Doe ff normaal zeg, wees blij dat je club gewonnen heeft maar dat gedans op een lijkquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:46 schreef Pieter-utd het volgende:
Huilend Chelsea net zo mooi als een huilend Bayern in 1999
Dan scoort 'ie, 100%.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:47 schreef RayMania het volgende:
Stel je voor dat Ballack klaarlegt in de finale Nederland - Duitsland om Duitsland naar de titel te schieten. En dan dit scenario. Ik zat nu al in doodspanning.
Dan neem ik een Van Der Sar tattooquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:47 schreef RayMania het volgende:
Stel je voor dat Ballack klaarlegt in de finale Nederland - Duitsland om Duitsland naar de titel te schieten. En dan dit scenario. Ik zat nu al in doodspanning.
Dit moet van de Uefaquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:46 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Priceless.
Wel mooi, die 'haag' van United. Groot respect tussen beide ploegen, al zou je dat vaker in het veld niet zeggen.
Wiki ook weer erbijquote:On 21 May 2008 Terry missed the match clinching penalty kick in the Penalty shootout to decide the UEFA champion. Chelsea went on to lose 6-5 on penalties thanks to a save by Edwin Van Der Sar from Nicolas Anelka
Penalties zijn gaaf!quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
Penalties zijn per definitie kut.
Om die finale überhaupt te bereiken moet je eerst Terry en Carvalho als Heitinga en Mathijsen vermommen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:47 schreef RayMania het volgende:
Iedereen was fit, dus Ferguson moest keuzes maken.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:47 schreef Leatherface het volgende:
Waarom zat Park niet in de selectie vandaag?
Blijft een zuid-europeaan he!quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:49 schreef Riro het volgende:
Die ronaldo nog even snel z'n haar goed doenWat een verwijfd figuur is dat toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |