Nou, mijn vriending vond Jeroen ook al leuk.quote:
Waar zijn die te zien? Linkje??quote:Op zondag 25 mei 2008 10:43 schreef Atreidez het volgende:Wat knap!
Ik ga ff de GP2 races kijken van Monaco
Het zou mooi zijn voor het kampioenschap. Absoluut. Zo eerlijk ben ik dan wel dat ik het mooi zou vinden als McLaren een 1 2 weet te halen, maar ik zie liever Kimi gewoon winnen en dan Kubica op 2 en Rosberg op P3.quote:Op zondag 25 mei 2008 10:47 schreef Hari-Bo het volgende:
Kan niet wachten tot 14:00 hoop dat McLaren zwaarder is gekwalificeerd als Ferrari, het wordt in ieder geval weer een interessante race![]()
Vorig jaar was het een 1 2 voor McLaren, maar dat zal dit jaar niet erin zitten gok ik.
Bronquote:Het regent in Monaco
De Formule 1-coureurs zullen met gemengde gevoelens op zondagochtend naar buiten hebben gekeken. Sinds het begin van de ochtend regent het in Monaco en het ziet er niet naar uit dat het voor het einde van de middag droog zal worden.
Volgens de laatste weerberichten in Monaco blijft het regenen tot maandagochtend en komt de temperatuur niet boven de 18 graden.
Waar het in Monaco al een ware prestatie is van de coureurs om met Formule 1-wagens door de straten te racen zal het op zondagmiddag een hele prestatie worden om alles heel te houden in de regen.
quote:Op zondag 25 mei 2008 11:17 schreef TJDoornbos het volgende:
Met zn 12en in de eerste bocht op elkaar
Tsssssssssssquote:Op zondag 25 mei 2008 10:37 schreef Atreidez het volgende:
Volgens mij is 1 van de redenen dat vrouwen niks aan motorsport vinden, t feit dat de coureurs allemaal een helm op moeten
Hell yeahquote:
Woei, dat zou sinds tijden weer een regenrace worden in Monte Carlo!quote:Op zondag 25 mei 2008 11:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Hell yeah![]()
![]()
Lang geleden dat we een fatsoenlijke regenrace hebben gezien maar regen op Monaco maakt echt alles goed![]()
Nou ja, vorig seizoen hadden we de Nurburgring, China en als hoogtepunt qua regen Fiji.quote:Op zondag 25 mei 2008 11:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Hell yeah![]()
![]()
Lang geleden dat we een fatsoenlijke regenrace hebben gezien maar regen op Monaco maakt echt alles goed![]()
Jamaar dat telt niet want jij zit in de crew dus dan is het gewoon normaal dat je ze kent!quote:Op zondag 25 mei 2008 11:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Tsssssssssss
Ik ken ze ook allemaal, voor- EN achternaam
quote:Op zondag 25 mei 2008 11:46 schreef NED het volgende:
Ik zeg als het regent halen Massa en Alsonso sowieso de finish NIET!!
Dat durf ik best aan.
Ik ben ook niet zo'n die hard fan. Voor mij is het altijd lang geleden dat het heeft geregendquote:Op zondag 25 mei 2008 11:44 schreef ElmarO het volgende:
Nou ja, vorig seizoen hadden we de Nurburgring, China en als hoogtepunt qua regen Fiji.
Ik ken in totaal met jou en Bezembitch meegerekend een meid of 10 die alle coureurs kentquote:Op zondag 25 mei 2008 11:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Tsssssssssss
Ik ken ze ook allemaal, voor- EN achternaam
De laatste keer was 1997quote:Op zondag 25 mei 2008 11:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Woei, dat zou sinds tijden weer een regenrace worden in Monte Carlo!
Live Timing zegt ruim een uurtje geleden ff regen.
Ik zeg je hebt gelijk!quote:Op zondag 25 mei 2008 11:46 schreef NED het volgende:
Ik zeg als het regent halen Massa en Alsonso sowieso de finish NIET!!
Dat durf ik best aan.
Kan voor de race wel leuk zijn, maar ik hou gewoon niet van regen.quote:
1997 was de laatste regenrace in Monacoquote:Op zondag 25 mei 2008 12:24 schreef Bernard0s het volgende:
YES! Eindelijk weer eens regen in Monaco, de laatste keer was '96 volgens mij. En wat voor race was dat zeg!
Voorspellen wie er gaat winnen is vrij kansloos. Ik geef Kovolainen, Alonso en Webber een goeie kans. Rosberg kan ook verrassend uit de hoek komen.
Let's race!
quote:Op zondag 25 mei 2008 12:24 schreef HPoi het volgende:
Wordt waarschijnlijk starten achter de SC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |