abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 22 mei 2008 @ 10:11:58 #1
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_58818533
Het zal vele medereizigers niet zijn ontgaan. De trend om je mobiele telefoon of mp3 speler vol open te zetten zodat vriendjes / vriendinnetjes kunnen meeluisteren, ongeacht of andere treinreizigers hier last van hebben.

Zo ook weer vanochtend. Zit met een maat van me en twee vrouwen van middelbare leeftijd in een viersits. Naast ons in de andere viersits zitten drie meisjes van rond de 15-16 jaar (afkomst laat ik in het midden). Op een gegeven moment zet één van die mutsen de muziek vol open met de oordoppen om de nek zodat haar vriendinnetjes ook gezellig kunnen meegenieten!

Kijk om me heen en zie al verschillende mensen geïrriteerd kijken, want ja weinig mensen zitten te wachten op r&b met krakende hoge tonen en compleet gebrek aan bass op de vroege ochtend. Maar uiteraard is er niemand die het lef heeft om er iets van te zeggen...

MrDice, stoere internetheld dat ik ben, besluit om er iets van te zeggen. Waarbij ik dus met een handgebaar en op duidelijke toon aangeef dat ze de muziek zachter moeten zetten... zegt dat takkewijf tegenover me opeens de nu al legendarische woorden:

takkewijf: "Mag de muziek misschien wat zachter."
MrDice: "Pardon?"
takkewijf: "Je kunt ook netjes vragen of de muziek wat zachter mag."
MrDice: "Watblief? Volgens mij heb jij het niet helemaal begrepen..."
takkewijf: "Je kunt het best netjes vragen hoor."
MrDice: "Ja precies. Volgende keer mag je het even voordoen hoe het hoort, of ben je dan ook te schijterig om er iets van te zeggen?"


Klacht + Samenvatting:

1. Kansloze mobiele muziekeenheden die het nodig vinden iedereen lastig te vallen met muziek in de trein.
2. Takkewijven die mij een veeg uit de pan geven terwijl ik tenminste er iets van zeg.

En ja ik weet het, ik reis met het openbaar vervoer. Dus laat de opmerkingen over auto en zo maar achterwege, dat is een hele andere discussie.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
pi_58818593
ik snap je laatste reactie niet
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  donderdag 22 mei 2008 @ 10:15:15 #3
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_58818596
ga dan in een stilte coupe kutpauper, owh sorry ben vergeten je bent een studentje met OV. Recht om te klagen heb je nie eens nerd _! Goed toch dat je er een topic over open, zeer moedig!
*Hosselcopter*
pi_58818598
Openbaar vervoer leuker kunnen we het niet maken, wel duurder
pi_58818599
tevens fipo
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_58818617
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 10:15 schreef Dibble het volgende:
ga dan in een stilte coupe kutpauper, owh sorry ben vergeten je bent een studentje met OV. Recht
er zijn ook stille coupes voor studentjes met ov
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_58818631
Waren het nou de meisjes of de vrouwen van middelbare leeftijd, die vonden dat je het netter moest vragen?
Het mooi kotsende meisje.
  donderdag 22 mei 2008 @ 10:17:08 #8
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_58818636
Laatste reactie over de auto? Ach ik denk ben het commentaar op openbaar vervoer vast voor.

En nee ik ben geen student + dat we in Friesland geen speciale stiltecoupe hebben. Doet er verder ook niet echt toe, gaat mij erom dat ik het belachelijk vind om iemand aan te vallen terwijl hij datgene doet wat 90% in de trein denkt.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  donderdag 22 mei 2008 @ 10:18:03 #9
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_58818656
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 10:16 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Waren het nou de meisjes of de vrouwen van middelbare leeftijd, die vonden dat je het netter moest vragen?
De vrouwen van middelbare leeftijd voor ons. Die meisjes keken me eerst alleen maar heel dom aan alsof ik één of andere vreemde taal sprak.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
pi_58818729
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 10:17 schreef MrDice het volgende:
Laatste reactie over de auto?
nee over t voordoen hoe t moet
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_58818745
ow ik snap t al t was die slet tegenover je
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_58818769
kan een mooie lemming van gemaakt worden
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_58818801
Uit de pan laten vegen door tjiks een allochtoon met gallama gallama muziek

  donderdag 22 mei 2008 @ 10:27:22 #14
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_58818830
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 10:11 schreef MrDice het volgende:
Het zal vele medereizigers niet zijn ontgaan. De trend om je mobiele telefoon of mp3 speler vol open te zetten zodat vriendjes / vriendinnetjes kunnen meeluisteren, ongeacht of andere treinreizigers hier last van hebben.

Zo ook weer vanochtend. Zit met een maat van me en twee vrouwen van middelbare leeftijd in een viersits. Naast ons in de andere viersits zitten drie meisjes van rond de 15-16 jaar (afkomst laat ik in het midden). Op een gegeven moment zet één van die mutsen de muziek vol open met de oordoppen om de nek zodat haar vriendinnetjes ook gezellig kunnen meegenieten!

Kijk om me heen en zie al verschillende mensen geïrriteerd kijken, want ja weinig mensen zitten te wachten op r&b met krakende hoge tonen en compleet gebrek aan bass op de vroege ochtend. Maar uiteraard is er niemand die het lef heeft om er iets van te zeggen...

MrDice, stoere internetheld dat ik ben, besluit om er iets van te zeggen. Waarbij ik dus met een handgebaar en op duidelijke toon aangeef dat ze de muziek zachter moeten zetten... zegt dat takkewijf tegenover me opeens de nu al legendarische woorden:

takkewijf: "Mag de muziek misschien wat zachter."
MrDice: "Pardon?"
takkewijf: "Je kunt ook netjes vragen of de muziek wat zachter mag."
MrDice: "Watblief? Volgens mij heb jij het niet helemaal begrepen..."
takkewijf: "Je kunt het best netjes vragen hoor."
MrDice: "Ja precies. Volgende keer mag je het even voordoen hoe het hoort, of ben je dan ook te schijterig om er iets van te zeggen?"


Klacht + Samenvatting:

1. Kansloze mobiele muziekeenheden die het nodig vinden iedereen lastig te vallen met muziek in de trein.
2. Takkewijven die mij een veeg uit de pan geven terwijl ik tenminste er iets van zeg.

En ja ik weet het, ik reis met het openbaar vervoer. Dus laat de opmerkingen over auto en zo maar achterwege, dat is een hele andere discussie.
had ik notabene eergister nog, ik kwam de trein inlopen en daar zatten ongeveer 6 bruggertjes, waarvan 1 een ipod met boxen had, dat stond natuurlijk teringhard, en 1 van zijn bitches stond op die muziek te dansen. Ik wou gewoon ff rustig ouwehoeren met men collega's/vrienden die ik tegenkwam, dus ik zeg tegen die gast dat hij zijn muziek wel ff wat zachter kan zetten, krijg ik me toch een grote bek van zo'n bitch
Meteen daarna liepen ze wel weg, gingen ze in de eerste klas ziten
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 22 mei 2008 @ 10:28:33 #15
194659 Spittie
just doesn't give a fuck
pi_58818839
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 10:23 schreef swarmahoer het volgende:
kan een mooie lemming van gemaakt worden
swarma spam hoer
  donderdag 22 mei 2008 @ 10:28:34 #16
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_58818841
tijd voor wat buiten proportioneel wapen gebruik!
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_58818851
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:

[..]

swarma spam hoer
zie ondertitel
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  donderdag 22 mei 2008 @ 10:29:48 #18
11845 Jipje
Ik heb em gezien hoor, echt!
pi_58818852
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 10:17 schreef MrDice het volgende:


En nee ik ben geen student + dat we in Friesland geen speciale stiltecoupe hebben.
Daar geloof ik niks van.
De intercity's zijn tegenwoordig vrijwel allemaal uitgevoerd met een stiltecoupe. Ook in de 2e klas. Alleen niemand let erop, das een beetje jammer.
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje

Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
  donderdag 22 mei 2008 @ 10:30:06 #19
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_58818855
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 10:23 schreef swarmahoer het volgende:
kan een mooie lemming van gemaakt worden
Dat dan weer wel, ben benieuwd wie er creatief is .
Maar inderdaad tegen dat vrouwtje gericht, aangezien ze zelf niks durft te zeggen van zoiets. Maar wel mij bekritiseren over hoe ik er iets van zeg... Iets met kop boven het maaiveld uitsteken en zo.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  donderdag 22 mei 2008 @ 10:31:46 #20
194659 Spittie
just doesn't give a fuck
pi_58818880
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 10:29 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

zie ondertitel
Ok zet er maar bij dan
  donderdag 22 mei 2008 @ 10:32:33 #21
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_58818896
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 10:29 schreef Jipje het volgende:

[..]

Daar geloof ik niks van.
De intercity's zijn tegenwoordig vrijwel allemaal uitgevoerd met een stiltecoupe. Ook in de 2e klas. Alleen niemand let erop, das een beetje jammer.
Misschien heb je gelijk, maar in die trein is niet eens sprake van een 1e klas. Wel hebben we allemaal mooie nieuwe treinen, dus aan comfort geen gebrek.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  donderdag 22 mei 2008 @ 10:33:17 #22
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_58818910
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 10:17 schreef MrDice het volgende:


En nee ik ben geen student + dat we in Friesland geen speciale stiltecoupe hebben.
Zijn er wel maar niet op de treinen van Arriva.
Reis regelmatig de driehoek Zwolle-Leeuwarden-Groningen
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_58818935
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 10:31 schreef Spittie het volgende:

[..]

Ok zet er maar bij dan
ipv.. kunnen maar 4 regels
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_58818970
Ik zit ook niet te wachten op r&b zonder krakend hoge tonen en met complete bass op de vroege ochtend.
pi_58819098
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 10:35 schreef n0r het volgende:
Ik zit ook niet te wachten op r&b zonder krakend hoge tonen en met complete bass op de vroege ochtend.
ook al was het smiddags en zaten er mooie hoge en lage tonen bij zit ik er uberhoupt niet op te wachten
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  donderdag 22 mei 2008 @ 10:43:52 #26
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_58819163
Het ging dan ook vooral om de beeldvorming . Ik zie zo vaak dat niemand er iets van zegt. Meestal zet ik gewoon mijn eigen mp3-speler aan waarbij ik overigens wel speciale oordoppen heb gehaald welke niet het geluid naar buiten toe stralen. Dan heb ik er geen last van, maar vind het onbegrijpelijk dat iedereen zo passief is.

Maar dan wel reactief als ik er iets van zeg en de woordkeuze staat ze niet aan.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
pi_58819226
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 10:43 schreef MrDice het volgende:
Het ging dan ook vooral om de beeldvorming . Ik zie zo vaak dat niemand er iets van zegt. Meestal zet ik gewoon mijn eigen mp3-speler aan waarbij ik overigens wel speciale oordoppen heb gehaald welke niet het geluid naar buiten toe stralen. Dan heb ik er geen last van, maar vind het onbegrijpelijk dat iedereen zo passief is.

Maar dan wel reactief als ik er iets van zeg en de woordkeuze staat ze niet aan.
Nergens meer wat van kunnen zeggen tegenwoordig
Dit is wel de reden dat er niet altijd meer wat van gezegd wordt denk ik.
Die vrouw dacht waarschijnlijk dat je meer kan bereiken door erg netjes te zijn, maar dat betwijfel ik. Je kan beter stellen dat dat ding nù zachter of uit moèt.
Het mooi kotsende meisje.
  donderdag 22 mei 2008 @ 10:53:16 #28
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_58819384
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 10:46 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Nergens meer wat van kunnen zeggen tegenwoordig
Dit is wel de reden dat er niet altijd meer wat van gezegd wordt denk ik.
Die vrouw dacht waarschijnlijk dat je meer kan bereiken door erg netjes te zijn, maar dat betwijfel ik. Je kan beter stellen dat dat ding nù zachter of uit moèt.
Ja dat is wel het andere extreme uiterste. Nu ben ik als 26 jarige jongen van bijna twee meter niet bang om door een 15 jarige muts te worden gehoekt... maar toch. En als iemand onbewust te hard praat of slechte oordoppen gebruikt dan kun je het netjes vragen. Doelbewust je doppen om de nek hangen verdient gewoon een nekschot, dat is provoceren en overlast veroorzaken.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  donderdag 22 mei 2008 @ 10:55:38 #29
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_58819440
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 10:43 schreef MrDice het volgende:
Het ging dan ook vooral om de beeldvorming . Ik zie zo vaak dat niemand er iets van zegt. Meestal zet ik gewoon mijn eigen mp3-speler aan waarbij ik overigens wel speciale oordoppen heb gehaald welke niet het geluid naar buiten toe stralen. Dan heb ik er geen last van, maar vind het onbegrijpelijk dat iedereen zo passief is.

Maar dan wel reactief als ik er iets van zeg en de woordkeuze staat ze niet aan.
Ik heb wel oordoppen die uitstralen maar heb het geluid gewoon op een fatsoenlijk niveau. moet het nog 60 jaar met deze oren doen.
Meestal zeg ik er wel wat van maar hangt ook van de situatie af. Maar zeg er alleen iets van wanneer het naast me gebeurd.

Een jaar geleden was ik in Amsterdam en was met de tram onderweg naar het station. stapte achterin en daar waren enkele dames en heren danspasjes aan het uitvoeren op een geweldige beat. Ik kon mijn lach niet onderdrukken en dit ging heel snel over in een slappe lach(zijn we niet gewend in Friesland ). Ze hielden heel snel op met enkele doodsbedreigingen naar mij toeslingerend maar ik kon het niet helpen.
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 10:53 schreef MrDice het volgende:

[..]

Ja dat is wel het andere extreme uiterste. Nu ben ik als 26 jarige jongen van bijna twee meter niet bang om door een 15 jarige muts te worden gehoekt... maar toch. En als iemand onbewust te hard praat of slechte oordoppen gebruikt dan kun je het netjes vragen. Doelbewust je doppen om de nek hangen verdient gewoon een nekschot, dat is provoceren en overlast veroorzaken.
Ik heb idd ook de mazzel dat ik mijn bouw mee heb.
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_58819479
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 10:15 schreef Dibble het volgende:
ga dan in een stilte coupe kutpauper, owh sorry ben vergeten je bent een studentje met OV. Recht om te klagen heb je nie eens nerd _! Goed toch dat je er een topic over open, zeer moedig!
alsof mensen stilzijn in de stilte coupé ik heb het nog nooit meegemaakt.

en verder, koop een auto
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
  donderdag 22 mei 2008 @ 10:58:36 #31
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_58819499
Strakke actie . Gelukkig heb je geen klappen gekregen, want tegenwoordig ben je kennelijk je leven niet meer zeker als je ergens iets van zegt.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  donderdag 22 mei 2008 @ 11:01:11 #32
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_58819561
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 10:57 schreef piekartz87 het volgende:

[..]

alsof mensen stilzijn in de stilte coupé ik heb het nog nooit meegemaakt.

en verder, koop een auto
Ja dat zou een optie kunnen zijn ja, ware het niet dat ik 400 euro per maand netto extra verdien door alleen maar met de trein te reizen in plaats van met de auto. Bovendien vind ik het erg prettig om rustig een krantje te kunnen lezen of met collega's / vrienden / vreemden een praatje te maken.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
pi_58819590
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 11:01 schreef MrDice het volgende:

[..]

Ja dat zou een optie kunnen zijn ja, ware het niet dat ik 400 euro per maand netto extra verdien door alleen maar met de trein te reizen in plaats van met de auto. Bovendien vind ik het erg prettig om rustig een krantje te kunnen lezen of met collega's / vrienden / vreemden een praatje te maken.
twas ook maar sarcasme op het eerste stukje van mijn reactie na dan.
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
  donderdag 22 mei 2008 @ 11:04:38 #34
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_58819658
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 11:02 schreef piekartz87 het volgende:

[..]

twas ook maar sarcasme op het eerste stukje van mijn reactie na dan.
Ik heb honger kennelijk, denk dat ik maar wat brood naar binnen ga schrokken anders hap ik zo.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  donderdag 22 mei 2008 @ 11:07:17 #35
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_58819725
Het openbaar vervoer in Nederland is nu eenmaal het territorium van tokkies en straatterroristen, als je daar graag tussen wilt horen, moet je ook niet gaan mekkeren wanneer je geconfronteerd wordt met hun normen en waarden.
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_58819847
Meestal krijg je erg veel bijval juist wanneer je er iets van zegt, dus het is wel een rare reactie. Ze had er op zijn minst bij kunnen zeggen 'maar ik ben het er helemaal mee eens, die takkeherrie hoef ik niet te horen'.

Het meest asociale in de trein was dat een zwerver ging rukken in de nachttrein, toen ben ik maar weggelopen, want je bent vast niet 100% als je dat doet Bijna nog vreemder was, dat er meer mensen in die coupé zaten - die niet sliepen en niet allemaal oordopjes in hadden - en gewoon bleven zitten
Het mooi kotsende meisje.
  donderdag 22 mei 2008 @ 11:14:27 #37
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_58819907
Ik heb bij dat soort gevallen altijd een gevoel van medelijden... Die arme mensen kunnen niet eens oordopjes aanschaffen

Maar serieus, tof voor die mensen dat ze van hippe muziek houden, en dat ze etaleren met hun telefoontje, maar het is in en in triest als je muziek dan meteen klinkt als een lekke pannenkoek met kinkhoest.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 22 mei 2008 @ 11:46:17 #38
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_58820771
Gewoon eigen iPod er overheen zetten. Makkelijk. Maar dan met oordopjes die NIET de trein terroriseren.
You know, I've learned something today
  donderdag 22 mei 2008 @ 13:52:54 #39
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_58823732
ik word van dit soort mensen ongelofelijk agressief, stelletje teringtokkies
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
  donderdag 22 mei 2008 @ 13:55:07 #40
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_58823793
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 13:52 schreef DANILXL het volgende:
ik word van dit soort mensen ongelofelijk agressief, stelletje teringtokkies
Ik kan je vertellen, mijn bloed kookte. Maar ja om nou een veertigplusser een huf te gaan geven is ook niet echt een teken van goed fatsoen.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
pi_58823875
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 10:11 schreef MrDice het volgende:
Het zal vele medereizigers niet zijn ontgaan. De trend om je mobiele telefoon of mp3 speler vol open te zetten zodat vriendjes / vriendinnetjes kunnen meeluisteren, ongeacht of andere treinreizigers hier last van hebben.

Zo ook weer vanochtend. Zit met een maat van me en twee vrouwen van middelbare leeftijd in een viersits. Naast ons in de andere viersits zitten drie meisjes van rond de 15-16 jaar (afkomst laat ik in het midden). Op een gegeven moment zet één van die mutsen de muziek vol open met de oordoppen om de nek zodat haar vriendinnetjes ook gezellig kunnen meegenieten!

Kijk om me heen en zie al verschillende mensen geïrriteerd kijken, want ja weinig mensen zitten te wachten op r&b met krakende hoge tonen en compleet gebrek aan bass op de vroege ochtend. Maar uiteraard is er niemand die het lef heeft om er iets van te zeggen...

MrDice, stoere internetheld dat ik ben, besluit om er iets van te zeggen. Waarbij ik dus met een handgebaar en op duidelijke toon aangeef dat ze de muziek zachter moeten zetten... zegt dat takkewijf tegenover me opeens de nu al legendarische woorden:

takkewijf: "Mag de muziek misschien wat zachter."
MrDice: "Pardon?"
takkewijf: "Je kunt ook netjes vragen of de muziek wat zachter mag."
MrDice: "Watblief? Volgens mij heb jij het niet helemaal begrepen..."
takkewijf: "Je kunt het best netjes vragen hoor."
MrDice: "Ja precies. Volgende keer mag je het even voordoen hoe het hoort, of ben je dan ook te schijterig om er iets van te zeggen?"


Klacht + Samenvatting:

1. Kansloze mobiele muziekeenheden die het nodig vinden iedereen lastig te vallen met muziek in de trein.
2. Takkewijven die mij een veeg uit de pan geven terwijl ik tenminste er iets van zeg.

En ja ik weet het, ik reis met het openbaar vervoer. Dus laat de opmerkingen over auto en zo maar achterwege, dat is een hele andere discussie.
Volgende keer meer smilies, dan begrijp ik het ook. Of een paint
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  vrijdag 5 maart 2010 @ 16:08:58 #42
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_78778321
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 10:23 schreef swarmahoer het volgende:
kan een mooie lemming van gemaakt worden
Ja maar is die ook gemaakt?
¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
pi_78782259
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 16:08 schreef Ensaf het volgende:

[..]

Ja maar is die ook gemaakt?
Geweldige topickick, respect
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_78782400
Goed topic.
pi_78782740
kutkick
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')