Wiki ook weer erbijquote:On 21 May 2008 Terry missed the match clinching penalty kick in the Penalty shootout to decide the UEFA champion. Chelsea went on to lose 6-5 on penalties thanks to a save by Edwin Van Der Sar from Nicolas Anelka
Penalties zijn gaaf!quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
Penalties zijn per definitie kut.
Om die finale überhaupt te bereiken moet je eerst Terry en Carvalho als Heitinga en Mathijsen vermommen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:47 schreef RayMania het volgende:
Stel je voor dat Ballack klaarlegt in de finale Nederland - Duitsland om Duitsland naar de titel te schieten. En dan dit scenario. Ik zat nu al in doodspanning.
Iedereen was fit, dus Ferguson moest keuzes maken.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:47 schreef Leatherface het volgende:
Waarom zat Park niet in de selectie vandaag?
Blijft een zuid-europeaan he!quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:49 schreef Riro het volgende:
Die ronaldo nog even snel z'n haar goed doenWat een verwijfd figuur is dat toch.
Nu draaien ze de 9e van Beethoven, de 'Alle Menschen werden Brüder'-mars uit het laatste deelquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:49 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Welke tune hoor ik nu eigenlijk, volgens mij een klassiek stuk maar kan niet op de naam komen
Zijn kop zei genoeg, je zag het dat ie het toen al wist.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:46 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Priceless.
Wel mooi, die 'haag' van United. Groot respect tussen beide ploegen, al zou je dat vaker in het veld niet zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |