ik kan na 2 weken vakantie ook al de basis woorden van dat betreffende land, kwestie van willen. Zeker als je als prof nogal eens andere talen moet spreken is het zaak dat je zelf erachter aan zit.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, kan best moeilijk worden. Spelers die al 2 jaar bij PSV spelen, die moeten het Nederlands wel machtig zijn. Maar bijvoorbeeld Manco en die nieuwe Mexicaan. Daarvan kun je niet verwachten/eisen dat ze meteen alles verstaan.
Precies. Ze hoeven geen hoogdravende filosofische discussies te begrijpen. Gewoon wat voetbaltermen leren.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:32 schreef KELDER het volgende:
[..]
ik kan na 2 weken vakantie ook al de basis woorden van dat betreffende land, kwestie van willen. Zeker als je als prof nogal eens andere talen moet spreken is het zaak dat je zelf erachter aan zit.
Volgens mij maar 1xquote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:15 schreef -SG- het volgende:
Amrabat heeft twee keer gescoord voor het olympisch elftal.
Het is 2-0 geworden.
Volgens FOK!'s informatie niet en volgens VI's informatie wel.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Lens scoorde een keer en Amrabat een keer, volgens mijn informatie.
Hij moet gewoon vaker aan spelen toe komen. Hier zie ik dat niet zo snel gebeuren. Dus is een vertrek wel te begrijpen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:26 schreef blueangel_ het volgende:
Naar 't schijnt willen we Vayrynen kopen
Bij Heerenveen vond ik het een heerlijke middenvelder, nadien ben ik 'm wat uit het oog verloren. Wat vinden jullie er nu eigenlijk van?
bovendien heeft hij gewoon betere spelers voor zich!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij moet gewoon vaker aan spelen toe komen. Hier zie ik dat niet zo snel gebeuren. Dus is een vertrek wel te begrijpen.
Waarvan je er 1 veel te goedkoop van ons gekregen hebt, dus ik verwacht een tegenprestatiequote:Op zondag 1 juni 2008 02:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bovendien heeft hij gewoon betere spelers voor zich!
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Modder gooien. De RvC en hun hoer Reker hebben er belang bij hun "tegenstanders" zwart te maken.
Op deze manier hopen ze Valckx te beschadigen en zo hun eigen draagvlak te vergroten onder de supporters.
Dat zegt Valckx zelf.quote:Stan Valckx heeft in zijn periode als technisch manager van PSV 1,25 miljoen euro verdiend met de verkoop van spelers.
Tussen 2004 en 2007 ontving hij bij elke transfer naast zijn vaste salaris vijf procent van de opbrengst.
Dat zegt Valckx, die eerder deze maand wegens een vertrouwensbreuk met directeur Jan Reker op non-actief werd gesteld, vrijdag in NRC Handelsblad.
Je vraagt je af wat Lemic daar gedaan heeft bij Sevilla, die vent moet een partij goed kunnen ouwehoeren.quote:Valckx: "Dat wantrouwen was niet nodig. We hadden met Lemic de afspraak - en Jan was het daarmee eens - dat hij betaald zou worden als Koné naar Galatasaray zou gaan. Die club wilde tien miljoen betalen. Later bood Sevilla dankzij tussenkomst van Lemic veertien miljoen. Logisch dus dat Lemic hiervoor ook beloond wilde worden. Hij had ook tegen PSV kunnen zeggen: ik regel het bij Sevilla voor elf of twaalf miljoen. Lemic heeft daar juist in het belang van de club gehandeld."
quote:
Hoezo weer?quote:Op zondag 1 juni 2008 21:42 schreef HL_Dog43 het volgende:
Zijn we weer kampioen?
nog een kleine 330 dagen wachtenquote:
Dacht ik ook alquote:Op maandag 2 juni 2008 00:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom zei die niet gewoon die verdediger die gekocht is deze week ?
Van Gelder wilde waarschijnlijk een nieuwtje horen, geen bekende naam.quote:Op maandag 2 juni 2008 00:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom zei die niet gewoon die verdediger die gekocht is deze week ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |