Jaaaaaaaa!

Viel allemaal wel mee, natuurlijk. Ik moest beginnen met de langzame slalom. Deze ging erg langzaam, maar wel goed. Daarna lopend inparkeren en dat ging de eerste keer niet goed. Ik liep niet ver genoeg langs het parkeervak waardoor ik de draai achterwaarts eigenlijk niet haalde. Maar dat had ik gelijk door en het was dus ook geen verassing dat die over moest. Tweede keer ging vlekkeloos.
Vervolgens ging de uitwijkmanouvre ook perfect. Maar toen riep hij: "Doe de precisiestop maar even". Die vind ik dus niet helemaal fijn, maar ik reed rustig een eindje weg, draaide om en accelereerde netjes naar de 50 toe. De stop ging perfect, alleen stond ik al stil (nog geen voetjes aan de grond) toen ik naar zijn 1 schakelde. En dat vond hij toch te laat. Ik was daar niet heel blij mee, maar ik dacht boeiend hij ging verder goed dus we gaan hem nu goed doen. Volgende poging schakelde ik om 1 of andere reden op naar zijn 4 en toen dacht ik, laat maar zitten deze breek ik af. Ik rem rustig af draai ruim voor het 1e poortje om en kijk nog een beetje de examinator aan, maar die gaf geen krimp. Daarna ging de stop perfect en ik heb er verder niets over gehoord.
Als laatste nog even de snelle slalom, maar dat was een eitje

En ik heb net een mailtje van het CBR gehad met het uitslagformulier: een pdfje in plain text (dus allemaal rare tekens in mijn mail), lekker handig. Ik hoop dat ze me die nog een keer fatsoenlijk toesturen.
En ik kan dus aangepast worden in de op (als dat nog kan en anders voor het volgende topic)
BetseEerste rijles: 05-04-2008
Theorie: 20-05-08
AVB: 05-06-08AVD: 28-08-08
Rijschool(plaats): Paul Lam, Nijmegen
Lesmotor: Honda CB 750 (>25KW)
Dan pas AVD zal je misschien denken, ja dan pas. Op zijn vroegst kon ik op 18-08, maar dan ben ik nog op vakantie. CBR gaat goed....!