Idd lol...Ik zou nu op de grond liggen o_oquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:33 schreef Fathom het volgende:
pfffffffffffff... Ben blij dat dit geen AJAX of Oranje is
OMGquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:34 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Ja, als je dat vergelijkt met dat youtubefilmpje dat net gepost werd.
IDDquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:35 schreef Chadi het volgende:
Slechte mat, slechte leiding, onterechte winnaar.
een goede voetballer voetbalt ook goed op een kloteveld..quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:34 schreef Palmboom313 het volgende:
DIT MEEN JE NIET DANKZIJ DAT KLOTE VELD VERDORIE
Eerder voor Terryquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:35 schreef TheVulture het volgende:
Jezus wat een ontknoping... wel uitermate sneu voor Lampard
Vandaar dus...quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Anelka, de man die veel kostte en niets liet zien.
Ben benieuwd...
Hoezo?quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:37 schreef golfer het volgende:
Enige waar ik het triest voor vind is Terry.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:37 schreef Noshiba het volgende:
terry vind ik echt zielig gewoon, dit vind ik echt heel erg voor hem
wel sneu?quote:
Inderdaad, erg sneu. Voor de rest chelsea:quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:37 schreef golfer het volgende:
Wat hebben ze jou aangedaan dan?quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:38 schreef Noshiba het volgende:
[..]
wel sneu?
ik gun het terry en lampard zo erg
maar ik was/ben nog steeds voor man u
Idd..quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:37 schreef golfer het volgende:
zo denk ik er ook overquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:38 schreef Urquhart het volgende:
Terry is een geweldige speler, ik had hem die prijs gegund. Ik vind alleen Chelsea een kut club
ja in dat opzicht heeft Chelsea wel erg pech gehadquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:38 schreef Palmboom313 het volgende:
3 keer op paal en lat manmanman hoe erg kan het tegen zitten
Precies. Zo een inzet. Dat doelpunt voorkomen met die verdedigende kopbal en dan de beslissende pingel missen. Triest voor hem.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij miste hij op 'matchpoint' ?
Geldt trouwens ook voor Lampard, ook een speler naar mijn hart.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
zo denk ik er ook over
maar verder ben ik enorm fan van Van der Sar, dus dit is prachtig
Wat lul jij nou weer?quote:
Juistquote:
Ja hij scoordequote:Op woensdag 21 mei 2008 23:40 schreef Soul79 het volgende:
Heeft Lampard eigenlijk wel een penalty genomen?
Ik had anders wel een paar eurootjes meer over gehad voor een huilende Cristiano Ronaldo....quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:40 schreef Chadi het volgende:
Wordt die abramovich even door zijn eigen mat genaaid
Inderdaad, wat een lul vind ik dat.quote:
quote:
Ja, en Lampard. Ook een beetje voor Abrahmovic.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:37 schreef golfer het volgende:
De enige hier samen met Grimm die ik het hier gun, congrats.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:38 schreef zjroentje het volgende:
Jaaaa.
Moest zo zijn, Giggs met de beslissende. Duidelijk.
Op zich huilde ie net wel...quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had anders wel een paar eurootjes meer over gehad voor een huilende Cristiano Ronaldo....![]()
Hij heeft ook even gehuild vandaagquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had anders wel een paar eurootjes meer over gehad voor een huilende Cristiano Ronaldo....![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:40 schreef Devrim_ het volgende:
[NUKE] [ XVID ] [ We.Are.Champion.Manchester.United.Forever.DVDRip.XviD-MANU ][ missing.year.lol ]
iddquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:42 schreef Ambrosius het volgende:
Ondertussen al bijna 2.00AM local time.
oh was ik pissen zekerquote:
En ze blijven maar komenquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:42 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Goede oude scenetijd met rare pres op dit soort momenten.
Grant is een held.quote:
Die besteld voor vanavond 2 bussen voor russische vrouwen om zich af te reagerenquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:43 schreef tong80 het volgende:
Abrahimivitch Gooi er nog een par miljoenen tegen aan
Penalties zijn per definitie kut.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:38 schreef cultheld het volgende:
Toch vind ik dit een Duitse overwinning...
Denk het ook wel, iedereen heeft een hekel aan hem. Maar als ik het geld ervoor had, had ik ook een voetbal club gekocht hoorquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:43 schreef Zwansen het volgende:
Ik vind het ook wel sneu voor Abramavich. Volgens mij een goeie vent.
Dat hoort bij die gasten zag het Marcelino zaterdag ook nog doen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat loopt die kleine heletijd raar te dansen.
Ja, Sar had um zelfs nog. Maar hij ging er alsnog in.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:40 schreef Soul79 het volgende:
Heeft Lampard eigenlijk wel een penalty genomen?
Oud en Nieuw en EK/WK gaan ook nergens meer over op die kanalenquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:43 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
En ze blijven maar komen
[PRE] [ TV ] [ Van.der.Sar.Best.Goal.Keeper.In.The.World.DUTCH.HDTV.XViD-SAR ]
Nederlanders...
Ik ook. Hij heeft zo'n vriendelijke kop.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:43 schreef Zwansen het volgende:
Ik vind het ook wel sneu voor Abramavich. Volgens mij een goeie vent.
Die kan nu weer een nieuw elftal gaan kopenquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:43 schreef tong80 het volgende:
Abrahimivitch Gooi er nog een par miljoenen tegen aan
Als Nederland de Olympische spelen wint komen de Surinaamse vlaggen ook weer van zolder afquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dat hoort bij die gasten zag het Marcelino zaterdag ook nog doen.
quote:2240: "The first penalty shoot-out I've ever won in a big game. I think there was a bit of fate about it. We were fantastic in the first half and could have been three up but then they scored a lucky goal. They were better in the second half. I'm delighted for everyone. It's an amazing achievement. We deserve it."
Man Utd boss Sir Alex Ferguson
Priceless.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ook. Hij heeft zo'n vriendelijke kop.
Zo triest ook hoe hij onderuitgezakt in die stoel zat na die gemiste pingel van Terry.
Doe ff normaal zeg, wees blij dat je club gewonnen heeft maar dat gedans op een lijkquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:46 schreef Pieter-utd het volgende:
Huilend Chelsea net zo mooi als een huilend Bayern in 1999
Dan scoort 'ie, 100%.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:47 schreef RayMania het volgende:
Stel je voor dat Ballack klaarlegt in de finale Nederland - Duitsland om Duitsland naar de titel te schieten. En dan dit scenario. Ik zat nu al in doodspanning.
Dan neem ik een Van Der Sar tattooquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:47 schreef RayMania het volgende:
Stel je voor dat Ballack klaarlegt in de finale Nederland - Duitsland om Duitsland naar de titel te schieten. En dan dit scenario. Ik zat nu al in doodspanning.
Dit moet van de Uefaquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:46 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Priceless.
Wel mooi, die 'haag' van United. Groot respect tussen beide ploegen, al zou je dat vaker in het veld niet zeggen.
Wiki ook weer erbijquote:On 21 May 2008 Terry missed the match clinching penalty kick in the Penalty shootout to decide the UEFA champion. Chelsea went on to lose 6-5 on penalties thanks to a save by Edwin Van Der Sar from Nicolas Anelka
Penalties zijn gaaf!quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
Penalties zijn per definitie kut.
Om die finale überhaupt te bereiken moet je eerst Terry en Carvalho als Heitinga en Mathijsen vermommen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:47 schreef RayMania het volgende:
Iedereen was fit, dus Ferguson moest keuzes maken.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:47 schreef Leatherface het volgende:
Waarom zat Park niet in de selectie vandaag?
Blijft een zuid-europeaan he!quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:49 schreef Riro het volgende:
Die ronaldo nog even snel z'n haar goed doenWat een verwijfd figuur is dat toch.
Nu draaien ze de 9e van Beethoven, de 'Alle Menschen werden Brüder'-mars uit het laatste deelquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:49 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Welke tune hoor ik nu eigenlijk, volgens mij een klassiek stuk maar kan niet op de naam komen
Zijn kop zei genoeg, je zag het dat ie het toen al wist.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:46 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Priceless.
Wel mooi, die 'haag' van United. Groot respect tussen beide ploegen, al zou je dat vaker in het veld niet zeggen.
alle menschen werden bruder dus.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:49 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Welke tune hoor ik nu eigenlijk, volgens mij een klassiek stuk maar kan niet op de naam komen
De 9e van Beethoven.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:49 schreef Ron.Burgundy het volgende:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:51 schreef Noshiba het volgende:
[..]
abramovich heeft alleen blauw vuurwerk ingekocht
Thanks.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zijn kop zei genoeg, je zag het dat ie het toen al wist.
Na die pingel voelde je het gewoon dat ManU um ging pakken Feli trouwens
Morgen maar eens wat ManU fora afstruinen. Kijken wat ze allemaal over Flappie zeggen.
104 miljoenquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:53 schreef RemcoW85 het volgende:
Hoeveel knaken zijn er eigenlijk te verdienen voor de winnaar van de CL?
quote:AMSTERDAM - Manchester United en Chelsea strijden woensdagavond in de finale van de Champions League om een buit van meer dan 108 miljoen euro. Dat blijkt uit onderzoek in opdracht van MasterCard, één van de sponsoren van de Champions League.
Nee,quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:53 schreef Kingside het volgende:
Klote Manchester. Wat een kudt team hebben hun toch op Van de Sar na..
Blind wel, die moet fietsen dus die doet er wat langer over dan normaal.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Prachtig dit
Cruijf en blind al naar huis zeker ?
quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Blind wel, die moet fietsen dus die doet er wat langer over dan normaal.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Blind wel, die moet fietsen dus die doet er wat langer over dan normaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |