, er is erg veel vraag naar Residential zone en totaal geen naar industrial zones.. zodoende staat van dat laatste ook nog een heleboel leeg.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:51 schreef ElmarO het volgende:
Ziet er netjes uit. Stad is met zoveel inwoners zeker niet meer vooruit te branden?
Best netjes. Met meer dan 750.000 inwoners kreeg ik haast geen groei meer. Al doelde ik ook enigsins op de prestaties van je PC. Die zakten bij mij met een stuk minder inwoners al aardig in. Laat staan met 1,4 miljoen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:32 schreef lof102 het volgende:
[..]
in tegendeel, er is erg veel vraag naar Residential zone en totaal geen naar industrial zones.. zodoende staat van dat laatste ook nog een heleboel leeg.
Bovenin heb ik nog een stuk leeg terrein waar gebouwd kan worden en ook nog grote gedeeltes van de huidige industriele bebouwing waar nog residentiele zones overheen kunnen worden gezet.
M'n pc zwicht er glkkg totaal niet onder, mag ook wel:quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:34 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Best netjes. Met meer dan 750.000 inwoners kreeg ik haast geen groei meer. Al doelde ik ook enigsins op de prestaties van je PC. Die zakten bij mij met een stuk minder inwoners al aardig in. Laat staan met 1,4 miljoen.
hoe doe je dat.. :Squote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:45 schreef lof102 het volgende:
Mijn huidige stadje zoals deze zich langzamerhand ontwikkelt:
[ link | afbeelding ]
1,4 miljoen peopltjes die er wonen en werken
leg uit/laat pics zien?quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:34 schreef MrTorture het volgende:
Industrie kun je toch naar een andere stad verplaatsen? Als je maar goede verbindingen hebt.
Ben begonnen met m'n havenstad en heb voor het eerst in m'n leven een weg over een snelweg en spoorlijn getrokken, waar het resultaat er een beetje netjes uit zag
Vroegâh trok ik altijd rechte lijnen, nu aandacht voor iedere tile op mijn schermHet resultaat gaat goed zijn
ik had een centrale ringweg snelweggemaakt... echter werd die nauwelijks gebruikt...quote:
Sluit je de stroom ook aan met die palen?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:03 schreef MrTorture het volgende:
Er lukt me iets niet
0,0 inwoners, ik bouw van alles, Res, Ind, Com, wegen, stroom, waterleiding, maar ik heb het idee dat ik iets vergeeter woont dus echt geen één sim
Jup. Ben niet helemaal n00bquote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:09 schreef santax het volgende:
[..]
Sluit je de stroom ook aan met die palen?
Want er is maar 1 rede dat echt niemand komt... dat is stroom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:47 schreef Marcell0 het volgende:
Ben het spel aan het downloaden. De enige versie van SimCity die ik heb is 3000. Ik kijk al uit naar de mooie plaatjes (al eerder getoond in dit topic).ga naar de bart smit/ intertoys/ FRS en vis SC4: deluxe voor 5 euro uit de budgetbakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
de reguliere versie? (non deluxe)quote:Op zondag 15 juni 2008 11:31 schreef Zero2Nine het volgende:
Voor 5 euro gezien bij intertoys idd. Maar wel zonder uitbreidingen.
draai vista en SC4 zonder problemen...quote:Op zondag 15 juni 2008 11:49 schreef KingOfMystery het volgende:
Jammer dat het niet werkt op Vista. Ik heb het spel namelijk wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |