De enige hier samen met Grimm die ik het hier gun, congrats.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:38 schreef zjroentje het volgende:
Jaaaa.
Moest zo zijn, Giggs met de beslissende. Duidelijk.
Op zich huilde ie net wel...quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had anders wel een paar eurootjes meer over gehad voor een huilende Cristiano Ronaldo....![]()
Hij heeft ook even gehuild vandaagquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had anders wel een paar eurootjes meer over gehad voor een huilende Cristiano Ronaldo....![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:40 schreef Devrim_ het volgende:
[NUKE] [ XVID ] [ We.Are.Champion.Manchester.United.Forever.DVDRip.XviD-MANU ][ missing.year.lol ]
iddquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:42 schreef Ambrosius het volgende:
Ondertussen al bijna 2.00AM local time.
oh was ik pissen zekerquote:
En ze blijven maar komenquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:42 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Goede oude scenetijd met rare pres op dit soort momenten.
Grant is een held.quote:
Die besteld voor vanavond 2 bussen voor russische vrouwen om zich af te reagerenquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:43 schreef tong80 het volgende:
Abrahimivitch Gooi er nog een par miljoenen tegen aan
Penalties zijn per definitie kut.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:38 schreef cultheld het volgende:
Toch vind ik dit een Duitse overwinning...
Denk het ook wel, iedereen heeft een hekel aan hem. Maar als ik het geld ervoor had, had ik ook een voetbal club gekocht hoorquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:43 schreef Zwansen het volgende:
Ik vind het ook wel sneu voor Abramavich. Volgens mij een goeie vent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |