Ach beetje waterquote:Op donderdag 5 juni 2008 01:25 schreef Isdatzo het volgende:
hmm vandaag met een paar vrienden naar snowworld in landgraaf gegaan.. 't was mooi weer, dus ik dacht: motor.
Máár.. eenmaal diep, diep in limburg begon het me een partij te regenen zeg
Oja, en over ongeveer 1000 km een verbruik van 1:24.3, en dan rijd ik niet rustig..
quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:07 schreef MrDrako het volgende:
[..]
Ach beetje watermaar 1:24, ik hoorde dat de motor die ik wil maar 1:15 haalt
Wat voor een motor heb je dan??
quote:Op maandag 19 mei 2008 18:13 schreef Isdatzo het volgende:
Is dat gezeik nu eens afgelopen?![]()
Laat ik dan (eindelijk) maar wat foto's van mijn EK2008-ready motor posten![]()
Bladeren op de weg kunnen verraderlijk glad zijn, gewoon rekening mee houden.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:12 schreef Fastmatti het volgende:
Ik zou ook willen beginnen met lessen, maar ik ben straks drie maanden weg. Is lessen in de herfst een beetje te doen?
Ha! en hoe vind je em rijden? :p Heel verschil met de er5 he....quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:40 schreef Sala-adin het volgende:
Ik had gisteren mijn 5e les. Eerst begon ik met de langzame slalom maar dat ging echt bagger en toen gingen we door naar snelle slalom en dat ging eerst wat moeizaam maar daarna best wel goed.
En de rijschool heeft nieuwe lesmotors aangeschaft
Van dit
[ afbeelding ]
Naar dit
[ afbeelding ]
Hij zit wel lekker, je kan je knieen goed om de tank klemmen. voor de rest ben ik niet zo een ervaren rijder om nog extra dingen op te merkenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ha! en hoe vind je em rijden? :p Heel verschil met de er5 he....
Erg mooie lesmotorquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:40 schreef Sala-adin het volgende:
Ik had gisteren mijn 5e les. Eerst begon ik met de langzame slalom maar dat ging echt bagger en toen gingen we door naar snelle slalom en dat ging eerst wat moeizaam maar daarna best wel goed.
En de rijschool heeft nieuwe lesmotors aangeschaft
Van dit
[ afbeelding ]
Naar dit
[ afbeelding ]
quote:Hey post 1 van jullie niet op Fok?![]()
Nee kan ik jammer genoeg al lang niet meerquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:48 schreef SillyWalks het volgende:
Hey Sander, is de OP nog aan te passen?
Hmmm lief aankijken... waar zit die knop?quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:45 schreef sander89 het volgende:
[..]
Nee kan ik jammer genoeg al lang niet meer![]()
(alleen binnen 24/36 uur ofzo)
Je kan Five_Horizons misschien lief aan kijken of die het weer wilt doen
Gewoon "quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:12 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Hmmm lief aankijken... waar zit die knop?
* Roquefort steekt vinger opquote:
Dat heb ik dus. Ik heb echt heel erg veel moeite met avb oefeningen, vooral met langzame slalom en de 8quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:04 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ligt eraan.
Als je al even je autorijbewijs / brommerrijbewijs hebt wel denk ik. Anders is het nog wennen, hoe het verkeer werkt.
Dat waren bij mij ook de moeilijke oefeningen. De rest ging op een gegeven moment wel.quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:15 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dat heb ik dus. Ik heb echt heel erg veel moeite met avb oefeningen, vooral met langzame slalom en de 8
Ja dat kloptquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:55 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Dat waren bij mij ook de moeilijke oefeningen. De rest ging op een gegeven moment wel.
Op mijn AVB gingen de langzame slalom en de 8 dus goed, en de snelle slalom die ik blind kan ging fout... :S
Heb volgende week pas mijn eerste echte verkeersdeelname les.
Trouwens, woon je in Diemen?
Hehe daar ben ik opgegroeid, woon er nu niet meer, maar wel in de buurtquote:
Diemen is tofquote:Op vrijdag 13 juni 2008 02:40 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Hehe daar ben ik opgegroeid, woon er nu niet meer, maar wel in de buurt
quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:52 schreef MrDrako het volgende:
mij is verteld door iemand die ook bij paul lam lest, en z'n avb pas gehaald had, dat het relatief makkelijk is,
en dat ze bij paul lam veel strenger opleiden dat het getest werd, dat zei de examinator iig tegen hem..
Ik doe nu gelukkig alle oefeningen zo'n beetje met mn ogen dicht, 8tje is te simpel en de langzame slalom is helemaal simpel als je de voetrem er bij gebruikt..
Hehe ok als je niet zo'n snelheidsmaniak bent gaan we een keer tourenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:09 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Diemen is tofIk woon in Diemen Centrum
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:13 schreef sander89 het volgende:
Word beetje gek van het wachten, ik wil me motorrijbewijs![]()
![]()
Merk wel dat elke motor opmerk die ik zie rijden tegenwoordig, terwijl vroeger niet zo veel op lette.
23 juni mag ik me rijbewijs proberen te halen, alleen lijkt nog erg lang te duren![]()
![]()
Hopelijk ook snel mijn geld van de belasting terug, kan ik me eigen kleding kopen![]()
Hopelijk kan ik dan een motor kopen in juli![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |