Alweer?quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:43 schreef Muck het volgende:
há er belt net een leerling af!
Dan ga ik die andere gewoon even bellen, dan hoef ik niet voor een half uurtje 20 km te fietsen
quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:45 schreef Muck het volgende:
reactie van leerling nummer 2: "ah mooi, dan kan ik een weekje extra oefenen!"![]()
quote:
Succesquote:
Ambtenaarquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:56 schreef OA het volgende:
Nog 4
Hettie volges mij wel gezegd.quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:00 schreef OA het volgende:
Jort, je vertelt ook niet even dat je een reltopic opent...![]()
Biogarde
quote:
quote:
Wat is erquote:Op donderdag 22 mei 2008 17:32 schreef Pheno het volgende:
Thuis, balend. Kutnieuws.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Alweer?
Goei plan
[..]
[..]
[..]
Succes
[..]
Ambtenaar
[..]
Hettie volges mij wel gezegd.
Link komt me bekend voor
Dat was een zeer goede grap ja... 10 minuten vertraagd omdat ze op Leiden zo nodig midden in de spits een lege trein personeel moeten laten wisselen 3 minuten voordat mijn trein vertrekt.... en dan gaat die lege trein kapot en komt mijn trein zijn spoor niet op, de volgende trein ook niet, omdat de trein op dat spoor wacht tot de lege weg is, en men pas na 10 minuten bedenkt dat ze die trein op dat andere spoor misschien beter eerst kunnen laten vertrekkenquote:
Mooi he, prorailquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat was een zeer goede grap ja... 10 minuten vertraagd omdat ze op Leiden zo nodig midden in de spits een lege trein personeel moeten laten wisselen 3 minuten voordat mijn trein vertrekt.... en dan gaat die lege trein kapot en komt mijn trein zijn spoor niet op, de volgende trein ook niet, omdat de trein op dat spoor wacht tot de lege weg is, en men pas na 10 minuten bedenkt dat ze die trein op dat andere spoor misschien beter eerst kunnen laten vertrekken![]()
![]()
.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat was een zeer goede grap ja... 10 minuten vertraagd omdat ze op Leiden zo nodig midden in de spits een lege trein personeel moeten laten wisselen 3 minuten voordat mijn trein vertrekt.... en dan gaat die lege trein kapot en komt mijn trein zijn spoor niet op, de volgende trein ook niet, omdat de trein op dat spoor wacht tot de lege weg is, en men pas na 10 minuten bedenkt dat ze die trein op dat andere spoor misschien beter eerst kunnen laten vertrekken![]()
![]()
.
ze zijn vanochtend een naar de db wezen kijken.quote:
Met alleen kijken kom je er nietquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
ze zijn vanochtend een naar de db wezen kijken.
Het is wel knep rap nu ja, was me nog niet eens opgevallenquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:12 schreef Pheno het volgende:
Misschien hebben ze dat daarvoor alleen gedaan. Nu eens geprutst in de instellingen. Of tig sessies weggedonderd omdat ze de db aan het locken waren
Hij welquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:51 schreef Houniet het volgende:
WEEEKEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111
Ja, best behoorlijk.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:54 schreef OA het volgende:
Zo, Enrique, drukke dag gehad?
Dus toen maar doorverbonden aan een collegaquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, best behoorlijk.
En om 16:59 belde er iemand die enorm hard aan het zeiken was.
Was ook een behoorlijk dom wicht.
En eisen dat ze een manager moest spreken
Sure, wat denk je zelf trut, dat die er nog zijn om 17:00?!
![]()
![]()
Gister tot 2200 gewerkt. Bedoel je van der Sar enzulks?quote:
Debielen...quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, best behoorlijk.
En om 16:59 belde er iemand die enorm hard aan het zeiken was.
Was ook een behoorlijk dom wicht.
En eisen dat ze een manager moest spreken
Sure, wat denk je zelf trut, dat die er nog zijn om 17:00?!
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gister tot 2200 gewerkt. Bedoel je van der Sar enzulks?
Ik heb de verlenging inclusief de pingels gezien. Wat een heldquote:
En ik danquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:17 schreef Houniet het volgende:
eer-ik, zaterdag achter de chicks aan of heb je wat te doen?
Dat roep ik altijd al op dinsdag. Niet op maandag , want dan heb ik mijn vorige weekend nog.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:51 schreef Houniet het volgende:
WEEEKEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111
Wilde ik wel doen jaquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:11 schreef JortK het volgende:
[..]
Dus toen maar doorverbonden aan een collega
Die verjaardag he?quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:17 schreef Houniet het volgende:
eer-ik, zaterdag achter de chicks aan of heb je wat te doen?
Wa's Bnet?quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:25 schreef Pheno het volgende:
Ik ga bnet weer eens op, even wat frustratie wegrammen met mijn kicksin. Cya
Wat was t?quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:32 schreef eer-ik het volgende:
opgeschept en snel weer weggeschransd
Was goed voer.
Kunnen we wel doen jaquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die verjaardag he?
Ik ben erbij
Gaan we nog uit daarna eik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |